Версия за печат

01804-2014-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция за закрила на детето, ул. "Триадица" № 2, За: Мартина Кръстева, Ива Донева-Сиракова, Република България 1051, София, Тел.: 02 9309059; 02 9309013, E-mail: sacp@sacp.government.bg, Факс: 02 9802415

Място/места за контакт: Дирекция "Държавна политика за детето"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sacp.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране на експертна среща по изпълнението на Стратегията на Съвета на Европа за правата на детето 2012-2015 г. с оглед внедряването на стратегически цели на Стратегията в българските стратегически документи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. София, Република България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка се възлага във връзка с изпълнението на ангажимент на Държавната агенция за закрила на детето (ДАЗД) за промотиране и създаване на успешни модели за ефективно детско участие на местно и национално ниво, съгласно Националната програма за участие на Република България в междуправителствените дейности на Съвета на Европа (СЕ) през 2012 – 2013 г., по раздел „Сътрудничество в конкретни области на дейност на СЕ”, подобласт „Права на човека”, в частта „Равенство, многообразие и защита на правата на уязвимите лица”. В изпълнение на ангажимента си ДАЗД следва да обезпечи организирането и провеждането на експертна среща по изпълнението на Стратегията на Съвета на Европа за правата на детето 2012 -2015 г. Предметът на обществената поръчка обхваща организирането и провеждането на експертна среща с участието на максимум 30 експерти. Предметът на обществената поръчка включва следните дейности: 1.Осигуряване на напълно оборудвана зала с капацитет минимум 30 човека в хотел миниум 3 звезди или друго еквивалентно място; 2.Осигуряване на една кафе-пауза; 3.Изготвяне и изпращане на покани за провеждане на експертната среща до списък от експерти, посочен от Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Организиране на една експертна среща с максимален брой участници - 30.

Прогнозна стойност без ДДС
1000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно ЗОП и тръжната документация: Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. - В случай че избраната форма на гаранцията за участие е парична сума, участникът следва да представи оригинал или заверено от участника копие на платежно нареждане за извършен паричен превод по сметка на ДАЗД в БНБ, IBAN BG 78 BNBG 9661 3300 1339 01, BIC: BNBGBGSD, като в документа следва да бъде посочен предметът на конкретната обществена поръчка, а именно: „Организиране на експертна среща по изпълнението на Стратегията на Съвета на Европа за правата на детето 2012-2015 г. с оглед внедряването на стратегически цели на Стратегията в българските стратегически документи“. - В случай че избраната форма на гаранция за участие е банкова гаранция, участникът представя оригинала на банкова гаранция, учредена в полза на ДАЗД, като в документа следва да бъде посочен предметът на конкретната обществена поръчка „Организиране на експертна среща по изпълнението на Стратегията на Съвета на Европа за правата на детето 2012-2015 г. с оглед внедряването на стратегически цели на Стратегията в българските стратегически документи“. Възложителят определя условията и размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, но не повече от 1 на сто от стойността на поръчката. Гаранцията за участие за настоящата обществена поръчка е в размер на 10 (десет) лева. Задържането и освобождаването на гаранциите става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят определя условията и размера на гаранцията за изпълнение на сключения договор за възлагане на обществената поръчка като процент от стойността му, но не повече от 3 на сто от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение на настоящата обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от стойността на договора за обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение на договора е безусловна и неотменяема, представя се при подписването на договора и е със срок на валидност не по-малко от 30 работни дни след изтичане срока на самия договор. При парична гаранция – сумата следва да бъде преведена по по сметката на Възложителя: Държавната агенция за закрила на детето в Банка: БНБ, IBAN: BG78 BNBG 9661 3300 1339 01, BIC: BNBGBGSD. Паричната гаранция следва да бъде предоставена в лева. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на Изпълнителя съобразно ценовото му предложение за реално извършени и отчетени дейности след предоставянето на оригинална данъчна фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане на извършените дейности по договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. В обявлението не се предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител в процедурата, е обединение на физически и/или юридически лица. Всички участници следва да отговарят на изискванията по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а-д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, 3 и 5 и ал. 5 от ЗОП. Изискуеми документи и информация:1. списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника – по образец (Приложение № 1А); 2. оферта на Участника в процедурата – изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация – Приложение № 1, в оригинал; 3. нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай че нямат представителни функции по закон; 4. aдминистративни сведения за Участника – по образец (Приложение № 2); 5. документ за внесена гаранция за участие/оригинал на банкова гаранция (Приложение № 4), съответно оригинал или заверено от участника копие на платежно нареждане за извършен паричен превод, съгласно разпоредбите на чл. 59-60 от ЗОП и Раздел VI от настоящата документация – в размер на 10 (десет) лева; 6. копие от документ за съдебна регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 7. удостоверение за актуално състояние на участника, издадено не по-рано от 6 (шест) месеца преди крайния срок за подаване на оферти – оригинал или нотариално заверено копие (за участници – юридически лица, които не подлежат на регистрация в Търговския регистър), или ЕИК; 8. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а-д”, чл. 47, ал. 2, т. 5 и чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (Приложение № 5); 9. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП (Приложение № 6); 10. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП (Приложение № 7); 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП (Приложение № 8); 12. Справка-декларация за общия оборот на участника (Приложение № 9) за последните три отчетни финансови години; 13. Декларация (Приложение № 10), съдържаща списък на изпълнени договори с предмет сходен на предмета на обществената поръчка за последните три години, с посочени стойностите, датите (на сключване и на приключване) и получателите (възложителите); 14. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение № 11), в случай че участникът ще ползва подизпълнител; 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение № 12); 16. В случай че Участникът е регистриран по ЗДДС, се представя заверено с печат и подпис копие от Удостоверението за регистрация по ЗДДС (само за регистрираните по ЗДДС участници); 17. Заверено с печат и подпис от Участника копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо); 18. Техническо предложение (техническа оферта) на участника, изготвено по образец на Възложителя – Приложение № 3; 19. Ценово предложение (ценова оферта) на участника, изготвено по образец на Възложителя – Приложение № 13.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка-декларация за общия оборот на участника (Приложение № 9) за последните три отчетни финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, изготвени съгласно Закона за счетоводството (еквивалентен документ за лицата, които не са регистрирани по българското законодателство). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ (включително заверено от участника копие („Вярно с оригинала) на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последните три отчетни финансови години; копие от годишна данъчна декларация за съответните три отчетни финансови години, заверена с мокър печат на НАП (за физически лица) или еквивалент в случаите, когато участникът е чуждестранно физическо лице).
Минимални изисквания: Всеки участник следва да има общ реализиран оборот за последните 3 отчетни финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, общо не по-малко от двойния размер на максималната прогнозна стойност на обществената поръчка – 2 000 (две хиляди) лева без ДДС. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, се приема сумарно реализираният оборот на лицата – участници в него, чрез които то (обединението) доказва съответствието си с минималните изисквания на Възложителя за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Опитът в организиране на експертни срещи/семинари/пресконференции/кръгли маси и/или друг вид събития, се доказа с Декларация (Приложение № 10), съдържаща списък на изпълнени договори с предмет сходен на предмета на обществената поръчка за последните три години, с посочени стойностите, датите (на сключване и на приключване) и получателите (възложителите). Последните три години се броят считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. 2. Препоръка за добро изпълнение на минимум един от декларираните договори. Тази препоръка следва да съдържа предмета на договора, както и информация за това изпълнен ли е договорът професионално и в съответствие с изискванията на Възложителя.
Минимални изисквания: Участникът трябва да има доказан опит в следните области: организиране на експертни срещи/семинари/пресконференции/кръгли маси и/или друг вид събития. Възложителят счита за доказан опит изпълнен минимум 1 (един) договор със сходен предмет на предмета на обществената поръчка за последните три години. Възложителят ще счита за договор със сходен предмет всеки един договор с предмет организиране на експертни срещи/семинари/пресконференции/кръгли маси и/или друг вид събития Последните три години се броят считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

Държавна агенция за закрила на детето

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката - до 31.12.2014 г., или до изпълнението на всички дейности съгласно предмета на поръчката, което събитие настъпи първи. Изпълнителят следва да осъществи дейностите по обществената поръчка в срок от 10 (десет) работни дни след получена заявка от страна на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Репулика България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ