Версия за печат

00106-2014-0001

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на правосъдието, ул. "Славянска" №1, За: Росен Кожухаров, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237348; 02 9237533; 02 9237533, E-mail: R_Kojuharov@justuce.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.justice.government.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Правосъдие

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Провеждане на специализирани обучения по проект „Подобряване управлението на човешките ресурси в Министерството на правосъдието (МП) и повишаване квалификацията на служителите чрез специализирано обучение“, по договор № ЦА12-22-67/03.09.2013 г., сключен между МФ и МП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” финансиран договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG51PO002/2.2-08.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Провеждане на специализирани обучения по проект „Подобряване управлението на човешките ресурси в Министерството на правосъдието (МП) и повишаване квалификацията на служителите чрез специализирано обучение“, по договор № ЦА12-22-67/03.09.2013 г., сключен между МФ и МП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” финансиран договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG51PO002/2.2-08.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обучението ще се проведът по осем модула, съгласно Техническото задание, неразделна част от документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
34583.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

03.08.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на: 345,00 /триста четиридесет и пет/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или платежен документ в оригинал за внесена по банков път парична сума. Гаранцията под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; банков код (BIC): BNBGBGSD; банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Представя се под формата на банковата гаранция или платежен документ за внесената по банков път гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: БНБ – Централно управление; Банков код (BIC): BNBGBGSD; Банкова сметка (IBAN): BG44 BNBG 9661 3300 1737 01. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде под формата на банкова гаранция, тя трябва да е безусловна и неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност от сключване на договора и не по-кратък от 30 календарни дни след датата на изълнението му. При представяне на гаранция под формата на платежното нареждане или банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще става съгласно договора за изпълнение на услугата. Услугата се фининсира от Оперативна програма "Административен капацитет".

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата може да бъде всяко българско, или чуждестранно физическо, или юридическо лице, както и техни обединения.Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, в оригинал, или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. В него следва да е посочено, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение на обществената поръчка. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. Ако в договорът (споразумението) не е посочен вида на работите и дела на участие на всеки от членовете в дейностите предмет на обществената поръчка, участникът ги представя чрез декларация в свободна форма подписана от лицето което го представлява. В договора (споразумението) се определя и лицето, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако в договора (споразумението) не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва изрично да овластят един от тях с пълномощно и да приложат това пълномощно в офертата си (в оригинал, или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците представят: - Изрично пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощаване) – оригинал или нотариално заверено копие; -Административни сведения за участника – представя се чрез попълване на образец. -Споразумение/договор за създаване на обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, в случаите, когато участникът е обединение. Към споразумението/договора се прилагат и пълномощното/те за овластяване, когато е приложимо. -Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - в оригинал. - Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – и в офертата по Образец . - Декларация за съгласие от всеки посочен подизпълнител – по образец. - Декларация за приемане на условията в проекта на договор - по образец. - Оферта по образец с посочен срок на валидност на офертата по образец . - Документ за закупена документация за участие - копие, заверено от участника. - Участникът следва да декларира, че ще изпълни предмета на обществената поръчка съобразно изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и Техническото задание – по образец в Офертата – Образец 1; - Декларация за липса на обстоятелства по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности по Образец; - Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на оперативните програми, съфинансирани от Структурните и Кохезионния фондове на ЕС” по Образец; - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Участниците удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и 3, ал.2, т.1, т.,2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП. Документи за регистрация: копие от ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Участник чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, представя документ за регистрация в официален превод, а документите по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, както и декларациите за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП,а които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, същите документи се представят и за тях. Ако участникът е обединение документът се представят поне за едно физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.). Изискването за представяне на счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) не важи за участници, представили ЕИК, чиито отчети за приходи и разходи и баланси са публикувани по партидата им в Търговския регистър поддържан, от Агенцията по вписванията към Министерство на правосъдието. Ако съгласно законодателството на държавата на участника/подизпълнителя, финансовата година още не е приключила или срокът за изготвяне на финансовия отчет още не е изтекъл, участникът/подизпълнителят представя междинен финансов отчет или незаверен годишен финансов отчет, чието съдържание се потвърждава с подписите на съставителя на отчета и на законен представител на участника/подизпълнителя или на лице, изрично упълномощено от законния представител с нотариално заверено пълномощно. - Информация за общия оборот и оборота, който се отнася до предмета на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец.
Минимални изисквания: Участникът в настоящата процедура следва да отговаря на следните финансови изисквания: Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малък от 70 000 /седемдесет хиляди/ лева без включен ДДС. За целите на настоящата поръчка под „услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” се разбират услуги по обучение на публични администрации и/или други частни организации в областта на подобряване организацията и/или ефективността на работата, мотивация на служителите, и/или свързани с темите на обучение по предмета на поръчката. За целите на настоящата поръчка под „публична администрация” се разбира - администрацията на изпълнителната власт, която обхваща администрацията на Министерския съвет, министерствата, държавните агенции, администрацията на държавните комисии, изпълнителните агенции, областните и общинските администрации. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за минимален сходен оборот от дейности се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Икономическото и финансово състояние на участника се доказва с документи по чл. 50, ал.1 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Участникът следва да представи списък (по образец) на договорите сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано до датата за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложител. Копия на препоръки/референции или други еквивалентни за поне три от договорите, посочени в списъка на изпълнените договори. Препоръките трябва да посочват обхвата и обема на работа, стойността, датата на започване и приключване на работата по него и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Ако в препоръката не се съдържа цялата информация поискана от Възложителя, участниците представят копия от приемо-предавателни протоколи и/или друг доказателствен документ. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за опит, сходен на предмета на поръчката, се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. - Участникът следва да представи обща справка–декларация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, съдържаща информация за образованието, професионалния опит и квалификация на експертите, съгласно Образец № 13. За всяко лице, включено в екипа, в офертата на участника трябва да е представена автобиография според Образец №14 от документацията за участие. За доказване на образованието се представя заверено копие от дипломи за завършено висше образование и/или документи за придобита допълнителна квалификация; За доказване на опита се представят копия от трудови/служебни книжки, списък на граждански и трудови договори с посочване на дати на сключване и изпълнение, контрагенти, стойности, предмет и др., длъжностни характеристики, препоръки за добро изпълнение от възложители за завършени проекти, в които изрично трябва да бъде посочена точната позиция, която предлаганият експерт е заемал в съответния проект. Представя се декларация от съответния експерт за ангажираност към изпълнението на поръчката, за принадлежност и наличност. В случай, че в издадената препоръка за добро изпълнение от Възложителя не е посочено изрично името на експерта или не е посочена точната позиция, която е заемал в съответния обект, препоръката трябва да е придружена от декларация от изпълнителя или работодателя, в която се посочва изрично изпълнения договор и точната позиция, която съответния експерт е заемал при изпълнението му. За качественото и професионално изпълнение на предмета на обществената поръчка участниците могат да предложат в офертата си и други експерти в съответствие с целите на проекта и очакваните резултати, описани в техническо задание за изпълнение на обществената поръчка. При изпълнение на обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, трябва да спазва следните правила по отношение на екипа от експерти: а) замяна на ключов експерт се допуска само със съгласието на възложителя; б) оттегляне на ключов експерт и замяната му с друг ключов експерт се допуска само при наличието на обстоятелства, които не позволяват на ключовия експерт-титуляр да продължи да изпълнява ефективно задълженията си по проекта като заболяване или друга основателна причина, което следва да се удостовери със съответен документ; в) при замяната на експерт трябва да се спазва принципа за взаимозаменяемост относно професионалната квалификация и опит; г) замяната и/или привличането на допълнителни експерти не е основание участникът, определен за изпълнител да иска от възложителя допълнително заплащане към предложената цена в офертата, която е неразделна част от договора. - Участникът може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава – членка на Европейския съюз. Възложителят не може да отстрани участника от процедурата на основание, че не е представил някой от документите по чл.50, ал.1 и ал. 2, чл.51 и чл.53, ал.1 от ЗОП, при условие че обстоятелството се доказва от представеното удостоверение.
Минимални изисквания: 1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, като единия от договорите следва да е свързан с обучение на публична адмнинистрация в областта на човешките ресурси за последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертата. 2. Участниците трябва да разполагат или да докажат, че ще имат на разположение екип от експерти с професионална квалификация и опит, които да осигурят точното, качествено и своевременно изпълнение на предмета на поръчката. 3. Предложеният екип от участника трябва да включва най-малко 3 (трима) ключови експерти (един ръководител на екипа и 2 (двама) ключови експерти), както и обучители които отговарят на следните изисквания за професионална квалификация, умения и опит: 3.1 Ръководител на екипа, който отговаря за организацията, контрола и цялостното изпълнение на договора, в това число планиране, организиране, координиране, управление и контрол на ресурсите (материални, финансови, човешки и информационни) с цел ефективното и качествено изпълнение на обществената поръчка, като гарантира правилното изпълнение на всички дейности по договора в съответствие с техническото задание и графика, определени във встъпителния доклад. Ръководителят на екипа отговаря и за осигуряване на добра комуникация и координация между експертите и обучителите, както и между членовете на екипа и другите участници в изпълнението на проекта. Ръководителят на екипа следва да има професионална квалификация и опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: а) образование: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър”/”магистър” или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина; б) общ и специфичен професионален опит: минимум 2 години опит в областта на организиране и провеждане на обучителни курсове и не по-малко от 3 (три) броя организирани и проведени обучения на публични администрации или други частни организации в областта на подобряване организацията и/или ефективността на работата, мотивация на служителите, и/или свързани с темите на обучение по предмета на поръчката. 3.2. Двама ключови експерти, които да отговарят по организиране и логистката на проекта, а именно: ключов експерт по организиране на обученията за целевите групи по проекта, който отговаря за подбора на лекторите, за подготовката на обучителните модули и материалите за обучение и за провеждането на обученията, както и ключов експерт по организиране на логистика на проекта, които отговарят за логистичното провеждане на семинарите, като осигурява изпълнението на дейностите по настаняване, хранене, осигуряване на учебни зали, техника и материали. Изисквания за образование, квалификация и опит на ключовите експерти: а) образование: висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър”/”магистър” или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина. Еспертът по логистика може да бъде и със средно образование; б) общ и специфичен професионален опит: минимум 2 години опит в областта на организиране и провеждане на обучителни курсове и участие в минимум две обучения. 3.3. Обучители – за провеждане на обученията по съответните модули участникът следва да ангажира и лектори притежаващи професионална квалификация и опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: а) образование: висше образование – образователно-квалификационна степен бакалавър и/или „магистър” в областта на „Социални, стопански и правни науки” (съгласно Класификатора, утвърден с ПМС № 125 от 24.06.2002 г.), с придобита специалност Право и/или специалност в областта на „Управление на човешките ресурси”. б) общ професионален опит: не по-малко от 5 (пет) години опит в областта на човешките ресурси и/или преподавателска дейност свързана с предмета на поръчката. Продължава в раздел VI.3.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертата на стойност 6 лв. (шест лв.), с вкл. ДДС, внесени по банкова сметка на Министерството на правосъдието: Българска народна банка - гр. София IBAN: BG09 BNBG 9661 3000 1737 01, BIC: BNBGBGSD, се получава в МП, ул. "Славянска" № 1, стая № 503.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.03.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Славянска" № 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл.68, ал.3 и чл.69а, ал.3 от ЗОП. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

по договор № ЦА12-22-67/03.09.2013 г., сключен между МФ и МП за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма “Административен капацитет” финансиран договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, приоритетна ос II „Управление на човешките ресурси“, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация“, бюджетна линия BG51PO002/2.2-08.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III, т.2.3., Минимални изисквания: в) специфичен професионален опит: проведени не по-малко от 5 (пет) броя обучения на публични администрации и/или други частни организации в областта на подобряване организацията и/или ефективността на работата, мотивация на служителите, и/или свързани с темите на обучение по предмета на поръчката. Техническите възможности на участника се доказват с документи по чл. 51, ал.1 от ЗОП. Участниците представят: 1. Техническото предложение на участника, включващо – техническо предложение за изпълнение на поръчката, с предлаганите от участника параметри за организацията на изпълнение, отделните модули по обучение, както и други дейности, съгласно техническото задание на възложителя – по образец. 1.1. Участникът следва да декларира, че ще осигури необходимите оригинални учебни материали, ще извърши подготовка на презентации и други необходими учебни материали, присъствени форми и анкети за участниците в курсовете и че ще ги предостави на Възложителя – по образец в Техническото предложение - Образец 12; 1.2. Участникът следва да декларира, че ще осигури за своя сметка необходимото техническо обезпечаване, необходими за провеждане на обученията – по образец в Техническото предложение - Образец 12.; 1.3. Участникът следва да декларира, че ще издаде сертификати за завършен курс на обучаваните лица– по образец в Техническото предложение - Образец 12.; 1.4. Участникът следва да декларира, че ще изготви и представи доклад за всяко едно обучение с приложена програма на курса и текуща учебна и отчетна документация – по образец в Техническото предложение - Образец 12. 2. Декларация, относно срока на изпълнение на договора – по образец. 3. Ценова оферта с предложена обща цена в лева без ДДС, определена въз основа на документацията за участие – по образец, с приложение хонорар сметка (финансова обосновка), съдържаща сумата, която кандидатът предвижда да извърши разходи по повод изпълнението на поръчката – свободен текст. Върху хонорар сметката се поставя подпис на лицето, представляващо участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ