Версия за печат

00496-2014-0002

BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" № 2, За: Деница Ганчева, България 1051, София, Тел.: 02 8119618, E-mail: d.gancheva@asp.government.bg, Факс: 02 986260

Място/места за контакт: София, ул"Триадица" 2,сградата на АСП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.asp.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител за осигуряване на логистика за дейностите по проект BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 20 (20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Дейностите ще се изпълняват на територията на Република България.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Организиране на интерактивни дискусионни семинара в 6 областни града: Благоевград, Добрич, Бургас, Велико Търново, Враца и Хасково. Всеки семинар е четиридневен, с пълна логистикa; • Осигуряване на транспорт за 52 лица за всеки семинар (40 представители на целевата група, 9 лектора, 1 член на екипа за организация и управление и двама преводачи). - Осигуряване на нощувки в хотел с 4* /четири звезди/, а при липса на такъв в съответния град, в хотел с 3* /три звезди/, за 52 лица настанени в единични стаи, а при невъзможност в двойни стаи с отделни легла, за всеки един семинар; 2. Организиране на 2 кръгли маси, 4 работни срещи и форум, пълна логистика: 2.1 Организиране на форум в гр. София. Форумът ще бъде с до 50 представители на МТСП, АСП, АЗ, НПО, НСОРБ, потребители на социални услуги и др. 2.2 Организиране на кръгли маси – 2бр. в гр. София за 12 лица. 2.3 Организиране на работни срещи - 4 бр. на 12 експерта на посочените в. т. 1.1. институции. Работните срещи ще се проведат в гр. София. 2.4 Организиране на заключителна конференция по Проекта. Конференцията ще се проведе в София и в нея ще вземат участие до 100 души.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

63500000, 63510000, 79951000, 79952000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Услуги по организиране на семинари
Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Избор на изпълнител за осигуряване на логистика за дейностите по проект BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет“, който да осигури: 1. Организиране на интерактивни дискусионни семинара в 6 областни града: Благоевград, Добрич, Бургас, Велико Търново, Враца и Хасково. Всеки семинар е четиридневен, с пълна логистика за 52 участника; Организиране на 2 кръгли маси, 4 работни срещи и форум, пълна логистика за 50 участника;Организиране на заключителна конференция по Проекта - до 100 участника.

Стойност, без да се включва ДДС
437000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

12.05.2014 г. 

Завършване

16.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, в размер на 4 370 (четири хиляди триста и седемдесет лева), а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, внесена по сметка на АСП в банка БНБ, IBAN BG29BNBG96613300134201, BIC BNBGBGSD или б) банкова гаранция – по образец - Приложение № 9А. 3. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. а) В случай, че избраната форма на гаранцията за участие е парична сума, участникът следва да представи копие на платежно нареждане /заверено от участника/ за извършен паричен превод по сметка на АСП в банкаБНБ, IBAN BG29BNBG96613300134201, BIC BNBGBGSD, като в документа следва да бъде посочен посочен предмета на обществената поръчка, за която се участва. б) В случай, че избраната форма на гаранция за участие е банкова гаранция, участникът представя оригинала на банкова гаранция, учредена в полза на АСП, като в документа следва да бъде посочен предмета на обществената поръчка. Банкова гаранция за участие трябва да бъде издадена със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Задържането и освобождаването на гаранциите става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 5. Възложителят определя условията и размера на гаранцията за изпълнение на съответния сключен договор в размер на 3 (три) процента от стойността му без ДДС. Банковата гаранция за изпълнение на договора е безусловна и неотменяема, която се представя при подписването на договора и следва да е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на самия договор. При парична гаранция – превод по сметката на Възложителя: АСП в банка БНБ, IBAN BG29BNBG96613300134201, BIC BNBGBGSD; Паричната гаранция следва да бъде предоставена в лева. 6. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 7. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. В случай, че изпълнителят възнамерява да получи авансово плащане, същият следва да представи безусловна, неделима и неотменима Банкова гаранция на стойност, равна на дължимия аванс, покриваща целия период на изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане в размер на 20 % от общата предложена цена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на услугите по чл. 1 до 30 дни от датата на сключване на договора, след кумулативното представяне на следите документи: Искане за извършване на авансово плащане (свободен формат), Фактура за авансово плащане и безусловна, неделима и неотменима Банкова гаранция на стойност, равна на дължимия аванс, покриваща целия период на изпълнение на договора. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ може да не поиска авансово плащане; 2. Цената за всяко от мероприятията предмет на поръчката се заплаща до 15 дни след кумулативното представяне на следните документи: Двустранно подписан приемо-предавателен протокол за проведеното и приключило мероприятие и Фактура за извършената услуга (съгласно предложената цена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за предоставяне на услугата); 3. Средствата по договора ще бъдат осигурени от бюджета на проект BG051PO001-7.0.02-0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица". Плащанията ще се определят на база броя на присъствалите участници на всяко от мероприятията, но не може да се намалява, с повече от 10% (десет на сто) от стойността на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случаите, когато участник е обединение, което не е юридическо лице (Дружество по чл. 357 и следващите от Закона за задълженията и договорите), Възложителят не поставя изискване за създаване на ново юридическо лице. В тези хипотези, участникът-обединение следва да изпълни формалностите, предвидени в ЗОП и Правилника за прилагането му.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. В обявлението не се предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител в процедурата, е обединение на физически и/или юридически лица. 1.Участниците, следва да притежават Удостоверение за вписване в Националния туристически регистър за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност, съгласно изискванията на Закона за туризма. Чуждестранните лица следва да представят заверено копие от документ удостоверяващ правото им да извършват туроператорска или туристическа агентска дейност съгласно националния им закон. 2. Всички участници следва да отговарят на изискванията по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а-д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 5, и ал. 5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка и се отстранява Участник, който: 2.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2.2. е обявен в несъстоятелност; 2.3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 2.4. е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че Участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или Участникът е преустановил дейността си; 2.5. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 2.6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2.7. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 2.8. при когото лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП /съобразно дружествената или организационна форма/ са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; Дефиницията за „Свързани лица” е съгласно §1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 2.9. е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 2.10. участва в обединение или е декларирал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник; 3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 4.1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 4.2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, посочени в настоящето обявление.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка – декларация за оборота на участника (Приложение 6) от сходни с предмета на поръчката услуги за трите приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Заверено копие на валидна застраховка по чл. 97, ал.1 от Закона за туризма, а за чуждестранните лица удостоверение или друг документ от кредитна или застрахователна институция, съдържащ данни за наличието на застраховка, покриваща отговорността му за причинени вреди, които могат да настъпят вследствие на виновно неизпълнение на професионалните задължения. Изискванията за икономическо и финасово състояние са минимално изискване на Възложителя. Несъответствието на изискуемия сходен (специфичен) оборот за последните три приключили финансови години, с посочените изисквания, ще доведе до отстраняване на офертата на участника. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните икономически изисквания се прилагат за обединението като цяло. По отношение на подизпълнителите изискванията за финансово и икономическо състояние, се прилагат съобразно вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. УУчастникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги (организиране на настанявания в страната или чужбина и/или организиране на семинари и/или кръгли маси и/или форуми, работни срещи и др., в страната или чужбина) общо за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 500 000 лева. 2. Участнкът следва да има валидна застраховка по чл. 97, ал.1 от Закона за туризма, а за чуждестранните лица удостоверение или друг документ от кредитна или застрахователна институция, съдържащ данни за наличието на застраховка, покриваща отговорността му за причинени вреди, които могат да настъпят вследствие на виновно неизпълнение на професионалните задължения.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Описание на профила на участника, включващо обща информация относно сферата на дейност, пазарната специализация и др. (по отношение на обединенията и консорциумите, описанието трябва да обхваща всички членове на обединението/ консорциума) – максимум 3 страници (свободен текст); 2. Списък-декларация (Приложение №7), съдържаща списък на основните договори за услуги, сходни с предмет/обхвата на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка с посочване на дати на сключване, възложител, стойност и крайна дата на приключване. 3. Референции за добро изпълнение – 2 бр. за доказване изпълнението на договорите посочени в списък-декларация (Приложение №7); 4. Списък на предложения екип (Приложение №8), който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката и притежавания професионален опит от предложените лица. 5. Документи, удостоверяващи за всяко от лицата от екипа (прилагат се заверени копия): • опит в сферата на организиране на настанявания в страната или чужбина и/или организиране на семинари и/или кръгли маси и/или форуми, работни срещи и др., в страната или чужбина. За всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства (напр. копия от трудови книжки и/или служебни книжки и/или копия от трудови и/или граждански договори и/или референции от работодатели). 5. Копия от дипломи за завършено висше образование в областта на туризма за всеки от експертите. 6.Автобиографии на членовете на екипа. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните технически изисквания се прилагат за обединението като цяло. По отношение на подизпълнителите изискванията за технически възможности и квалификация се прилагат съобразно вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има минимум 2 (два) изпълнени договора с предмет сходен с предмета на процедурата, които посочва в справка-декларация. Под „сходен“ предмет се има предвид договори за организиране на настанявания в страната или чужбина и/или организиране на семинари и/или кръгли маси и/или форуми, работни срещи и др., в страната или чужбина, придружени от 2 бр. препоръки за добро изпълнение;Участникът следва да притежава Минимум двама експерта - разполагащи с висше образование в областта на туризма и минимум 2 години опит в областта на логистичните дейности, в страната или чужбина, а именно: настанявания и/или организиране на семинари и/или кръгли маси и/или форуми и/или работни срещи и др. Изискванията за професионален опит и образование заложени в документацията, следва да се разбират като минимално изискване на Възложителя. Несъответствието на някой от предложените експерти с изискванията на Възложителя ще доведе до отстраняване на офертата на участника.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка, съгласно формулата по Методиката за оценка, състояща се от 2 технически подпоказателя с общо тегло в комплексната оценка:; тежест: 60
Показател: Финансова оценка, съгласно формулата по Методиката за оценка с относително тегло в комплексната оценка:; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

София, ул. "Триадица" № 2, сградата на АСП

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка е финансирана, съгласно договор BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

Орган, който отговаря за процедурата по медиация

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Българя 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и т. 6 от Закона за обществените поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АСП, ул. "Триадица" № 2, България 1000, София, Тел.: 02 8119618, E-mail: d.gancheva@asp.government.bg, Факс: 02 986260

Интернет адрес/и:

URL: www.asp.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ