00038-2012-0004
BG-Габрово: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Габрово, пл. Възраждане 3, За: Пламен Колев, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818399, E-mail: pkolev@gabrovo.bg, Факс: 066 809371
Място/места за контакт: Община ГабровоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.gabrovo.bg/articles/index/lang: bg/ p:166.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, Договор за безвъзмездна помощ BG051PO001-5.1.04-0042-С0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.
Рамково споразумение
Предмет на обществената поръчка: Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, Договор за безвъзмездна помощ BG051PO001-5.1.04-0042-С0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Дейностите, попадащи в обхвата на настоящата поръчка се изразяват в обобщен вид в следното: Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Възложителя; 5.2. Проследяване ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. 5.3. Осигуряване на допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на всички правила за изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Предназначението на одита е да направи обективна оценка на законосъобразността и целесъобразността на разходваните средства при изпълнение на дейностите по съответния проект, с оглед което трябва да включва следните проверки: Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление, т.е. дали средствата са изразходвани икономично, ефективно и ефикасно. В резултат от извършения одит, одиторът трябва да бъде в състояние да изрази разумна увереност, че ресурсите, използвани за осъществяване на проекта, са в подходящото количество и качество и на най-добрата възможна цена; че съотношението между използваните ресурси и постигнатия резултат е възможно най-доброто; че поставените цели са постигнати. С оглед постигане на увереност, че операциите са изпълнени съгласно изискванията на националното и европейското законодателство, одиторът следва да оцени системата за вътрешен контрол на Възложителя в контекста на изпълняваните одиторски процедури. Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси: одиторът следва да се увери, че при изпълнение на дейностите по проекта Възложителят е разполагал с административните, финансовите, техническите и физическите ресурси, необходими за изпълнението на проекта. В случай, че Възложителят е избрал изпълнители за извършване на част и/или всички дейности от проекта, то одиторът следва да се увери, че изпълнителите са разполагали с ресурса да изпълнят поставените им задачи, като това изискване следва да е било зададено още на ниво предшестващо възлагането на дейности на съответните изпълнители. Дали всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават. Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо): за постигането на увереност за спазването на изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", одиторът следва да се увери, че Възложителя действително е извършвал проследяване на напредъка на дейностите по проекта по време на неговото изпълнение, чрез проверка за наличие на документи, удостоверяващи извършените проверки от страна на Възложителя (контролни листове и доклади от извършени проверки на място от Възложителя на изпълнители). Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека: одиторът следва да направи проверка дали Възложителят е разполагал с необходимите системи и организация за поддъ
79212000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
4
Гранд Торнторн ООД, ЕИК 831716285, бул. Черни връх 26, България 1000, София, Тел.: 02 9805500, Факс: 02 9804824
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
проект BG051PO001-5.1.04-0042-С0001 „Подкрепа в домашна среда за достоен живот”, договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.1.04-0042–C0001, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
23.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г