Версия за печат

00426-2014-0004

BG-Кюстендил: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл.Велбъжд № 1, За: Деесислава Алайкова-Стоева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg,, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg..

Адрес на профила на купувача: kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455...

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Център за долекуване, продължително лечение и рехабилитация -хотелска част"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Строително монтажни работи (СМР) на обект: Медико-балнеоложки комплекс "Свети Иван Рилски" Кюстендил - самостоятелно обособена позиция /група/ 1:Център за долекуване, продължително лечение и рехабилитация“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно количествена сметка

Прогнозна стойност без ДДС
6071996.95 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

350


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 60 700 лева (шестдесет хиляди и седемстотин лева). Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми:1.1 Парична сума, внесена по следната сметка на Община Кюстендил: IBAN BG83 UNCR 7000 3320 3805 50, код UNCRBGSF, при „Уникредит булбанк” АД, клон Кюстендил. При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане, съответно в банковата гаранция следва да бъде посочен уникалния номер на поръчката за който се отнася превода/вноската и същото следва да бъде представено в оригинал. 1.2. Неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата, считано от крайната дата за получаване на офертите. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 /три/ % от стойността на поръчката , за която участникът е определен за изпълнител, представена в една от двете форми: парична сума, внесена по IBAN BG83 UNCR 7000 3320 3805 50, код UNCRBGSF, при “Уникредит булбанк” АД, клон Кюстендил на името на Община Кюстендил, с платежно нареждане, с посочен обект на поръчката - оригинал; неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност съгласно условията на проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проект на договора: 1. Първо междинно плащане – в размер до 10% (десет процента) стойността на договорените видове работа в 30-дневен срок след подписване на протокол по образец за извършени СМР, удостоверяващ количеството на изпълнените работи , предаване на работата по посочения в чл.23 от договора начин и представяне на оригинална фактура. 2. Второ междинно плащане - в размер до 20% (двадесет процента) стойността на договорените видове работа в 30-дневен срок след подписване на протокол по образец за извършени СМР, удостоверяващ количеството на изпълнените работи , предаване на работата по посочения в чл.23 от договора начин и представяне на оригинална фактура. 3. Трето междинно плащане - в размер до 20% (двадесет процента) стойността на договорените видове работа в 30-дневен срок след подписване на протокол по образец за извършени СМР, удостоверяващ количеството на изпълнените работи , предаване на работата по посочения в чл.23 от договора начин и представяне на оригинална фактура. 4. Четвърто междинно плащане - в размер до 20% (двадесет процента) стойността на договорените видове работа в 30-дневен срок след подписване на протокол по образец за извършени СМР, удостоверяващ количеството на изпълнените работи , предаване на работата по посочения в чл.23 от договора начин и представяне на оригинална фактура. 5. Пето междинно плащане - в размер до 15% (петнадесет процента) стойността на договорените видове работа в 30-дневен срок след подписване на протокол по образец за извършени СМР, удостоверяващ количеството на изпълнените работи , предаване на работата по посочения в чл.23 от договора начин и представяне на оригинална фактура. 6. Окончателно плащане – в 30-дневен срок след приемане на обекта от Възложителя с Акт обр.15 и след подписване на протокол по образец за извършени СМР, предаване на работата по посочения в чл.23 от договора начин и представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При офериране на цена над прогнозната стойност Възложителят ще отстрани участника от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника или упълномощен от него представител (Образец № 1); Административни сведения (Образец № 2); Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците юридически лица или еднолични търговци, пилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, издадени не по-късно от 6 месеца към датата на подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган на държавата, в която са установени. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това); Споразумение за създаване на обединение, респ. и анекс към съществуващо такова за участие в обществената поръчка - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; При участници обединения – нотариално заверен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият обединението. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б. „а”-„д”, т. 2 и т. 3 ЗОП (Образец № 3а и 3б); Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1, 3 и 4 от ЗОП (Образец № 4). При наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1,3 и 4 ЗОП ще доведе до отстраняване на участника от процедурата; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП (Образец № 5); Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители (Образец № 6); Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (Образец № 7). Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 (Образец № 8); Документ за внесена гаранция за участие; Заверено копие от документ за закупена документация за участие в обществената поръчка;Декларация за запознаване с условията на процедурата (Образец № 11); Заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от съответната категория на обекта.Чуждестранните участници следва да докажат регистрацията си в някоий от професионалните регистри на държавата , в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните . Доказателства за икономическото и финансовото състояние-посочени в Раздел ІІІ.2.2); Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката- Техническо предложение – по образец № 12. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”- Ценово предложение образец № 13
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка. За чуждестранни участници - еквивалентна застраховка на посочената. В случай че срокът на валидност на застраховката изтича преди срока за изпълнение на поръчката, участникът да представи декларация, че ще поднови/удължи срока й до края на споменатия краен срок, а при евентуалното му избиране за изпълнител се задължава да я предостави преди сключване на договора.
Минимални изисквания: Участника да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка. За чуждестранни участници - еквивалентна застраховка на посочената. В случай че срокът на валидност на застраховката изтича преди срока за изпълнение на поръчката, участникът да представи декларация, че ще поднови/удължи срока й до края на споменатия краен срок, а при евентуалното му избиране за изпълнител се задължава да я предостави преди сключване на договора.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. . Заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от І група, І категория. Чуждестранните участници следва да докажат регистрацията си в някой от професионалните регистри на държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националното им законодателство. 2. Списък на предложения инженерно-технически състав - (Образец № 10), придружен от : - Автобиография, подписана от съответния член на екипа (Образец № 11) - Документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи, доказващи опита на подобна позиция. Чуждестранните участници в обществената поръчка следва да притежават еквивалентен документ съгласно законодателството на страната, където те са установени.
Минимални изисквания: а.Участникът да притежава удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от І група, I категория . б. Участникът трябва да разполага с подходящ инженерно-технически състав от технически правоспособни лица, които да бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката, включващ минимум следните позиции: • Технически ръководител (строителен инженер или строителен техник- образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър“ с квалификация "Строителен инженер", "Инженер" или "Архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника". Минимум 5 години професионален стаж по специалността, свързан пряко с използване на придобитата квалификация . • Електроинженер: образователна степен магистър, специалност „Електроснабдяване и електрообзавеждане” или аналогична. Трудов стаж по специалността - минимум 3 години; • Конструктор: образователна степен магистър, специалност „Строителство на сгради и съоръжения” или аналогична. Трудов стаж по специалността - минимум 3 години; • ОВ инженер: образователна степен магистър , специалност “Отопление и вентилация” или аналогична. Трудов стаж по специалността - минимум 3 години; • Лице, вписано в регистъра на лицата по чл.165, ал.1 от Закона за културното наследство: образователно квалификационна степен бакалавър или магистър, специалност „Архитектура“ или „Консервация и реставрация“, минимум 3 години опит в областта на консервацията и реставрацията. • Отговорник по контрола на качеството: образователно квалификационна степен магистър по някоя от следните специалности: икономика, финанси, право, инженерство или еквивалентна, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ; • Координатор по безопасност и здраве: образователно квалификационна степен магистър по някоя от следните специалности: икономика, финанси, право, инженерство или еквивалентна, отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи - да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 520483 от 25.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден от 8:00 до 16:00 часа на адрес: гр. Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, ет.1 стая №22, срещу представен документ за платена цена на документацията, внесена на касата на Община Кюстендил или по сметка № IBAN BG93 UNCR 7000 8420 3806 04, код UNCRBGSF код за вид плащане 447000, при ”Уникредит Булбанк" АД - клон Кюстендил на името на Община Кюстендил, с платежно нареждане, с посочен предмет на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

Административна сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. "Велбъжд" № 1, ет. 2, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията по електронен път е осигурен на интернет страницата на на Община Кюстендил, Раздел"Профил на купувача" - http://kustendil.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=1573&Itemid=455.Срока за получаване на оферти е съкратен на основание чл.64, ал.2 и ал.3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ