Версия за печат

00038-2012-0004

BG-Габрово: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане 3, За: Пламен Колев, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818399, E-mail: pkolev@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang: bg/ p:166.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, Договор за безвъзмездна помощ BG051PO001-5.1.04-0042-С0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: място на предоставяне на услугата - гр. Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:

Рамково споразумение

ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на обществената поръчка: Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, Договор за безвъзмездна помощ BG051PO001-5.1.04-0042-С0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата поръчка се изразяват в обобщен вид в следното: Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Възложителя; 5.2. Проследяване ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. 5.3. Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Предназначението на одита е да направи обективна оценка на законосъобразността и целесъобразността на разходваните средства при изпълнение на дейностите по съответния проект, с оглед което трябва да включва следните проверки: Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление, т.е. дали средствата са изразходвани икономично, ефективно и ефикасно. В резултат от извършения одит, одиторът трябва да бъде в състояние да изрази разумна увереност, че ресурсите, използвани за осъществяване на проекта, са в подходящото количество и качество и на най-добрата възможна цена; че съотношението между използваните ресурси и постигнатия резултат е възможно най-доброто; че поставените цели са постигнати. С оглед постигане на увереност, че операциите са изпълнени съгласно изискванията на националното и европейското законодателство, одиторът следва да оцени системата за вътрешен контрол на Възложителя в контекста на изпълняваните одиторски процедури. Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси: одиторът следва да се увери, че при изпълнение на дейностите по проекта Възложителят е разполагал с административните, финансовите, техническите и физическите ресурси, необходими за изпълнението на проекта. В случай, че Възложителят е избрал изпълнители за извършване на част и/или всички дейности от проекта, то одиторът следва да се увери, че изпълнителите са разполагали с ресурса да изпълнят поставените им задачи, като това изискване следва да е било зададено още на ниво предшестващо възлагането на дейности на съответните изпълнители. Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават. Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо): за постигането на увереност за спазването на изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", одиторът следва да се увери, че Възложителя действително е извършвал проследяване на напредъка на дейностите по проекта по време на неговото изпълнение, чрез проверка за наличие на документи, удостоверяващи извършените проверки от страна на Възложителя (контролни листове и доклади от извършени проверки на място от Възложителя на изпълнители). Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека: одиторът следва да направи проверка дали Възложителят е разполагал с необходимите системи и организация за поддъ

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Управление на риска; тежест: 20
Показател: План за извършване на дейностите по одита; тежест: 30
Показател: Финансова оценка; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 469179 от 17.02.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 24-ОСД-14 / Обособена позиция №: / Заглавие:одит на изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна помощ BG051PO001-5.1.04-0042-С0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси” съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.
V.1) Дата на сключване договора
16.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
06.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Гранд Торнторн ООД, ЕИК 831716285, бул. Черни връх 26, България 1000, София, Тел.: 02 9805500, Факс: 02 9804824

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.1.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор