Версия за печат

02071-2014-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Дирекция "Международни проекти" - Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" №29, стая 295, За: Стойка Димитрова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9827412, E-mail: dmp@mvr.bg, Факс: 02 9822818

Място/места за контакт: Дирекция "Международни проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dmp.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dmp.mvr.bg/EUFond_za_vunshni_granici/default.htm.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Продължаване на процеса на модернизация на комуникационните системи на МВР с оглед подобряване и разширяване на обмена на глас, образи и данни, осигуряване на сигурността и надеждността на мрежата за пренос на данни на МВР и оперативна съвместимост с подобни мрежи в зоната на ЕС“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Стационарни Радио базови станции: - в района на българо-турската граница на вис. Чал баба и вис. Казалджък баир, област Ямбол; - в района на българо-сръбската граница, с. Слишовци, област Перник Приемо-предаватели: - в района на Малко Търново - българо-турската граница Цифровото радиорелейно оборудване следва да свърже обектите на МВР, както следва: - ГКПП Брегово с Гъмзово; - ГКПП Стрезимировци с Г. Мелна, през ретранслационна точка в района на с. Слишовци Мобилните технически работилници следва да бъдат доставени в централната складова база на МВР: гр. София, ул.Кукуш 1
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

- доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на нови стационарни цифрови радио базови станции по ТЕТРА стандарт или еквивалент и интеграцията им в съществуващата цифрова клетъчна радио система на МВР, изградена по ТЕТРА стандарт; - доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на приемо-предаватели (Tx/Rx) за съществуваща радио базова станция, изградена по ТЕТРА стандарт; - доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на цифрово радиорелейно оборудване; - свързване и интегриране на комуникационното оборудване към съществуващата цифрова радио система на МВР; oптимизиране на съществуващата мрежа и осигуряване на пълната им съвместимост; - доставка на мобилни технически работилници - обучение

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35710000, 34113200

Описание:

Системи за управление, контрол, комуникационни и компютърни системи
Превозни средства с висока проходимост

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Предвижда се доставка, монтаж, инсталиране, въвеждане в експлоатация и тестване на: - нови стационарни цифрови радио базови станции и интеграцията им в съществуващата цифрова клетъчна радио система на МВР, изградена по ТЕТРА стандарт; - приемо-предаватели за съществуваща радио базова станция, изградена по ТЕТРА стандарт; - цифрово радиорелейно оборудване; - доставка на два броя мобилни технически работилници - обучение на двадесет служителя

Прогнозна стойност без ДДС
1387000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.06.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 13870 лв., като участникът определя сам формата на гаранцията за участие, както следва: а) Парична сума - внася се по набирателна сметка на Дирекция „Международни проекти” - МВР в Българска народна банка (БНБ) / BIC: BNBGBGSD / IBAN: BG02BNBG 96613300147103, като в нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка за доставка с предмет: „Продължаване на процеса на модернизация на комуникационните системи на МВР с оглед подобряване и разширяване на обмена на глас, образи и данни, осигуряване на сигурността и надеждността на мрежата за пренос на данни на МВР и оперативна съвместимост с подобни мрежи в зоната на ЕС“ б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Дирекция „Международни проекти” - МВР, изготвена съгласно Приложение № 12 от документацията за участие. Гаранцията за участие следва да е със срок на валидност, какъвто е срокът на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% (три) процента от стойността на поръчката, без ДДС. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение: парична сума, която се внася по набирателната сметка на възложителя или банкова гаранция – съгласно приложения образец - Приложение 14 от документацията за участие. При качествено, точно и съобразено с клаузите на договора изпълнение, гаранцията се освобождава в пълен размер, в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на последния гаранционен срок по договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите условия и начинът на плащане са описани подробно в раздел IV на приложения към документацията за участие проект на договор.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че определеният изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като определеният изпълнител представи пред Възложителя нотариално заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно, физическо или юридическо лице, както и техни обединения. За юридически лица - заверено копие от документа за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (оригинал или заверено от участника копие). Когато не е представен ЕИК съгласно Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице, или обединение включващо такова, следва да бъде приложен еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която въпросното лице е установено и да се представи официален превод на български език. За физически лица - заверено копие от документа за самоличност. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, се представя договор за създаване на обединението; в случай, че представляващият не е посочен в договора за създаване на обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Участниците следва да представят декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП. Обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1-5 от ЗОП водят до отстраняване на участника. Информация относно всички останали изискуеми документи са посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. За юридическите лица: 1.1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (съгласно Приложение 8 от документацията за участие); 1.2 Заверено от участника с „вярно с оригинала” копие на счетоводния баланс за всяка от последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Изискването не важи за участници, които са представили ЕИК и изискуемите документи са публикувани в Търговския регистър в Р България. 1.3. Заверено от участника с „вярно с оригинала” копие на отчет за приходите и разходите за всяка от последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен. Изискването не важи за участници, които са представили ЕИК и изискуемите документи са публикувани в Търговския регистър в Р България. 2. За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.). 3. За обединение, което не е юридическо лице: документите по т. 1 и 2 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да има общ оборот (ако е физическо лице общ доход) за последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер на минимум 4 160 000 (четири милиона сто и шестдесет хиляди) лева без ДДС - общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Подписан от участника списък на основните договори с предмет, сходен с този на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години (считано от крайната дата за подаване на оферти) (Приложение № 8 от документацията за участие). Договорите следва да са приключили до крайния срок за подаване на оферти. Списъкът на основните договори трябва да съдържа следната информация: предмет на договора, възложител и/или получател по договора, описание на дейността по договора, стойност на договора без ДДС, качество на изпълнителя, начална и крайна дата на изпълнение на договора. Всеки договор от списъка, с който участника доказва покриване на минималните изисквания на възложителя, следва да е придружен от препоръка за добро изпълнение. Участникът следва да докаже обстоятелствата за договорите, с които доказва покриване на минималните изисквания на възложителя, декларирани в списъка на основните договори. За доказване на тези обстоятелства, в допълнение към препоръките за добро изпълнение, могат да се приложат и копия от договорите, приемо-предавателни протоколи или други доказателства (заверени с гриф „Вярно с оригинала” и подпис на представляващия участника). В случай, че участникът е участвал в консорциум, обединение или като подизпълнител, от приложените документи следва да е виден дела от стойността и дейностите по съответния договор. 2. Заверено от участника копиe на валиден сертификат на участника доказващ, че участникът е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. 3. Заверени от участника копия на валидни сертификати на производителите на радио базовите станции и на цифровото радиорелейно оборудване доказващи, че производителите са сертифицирани по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. За обединение, което не е юридическо лице: документите по т. 1 - 3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът следва да е изпълнил договори (включително в качеството си на подизпълнител), сходни с предмета на настоящата поръчка, през последните 3 години (считано от крайния срок за подаване на оферти) на стойност: 2 774 000 (два милиона седемстотин седемдесет и четири хиляди) лева, без ДДС – общо за трите години. Под изпълнени договори се разбират договори, приключили към крайния срок за подаване на оферти по настоящата поръчка. Договори, сходни с предмета на поръчката са договори, чийто предмет включва: проектиране и/или доставка и/или инсталиране (изграждане) на комуникационно оборудване и съоръжения; 2. Участникът трябва да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. 3. Производителите на радио базовите станции и цифровото радиорелейно оборудване трябва да са сертифицирани по система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2013/S 043 - 068409 от 01.03.2013 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2013/S 149 - 258725 от 02.08.2013 г. 
Номер на обявлението в ОВ 2013/S 221 - 384560 от 14.11.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заплаща по банков път: IBAN: BG65BNBG96613100147101 , БНБ-ЦУ, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: "Закупуване на документация за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка за доставка с предмет „Продължаване на процеса на модернизация на комуникационните системи на МВР с оглед подобряване и разширяване на обмена на глас, образи и данни, осигуряване на сигурността и надеждността на мрежата за предаване на данни на МВР и оперативна съвместимост с подобни мрежи в зоната на ЕС“.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
04.03.2014 г.  Час: 10:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.03.2014 г.  Час: 14:30
Място

ул. "Ген. Пьотр Паренсов" № 9

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Настоящата поръчка се финансира по Дейност 6 от Годишна програма 2012 на Фонда за външните граници.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще организира посещение на местата, където ще се осъществяват дейностите по настоящата обществена поръчка от 11.02.2014г-14.02.2014г. включително, за да даде на потенциалните участници възможност да се запознаят с условията на място и да разполагат с по-подробна информация при изготвянето на офертите си. Независимо че посещението на място е организирано от Възложителя с помощта на Дирекция „Комуникационни и информационни системи“ – МВР, всички разходи на участниците за транспорт, нощувки, храна, дневни и свързаните с тях ще бъдат за сметка на самите участници. Всички потенциални участници, които биха желали да участват в това посещение на място трябва да заявят участието си не по-късно от 17:00 часа на 06.02.2014г. на факса на Възложителя (02 982 28 18), като изрично упоменат име, длъжност, номер на паспорт или лична карта и националност на всеки от своите представители, които ще участват в посещението на място, както и телефон, факс и имейл за обратна връзка. Необходимата информация за посещението на място ще бъде известена на участниците преди началото на посещението по факс или електронна поща.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП жалби могат да се подават в 10-дневен срок.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ