Версия за печат

00073-2014-0001

BG-Велико Търново:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД 24-4 от 23.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Велико Търново, пл. "Майка България" №2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-tarnovo.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Услуга по извършване на одит по проект: "Град Велико Търново - зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм"

II.3) Кратко описание на поръчката

Одит на проект: "Град Велико Търново - зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм", съгласно дейности по Техническа спецификация, по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012 "Зелена и достъпна градска среда", който се осъществява по оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. и договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161РО001/1.4-09/2012/014. Обществената поръчка е по обособени позиции: позиция 1:Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция и позиция 2: Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД24-1 от 09.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-578832
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 73-2014-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

578832

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

09.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

В оригиналното обявление

V.3) Други корекции/допълнения:

В решението за откриване

V.4) Текст за коригиране в решението за откриване:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

І.1)Наименование и адрес, Електронна поща

Вместо:

mov_vt@abv.bg

Да се чете:

mop_vt@abv.bg

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.2.) Икономически и финансови възможности Минимални изисквания(когато е приложимо):

Вместо:

Минимално изискване към т.1 - За позиция 1 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 117 000 (сто и седемнадесет хиляди) лева без ДДС; Участника удостоверява, че е сформирал оборот за сходни с предмета на поръчката услуги за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 115 000 (сто и петнадесет хиляди) лева без ДДС. За позиция 2 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започналдейността си, в размер на не по-малко от23 800 (двадесет и три хиляди и осемстотин) лв. без ДДС, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 22 000 (двадесет и две хиляди) лева без ДДС. Информацията се попълва в Образец №8. Забележка: Под оборот за "сходни с предмета на поръчката услуги", следва да се разбира оборот за услуги, свързани с извършване на одитни дейности или еквивалентни.

Да се чете:

Минимално изискване към т.1 - За позиция 1 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 117 000 (сто и седемнадесет хиляди) лева без ДДС; Участника удостоверява, че е сформирал оборот за сходни с предмета на поръчката услуги за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 115 000 (сто и петнадесет хиляди) лева без ДДС. За позиция 2 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започналдейността си, в размер на не по-малко от23 800 (двадесет и три хиляди и осемстотин) лв. без ДДС.Участника удостоверява, че е сформирал оборот за сходни с предмета на поръчката услуги за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 22 000 (двадесет и две хиляди) лева без ДДС. Информацията се попълва в Образец №8. Забележка: Под оборот за "сходни с предмета на поръчката услуги", следва да се разбира оборот за услуги, свързани с извършване на одитни дейности или еквивалентни. При участие едновременно за първа и втора позиция е достатъчно участника да отговори на поставените минимални изисквания за 1 ( първа) позиция. При участние на обединение, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участнието на лицата при изпълнение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединение.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.3.)Технически възможности Минимални изисквания (когато е приложимо):

Вместо:

Минимално изискване към т.3 - Участникът трябва да приложи Списък-Декларация на лицата отговорни за изпълнението на поръчката и Автобиография за всеки един от тях във формат по образец и копия на документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, професионален опит на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки) и за двете позиции. Минимално изискване за позиция 1 - Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал от минимум двама експерти. От тях Ключов експерт №1 - Експерт финансов одит и ръководител на екип, притежаващ минимум 4 години професионален опит и Ключов експерт №2-Експерт вътрешен контрол и одит, притежаващ минимум 1 година професионален опит. Предложените одитори трябва да притежават: един или повече от следните сертификати (или еквивалент): а) национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС)-диплома издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; сертификат "Вътрешен одитор в публичния сектор" издаден от Министерство на финансите; б)международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA)-сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.); Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Audit Professional, CGAP) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA, Inc.), Сертифициран инспектор на измами (Certified Fraund Examiner)-сертификат на Асоциацията на сертифицираните инспектори на измами (ACFE).

Да се чете:

Минимално изискване към т.3 - Минимално изискване за позиция 1 - Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал от минимум двама експерти. От тях Ключов експерт № 1 - Експерт финансов одит и ръководител на екип, притежаващ минимум 4 години професионален опит и Ключов експерт № 2 - Експерт вътрешен контрол и одит, притежаващ минимум 1 година професионален опит. Предложените одитори трябва да притежават: един или повече от следните сертификати (или еквивалент): а) национални: дипломиран експерт – счетоводител (ДЕС)-диплома издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор” издаден от Министерство на финансите; б)международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA)-сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.); Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Audit Professional, CGAP) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA, Inc.). При участие едновременно за първа и втора позиция е достатъчно участника да отговори на поставените минимални изисквания за 1 ( първа) позиция. При участние на обединение, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участнието на лицата при изпълнение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединение.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)

Вместо:

2. Плик "2"-"Предложение за изпълнение на поръчката" - а)Предложение за изпълнение на поръчката, в т.ч. срок за изпълнение-попълва се Обр. №14;

Да се чете:

2. Плик "2"-"Предложение за изпълнение на поръчката" - а)Предложение за изпълнение на поръчката-попълва се Обр. №14;

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
12/02/2014 17:00
Да се чете:
14/02/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за получаване на документация за участие

Вместо:
05/02/2014 17:00
Да се чете:
07/02/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия при отваряне на офертите

Вместо:
17/02/2014 11:00
Да се чете:
19/02/2014 11:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

23.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Даниел Димитров Панов
Длъжност: Кмет на Община Велико Търново