Версия за печат

00119-2013-0032

BG-Казанлък: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000817778

Община Казанлък, област Стара Загора, Община Казанлък, град Казанлък, бул."Розова долина" № 6, За: инж. Перуника Маринова Христова, РБългария 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98238, E-mail: krasiv@kazanlak.bg, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Община Казанлък

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.

Електронен достъп до информация: www.kazanlak.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи по „Рехабилитация и обновяване на зони за обществен отдих в парк „Розариум” и лесопарк „Тюлбето” със свързваща ги велоалея“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Казанлък
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Строителен надзор при изпълнение на строително-монтажни работи по „Рехабилитация и обновяване на зони за обществен отдих в парк „Розариум” и лесопарк „Тюлбето” със свързваща ги велоалея““ Изпълнителят на настоящата обществена поръчка следва да изпълнява следните функции: • Строителен надзор по смисъла на ЗУТ в обем и обхват съгласно изискванията на приложимата нормативна уредба в Република България, а също и допълн. изисквани от възложителя дейности, както следва: o Изготвяне на встъпителен доклад за започване на строителството, включващ описание на предстоящите СМР, в едно с планираните работна ръка и механизация, разбити по месеци според одобрени календарни графици на избрания изпълнител на обществена поръчка с предмет „Строително-монтажни работи по „Рехабилитация и обновяване на зони за обществен отдих в парк „Розариум” и лесопарк „Тюлбето” със свързваща ги велоалея“; o Изготвяне на месечни доклади за изпъление на СМР по поръчката от предходната подточка, в това число списък и количества на вложените материали и тяхното съответствие, съгласно чл. 169б във връзка с чл..169а от ЗУТ и описани (с приложени протоколи) на всички контролни замервания и изпитвания; o Изготвяне на Междинни доклади както за извърщената работа по тази поръчка, така и за изпълнението по обществена поръчка с предмет „Строително-монтажни работи по „Рехабилитация и обновяване на зони за обществен отдих в парк „Розариум” и лесопарк „Тюлбето” със свързваща ги велоалея“. Междинни доклади се изготвят във всички случаи, в които изпълнителя на СМР иска междинно или окончателно плащане; o Изготвяне на Окончателни доклади за изпълнението на СМР и за собствената си дейност; o Изготвяне на окончателен доклад при завършване на строителството по смисъла на ЗУТ и изготвяне на технич.паспорт /където е приложимо/; o Осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа; o Осъществяване на контрол на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; o Осъществяв. на контрол на изпълнението на строежите в съответствие с одобрените инвестиционни проекти и съгл. изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; o Контрол върху спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; o Осъществяване на контрол с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; Контрол за спазване на всички изисквания по отношение на годността на строежа за въвеждане в експлоатация; o Контрол при извършване на изпитване и замерване от специализирани лаборатории, в съответствие с вменените задължения на изпълнителя по договора за СМР; o Извършване на оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания, в съответствие със законодателството; o Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 от ЗУТ при упражняване на строителен надзор; o Контрол върху документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа, като предаването и приемането на строителната площадка, строителните и монтажните работи, подлежащи на закриване, междинните и заключителните актове за приемане и предаване на строителни и монтажни работи и други; o Контрол за годността на строежа/обекта за въвеждане в експлоатация, постигането на проектните критерии и за гаранционен период на цялото съоръжение; o Координация на строителния процес до въвеждането на строежа/обекта в експлоатация; o Изготвяне на необходимите документи и извършване на необходимите мероприятия, свързани с ремонтиране и въвеждане в експлоатация на съществуваща тоалетна в парк „Розариум“ по реда, установен в ЗУТ и Наредба за достъпност на градската среда в урбанизираните територии; o Проверка и заверка на изготвената екзекут. документация по повод изпълнението на строежа /при наличие на основание по смисъла на чл. 175, ал.1 от ЗУТ/, включително до предаването й в органа, издал разрешението за строеж; o Участие в месечни приобектови оперативки; o Други

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
57240 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническо предложение.Състои се от 3 подпоказателя с тежест при формиране оценката по показателя както следва:"Обосновка и анализ"-тежест 20т.; "Стратегия и методология"-тежест 40т. и "Организация и график"--тежест 40т.; тежест: 60
Критерий: Ценово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 137 - 238352 от 17.07.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД "Обединение ИНФРАМ", 176443743, бул. "Пенчо Славейков", №4, ет.5, офис 6, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 0886 133766

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 60000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 57240 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Финансирането на настоящата обществена поръчка е осигурено в рамките на проект „Подобряване на физическата и жизнена среда на градския център за осигуряване на устойчива и екологична градска среда за по-високо качество на живот и нови възможности за социално и икономическо развитие” в рамките на Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, референтен № BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” по приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.”(ОПРР), за който е подписан Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/015 между община Казанлък и Министерството на регионалното развитие и благоустройството, гр. София, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” 17-19, тел. 94 059, факс 987 25 17, www.mrrb.government.bg

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2014 г.