Версия за печат

02709-2014-0008

BG-Враца: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201617476

Северозападно държавно предприятие, бул. "Христо Ботев" № 2, ет. 3, За: Тошко Брайков, Светлана Монова, Р България 3000, Враца, Тел.: 092 620032, E-mail: szdp@abv.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.szdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.szdp.bg.

Електронен достъп до информация: www.szdp.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности по чл.165,ал.1 от Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна, полагащи се като социална придобивка на работещите в СЗДП - централно управление и в неговите 23 бр. териториални поделения през календарните 2014г., 2015г. и 2016г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на СЗДП и 23 бр. териториални поделения ДГС/ДЛС находящи се в обл. Ловеч, обл. Плевен, обл. Враца, обл. Монтана, обл. Видин, София Област
Код NUTS: BG311, BG312, BG313, BG314, BG315, BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Избор на оператор за отпечатване, управление и доставка на ваучери за храна, полагащи се като социална придобивка на работещите в СЗДП - централно управление и в неговите 23 бр. териториални поделения през календарните 2014г., 2015г. и 2016г.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000, 22450000

Описание:

Различни хранителни продукти
Нефалшифицируеми печатни материали

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Участниците предлагат цена за отпечатване на ваучерите, изразена в процент от номиналната им стойност. Предложеният процент не следва да превишава 1 /един/ процент от номинала – 15 120.00лв. /петнадесет хиляди сто и двадесет лева/. Предложеният % на възнаграждение се оферира до шестия знак, след десетичната запетая. Общата цена (Общата номиналната стойност на ваучерите събрана с цената за отпечатване на ваучерите, изразена в процент от общата номинална стойност) за изпълнение предмета на поръчката за срока на договора не може да надвишава сумата от 1 527 120 лв /един милион петстотин двадесет и седем хиляди сто и двадесет лева/. Номиналната стойност на ваучерите, които ще бъдат предоставяни на едно лице за един месец е 60 /шестдесет/ лева, а общата номинална стойност за приблизително 700 лица, за 36 месеца е 1 512 000/един милион петстотин и дванадесет хиляди лева/.

Стойност, без да се включва ДДС
1527120 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е определена като абсолютна сума в размер на 15 000 лв /петнадесет хиляди лева/. Гаранцията се представя в парична сума или банкова гаранция, по избор на участника. Паричната сума е вносима по банков път по сметка на СЗДП, до 16:00ч. на 04.03.2014г. по следната банкова сметка: IBAN – BG 78 TTBB 9400 1526 5357 06; BIC код – TTBBBG22; SOCIETE GENERALE EXPRESSBANK - клон Враца; Банковата гаранция следва да бъде издадена от банка, намираща се на територията на Република България. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да съвпада със срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на срока за подаване на предложенията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е със средства на Възложителя. Общата стойност на услугата не може да надвишава 1 527 120 лв /един милион петстотин двадесет и седем хиляди сто и двадесет лева/ и е изчислена както следва: 1. Участниците предлагат цена за отпечатване на ваучерите, изразена в процент от номиналната им стойност. Предложеният процент не следва да превишава 1 /един/ процент от номинала – 15 120.00лв. /петнадесет хиляди сто и двадесет лева/. Предложеният % на възнаграждение се оферира до шестия знак, след десетичната запетая. 2. Номиналната стойност на ваучерите, които ще бъдат предоставяни на едно лице за един месец е 60 /шестдесет/ лева, а общата номинална стойност за приблизително 700 лица, за 36 месеца е 1 512 000/един милион петстотин и дванадесет хиляди лева/. Заплащането ще се извършва по банков път, съгласно условията на договора, въз основа на действително доставени ваучери за храна.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на общестена поръчка участник, който: 1. не е представил някой от необходимите документи, изискващи се съгласно документацията за участие; 2. по отношение на когото са налице обстоятелствата по 47, ал. 1, ал.2, т.1 и т.2 и ал.5 от ЗОП; 3. е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. е представил оферта, която не отговаря на изискванията т.е. не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни плика с конкретни обозначителни надписи поставени в плика с офертата; 5. не е внесъл/предоставил в пълен размер, посочения размер на гаранция за участие; 6. няма валидно разрешение за извършване на дейност, съгласно условията и реда на чл.5 от Наредба №7/09.07.2003г. 7. няма сключени действащи договори с поне два търговски обекта, с местонахождение в териториалните граници на СЗДП - обл. Ловеч, обл. Плевен, обл. Враца, обл. Монтана, обл. Видин, София Област, в който ваучерите за храна могат да се използват като средство за разплащане.(Условието е задължително в предвид седалището на Възложителя и удобството за употреба на предоставените социални придобивки от правоимащите служители на Северозападно държавно предприятие и неговите 23 бр. териториални поделения)

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Оферта за участие по образец – Приложение №3; 2. Документ за закупена документация за участие – заверено копие; 3. Документ за внесена гаранция за участие – заверено копие; 4. Удостоверение, издадено от Агенция по вписвания /АВ/, доказващо регистрация по реда на ЗТР или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от ЗТР за българските юридически лица. Когато участникът е чуждестранно юридическо лице или обединение представя документ за регистрация съобразно националното му законодателство - представя се в официален превод на български език; 5. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 6. Физическите лица представят заверено копие от документ за самоличност; 7. Декларация за липса на обстоятелствата по 47, ал. 1, т.1, ал.2, т.2 и ал.5, т.1 от ЗОП – Приложение № 4; 8. Декларация за липса на обстоятелствата по 47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1 и ал.5, т.2 от ЗОП – Приложение №5; 9. Валидно разрешение за извършване на дейност, съгласно условията и реда на чл.5 от Наредба 7/09.07.2003г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор – копие, заверено от участника. Кандидат, чието Разрешение е отнето от МФ и/или се намира в съдебна процедура чл.11, ал.2 от Наредба №7/09.07.2003г. се отстранява от участие в процедурата; 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 ЗОП относно използването на подизпълнители – Декларация Приложение №8;В случай, че ще се използват подизпълнители се посочват тези, които ще участват при изпълнението на поръчката, вида и дела на тяхното участие – Приложения №8 и №8А; Подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният участник; При участие на подизпълнители участникът представя декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП, подписана от подизпълнителя (съгл. Приложение № 8 А); 11. Декларация за съгласие с предложения срок за валидност на офертата по чл. 58, ал.1 ЗОП – Приложение №9; 12. Декларация за съгласие с Проекта на договор по чл. 56, ал. 1, т. 12– Приложение №10; 13. Предложение за изпълнение на поръчката – Попълва се техническо предложение за изпълнение на поръчката и срок на изпълнение - Приложение №11; 14. Предлагана цена (ценова оферта) – попълнено Приложение №12; 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП – копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2012 год., с изключение на новорегистрираните търговци, съгл. чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП или деклараця, че отчета е публикуван на интернет страницата на Агенция по вписвания – търговски регистър

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Доказателства за техническите възможности на участниците по чл.51 от ЗОП. Декларация /Приложение №6 от документацията за участие/, съдържаща списък на основните договори за услуги, свързани с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, съгл. Чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, придружен с препоръки за добро изпълнение. 2.Декларация за обезпеченост с търговски обекти в териториалния обхват на СЗДП: обл. Ловеч, обл. Плевен, обл. Враца, обл. Монтана, обл. Видин, София Област.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ – минимум един изпълнен договор за услуга, свързан с предмета на поръчката. Представя се минимум една препоръка за добро изпълнение. 2. МИНИМУМ ДВА ОБЕКТА ЗА ТЪРГОВИЯ С ХРАНИ - Приложение №7.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 12 (дванадесет) лева с вкл. ДДС. Начин на плащане на документацията за участие Сумата от 12 (дванадесет) лева с вкл. ДДС следва да бъде внесена по банков път на следната сметка на Северозападно държавно предприятие гр. Враца: IBAN – BG 78 TTBB 9400 1526 5357 06 BIC код – TTBBBG22 SOCIETE GENERALE EXPRESSBANK - клон Враца Съгласно Чл. 28, ал.4 ЗОП при писмено поискване от заинтересованото лице, придружено с платежен документ за стойността на документацията, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането на посочен от него адрес. Участниците имат електронен достъп до документацията на следния уебсайт: www.szdp.bg Документацията за участие може да се предостави на заинтересованите лица и по електронен път, на посочен от тях електронен адрес, ако същата е заплатена по посочения начин.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на централното управление на Северозападно държавно предприятие в гр.Враца, бул."Христо Ботев" №2, ет.3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците или техен упълномощен представител по нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10-дневен срок от уведомяването /узнаването/ за решението на възложителя - чл.120, ал.2 и 3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ