Версия за печат

00645-2014-0002

BG-Ветово: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ветово, ул. "Трети март" №2, За: Соня Цанкова, Репубика България 7080, Ветово, Тел.: 08161 2253, E-mail: vetovo@abv.bg, Факс: 08161 2871

Място/места за контакт: гр. Ветово, ул. "Трети март" №2, Община Ветово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vetovo.com.

Адрес на профила на купувача: www.vetovo.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител по проект: Рехабилитация на общински път – Русе 2052/ІІІ – 2003/ с. Кривня – гр. Сеново от кил. 13+400 до кил. 16+900, община Ветово, обл. Русе“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Кривня и гр. Сеново, Община Ветово
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е изпълнение на строително-монтажни работи по проект „ Рехабилитация на общински път RSE 2052/ ІІІ-2003/ с.Кривня – гр.Сеново от км.13+400 до км. 16+900 , Община Ветово , област Русе"финансиран по Договор № 18/321/01197 от 27.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45233000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В изпълнение на предмета на настоящата поръчка следва да се изпълняват строително-монтажни работи, съгласно КСС. Същата включва Предварителни работи, разрушаване на настилки, земни работи, изкопи за съоръжения, изграждане на насипи от подходящи материали, уплътняване на насипи, водостоци, пътни окопи, отводнителни улеи, бордюри, тротоари, бетони; организация на всижението и Озеленяване. Стойността на поръчката се изчислява в лева без ДДС и се предлага от участника в Ценова оферта - Образец №18. Максималната стойност на поръчката е 4 085 600.00 лв. (четири милиона осемдесет и пет хиляди и шестотин лева) без ДДС, като в посочената сума са включени 5 % непредвидени разходи, като те са начислени и следва да бъдат начислени и в офертата на участника, върху всички строителни работи, с изключение дейностите по озеленяване - позиции 68 и 69 от Количествено-стойностна сметка. Оферти, надхвърлящи горепосочената максимална стойност на поръчката, както общо, така и по отделни подобекти ще бъдат предложени за отстраняване поради несъответствие с това предварително обявено условие.

Прогнозна стойност без ДДС
4085600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 40000.00 /четиридесет хиляди/ лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от крайната дата за представяне на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Ветово: IBAN BG87BUIB71143312474900; BIC: BUIBBGSF при банка Сибанк АД. Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Ветово и че е със срок на валидност най-малко един месец след изтичане на гаранционния срок на извършените СМР. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода през който средствата законно са престояли при него. Допълнителни обезпечения Участникът в процедурата трябва да представи решение на Управителния си орган /за ЕТ-собственика, за СД, КД, ООД и ЕООД-решение на общото събрание на съдружниците, за АД-решение на СД, УС, за консорциум-решение на всеки от участниците в консорциума/ за издаване на Запис на заповед в полза на община Ветово за всяко плащане по договора за изпълнение и авалиран от съдружник, собственик, член на управителен орган – като физическо лице. Записът на заповед се издава за размера на сумата за плащане. Записът на заповед се връща на издателя след одобряване на направените разходи от финансиращия орган.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осигурява по проект „Рехабилитация на общински път – Русе 2052/ІІІ – 2003/ с. Кривня – гр. Сеново от кил. 13+400 до кил. 16+900, община Ветово, обл. Русе“, финансиран по Договор № 18/321/01197 от 27.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Плащанията се извършват по банков път само по искане на Изпълнителя, след одобрение от Възложителя и при спазване изискванията и условията на Договора при следната схема: • Авансово плащане в размер на 40% /четиридесет процента/ от стойността на договора с ДДС в срок от 10 /десет/ дни след одобрение на проведената процедура от ДФ „Земеделие“ – РА, издадена фактура и представяне на Запис на заповед, покриваща пълния размер на аванса. Записът на Заповед се връща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 15-дневен срок след като удостовери, че е изпълнил строително-монтажните работи на стойност равна на стойността на Записа на заповедта. При лошо изпълнение на извършените СМР от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да пристъпи към упражняване на правата по Записа на заповедта за авансовото плащане; • Окончателно плащане – (разлика между предложената цена за изпълнение и преведеното авансово плащане) - в срок от 30/тридесет/ дни след завършване и предаване на обекта с протокол Образец 15, изготвяне на писмен доклад от лицето, осъществяващо строителен надзор на обекта относно съответствие на обекта с одобрения технически проект и качественото извършване на строителството, писмен доклад на лицето, осъществяващо финансово управление и отчитане на проекта в съответствие с изискванията на ДФ“Земеделие“ – ПРСР, както и представяне на фактура и Запис на заповед, която се връща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряване на направените разходи и извършената работа от финансиращия орган. Разплащането при изпълнението на обществената поръчка се извършва до размера на осигурените средства. Възложителят може да възлага, а Изпълнителят приема да изпълни допълнителни видове работи които представляват „непредвидени разходи”. За „непредвидени разходи” по смисъла на този договор ще се приемат само тези, които отговарят на дефиницията, дадена в Доп. Разпоредби към Наредба 25 от 29.07.2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., допълнителните видове работи, включени в количествено-стойностната сметка ще се заплащат по анализни цени от ценовата оферта на участника. Когато непредвидените видове работи не са свързани със съществуващи видове количества, изпълнителя спира работа и извършва последващи действия по изрично писмено указание на Възложителя и след съгласуване с Държавен фонд "Земеделие" . За допълнителни видове работи по смисъла на този договор ще се приемат само тези, които отговарят на дефиницията, дадена в Доп. Разпоредби към Наредба 25 от 29.07.2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., допълнителните видове работи, включени в количествено-стойностната сметка ще се заплащат по анализни цени от ценовата оферта на участника. Когато непредвидените видове работи не са свързани със съществуващи видове количества, изпълнителя спира работа и извършва последващи действия по изрично писмено указание на Възложителя и след съгласуване с Държавен фонд "Земеделие" Стойността на непредвидените разходи е включена в ценовата оферта на изпълнителя и не надвишава 5% от общата стойност на извършените СМР, с изключение на дейностите по озеленяване. Върху последните не се начисляват непредвидени разходи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани както следва: ПЛИК “1” с надпис “Документи за подбор”, който съдържа:1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2) Писмо към офертата – попълва се Образец №1;3)Административни сведения-Образец №2;4) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката -Образец №3;5) Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-Образец №4;6)Регистрационни документи на участника:Документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ – копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството (за ЮЛ, което е регистрирано в България),удостоверение за актуално състояние (за юридическо лице), издадено от съответния административен орган по регистрация на участника (Агенция по вписванията за ЮЛ, регистрирано в България) – представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК. Документът следва да бъде издаден не по-късно от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и в официален превод (за ЮЛ, което не е регистрирано в България); документа за самоличност (копие) за участник - ФЛ; Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ /ЕИК (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);7) Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в ЦПРС, с право на изпълнение на обекти ІІ-ра група ІV-та категория, съгласно чл.137 от ЗУТ или еквивалентна регистрация в държавата, в която са регистрирани – заверено копие.8) Документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 9)Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1, б "а","б","в","г","д", ал.2, т.5 и ал.5, т.1 ЗОП - Образец № 5.10) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и 3,ал.2, т.1, т.3 и 4 и ал.5, т.2 ЗОП- Образец № 5а.11)Декларация за участието на подизпълнители по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП - Образец № 6;12) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №7;13)Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП -Образец № 8;14) Декларация от членовете на обединението/консорциума - Образец №9;15) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);16) При участник обединение, което не е ЮЛ - Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението;17) Решение на Управителния си орган /за ЕТ-собственика, за СД, КД, ООД и ЕООД-решение на общото събрание на съдружниците, за АД-решение на СД, УС, за консорциум-решение на всеки от участниците в консорциума/ за издаване на Запис на заповед в полза на община Ветово за всяко плащане по договора за изпълнение.ПЛИК “2” с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, който съдържа попълнен ОБРАЗЕЦ №16 и следните приложения към него:1. Подробен линеен график за изпълнение на предвидените в проекта дейности с приложена диаграма на работната ръка. 2. Спецификация на всички използвани материали 3. Строителна програма.ПЛИК № 3 „Предлагана цена“ - Попълва се Образец №17 със следните приложения:1.Количествена сметка с попълнени единични цени за предвидените СМР, подписана и подпечатана от участника-оригинал, Образец №18;2.Анализ на единичните офертни цени – заверени от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено от участника копие от валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника, който ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнения на задълженията им съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн.ДВ,бр.17 от 02.03.2004г) и Декларация (свободен текст), подписана от участника, със задължение за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора-оригинал. Чуждестранните лица следва да представят еквивалентен документ съгласно законодателството на страната, където са установени; 2. Заверено копие на балансите и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови (2011, 2012 и 2013) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, с приложени заверени копия на Справка за оборота по видове икономически дейности и Справка за приходите по видове строителство. Когато участикът не е изготвил все още финансовите си документи за 2013г. то той представя справка или друг подходящ документ от който да е видна информацията необходима за 2013г. от тези документи. В случай че участникът е посочил единен идентификационен код /ЕИК/ и горепосочените документи за последните три (2011г., 2012г., 2013г.), години са обявени в търговския регистър по партидата на търговеца, същите могат да не се представят към офертата, а участникът само да посочи, че са обявени в търговския регистър. В случай, че участникът е учреден или започнал дейността си през последните три (2011, 2012 и 2013) години и не може да представи финансови документи за трите години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно започване на дейността. 3. Информация за общия оборот и за оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е учреден или започнал дейността си през последните три години той представя исканите документи от датата на учредяване, респективно започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и за оборот от строителство от датата на учредяване, респективно започване на дейността. Информацията се представя по образец (ОБРАЗЕЦ № 10) и съдържа общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за общ оборот и оборот от сходни дейности се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата включени в него. *Забележка: Под "дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка" следва да се разбират дейности по извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на пътища.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е застрахован за професионална отговорност за строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн.ДВ,бр.17 от 02.03.2004г) и да е валидна към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. В случай, че срокът на застраховката изтича през периода на валидност на офертата, участникът , респективно всеки подизпълнител трябва да декларира /с декларация в свободен текст/, че ще удължи срока й. За участник, установен/регистриран извън Р България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. 2. Участникът следва да е реализирал през последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, кумулативно общ оборот в размер не по-малко от 12 000 000.00лв. (дванадесет милиона лева/ без ДДС 3. Участникът следва да е реализирал през последните 3 (три) приключени финансови години (2011, 2012 и 2013) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, кумулативно оборот от дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка не по-малко от 5 000 000лв. (пет милиона лева) без ДДС. *Забележка: Под "дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка" следва да се разбират дейности по извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на пътища.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство, с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните пет години, считано до крайната дата за подаване на оферти (ОБРАЗЕЦ № 11), който съдържа информация за предмет, Възложител, стойност (цена) на договора в лева без ДДС, период на изпълнение на договора, дял, изпълняван от участника, номер и дата на акта за предаване на строежа на Възложителя или за въвеждането му в експлоатация. Всеки договор посочен в списъка трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от Възложителя. Всяка препоръка трябва да съдържа стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то извършено в съответствие с нормативните изисквания. Ако участникът е установен друга държава за удостоверяване на горните обстоятелства следва да се представят еквивалентни документи, издадени от държавата, в която е установен. 2. Списък на техническото оборудване (техническа обезпеченост за изпълнение на строителството), с което разполага участникът за изпълнение на настоящата поръчка, ведно с приложени доказателства за основанието, на което се ползва (собствено, наем, лизинг, друго) - ОБРАЗЕЦ № 12. Изпълнението на поставеното изискване се доказва както следва: - основание собственост - с копие на регистрационен талон. В случаите когато съответната машина или съоръжение несе регистрира съгласно действащото законодателство се представя фактура или друг доказателствен документ, от който да е видна собствеността. - основанието за ползване в случаите, когато машината/оборудването не е собствена - доказва се с копие на договори за наем с, договори за лизинг, както и други документи, от който е видно, че участникът има на разположение или ще има на разположение за изпълнение предмета на поръчката посоченото минимално техническо оборудване. В този случай участникът представя и документ за собственост на праводателя на съответната машина. 3. Справка-списък на инженерно-техническия състав, който участникът ще осигури за изпълнение на поръчката - Образец №13, придружена с: професионални автобиографии на лицата, изготвени по Образец № 14, подписани собственоръчно от експертите, придружени с документи доказващи изложените в автобиографията доказателства както следва: 1. Образование и професионална квалификация - заверени копия от дипломи за завършено образование, а при експерти №3 и №4 допълнително се представят съответно и копие на Удостоверение/Сертификат от лицензиран орган за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и копие на актуално Удостоверение/Сертификат за завършен курс по ЗБУТ. 2. декларация за разположение на експертите, предвидени за изпълнение на поръчката – Образец № 15. 4. Копие на валиден сертификат за внедрена: - Система за управление на качеството ISO 9001:2008 еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват строителна дейност - Система за управление на околната среда ISO 14001:2004 еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на опазване на околната среда, с обхват строителна дейност Съгласно чл. 51а от ЗОП, участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условията се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица. В такъв случай към оферара се прлага Декларация, в свободен текст, в която участникът посочва, че ще има на свое разположение използваните ресурси - (в случаите, когато участникът ще използва ресурси на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, съгл. чл. 51а от ЗОП);
Минимални изисквания: 1.Участникът да е изпълнил през последните пет години, считано от крайната дата за подаване на оферти най-малко 2/два/ договора за строителство, с предмет, сходен на предмета на настоящата обществена поръчка, завършени към датата на подаване на офертата от участника. Възложителят счита обектът за завършен, когато за него има издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация и/или разрешение за ползване. *Забележка: Под "предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка" следва да се разбират дейности по извършване на строително-монтажни работи по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция на пътища. 2. Участникът следва да осигури минимум следната механизация за извършване на необходимите действия - предмет на възлаганата обществена поръчка: • Багери с обем на кофата 1 куб.м. – 2бр; • Самосвали – 6 бр; • Валяци 10т.-2бр; • Асфалтополагаща машина-1бр; • Грейдери -1бр; • Бетонов възел – 1бр; • Бетоновоз – 5бр; • Бетонова помпа -1бр. 3. Участникът следва да осигури минимум следния квалифициран инженерно-технически състав за изпълнение на строително ремонтните дейности, както следва: 1) Ръководител на екипа – строителен инженер с образователна степен магистър - 1 лице; 2) Инженер „Пътно/транспортно строителство“ с образователна степен магистър, специалност "Транспортно строителство" или еквивалентна специалност.-1 лице; *Забележка: под еквивалентна специалност следва да се разбира специалност, придобита в наше или чуждо учебно заведение, където същата специалност е наименова по друг начин. 3) Отговорник по контрола на качеството-строителен инженер с образователна степен „магистър“-1 лице, притежаващ Удостоверение/Сертификат от лицензиран орган за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството. 4) Координатор по безопасност и здраве – строителен инженер или икономист с образователна степен магистър - 1 лице, притежаващо актуално Удостоверение/Сертификат за завършен курс по ЗБУТ. 4.Участникът трябва да има внедрена система за управление на: - качеството в строителството по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки с обхват на сертификата строително-ремонтни дейности (строителство) и - околната среда по ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки с обхват на сертификата строително-ремонтни дейности (строителство).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за реакция за отстраняване на дефекти – П1; тежест: 5
Показател: Срок за изпълнение – П2; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П3; тежест: 25
Показател: Ценово предложение – П4; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Ветово, община Ветово, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът е финансиран по Договор № 18/321/01197 от 27.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е достъпна в електронен формат в профила на купувача на сайта на Община Ветово на адрес: www.vetovo.com. Техническият инвестиционен проект се предоставя на електронен носител при закупуване на документацията, като същият е достъпен и на сайта на Община Ветово. Ако лицата, желаят да получат документацията на хартиен носител, същата може да бъде предоставена от 8.15 часа до 16:55 часа, всеки работен ден във Фронт-офиса на Община Ветово до 10 дни включително преди изтичане на срока за получаване на офертите на адрес: Община Ветово, обл. Русе, гр.Ветово, ул."Трети март" № 2. срещу заплащане на сумата от BGN 20.00 (двадесет лева) с ДДС. Цената не включва инвестиционен проект на хартиен носител, а само на електронен носител. Документацията за участие се заплаща в касата на Община Ветово или по банков път по сметка IBAN BG87BUIB71143312474900; BIC:BUIBBGSF при банка СИБАНК АД. Документът за размножаване на документацията не е изискуем документ като съдържаниена Плик №1 от офертата на участниците. При поискване от заинтересовано лице, документацията на хартиен носител може да му бъде изпратена по пощата или с куриер за негова сметка, след представяне на доказателство за извършено плащане по посочената банкова сметка на сумата по нейното размножаване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Подаването на жалби е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ