00496-2014-0002
Технически редакции | ||
22.01.2014 16:20 ч. : | 22/01/2014 16:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2014 16:20 ч. : | 22/01/2014 16:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 20 - Спомагателни услуги в транспорта; услуги на туристически агенции
Услуги
Агенция за социално подпомагане, ул. "Триадица" № 2, За: Деница Ганчева, България 1051, София, Тел.: 02 8119618, E-mail: d.gancheva@asp.government.bg, Факс: 02 986260
Място/места за контакт: София, ул"Триадица" 2,сградата на АСПИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.asp.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.asp.government.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Национална или федерална агенция/служба
Социална закрила
НЕ
„Избор на изпълнител за осигуряване на логистика за дейностите по проект BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет“
Обявлението обхваща обществена поръчка
1. Организиране на интерактивни дискусионни семинара в 6 областни града: Благоевград, Добрич, Бургас, Велико Търново, Враца и Хасково. Всеки семинар е четиридневен, с пълна логистикa; • Осигуряване на транспорт за 52 лица за всеки семинар (40 представители на целевата група, 9 лектора, 1 член на екипа за организация и управление и двама преводачи). - Осигуряване на нощувки в хотел с 4* /четири звезди/, а при липса на такъв в съответния град, в хотел с 3* /три звезди/, за 52 лица настанени в единични стаи, а при невъзможност в двойни стаи с отделни легла, за всеки един семинар; 2. Организиране на 2 кръгли маси, 4 работни срещи и форум, пълна логистика: 2.1 Организиране на форум в гр. София. Форумът ще бъде с до 50 представители на МТСП, АСП, АЗ, НПО, НСОРБ, потребители на социални услуги и др. 2.2 Организиране на кръгли маси – 2бр. в гр. София за 12 лица. 2.3 Организиране на работни срещи - 4 бр. на 12 експерта на посочените в. т. 1.1. институции. Работните срещи ще се проведат в гр. София. 2.4 Организиране на заключителна конференция по Проекта. Конференцията ще се проведе в София и в нея ще вземат участие до 100 души.
63500000, 63510000, 79951000, 79952000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Избор на изпълнител за осигуряване на логистика за дейностите по проект BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет“, който да осигури: 1. Организиране на интерактивни дискусионни семинара в 6 областни града: Благоевград, Добрич, Бургас, Велико Търново, Враца и Хасково. Всеки семинар е четиридневен, с пълна логистика за 52 участника; Организиране на 2 кръгли маси, 4 работни срещи и форум, пълна логистика за 50 участника;Организиране на заключителна конференция по Проекта - до 100 участника.
НЕ
НЕ
12.05.2014 г.
16.11.2014 г.
1. Участниците представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, в размер на 4 370 (четири хиляди триста и седемдесет лева), а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, внесена по сметка на АСП в банка БНБ, IBAN BG29BNBG96613300134201, BIC BNBGBGSD или б) банкова гаранция – по образец - Приложение № 9А. 3. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. а) В случай, че избраната форма на гаранцията за участие е парична сума, участникът следва да представи копие на платежно нареждане /заверено от участника/ за извършен паричен превод по сметка на АСП в банкаБНБ, IBAN BG29BNBG96613300134201, BIC BNBGBGSD, като в документа следва да бъде посочен посочен предмета на обществената поръчка, за която се участва. б) В случай, че избраната форма на гаранция за участие е банкова гаранция, участникът представя оригинала на банкова гаранция, учредена в полза на АСП, като в документа следва да бъде посочен предмета на обществената поръчка. Банкова гаранция за участие трябва да бъде издадена със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Задържането и освобождаването на гаранциите става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 5. Възложителят определя условията и размера на гаранцията за изпълнение на съответния сключен договор в размер на 3 (три) процента от стойността му без ДДС. Банковата гаранция за изпълнение на договора е безусловна и неотменяема, която се представя при подписването на договора и следва да е със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на самия договор. При парична гаранция – превод по сметката на Възложителя: АСП в банка БНБ, IBAN BG29BNBG96613300134201, BIC BNBGBGSD; Паричната гаранция следва да бъде предоставена в лева. 6. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 7. Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 8. В случай, че изпълнителят възнамерява да получи авансово плащане, същият следва да представи безусловна, неделима и неотменима Банкова гаранция на стойност, равна на дължимия аванс, покриваща целия период на изпълнение на договора.
1. Авансово плащане в размер на 20 % от общата предложена цена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнение на услугите по чл. 1 до 30 дни от датата на сключване на договора, след кумулативното представяне на следите документи: Искане за извършване на авансово плащане (свободен формат), Фактура за авансово плащане и безусловна, неделима и неотменима Банкова гаранция на стойност, равна на дължимия аванс, покриваща целия период на изпълнение на договора. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ може да не поиска авансово плащане; 2. Цената за всяко от мероприятията предмет на поръчката се заплаща до 15 дни след кумулативното представяне на следните документи: Двустранно подписан приемо-предавателен протокол за проведеното и приключило мероприятие и Фактура за извършената услуга (съгласно предложената цена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за предоставяне на услугата); 3. Средствата по договора ще бъдат осигурени от бюджета на проект BG051PO001-7.0.02-0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица". Плащанията ще се определят на база броя на присъствалите участници на всяко от мероприятията, но не може да се намалява, с повече от 10% (десет на сто) от стойността на договора.
В случаите, когато участник е обединение, което не е юридическо лице (Дружество по чл. 357 и следващите от Закона за задълженията и договорите), Възложителят не поставя изискване за създаване на ново юридическо лице. В тези хипотези, участникът-обединение следва да изпълни формалностите, предвидени в ЗОП и Правилника за прилагането му.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. В обявлението не се предвижда изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител в процедурата, е обединение на физически и/или юридически лица. 1.Участниците, следва да притежават Удостоверение за вписване в Националния туристически регистър за извършване на туроператорска и/или туристическа агентска дейност, съгласно изискванията на Закона за туризма. Чуждестранните лица следва да представят заверено копие от документ удостоверяващ правото им да извършват туроператорска или туристическа агентска дейност съгласно националния им закон. 2. Всички участници следва да отговарят на изискванията по чл. 47, ал.1, т.1, б. „а-д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 5, и ал. 5 от ЗОП. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка и се отстранява Участник, който: 2.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2.2. е обявен в несъстоятелност; 2.3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 2.4. е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че Участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или Участникът е преустановил дейността си; 2.5. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 2.6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 2.7. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 2.8. при когото лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП /съобразно дружествената или организационна форма/ са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; Дефиницията за „Свързани лица” е съгласно §1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП. 2.9. е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 2.10. участва в обединение или е декларирал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник; 3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; 4. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 4.1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 4.2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП, посочени в настоящето обявление.
1. Справка – декларация за оборота на участника (Приложение 6) от сходни с предмета на поръчката услуги за трите приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Заверено копие на валидна застраховка по чл. 97, ал.1 от Закона за туризма, а за чуждестранните лица удостоверение или друг документ от кредитна или застрахователна институция, съдържащ данни за наличието на застраховка, покриваща отговорността му за причинени вреди, които могат да настъпят вследствие на виновно неизпълнение на професионалните задължения. Изискванията за икономическо и финасово състояние са минимално изискване на Възложителя. Несъответствието на изискуемия сходен (специфичен) оборот за последните три приключили финансови години, с посочените изисквания, ще доведе до отстраняване на офертата на участника. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните икономически изисквания се прилагат за обединението като цяло. По отношение на подизпълнителите изискванията за финансово и икономическо състояние, се прилагат съобразно вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.
1. УУчастникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги (организиране на настанявания в страната или чужбина и/или организиране на семинари и/или кръгли маси и/или форуми, работни срещи и др., в страната или чужбина) общо за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 500 000 лева. 2. Участнкът следва да има валидна застраховка по чл. 97, ал.1 от Закона за туризма, а за чуждестранните лица удостоверение или друг документ от кредитна или застрахователна институция, съдържащ данни за наличието на застраховка, покриваща отговорността му за причинени вреди, които могат да настъпят вследствие на виновно неизпълнение на професионалните задължения.
1. Описание на профила на участника, включващо обща информация относно сферата на дейност, пазарната специализация и др. (по отношение на обединенията и консорциумите, описанието трябва да обхваща всички членове на обединението/ консорциума) – максимум 3 страници (свободен текст); 2. Списък-декларация (Приложение №7), съдържаща списък на основните договори за услуги, сходни с предмет/обхвата на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертата по настоящата обществена поръчка с посочване на дати на сключване, възложител, стойност и крайна дата на приключване. 3. Референции за добро изпълнение – 2 бр. за доказване изпълнението на договорите посочени в списък-декларация (Приложение №7); 4. Списък на предложения екип (Приложение №8), който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката и притежавания професионален опит от предложените лица. 5. Документи, удостоверяващи за всяко от лицата от екипа (прилагат се заверени копия): • опит в сферата на организиране на настанявания в страната или чужбина и/или организиране на семинари и/или кръгли маси и/или форуми, работни срещи и др., в страната или чужбина. За всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства (напр. копия от трудови книжки и/или служебни книжки и/или копия от трудови и/или граждански договори и/или референции от работодатели). 5. Копия от дипломи за завършено висше образование в областта на туризма за всеки от експертите. 6.Автобиографии на членовете на екипа. Когато Участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните технически изисквания се прилагат за обединението като цяло. По отношение на подизпълнителите изискванията за технически възможности и квалификация се прилагат съобразно вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие.
Участникът следва да има минимум 2 (два) изпълнени договора с предмет сходен с предмета на процедурата, които посочва в справка-декларация. Под „сходен“ предмет се има предвид договори за организиране на настанявания в страната или чужбина и/или организиране на семинари и/или кръгли маси и/или форуми, работни срещи и др., в страната или чужбина, придружени от 2 бр. препоръки за добро изпълнение;Участникът следва да притежава Минимум двама експерта - разполагащи с висше образование в областта на туризма и минимум 2 години опит в областта на логистичните дейности, в страната или чужбина, а именно: настанявания и/или организиране на семинари и/или кръгли маси и/или форуми и/или работни срещи и др. Изискванията за професионален опит и образование заложени в документацията, следва да се разбират като минимално изискване на Възложителя. Несъответствието на някой от предложените експерти с изискванията на Възложителя ще доведе до отстраняване на офертата на участника.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
София, ул. "Триадица" № 2, сградата на АСП
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
НЕ
ДА
Обществената поръчка е финансирана, съгласно договор BG051PO001-7.0.02–0007-C0001 „Трансфер на добри практики и модели за осигуряване на социалното включване на трайно безработни лица” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинасирана от Европейския социален фонд и държавния бюджет.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Българя 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и т. 6 от Закона за обществените поръчки
АСП, ул. "Триадица" № 2, България 1000, София, Тел.: 02 8119618, E-mail: d.gancheva@asp.government.bg, Факс: 02 986260
Интернет адрес/и:
URL: www.asp.government.bg.
22.01.2014 г.