Версия за печат

00496-2014-0003

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" № 2,, За: Наталия Кънчева, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119483, E-mail: nataliakancheva@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Място/места за контакт: Наталия Кънчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg..

Адрес на профила на купувача: www.asp.government.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строително монтажни работи на работните и санитарни помещения в сградите ползвани от ДСП- община Кърджали и община Смолян”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Кърджали, гр. Смолян
Код NUTS: BG42
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

За обект Д”СП” гр.Кърджали- Шпакловка и латекс на компрометирани стени и тавани, поставяне ламиниран паркет на подове, настилка терикотни плочи, облицовка фаянсови плочи Монтаж на окачен таван на първи етаж с гипсокартон върху метална скара. Необходимо е подмяна на съществуващо оборудване в санитарните помещения.Ремонт на вътрешна водопроводна инсталация. Подмяна на дограма с нова РVС. Подмяна на всички вътрешни врати. Изграждане на нови преградни стени/ на места/ с цел подобряване функционирането на помощенията.Подмяна на всички осветителни тела с нови отговарящи на Наредба № 7 от 23.09.1999г. и др./ Виж подробните КС/ За обект Д”СП” гр.Смолян- Шпакловка и латекс на компрометирани стени и тавани, поставяне ламиниран паркет на подове. Необходимо е подмяна на съществуващо оборудване в санитарните помещения. Подмяна на дограма с нова РVС петкамерна по спецификация. Доставка и монтаж на врати алуминиеви. Монтаж РVС тръбна канализационна, на водосточна тръба от поцинкована ламалина. Направа окачен таван. Ремонт на съществуващ плосък покрив- тераса на ниво първи етаж. Облицовка мраморни плочи по колони, врачански камък по греди и др./ виж подробните КС/ Забележка: За всички участници в процедурата ще бъде подсигурен достъп и оглед на сградите в удобно за тях време след предварително обаждане на посочените Тел. на съответните Д”Социално подпомагане”. Всеки участник в процедурата следва да декларира обстоятелствата за подсигурен достъп и направен оглед на сградата, в офертата си образец №1

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45400000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Довършителни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Модернизиране Д”СП” гр. Кърджали- 83 352,97 без ДДС. - Модернизиране Д”СП” гр. Смолян-96 995,20 без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
180348 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до разглеждане и оценяване на офертата по настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие, в размер на 1% от стойността на поръчката без ДДС( 1 804,00лв.). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 100 (сто) дни от датата на представяне на офертата. Банковата гаранция за участие се изготвя по Образец № 20.Паричната сума, се превежда по банков път по сметка в БНБ ЦУ IBAN BG29 BNBG 9661 33001342 01, BIC BNBGBGSD. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора, при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено чрез Рамково Споразумение, касаещо проекти включени в СРИП с регистриран № BG161PO001/1.1-03/2008/001 по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна социална инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” по Оперативна програма „Регионално развитие”, чрез сключен Договор № BG161PO001/1.1-03/2008/001/012, по проект „ Модернизиране на дирекции „Социално подпомагане”(ДСП) в общини Кърджали и Смолян”. Аванс, в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Авансът е платим в срок до 5 (пет) работни дни след превеждане на сумата в Агенция за социално подпомагане от Управляващия орган на Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013 г., по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора. Авансът се приспада пропорционално от междинното плащане. Междинно плащане, в размер на 60 % (шестдесет процента) в т.ч. и аванса, от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка в срок до 5 (пет) работни дни след превеждане на сумата в АСП от Управляващия орган и след представен от страна на строителя акт обр. 19, сметка 22 и оригинална данъчна фактура. Окончателно плащане, в размер на останалите 40 % (четиридесет процента) от общата цена за изпълнение на дейностите – след приключване на цялостното изпълнение на договора, подписан приемно предавателен протокол за извършени СМР (в случаите, в които е необходимо въвеждане в експлоатация на обектите или разрешение за ползване, след издаването им) в срок до 5 (пет) работни дни след превеждане на сумата в АСП от Управляващия орган по ОПРР.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай че избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, преди сключването на договора възложителят изисква участникът да се регистрира като самостоятелно юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

2. Специфични изисквания към участници – обединения, които не са юридически лица („обединение/консорциум”). 2.1. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юредическо лице, се представя оригинал или нотариално заверено копие от учредителния документ (договор или споразумение). В случай, че участникът е обединение, участниците в него трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. За целта участникът представя документ, подписан от лицата в обединението, в който посочват представляващия. 2.2. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, критериите за подбор (минималните изисквания за икономичсеки, финансови и технически възможности) се отнасят към обединението - участник като цяло, документите които следва да се представят по отношение изискванията за икономически и финансови възможности, и за технически възможности се отнасят за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор съгл. чл. 56, ал. 3, т. 2 ЗОП. 2.3. В случай че участникът е обединение,копие от документа за регистрация или ЕИК сертификатите и декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 , 2 и 5 се се представят за всяко ФЛ и ЮЛ включено в обединението, съг. чл.56, ал.3, т.1 ЗОП. 3. Специфични изисквания към подизпълнителите 3.1. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания на Раздел ІІ „Административни изисквания” от докум. се прилагат и за подизпълнителите.Изискуемите от възложителя документи по чл. 56, ал. 1, т.1,4,5,6 и 11 от ЗОП, се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на участието им, посочено от участника в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка. 3.2. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа, и подизпълнителите са посочени в офертата на участника, и за тях са представени всички необходими документи. 4.1. Чуждестранните лица представят документ за регистрация, съобразно националното си законодателство. Документът за регистрация на участника/документът за самоличност на чуждестранните лица следва бъдат представени в официален превод на български език.Офертата се подава на български език, документът за регистрация се представя в официален превод, а документите за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности, декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 , 2 и 5 ЗОП и Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд се представят в превод. Изисквания съобразно чл. 47, ал. 2 ЗОП Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност.Участникът да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон.Дейността на участника да не е под разпореждане на съда. Участникът да не е преустановил дейността си.Участникът да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата в която е извършено нарушението.. Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно - осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или да няма парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци, съгласно правните норми на държавата, в която е установен. Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.Да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпления по чл.313 от НК.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 2. Съдържание на ПЛИК №1: 2.1. Списък на документите, 2.2. Оферта за участие – Обр. № 1. 2.3. Копие от документ за регистрация (договор за създаване на обединение) или ЕИК на юридическото лице или ЕТ/копие от документ за самоличност на физическото лице.2.4. Административни сведения - Обр. № 2. 2.5. Документ подписан от лицата в обединението, в който посочват представляващият. (Нотариално заверено пълномощно). 2.6. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка – Обр. № 3. 2.7. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката –Обр. № 4. 2.8. Документ за закупена документация за участие- заверено копие. 2.9. Документ за внесена гаранция за участие, отговаряща на изискванията на настоящата документация – по Обр. № 20. 2.9. Копие от документ за регистрпо. по ЗДДС (ако участникът е регистриран) 2.10. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – Обр. № 5, 6, 7 . 2.11. Декларация за липсата на обстоятелствата, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности - Образец № 8. 2.12. Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка – по Обр. 2.13. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители – попълва се Обр. № 10. 2.14. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в поръчката като такъв – попълва се Обр. № 11 от всеки от подизпълнителите. 2.15. Доказателства за икономическото и финансово състояние: 2.15.1. Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) години – подписани и подпечатани от участника на всяка страница. Участници – физически лица представят копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП. 2.15.2. Справка за общия оборот и за оборота от строителство, за последните три години. (2011 г., 2012 г., 2013 г. / Обр № 12) 2.15.3. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” за съответната категория обекти, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен. 2.16. Доказателства за технически възможности: 2.16.1. Списък на основните договори за строителство включително на договорите за изпълнени СМР за минимум 2 /два/ обекта със същия или сходен предмет на строителство, въведени в експлоатация или разрешение за ползване, придружен с препоръка за добро изпълнение за всеки посочен в списъка договор. Валидни Сертификати: за управление на качеството ISO 9001, система за управление за околната среда ISO 14001, OHSAS 18001:2007 или еквивалентни. 2.16.3. Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с валиден талон към него, приложимо за конкретните видове строително-монтажни работи (СМР) – обект на поръчката. 2.16.4. Списък-декларация за техническото оборудване,.Списък на технически правоспособните лица , които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (Обр № 14). 2.17. Доказателства за професионална квалификация и опита на ключовите експерти: 2.17.1. Автобиография (Обр.№ 15), съдържаща и декларация за ангажираност на съответния експерт по проекта.. 2.17.2. Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност/сертификати – за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; 2.17.3. Трудови/служебни/осигурителни книжки – за доказване на общия професионален опит и копия от сключените трудови договори/ граждански с експертите; 2.18. Декларация, че при формирането на цената е спазено изискването за минимална цена на труда в строителството. (Обр. № 17).2.1 9. Декларация, че участниците ще използват материали снабдени със сертификат за качество, който сертификат ще представят при изпълнението на поръчката (Обр. № 22). 2.20. Декларация за приемане условията в проекто договор (Обр. № 23) 2.21. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата оригинал.-Техническа оферта Обр. № 19 4. - „Предлагана цена"обр.18. Участниците следва да отговарят на условията на чл. 47, ал.2 т.1-5 ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) години, а именно: през 2011 г., 2012 г. и 2013 г. – подписани и подпечатани от участника на всяка страница. За физическите лица: заверени от участника копия на документи, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три години (копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП). Справка за общия оборот и за оборота от строителство за всяка от последните три години ( 2011 г., 2012 г. и 2013 г.). Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” за съответната категория обекти, съгл. чл.171 от ЗУТ или еквивалентен издаден от органи установени в други държави членки, съгласно националното им законодателство. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните 3 (три) години и не може да представи счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите за посочените по-горе три години или информация за оборота от строителство за посочените по-горе три години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и оборот от строителство, сходни с предмета на поръчката, от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Представянето на счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи не се изисква, когато същите са вписани в търговския регистър. В случай на участници-обединения, изискването по т. 1.1.4 се отнася за членовете на обединението, подлежащи на задължително застраховане. При наличие на подизпълнител, който ще извършва дейности по строителен надзор, изискването се отнася и за него. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години ( 2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в размер равен или над 540 000 лв. (петстотин и четиридесет хиляди лева) – общ оборот за трите години. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя. По отношение на участник обединение критерият за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор 1.1.2. има минимален документално доказан оборот от дейности по строителство равен или над 180 000лв. (сто и осемдесет хиляди)лева – общ оборот за последните три години, а именно: 2011г., 2012 г. и 2013 г. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно, според процентното участие на подизпълнителя. По отношение на участник - обединение критерият за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор 1.1.3. Финансовият резултат за трите години да е положителна величина. 1.1.4. притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за съответната категория обекти, съгл. чл.171 от ЗУТ или еквивалентен издаден от органи установени в други държави членки, съгласно националното им законодателство. В случай на изтичане на срока на валидност на представената застраховка преди влизане в сила на решението на възложителя за избор на изпълнител на настоящата обществена поръчка, Възложителят си запазва правото да изисква допълнително документ, доказващ сключването на нова застраховка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за строителство включително на договорите за изпълнени СМР за минимум 2/два/ обекта със същия или сходен предмет на строителство, въведени в експлоатация или разрешение за ползване., подписан и подпечатан от участника. , придружен с препоръка за добро изпълнение за всеки посочен в списъка договор. В случай че не е налице препоръка или от препоръката не е видно предмета, стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, се представя копие от договора. Валидни Сертификати за управление на качеството ISO 9001, система за управление за околната среда ISO 14001, OHSAS 18001:2007 или еквивалентни; Удостоверение за вписване в ЦПРС, ведно с валиден четлив талон към него, приложимо за конкретните видове строително-монтажни работи (СМР) – обект на поръчката (по отношение на български юридически лица). Чуждестранните лица представят еквивалентен документ за доказване на регистрацията си в професионален регистър на държавата, в която са установени. Списък-декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка.Ппредставя се документ за собственост/валиден договор за финансов лизинг и/или фактури за закупуване, или валиден договор за наем. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси и в тази връзка, в случай че част от оборудването е под наем, договорът следва да е със срок не по малък от срока на поръчката, да индивидуализира ясно машината/оборудването, което се предоставя под наем и да не съдържа уговорки относно предоставянето на оборудването. Списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на поръчката Минимални изисквания за техническото оборудване/ необходимата механизация -платформи;-вишки; -товароподемна техника;товарни автомобили/ самосвал/ за извозване на отпадъци -моторни триони, циркуляр, къртачи,пробивни машини; -заготовки на арматура; -валяци и бояджийски инструменти; -специализирани инструменти по ВиК, Ел.части и др.съпътстващи технологичния процес.
Минимални изисквания: докаже опит при изпълнението през последните три години, а именно – 2011 г., 2012г. и 2013 г., на поне 2 (два) договора за изпълнени СМР за минимум 2 /два/ обекта със същия или сходен предмет на строителство, въведен в експлоатация или издадено разрешение за ползване. под сходен се има предвид строежи на сгради с обществено предназначение и/или сгради със смесено предназначение. Дейностите по представените договори следва да са изпълнявани от участника (член на обединението) в качеството му на главен изпълнител. При наличие на подизпълнител, същият следва да докаже опит при изпълнението на не по-малко от 2 (два) договора, включващи дейностите, които е посочил, че ще извършва (съобразно вида и дела на тяхното участие). По отношение на участник обединение критерият за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор докаже наличието на валидни Сертификати за управление на качеството ISO 9001 , система за управление за околната среда ISO 14001, OHSAS 18001:2007 или еквивалентни, издадени от акредитирани институции или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област Сертификатът задължително се представя в превод на български език, а сертифициращия орган да отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно и за него. По отношение на участник обединение критерият за подбор се прилагат съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 25, ал.8 ЗОП). Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. докаже, че е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, приложимо за конкретните видове строително-монтажни работи (СМР) – обект на поръчката и категорията на строежа – по отношение на българските юридически лица. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ за доказване на регистрацията им в професионален регистър на държавата, в която са установени. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно и за него. Когато Ф и ЮЛ са обединения за изпълнения на строежи , поне един от участника трябва да е вписан в регистъра и то съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (чл. 25, ал.8 ЗОП). Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. (арг от чл. 3 , ал. 3 и 4 ЗКам.Стр.) Да докаже наличието на собствена или наета механизация/оборудване от специализиран и общ характер за изпълнение на СМР, която следва да включва минимум посоченото в т.3 от документацията . да има на разположение квалифициран персонал, който следва да включва 1.Технически ръководител на обекта – да отговаря на условията на чл. 163а от ЗУТ и да има професионален опит от минимум 5 години трудов стаж като строителен инженер или строителен техник. 2.Лице за контрол върху качеството за изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежастроителни продукти - минимум 2 години трудов стаж на тази позиция, преминало обучение от лицензиран център за професионално обучение, удостоверено с документ за завършен курс за преминато обучение 3. Лице за контрол по спадване на здравословни и безопасни условия на труд- минимум 2 години трудов стаж на тази позиция, преминало обучение от лицензиран център за професионално обучение, удостоверено с документ за завършен курс за преминато обучение. електротехник- 3бр;ВиК специалисти- 3бр;арматурист- 2бр;монтажист-2бр;общи работници в стоителството-20бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (ОЦ 1) - оценка на срок за изпълнение ; тежест: 65
Показател: (ОЦ 2) – оценка на предлаганата цена.; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 30,00 лв./ тридесет лева/ която се внася по банков път се превежда по следната сметка : БНБ ЦУ IBAN BG38 BNBG 9661 3100 1342 01, BIC BNBGBGSD. Когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя,получаването на закупена документация по банков път става след изпращане по факс на основните данни на учасника и адрес на получаване, чрез куриер за тяхна сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

100

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.03.2014 г.  Час: 15:00
Място

Административна сграда на АСП - гр. София, ул. "Триадица" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 ЗОП / участниците или техни упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване, ЮЛ с нестопанска цел/



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено чрез Рамково Споразумение, касаещо проекти включени в СРИП с регистриран № BG161PO001/1.1-03/2008/001 по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна социална инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” по Оперативна програма „Регионално развитие”, чрез сключен Договор № BG161PO001/1.1-03/2008/001/012 ,по проект „ Модернизиране на дирекции „Социално подпомагане”(ДСП) в общини Кърджали и Смолян”.

VI.3) Допълнителна информация

С оглед спазване на изискването на чл. 64, ал. 3 от ЗОП обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на обнародване на обявлението, в електронен вид се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса на Възложителя: www.asp.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ