РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Извършване на услуга касаеща пране на болнично, инфекциозно, операционно бельо и облекло на персонала в МБАЛ-ХАСКОВО АД ”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
16
Място на изпълнение:
бул. "Съединение" № 49
Код NUTS:
BG422
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
“Извършване на услуга касаеща пране на болнично, инфекциозно, операционно бельо и облекло на персонала в МБАЛ-ХАСКОВО АД ”, съгласно Техническа спецификация, приложена към документацията.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
98310000
Описание:
Услуги по пране и химическо чистене
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
85 000 кг. болнично, инфекциозно, операционно бельо и облекло на персонала в МБАЛ-ХАСКОВО АД
Прогнозна стойност без ДДС
110000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е в размер на 1 100 лв. /хиляда и сто лева/
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
По банков път, съгласно сключените договори.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения – еквивалентен документ на съдебен, или административен орган от държавата, в която са установени - в официален превод на български език, при участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия;
- Удостоверение за актуална съдебна регистрация и копие от картата за идентификация в регистър Булстат – за участниците, които не са регистрирани в търговския регистър на Агенцията по вписванията;
- Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие;
- Документ за внесена гаранция за участие във форма и размер, съгласно документацията за участие и обявлението за обществената поръчка;
- Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 ЗОП, съгласно приложения към документацията образец;
- Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 ЗОП, съгласно приложения към документацията образец;
- Декларацията по чл. 47, ал.5 ЗОП, съгласно приложения към документацията образц;
- Декларация по чл.4, ал.7 и по чл.6, ал.5, т.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари, съгласно приложения към документацията образец;
- Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари, съгласно приложения към документацията образец ;
- Декларация от участника, че е изискано предварително съгласие от подизпълнителя за участието му в изпълнението на поръчката и Списък на подизпълнителите, съдържащ вида на работите, които ще извършва всеки подизпълнител, и дела на неговото участие, съгласно приложения към документацията образец), както и при участие на подизпълнител, декларация от него за участието му в изпълнението на поръчката, съдържаща вида на работите, които ще извършва, и дела на неговото участие, съгласно приложения към документацията образец;
- Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно приложения към документацията образец;
- Декларация, че устникът няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконна пребиваващи чужденци през последните до 5 години, съгласно приложения към документацията образец;
- Копие на документа за закупуване на документацията за участие;
- Оферта на участника за изпълнение на поръчката, съгласно приложения към документацията образец;
- Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: А/ Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2010г., 2011г. и 2012г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство);
Б/ Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
В/ Удостоверение от банка или копие от застраховка за професионална отговорност.
Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: - Да има реализиран обем на приходите от дейност, сходна с предмета на поръчката за 2012г. не по-малко от 100 000 лв.
- За 2012г. да има положителен финансов резултат (печалба след облагане на данъци).
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А/ Списък на сключените договори по ЗОП за изпълнение на услугите, обект на поръчката, изпълнени за 2010г., 2011г. и 2012г., включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки един от посочените договори, с обозначение на лице, телефон и адрес за контакт с лицето, издало препоръката.
Б/ Кратко изложение за дейността на фирмата – опитът й в услуги с обект, аналогичен на настоящата процедура;
В/ Валидни сертификати, издадени от акредитирана институция за внедрена система за управление на качеството на дейността, предмет на поръчката, за съответствие с изискванията на стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001: 2004 и OHSAS 18001:2007 или техен еквивалент.
Г/Списък на служителите на участника и на лицата, които отговарят за извършването на услугата.
Д/ Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години – 2010, 2011, 2012г.
Е/ Декларация за техническото оборудване, ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката, придружена с документи, удостоверяващи, че участникът разполага с декларираното оборудване и възможности.
Минимални изисквания: - През 2012г., участникът трябва да има сключени минимум три договора с лечебни заведения за изпълнение на дейностите, обект на настоящата поръчка.
- Да притежава оборудване за изпълнение на поръчката :
сушилни машини – 2 бр.
каландър 30 кг/ час – 1 бр.
-перални машини 35 кг/час – 4 бр.
- перални машини за разделно изпиране на болнично бельо – асептична – 1 бр.
- Транспорт за транспортиране на бельото - минимум 2 бр. моторно превозно средство
Да притежава минимален състав за изпълнение на поръчката:
- Перач - 3 бр., с минимален професионален опит в дейността, обект на поръчката от 3 години.
- Гладач - 7 бр., с минимален професионален опит в дейността, обект на поръчката от 3 години.
- Шофьор - 2 бр.
- Ръководител качество – 1 бр.
- За последните три години да има среден годишен брой на работниците и служителите - 12 бр.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.02.2014 г. Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден от 9:00 часа до 12:00 часа и от 12:30 часа до 15:30 срещу разписка /касов ордер/ в касата на МБАЛ - ХАСКОВО АД гр. Хасково или по банкова сметка в "Райфайзенбанк" ЕАД - клон Хасково IBAN BG30RZBB91551085611213, BIC RZBBBGSF. Посочената цена е с включен ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.03.2014 г. Час: 15:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.03.2014 г. Час: 11:00
Място
гр. Хасково, бул. "Съединение №49
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Законни или изрично упълномощени представители на участниците в процедурата
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ