Версия за печат

00322-2013-0039

BG-Кърджали: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул.България 41, За: инж.Харитон Христов- нчалник сектор "Обществени поръчки", Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: sektor_op_kar@abv.bg

Място/места за контакт: Община Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: общинска администрацияДруго (моля пояснете): общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осъществяване на независим одит при изпълнението на дейностите, включени в Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010/046, проект «Внедряване на мерки за енергийна ефективност в учебни заведения и детски градини в Община Кърджали», финансиран по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ЗАДАЧА № 1 Текущ одит на проекта: Одиторът задължително в обхвата на проверката си, следва да извърши оценка за законосъобразност на процедурите за възлагане на обществени поръчки, подписаните договори и анексите към тях ако има такива. Трябва да бъде осъществен последващ контрол на всички процедури, свързани с възлагането на дейностите по проекта, по реда на ЗОП и приложимите нормативни актове. По време на текущия одит, изпълнителя следва да провери и осчетоводяването на разходите, включени във всяко искане за средства в счетоводната система на Възложителя. ЗАДАЧА № 2 Окончателен одит: Окончателният одит следва да включва като минимум следните процедури: Дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; Изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; Всички декларирани от възложителя разходи по отношение на достоверност и допустимост в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и ПМС № 62/2007 и ПМС 249/2007 за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по ОПОС, съфинансирана от Кохезионния фонд и ЕФ за регионално развитие на ЕС.; Първичните счетоводни документи/ фактури, протоколи и др./ и документи с еквивалентната доказателствена стойност са налични и валидни, в съответствие с изискванията на чл.60(e), чл. 61(б), (i) от Регламент 1083/2006 и Закона за счетоводството; Дали възложителят е извършил 100% проверка на първо ниво-верификация на разходите от изпълнители, проверки на място; Спазване на изискванията на чл. 58 (ж), чл.60(е) от Регламент 1083/2006 и чл.15 от Регламент 1828/2006 за подържане на адекватна одитна пътека; Всички дейности по проекта са надлежното документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; Проверка на докладваните нередности; Слабостите констатирани при извършени одитни проверки са адресирани по – подходящ начин. Исканията за средства подадени от бенефициента са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО (МЗ); Неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежен ред. Счетоводни системи и осчетоводявания; Проверка за двойно финансиране; Мерки за информация и публичност.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000, 79212100

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги
Услуги по финансов одит


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническото предложение; тежест: 50
Показател: финансово предложение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 560018 от 16.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10237-01 / Обособена позиция №: / Заглавие:Осъществяване на независим одит при изпълнението на дейностите, включени в Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-09/2010/046, проект «Внедряване на мерки за енергийна ефективност в учебни заведения и детски градини в Община Кърджали», финансиран по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г.
V.1) Дата на сключване договора
23.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ ООД ЕИК175407623, р-н Лозенец, ул.Златен рог 12 ап.1, Р.България 1407, София, Тел.: 02 9506400

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2900 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект " Внедряване на мерки за енергийна ефективност в учебни заведения и детски градини в Община Кърджали", финансиран по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

27.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор