Версия за печат

00210-2013-0017

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на финансите, ул."Раковски" №102, За: Емилия Гюрова, България 1040, София, Тел.: 02 98592705, E-mail: e.gurova@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minfin.bg/bg/tender.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на обучения на служители от общата и специализираната администрация за придобиване на ключови компетентности”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката включва организиране и провеждане на специализирани обучения на групи служители от общата и специализираната администрация на Министерството на финансите на следните теми: „Екипи и екипно взаимодействие“ и „Управление на времето и справяне със стреса“.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79633000

Описание:

Услуги, свързани с повишаване на квалификацията на персонала


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
134476 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 524399 от 19.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 561275 от 24.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ДОГ-4 / Обособена позиция №: / Заглавие:за организиране и провеждане на обучения на служители от общата и специализираната администрация за придобиване на ключови компетентности
V.1) Дата на сключване договора
21.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
30.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

БенчМарк Груп АД 131112183, ул. "Вискяр планина" № 19, България 1407, София, Тел.: 02 9625396, Факс: 02 9625388

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 134476 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект по ОПАК рег. № ЦА 12-22-59/20.11.2012 г. „Повишаване капацитета на служителите от специализираната администрация чрез обучения за ключови компетентности, с цел ефективно взаимодействие за постигане на стратегическите цели на Министерството на финансите“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор