Версия за печат

00210-2013-0020

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на финансите, ул."Раковски" №102, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: e.gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистика при подготовка и провеждане на работни срещи, семинари и конференция по проекти, изпълнявани от дирекция "Национален фонд" в Министерство на финансите”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката касае избор на изпълнител/и по обособени позиции за осигуряване на логистична дейност при подготовка и провеждане на работни срещи, семинари и конференция по проекти. Поръчката е с две обособени позиции, както следва: ЛОТ 1 „Логистика при реализиране на дейности по организация, подготовка и провеждане на работни срещи, семинари и конференция по проекти на Сертифициращия орган, финансирани по Оперативна програма „Техническа помощ 2007-2013 г.”; ЛОТ 2 „Логистика при реализиране на дейности по организация, подготовка и провеждане на работни срещи на Сертифициращия орган, финансирани по ФМ на ЕИП и НФМ 2009 – 2014 г.”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
146744 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Тi - Техническа оценка (Ti=P1+P2); тежест: 60
Показател: P1 - Оценка на техническото предложение (P1=A+Б); тежест: 45
Показател: А - Организация, алтернативи на местата за изпълнение на дейностите и техническа обезпеченост; тежест: 30
Показател: Б - Обезпеченост и оптимално разпределение на човешкия ресурс; тежест: 15
Показател: P2 - Оптимален срок, необходим за организиране на събитие от проектните дейности ; тежест: 15
Показател: Fi - Финансова оценка; тежест: 40
Показател: Еi - Комплексна оценка (Еi = Ti + Fi); тежест: 100
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 562044 от 30.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДОГ-5 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Логистика при реализиране на дейности по организация, подготовка и провеждане на работни срещи, семинари и конференция по проекти на Сертифициращия орган, финансирани по Оперативна програма „Техническа помощ 2007-2013 г.
V.1) Дата на сключване договора
21.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Елит Травел Интернешънъл" ООД 130589107, ул. "Позитано" № 9А, България 1301, София, Тел.: 02 9805575, E-mail: pozitano@elit-travel.eu, Факс: 02 9814809

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 146744 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект №0110-СО-1.2. „Подобряване на работата на Сертифициращия орган чрез активна комуникация с останалите участници в процеса на управление на средствата по СКФ“ и проект № 0114-СО-1.2 „Повишаване на ефективността на работата на Сертифициращия орган при сертифициране на разходите 2013-2015, финансирани по Оперативна програма „Техническа помощ” (ОПТП).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор