Версия за печат

00499-2014-0001

BG-Хасково: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Многопрофилна болница за активно лечение-Хасково" АД, бул. "Съединение" № 49, За: Кристиян Рангелов - Главен юрисконсулт, България 6300, Хасково, Тел.: 038 606783, E-mail: mbal_haskovo@mail.bg, Факс: 038 606783

Място/места за контакт: "Многопрофилна болница за активно лечение-Хасково" АД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mbal-haskovo.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-haskovo.com/public_orders.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Извършване на услуга касаеща пране на болнично, инфекциозно, операционно бельо и облекло на персонала в МБАЛ-ХАСКОВО АД ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: бул. "Съединение" № 49
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

“Извършване на услуга касаеща пране на болнично, инфекциозно, операционно бельо и облекло на персонала в МБАЛ-ХАСКОВО АД ”, съгласно Техническа спецификация, приложена към документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

98310000

Описание:

Услуги по пране и химическо чистене

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

85 000 кг. болнично, инфекциозно, операционно бельо и облекло на персонала в МБАЛ-ХАСКОВО АД

Прогнозна стойност без ДДС
110000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1 100 лв. /хиляда и сто лева/

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

По банков път, съгласно сключените договори.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения – еквивалентен документ на съдебен, или административен орган от държавата, в която са установени - в официален превод на български език, при участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; - Удостоверение за актуална съдебна регистрация и копие от картата за идентификация в регистър Булстат – за участниците, които не са регистрирани в търговския регистър на Агенцията по вписванията; - Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие; - Документ за внесена гаранция за участие във форма и размер, съгласно документацията за участие и обявлението за обществената поръчка; - Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 ЗОП, съгласно приложения към документацията образец; - Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 ЗОП, съгласно приложения към документацията образец; - Декларацията по чл. 47, ал.5 ЗОП, съгласно приложения към документацията образц; - Декларация по чл.4, ал.7 и по чл.6, ал.5, т.3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари, съгласно приложения към документацията образец; - Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари, съгласно приложения към документацията образец ; - Декларация от участника, че е изискано предварително съгласие от подизпълнителя за участието му в изпълнението на поръчката и Списък на подизпълнителите, съдържащ вида на работите, които ще извършва всеки подизпълнител, и дела на неговото участие, съгласно приложения към документацията образец), както и при участие на подизпълнител, декларация от него за участието му в изпълнението на поръчката, съдържаща вида на работите, които ще извършва, и дела на неговото участие, съгласно приложения към документацията образец; - Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно приложения към документацията образец; - Декларация, че устникът няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконна пребиваващи чужденци през последните до 5 години, съгласно приложения към документацията образец; - Копие на документа за закупуване на документацията за участие; - Оферта на участника за изпълнение на поръчката, съгласно приложения към документацията образец; - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: А/ Годишен финансов отчет (счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2010г., 2011г. и 2012г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие, или еквивалентен документ (за участниците които не са регистрирани съгласно българското законодателство); Б/ Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В/ Удостоверение от банка или копие от застраховка за професионална отговорност. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: - Да има реализиран обем на приходите от дейност, сходна с предмета на поръчката за 2012г. не по-малко от 100 000 лв. - За 2012г. да има положителен финансов резултат (печалба след облагане на данъци).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А/ Списък на сключените договори по ЗОП за изпълнение на услугите, обект на поръчката, изпълнени за 2010г., 2011г. и 2012г., включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение за всеки един от посочените договори, с обозначение на лице, телефон и адрес за контакт с лицето, издало препоръката. Б/ Кратко изложение за дейността на фирмата – опитът й в услуги с обект, аналогичен на настоящата процедура; В/ Валидни сертификати, издадени от акредитирана институция за внедрена система за управление на качеството на дейността, предмет на поръчката, за съответствие с изискванията на стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001: 2004 и OHSAS 18001:2007 или техен еквивалент. Г/Списък на служителите на участника и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Д/ Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години – 2010, 2011, 2012г. Е/ Декларация за техническото оборудване, ресурсни и организационни възможности за изпълнение на поръчката, придружена с документи, удостоверяващи, че участникът разполага с декларираното оборудване и възможности.
Минимални изисквания: - През 2012г., участникът трябва да има сключени минимум три договора с лечебни заведения за изпълнение на дейностите, обект на настоящата поръчка. - Да притежава оборудване за изпълнение на поръчката : сушилни машини – 2 бр. каландър 30 кг/ час – 1 бр. -перални машини 35 кг/час – 4 бр. - перални машини за разделно изпиране на болнично бельо – асептична – 1 бр. - Транспорт за транспортиране на бельото - минимум 2 бр. моторно превозно средство Да притежава минимален състав за изпълнение на поръчката: - Перач - 3 бр., с минимален професионален опит в дейността, обект на поръчката от 3 години. - Гладач - 7 бр., с минимален професионален опит в дейността, обект на поръчката от 3 години. - Шофьор - 2 бр. - Ръководител качество – 1 бр. - За последните три години да има среден годишен брой на работниците и служителите - 12 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение; тежест: 60
Показател: Техническо предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.02.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден от 9:00 часа до 12:00 часа и от 12:30 часа до 15:30 срещу разписка /касов ордер/ в касата на МБАЛ - ХАСКОВО АД гр. Хасково или по банкова сметка в "Райфайзенбанк" ЕАД - клон Хасково IBAN BG30RZBB91551085611213, BIC RZBBBGSF. Посочената цена е с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.03.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Хасково, бул. "Съединение №49

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни или изрично упълномощени представители на участниците в процедурата



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ