Версия за печат

00019-2014-0002

BG-Монтана: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Монтана, ул. "Извора" №1, За: Деян Димитров, Република България 3400, Монтана, Тел.: 096 394262, E-mail: montana@montana.bg, Факс: 096 588391

Място/места за контакт: Община Монтана

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.montana.bg.

Адрес на профила на купувача: www.montana.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Монтана, ул. Извора №1, За: Нели Димитрова, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394246, Факс: 096 588391

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Монтана, ул. Извора №1, За: Ангелина Георгиева, България 3400, Монтана, Тел.: 096 394270

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Денонощна мобилна охрана". Така формулираният предмет на обществената поръчка обхваща 2 обособени позиции, както следва: 1. Денонощна мобилна въоръжена охрана на гробищен парк в гр. Монтана, находящ се в кв. Младост. 2. Денонощна мобилна охрана на на спортен комплекс „Огоста” гр. Монтана в парк „Огоста”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: гр. Монтана
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Денонощна въоръжена мобилна физическа охрана на гробищен парк в гр. Монтана, находящ се в кв. Младост и Денонощна мобилна физическа охрана на обект ОП „Спортни имоти” за срок от една година.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност: За Позиция №1 – Денонощна въоръжена мобилна физическа охрана на гробищен парк в гр. Монтана, находящ се в кв. Младост – 50 000 лева без ДДС За Позиция №2 – Денонощна мобилна физическа охрана – 38 000 лева без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
88000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие са както следва: - за обособена позиция 1 Денонощна мобилна въоръжена охрана на гробищен парк в гр. Монтана, находящ се в кв. Младост – 500 лева. -За обособена позиция 2 Денонощна мобилна охрана на на спортен комплекс „Огоста” гр. Монтана в парк „Огоста” – 380 лева. Гаранцията за изпълнение на поръчката е 2% от стойността на договора за всяка обособена позиция. Гаранциите се представят под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната гаранция се внася на касата на Община Монтана - стая 501А, или по сметката на Община Монтана в "Инвестбанк" АД клон Монтана; BIC: IORTBGSF; IBAN: BG40 IORT 8266 3301 7222 01

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще става от предвидените за това средства в бюджета на Община Монтана.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта по образец, надлежно подписана и подпечатана от участника и приложени към нея документите и декларациите, изискващи се съгласно чл. 56 от ЗОП и изброени в настоящата документация. При комплектоване съдържанието на плик №1 участникът следва да се ръководи именно от изброените документи (по образец) 2.Административни данни за участника (по образец) 3.Удостоверение от Търговския регистър или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. 4.Декларация по чл. 47, ал.1, т. 2 и 3 и ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки 5.по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. «а» до «д», ал. 2, т. 2, 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки (по образец). 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 от ЗОП (по образец). 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за участие на подизпълнители, ако е приложима (по образец) 8.Съгласие (декларация) на подизпълнители за участието им при изпълнение на обществената поръчка (ако е приложимо). 9.Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50, ал. 1 от ЗОП, съгласно Обявлението. 10.Документ за внесена гаранция за участие. 11.Документ за закупена документация. 12.Договор за консорциум, в случай на обединение (консорциум). 13.Други данни (всичко друго, което желае да представи участника за себе си и доставяните стоки, ако прецени). 14.Пълномощно, ако упълномощено лице подписва офертата и нейните приложения. 15.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Баланс и отчет и справка-декларация за общ оборот от услуги, предмет на поръчката, за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) 2.Списък на основните договори за извършване на охранителна дейност, изпълнени през последните три години 2010 г., 2011 г. и 2012 г., включително стойностите, датите и получателите, придружени съответно с препоръки за добро изпълнение чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, оригинали или заверени копия.
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от услуги предмет на поръчката за предходните три приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер на: - 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева – общо за трите години за обособена позиция 1 - 105 000 (сто и пет хиляди) лева – общо за трите години за обособена позиция 2 2. Участникът следва да е изпълнил най-малко три договора за последните 3 години за услуги с предмет сходен с предмета на поръчката, като това обстоятелство следва да се докаже със заверено копие от договорите и препоръки към същите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Лиценз за извършване на охранителна дейност 2. Списък за осигурени лица по трудови правоотношения, придружен от справка за актуалното състояние на всички действащи трудови договори към датата на откриване на процедурата – най-малко 20 (двадесет) човека, издадено от съответната териториална дирекция на Национална агенция за приходите или съответен документ по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице, както и декларация от управителя, че всички лица - ръководители на охранителната дейност и охранители, отговарят на специфичните изисквания на ЗЧОД при назначаването и изпълнението на дейността им по охрана и изискванията, указани в настоящата документация. 3. Списък на използваните позволени от ЗЧОД помощни средства. 4. Списък на лични и предпазни защитни средства - да се изброят конкретно всички средства: 10. Списък на технически системи за сигурност. 11. Документи, удостоверяващи професионалната квалификация на охранителния персонал: -протоколи за завършено първоначално обучение; -копие от програми за обучение на персонала (за първоначално обучение и за специално обучение).
Минимални изисквания: 1. Да притежава лиценз зе извършване на охранителна дейност. 2. Да има най-малко 20 (двадесет) човека на трудово правоотношение към датата на откриване на процедурата. 3. Да притежава позволените от ЗЧОД помощни средства: -Мобилна връзка – GSM; -Електрически фенери; -Полицейски свирки; -Бинокли; -Дъждобрани; -Периметрова охрана 4. Да притежава лични и предпазни защитни средства - да се изброят конкретно всички средства: -Палки; -Белезници; 5. Списък на технически системи за сигурност: - наличие на радио и мобилна връзка.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата съгласно специфичните изисквания на ЗЧОД

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: Финанасово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Тръжната документация се получава след закупуване от касата на Община Монтана (стая №102) или превод по сметка на Община Монтана: "Инвестбанк" АД клон Монтана, IBAN: BG30 IORT 8266 8401 7425 00, BIC: IORTBGSF, вид плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на Община Монтана

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващи или упълномощени лица с нотариално заверено пълномощно от участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

При реда и условията на чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Денонощна мобилна въоръжена охрана на гробищен парк в гр. Монтана, находящ се в кв. Младост.
1) Кратко описание

Извършва се от квалифициран персонал, притежаващ сертификат от завършен курс на обучение по смисъла на Закона за частна охранителна дейност. Обектът се състои от един денонощен пост. Постът е подвижен, мобилен и въоръжен. Постът се състои от двама охранители на смяна. Охранителните работници извършват патрулно-обходни действия на парка с цел предотвратяване на набези и посегателства срещу територията на парка. При извършване на охранителната дейност да се спазват разпоредбите на Закона за частна охранителна дейност. Охранителната дейност да се извършва качествено, като не се допускат нарушения на вътрешния и обществен ред. Обходите са постоянни.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

3) Количество или обем

Денонощна въоръжена охрана.

Прогнозна стойност, без ДДС
50000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Денонощна мобилна охрана на на спортен комплекс „Огоста” гр. Монтана в парк „Огоста”.
1) Кратко описание

Извършва се от квалифициран персонал, притежаващ сертификат от завършен курс на обучение по смисъла на Закона за частна охранителна дейност. Да се осигурява пропускателен режим в обекта. Изпълнителя да носи застрахователна отговорност и да опазва сградния фонд и имуществото в обекта. При извършване на охранителната дейност да се спазват разпоредбите на Закона за частна охранителна дейност. Охранителната дейност да се извършва качествено, като не се допускат нарушения на вътрешния и обществен ред.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79700000

Описание:

Детективски и охранителни услуги

3) Количество или обем

Денонощна мобилна охрана.

Прогнозна стойност, без ДДС
38000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12