Версия за печат

00038-2013-0012

BG-Габрово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Галина Маркова, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818300, E-mail: g-markova@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на дребно офис оборудване за нуждите на Община Габрово по две обособени позиции"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Република България, Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят на основание проведена открита процедура и представена оферта възлага, а Изпълнителят приема и се задължава да извършва доставка на хартия, офис продукти и принадлежности за нуждите на Община Габрово и програми финансирани от ЕС, по предварителна писмена заявка.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30197630, 30192000, 30192700, 30194000, 30199230, 30237410, 30237460

Описание:

Дребно офис оборудване
Хартия за печатане
Принадлежности за офиса
Книжарски стоки
Чертожни принадлежности
Пощенски пликове
Компютърна мишка
Компютърни клавиатури

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12107.13 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 524974 от 22.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 26 -АПИО - 14 История / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на дребно офис оборудване за нуждите на Община Габрово" - Обособена позиция № 1 „Хартия, офис продукти и принадлежности”
V.1) Дата на сключване договора
21.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”, ЕИК 000885099, бул. „Цариградско шосе” 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 36000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12107.13 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор