00073-2014-0001
Технически редакции | ||
23.01.2014 15:30 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2014 15:30 ч. : | 23/01/2014 14:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.01.2014 15:30 ч. : | 23/01/2014 14:13 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Велико Търново, пл. "Майка България" №2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-tarnovo.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
"Услуга по извършване на одит по проект: "Град Велико Търново - зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм"
Одит на проект: "Град Велико Търново - зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм", съгласно дейности по Техническа спецификация, по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012 "Зелена и достъпна градска среда", който се осъществява по оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. и договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161РО001/1.4-09/2012/014. Обществената поръчка е по обособени позиции: позиция 1:Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция и позиция 2: Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция.
79212000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
578832
09.01.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
В оригиналното обявление
В решението за откриване
І.1)Наименование и адрес, Електронна поща
mov_vt@abv.bg
mop_vt@abv.bg
ІІІ.2.2.) Икономически и финансови възможности Минимални изисквания(когато е приложимо):
Минимално изискване към т.1 - За позиция 1 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 117 000 (сто и седемнадесет хиляди) лева без ДДС; Участника удостоверява, че е сформирал оборот за сходни с предмета на поръчката услуги за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 115 000 (сто и петнадесет хиляди) лева без ДДС. За позиция 2 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започналдейността си, в размер на не по-малко от23 800 (двадесет и три хиляди и осемстотин) лв. без ДДС, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 22 000 (двадесет и две хиляди) лева без ДДС. Информацията се попълва в Образец №8. Забележка: Под оборот за "сходни с предмета на поръчката услуги", следва да се разбира оборот за услуги, свързани с извършване на одитни дейности или еквивалентни.
Минимално изискване към т.1 - За позиция 1 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 117 000 (сто и седемнадесет хиляди) лева без ДДС; Участника удостоверява, че е сформирал оборот за сходни с предмета на поръчката услуги за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 115 000 (сто и петнадесет хиляди) лева без ДДС. За позиция 2 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започналдейността си, в размер на не по-малко от23 800 (двадесет и три хиляди и осемстотин) лв. без ДДС.Участника удостоверява, че е сформирал оборот за сходни с предмета на поръчката услуги за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 22 000 (двадесет и две хиляди) лева без ДДС. Информацията се попълва в Образец №8. Забележка: Под оборот за "сходни с предмета на поръчката услуги", следва да се разбира оборот за услуги, свързани с извършване на одитни дейности или еквивалентни. При участие едновременно за първа и втора позиция е достатъчно участника да отговори на поставените минимални изисквания за 1 ( първа) позиция. При участние на обединение, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участнието на лицата при изпълнение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединение.
ІІІ.2.3.)Технически възможности Минимални изисквания (когато е приложимо):
Минимално изискване към т.3 - Участникът трябва да приложи Списък-Декларация на лицата отговорни за изпълнението на поръчката и Автобиография за всеки един от тях във формат по образец и копия на документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, професионален опит на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки) и за двете позиции. Минимално изискване за позиция 1 - Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал от минимум двама експерти. От тях Ключов експерт №1 - Експерт финансов одит и ръководител на екип, притежаващ минимум 4 години професионален опит и Ключов експерт №2-Експерт вътрешен контрол и одит, притежаващ минимум 1 година професионален опит. Предложените одитори трябва да притежават: един или повече от следните сертификати (или еквивалент): а) национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС)-диплома издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; сертификат "Вътрешен одитор в публичния сектор" издаден от Министерство на финансите; б)международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA)-сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.); Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Audit Professional, CGAP) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA, Inc.), Сертифициран инспектор на измами (Certified Fraund Examiner)-сертификат на Асоциацията на сертифицираните инспектори на измами (ACFE).
Минимално изискване към т.3 - Минимално изискване за позиция 1 - Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал от минимум двама експерти. От тях Ключов експерт № 1 - Експерт финансов одит и ръководител на екип, притежаващ минимум 4 години професионален опит и Ключов експерт № 2 - Експерт вътрешен контрол и одит, притежаващ минимум 1 година професионален опит. Предложените одитори трябва да притежават: един или повече от следните сертификати (или еквивалент): а) национални: дипломиран експерт – счетоводител (ДЕС)-диплома издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор” издаден от Министерство на финансите; б)международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA)-сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.); Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Audit Professional, CGAP) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA, Inc.). При участие едновременно за първа и втора позиция е достатъчно участника да отговори на поставените минимални изисквания за 1 ( първа) позиция. При участние на обединение, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник а не към всяко от лицата включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно разпределението на участнието на лицата при изпълнение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединение.
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
2. Плик "2"-"Предложение за изпълнение на поръчката" - а)Предложение за изпълнение на поръчката, в т.ч. срок за изпълнение-попълва се Обр. №14;
2. Плик "2"-"Предложение за изпълнение на поръчката" - а)Предложение за изпълнение на поръчката-попълва се Обр. №14;
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Условия за получаване на документация за участие
Условия при отваряне на офертите
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
23.01.2014 г.
Възложител