Версия за печат

00717-2014-0001

BG-Бойчиновци: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Бойчиновци, ул. Гаврил Генов № 2, За: инж. Илияна Александрова, РБългария 3430, Бойчиновци, Тел.: 09513 2236, E-mail: munb@mail.orbitel.bg

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.boychinovtsi.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Събиране, извозване и доставяне на мястото за обезвреждане - Регионално депо гр. Монтана на битовите отпадъци, генерирани от всички населени места от община Бойчиновци”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: община Бойчиновци
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Събиране, извозване и предоставяне за обезвреждане чрез депониране на Регионално депо - Монтана на битови отпадъци, които се получават в резултат на жизнената дейност на хората по домовете, дворните места, административните, социалните и други обществени сгради от 13-те населени места в община Бойчиновци, а именно: гр. Бойчиновци и селата Бели брег, Бели брод, Владимирово, Громшин, Ерден, Кобиляк, Лехчево, Мадан, Мърчево, Охрид, Пали лула и Портитовци.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90510000, 90000000

Описание:

Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Услуги, свързани с отпадъчните води, битовите отпадъци, чистотата и околната среда

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

7000 тона отпадък

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 3500 лева Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: - под формата на парична сума, платима в касата на Община Бойчиновци или по следната банкова сметка: "Интернешънъл Асет банк" АД, клон Монтана IBAN – BG64IABG74743300984400, BIC – IABGBGSF Гаранция за изпълнение - 1 % от стойността на поръчката Гаранцията се представя в една от следните форми: - под формата на парична сума, платима в касата на Община Бойчиновци или по следната банкова сметка "Интернешънъл Асет банк" АД, клон Монтана IBAN - BG64IABG74743300984400, BIC – IABGBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането за изпълнението на услугата ще се извърши с бюджетни средства

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Съдържание на плик № 1 “Документи за подбор” – информация за икономическото и правно състояние, техническите и финансови възможности на кандидата: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 1.2. Административни сведения (Образец № 1); 1.3. Документ за закупена документация за участие; 1.4. Документ за внесена гаранция за участие; 1.5. Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър 1.6. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС) или декларация, че кандидатът не е регистриран по ЗДДС. 1.7. Справка за общия оборот и оборота от сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци на участника по чл. 50, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки, за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) 1.8. Декларация – справка за оборудването, машините и техническите съоръжения (собствени или наети), с които участникът разполага за изпълнението на поръчката с приложени Свидетелства за регистрация на транспортните средства – част I. Ако транспортните средства са наети, то срока на договора за наем следва да е не по-малък от срока на договора за възлагане на обществена поръчка (Образец № 3). Ако транспортните средства са наети, участникът следва да приложи и договора за наем. 1.9. Документи, доказващи опита на участника в изпълнението на услугата - списък на основните договори за сметосъбиране и сметозвозване на твърди битови отпадъци, изпълнени през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. 1.10. Списък на лицата, ангажирани в изпълнението на конкретните услуги с приложени документи, доказващи образователно – квалификационна степен и професионален опит на лицата (Образец № 4) 1.11. Справка - декларация за наличието и местоположението на техническа база - сервизна, ремонтна поддръжка и почистване на автомобилният парк (собствена или наета) на територията на община Бойчиновци или община Монтана, която участникът ще ползва за обслужване на дейностите по предмета на поръчката. Участникът представя документ за собственост на базата, а в случаите, когато ще използва наета база, предоставя копие от договора за ползване на базата или други годни доказателства по чл. 51а от ЗОП, че има на свое разположение ресурсите на други физически и юридически лица. 1.12. Сертификати ISO 9001:2008 с обхват, отговарящ на предмета на поръчката, ISO 14001:2004 за опазване на околната среда и BG OHSAS 18001:2007 (за внедрена система за безопасни условия на труд) или еквивалентни. Сертификатите трябва да бъдат представени и в превод на български език 1.13. Участникът трябва да притежава валидно Разрешение за извършване на дейности по чл. 35 от Закона за управление на отпадъците 1.14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнител 1.15. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; 1.16. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; 1.17. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 1.18. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 1.19. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане на условията в проекта на договора и за запознаване с обстоятелствата, които биха повлияли при изготвянето на офертата 2. Съдържание на плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката – Техническо предложение 3. Съдържание на плик № 3 “Предлагана цена” – в него се поставя ценовото предложение. Извън плика с надпис Плик № 3 „Ценово предложение” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за общия оборот и оборота от сметосъбиране и сметоизвозване на твърди битови отпадъци на участника по чл. 50, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки, за последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) - Образец № 2 Референции (препоръки) от банка/и, обслужваща/и дейността на участника през предходните три години (2013 г., 2012 г. и 2011 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в които е отбелязано от коя година участникът е клиент на банката и дали има необслужвани задължения към нея. За да отговори на посоченото изискване, участникът следва да представи най-малко една банкова референция, в която изрично да е посочено, че той е коректен клиент. При участие на обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението - участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Изискването за представяне на документа се отнася само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор и минималните изисквания, поставени от възложителя. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а минималните изисквания, поставени от възложителя към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Подизпълнителите не е необходимо да отговарят на минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация, изискуеми за участника, но са длъжни да представят същите документи, които представя и участника.
Минимални изисквания: - Участникът трябва за предходните три приключили финансови години или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, да е реализирал общ оборот не по-малък от 1 200 000.00 лв. (един милион и двеста хиляди лева) без ДДС. - Участникът трябва за предходните три приключили финансови години или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, да е реализирал оборот в резултат от изпълнението на сходни с предмета на настоящата поръчка дейности по сметосъбиране и сметоизвозване в минимален размер от 800 000.00 лв. (осемстотин хиляди лева) без ДДС. - Участниците в процедурата трябва да нямат необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към доставчици, лизингови дружества и подизпълнители. - Участниците в процедурата трябва да нямат необслужвани задължения към обслужващата/ите ги банка/и през предходните три години (2013 г., 2012 г. и 2011 г.) или в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация – справка за оборудването, машините и техническите съоръжения (собствени или наети), с които участникът разполага за изпълнението на поръчката с приложени Свидетелства за регистрация на транспортните средства – част I. Ако транспортните средства са наети, то срока на договора за наем следва да е не по-малък от срока на договора за възлагане на обществена поръчка (Образец № 3). Ако транспортните средства са наети, участникът следва да приложи и договора за наем. 2.Документи, доказващи опита на участника в изпълнението на услугата - списък на основните договори за сметосъбиране и сметозвозване на твърди битови отпадъци, изпълнени през последните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Списък, съдържащ основните договори на участника с предмет сходен с предмета на поръчката за сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци, придружен с копия на най-малко пет договора, сключени с различни общини с население над 10 000 (десет хиляди) души за предходните три приключили финансови години (2013 г., 2012 г. и 2011 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Списъкът следва да съдържа информация за вида на услугите, стойността на договорите, процентното участие на участника в реализацията, датите и получателите, както и данни за контакт с Възложителя. За всеки описан договор се прилага заверено от участника копие на препоръка/референция за добро изпълнение от възложители, посочваща наименованието, периода и мястото на изпълнението, стойността и оценка на изпълнението. 3. Списък на лицата, ангажирани в изпълнението на конкретните услуги с приложени документи, доказващи образователно – квалификационна степен и професионален опит на лицата (Образец № 4) 4.Справка - декларация за наличието и местоположението на техническа база - сервизна, ремонтна поддръжка и почистване на автомобилният парк (собствена или наета) на територията на община Бойчиновци или община Монтана, която участникът ще ползва за обслужване на дейностите по предмета на поръчката. Участникът представя документ за собственост на базата, а в случаите, когато ще използва наета база, предоставя копие от договора за ползване на базата или други годни доказателства по чл. 51а от ЗОП, че има на свое разположение ресурсите на други физически и юридически лица. 5.Сертификати ISO 9001:2008 с обхват, отговарящ на предмета на поръчката, ISO 14001:2004 за опазване на околната среда и BG OHSAS 18001:2007 (за внедрена система за безопасни условия на труд) или еквивалентни При участие на обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението - участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Изискването за представяне на документа се отнася само за участниците, чрез които обединението доказвасъответствието си с критериите за подбор и минималните изисквания, поставени от възложитела. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 1.11 се представят за всеки от тях, а минималните изисквания, поставени от възложителя към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Подизпълнителите не е необходимо да отговарят на минималните изисквания за технически възможности и/или квалификация, изискуеми за участника, но са длъжни да представят същите документи, които представя и участника.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага със следното минимално специализирано техническо оборудване за изпълнението предмета на обществената поръчка: Сметосъбиращи и сметоизвозващи автомобили с преса – комбинирани за обслужване на контейнери тип „Бобър” 1.1 м3 и кофи тип „Мева” с вместимост 110 л. – 2 броя. Контейнери тип „Бобър” 1,1 м3 – 100 броя. Кофи тип „Мева” 110л. – 100 бр. Всяко транспортно средство трябва да е оборудвано най-малко с по една метла и лопата за почистване на отпадъците, които може да се разсипят или разпилеят при почистване, събиране и извозване. Общо през предходните три години (2013 г., 2012 г. и 2011 г.) или в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си, участниците трябва да изпълняват към момента успешно минимум пет договора за сметосъбиране и сметоизвозване на отпадъци, с пет различни общини с население над 10 000 (десет хиляди) души и за изпълнението на тези договори да разполагат с положителни референции от Възложителите. Участникът следва да разполага със следния екип, ангажиран в изпълнение на конкретните услуги със приложени заверени копия на документи удостоверяващи правоспособността на лицата, които ще обслужват специализираните автомобили и другите транспортни средства, както следва: - 2 правоспособни лица, които да притежават свидетелство за управление, валидно за съответната категория МПС; - 4 общи работници; Участникът трябва да има действаща задължителна застраховка за трудова злополука за служителите, ангажирани с изпълнението на дейностите Участникът трябва да разполага със складова и ремонтна база (собствена или наета) на територията на община Бойчиновци или община Монтана, предназначена за съхранение и ремонт на автомобилния и контейнерен парк, използван за изпълнението на поръчката. Участникът да е сертифициран по: - ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, отговарящ на предмета на поръчката; - ISO 14001:2004 или еквивалентен за опазване на околната среда; - BG OHSAS 18001:2007 или еквивалентен за внедрена система за безопасни условия на труд. Сертификатите трябва бъдат представени и в превод на български език. Участникът трябва да притежава валидно Разрешение за извършване на дейности по чл. 35 от Закона за управление на отпадъците, издаден от компетентния орган.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Разрешително по чл. 67 или регистрация по чл. 68 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) издадено от съответния компетентен орган, съгласно чл. 35 от ЗУО

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена; тежест: 50
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 20
Показател: предоставяне на съдове за битови отпадъци в полза на община Бойчиновци; тежест: 20
Показател: Технология за извършване на дейността (организация и графици; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

на касата на община Бойчиновци или по банков път по сметка "Интернешънъл Асет банк" АД, клон Монтана IBAN – BG93IABG74748400984500, BIC – IABGBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 13:30
Място

община Бойчиновци

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

януари 2018 година

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

януари 2018 година

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ