Версия за печат

00010-2013-0019

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставки на хигиенни продукти за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение: „Стопански склад” при УСБАЛССЗ “Св. Екатерина” ЕАД, бул. Пенчо Славейков № 52 А.
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставки на хигиенни продукти по предварителни писмени заявки, за нуждите на УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД, в рамките на прогнозните количества от техническата спецификация– част 5 от документацията за участие. Процедурата обхваща 98 /деветдесет и осем/ обособени позиции, някои от които включващи съответен брой номенклатурни единици, подробно описани в техническата спецификация от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33700000, 18141000, 18424000, 18424300, 18930000, 18935000, 19520000, 19640000, 33711400, 33711540, 33711800, 33711900, 33721100, 33751000, 33761000, 33763000, 33764000, 33770000, 33772000, 34928480, 35121400, 39220000, 39221170, 39224000, 39224320, 39224330, 39224350, 39525800, 39542000, 39811000, 39831100, 39831200, 39812100, 39812200, 39831230, 39831240, 39831250, 44411000

Описание:

Продукти за лични грижи
Работни ръкавици
Ръкавици
Ръкавици за еднократна употреба
Сакове и торбички
Чанти за бельо
Пластмасови продукти
Големи и малки пликове за смет от полиетилен
Козметични продукти
Парафармацевтични кремове или лосиони
Продукти за бръснене
Сапун
Бръснарски ножчета
Пелени за еднократна употреба
Тоалетна хартия
Хартиени кърпи за изтриване на ръце
Хартиени салфетки за маса
Хартия за санитарна употреба
Изделия от хартия за еднократна употреба
Контейнери и кофи за отпадъци и смет
Предпазни чували
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство
Сушилки
Метли и четки и различни видове други изделия
Гъби
Кофи
Лопатки за смет
Почистващи кърпи
Парцали
Препарати за ароматизиране или обезмирисване на помещения
Дисперсанти (повърхностноактивни разтворители)
Детергенти
Продукти за поддръжка на подове
Продукти за поддръжка на обувки
Разтворители на мазнини
Почистващи вещества
Разтвори за изплакване
Санитарни изделия

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
14025 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 168 - 291305 от 30.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-24 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: «Доставки на хигиенни продукти за нуждите на УСБАЛССЗ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД», по позиция №54
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ “ВАДИАС-ВАСИЛ ДИМИТРОВ ” ЕИК 030436270, ул.“Постоянство” №18, България 1111, София, Тел.: 02 8702465, Факс: 02 8702465

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 14025 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката: 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключване на договора, а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за доставки на хигиенни продукти, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2014 г.