00580-2014-0001
Технически редакции | ||
23.01.2014 15:31 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2014 15:31 ч. : | 23/01/2014 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2014 15:31 ч. : | 23/01/2014 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Самоков:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Самоков, ул. Македония № 34, За: инж. Евелина Перфанова, Република България 6400, Самоков, Тел.: 0722 66630, E-mail: samokov@samokov.bg, Факс: 0722 60050
Място/места за контакт: Община Самоков - Дирекция ТСУЕПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.samokov.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.samokov.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на противопожарна кула в землището на с. Райово, община Самоков“.
Целта на проекта е да се изгради противопожарна видеонаблюдателна кула в землището на с. Райово, общ. Самоков, поземлен имот 239006, местност „Шулиман” в землището на с.Райово, община Самоков и отдалечен контролен център на територията на сградата на община Самоков, гр. Самоков. Основната част на проекта е изграждане на стоманорешетъчен стълб, с монтирана апаратура за навременно информиране за горски пожари в района, обхващан от видеокамерите. Доставка на оборудване за контролен център с описана в проекта апаратура за контрол и наблюдение на териториите в обхвата на камерите. На територията на строителната площадка е предвидено да се изгради противопожарна кула за видеонаблюдение. Кулата / съоръжението / се състои от фундамент и връхна конструкция – метална кула. Категория строеж: Изграждането на противопожарната кула е III КАТЕГОРИЯ, съгласно категория на видовете строежи на ЗУТ. Разрешение за строеж №.161/29.10.2012 г.
35100000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Изх. номер 12 000 000 03 от 09.01.2014г. Рферерентен номер в АОП: 00580-2014-0001
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
578698
09.01.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
В оригиналното обявление
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията
3. ПЛИК С ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР - ПЛИК 1 съдържа: 3.1. Оферта за участие в процедурата (Приложение № 1) - изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация, към която се прилагат: а) списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника-поставя се в началото на документите в Плик №1. б) заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай че не е представил ЕИК. в) административни сведения за участника - попълва се приложеният към настоящата документация образец-(Прилож. № 4); д) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а, б, в, г,д,и ал. 2 и т. 5 от ЗОП - попълва се и се подписва приложеният към настоящата документация образец (Приложение № 5). е) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а в частта си „Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка”, т. 3 и т. 4 и ал. 5 т. 2 от ЗОП - попълва се и се подписва приложената към настоящата документация декларация - образец (Приложение № 6). ж) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП - попълва се и се подписва приложеният към настоящата документация образец (Приложение №7). з) декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП съдържаща списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, и дела на тяхното участие. Попълва се, подписва се и се подпечатва приложената към настоящата документация декларация - образец (Приложение № 17). Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на изискванията посочени по-горе съобразно вида и дела на тяхното участие, както и да удостовери тези обстоятелства, като представи документите указани в Документацията за участие. и) декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката съгласно (Приложение № 18); й) документ за гаранция за участие. Гаранцията се представя в оригинал, в една от следните форми: - депозит на парична сума по банкова сметка на Възложителя Община Самоков; - или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца съгласно (Приложение № 19) или по образец на банковата институция. к) декларация за запознаване със строителната площадка (Приложение № 16). л) нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай, че нямат представителни функции; м) копие на фактура за закупена документация за участие; н) при участници обединения - когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението; о) декларация по чл. 56, ал.1, т. 12 от ЗОП за приемане клаузите на проекта на договора (Приложение № 20); п) декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – подава се от участника и от подизпълнителя (информация за изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд може да се получи от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и нейните териториални поделения) - (Приложение № 21).
3. ПЛИК С ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР - ПЛИК 1 съдържа: 3.1. Оферта за участие в процедурата (Приложение № 1) - изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация, към която се прилагат: а) списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника-поставя се в началото на документите в Плик №1. б) заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай че не е представил ЕИК. в) административни сведения за участника - попълва се приложеният към настоящата документация образец-(Прилож. № 4); д) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а, б, в, г,д,и ал. 2 и т. 5 от ЗОП - попълва се и се подписва приложеният към настоящата документация образец (Приложение № 5). е) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а в частта си „Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка”, т. 3 и т. 4 и ал. 5 т. 2 от ЗОП - попълва се и се подписва приложената към настоящата документация декларация - образец (Приложение № 6). ж) декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП - попълва се и се подписва приложеният към настоящата документация образец (Приложение №7). з) декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП съдържаща списък с имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, и дела на тяхното участие. Попълва се, подписва се и се подпечатва приложената към настоящата документация декларация - образец (Приложение № 17). Всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на изискванията посочени по-горе съобразно вида и дела на тяхното участие, както и да удостовери тези обстоятелства, като представи документите указани в Документацията за участие. и) декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката съгласно (Приложение № 18); й) документ за гаранция за участие. Гаранцията се представя в оригинал, в една от следните форми: - депозит на парична сума по банкова сметка на Възложителя Община Самоков; - или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца съгласно (Приложение № 19) или по образец на банковата институция. к) декларация за запознаване със строителната площадка (Приложение № 16). л) нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай, че нямат представителни функции; м) копие на фактура за закупена документация за участие; н) при участници обединения - когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението; о) декларация по чл. 56, ал.1, т. 12 от ЗОП за приемане клаузите на проекта на договора (Приложение № 20); п) декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – подава се от участника и от подизпълнителя (информация за изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд може да се получи от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и нейните териториални поделения) - (Приложение № 21). Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията
г) доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Обстоятелството /за реализиран оборот/ се декларира със Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП и се удостоверява със заверени от участника копия на следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години /2010,2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) приключили финансови години /2010,2011 и 2012/; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години /2010,2011 и 2012/, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени.В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2012 г., то същият представя справка общо за приходите си подписана от представляващия участника и главния счетоводител. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
г) доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: Обстоятелството /за реализиран оборот/ се декларира със Справка по член 50 ал.1 т.3 от ЗОП и се удостоверява със заверени от участника копия на следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години /2011, 2012 и 2013/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) приключили финансови години /2011, 2012 и 2013/; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключили финансови години /2011,2012 и 2013/, или представяне на ЕИК (в случате, когато същите са надлежно публикувани в Търговския регистър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени.В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2013 г., то същият представя справка общо за приходите си подписана от представляващия участника и главния счетоводител. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ІІІ.2.3) Технически възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:
1.2.1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите поне един договор, сходен с предмета на настоящата поръчка - (по образец – Приложение № 11). 1.2.3. Да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП.
1.2.1.Участникът следва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите поне един договор, сходен с предмета на настоящата поръчка - (представя се декларация по образец – Приложение №11). 1.2.3. Да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 съгласно изискванията на чл.53, ал.4 от ЗОП, издаден от независимо лице, което отговаря на изискването на чл. 53, ал. 3 от ЗОП с обхват дейностите по предмета на обществената поръчка.
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи 09.02.2014 г. Час: 17:00
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи 10.02.2014 г. Час: 17:00
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
23.01.2014 г.
Възложител