Версия за печат

00087-2014-0009

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000636927

Столична община, ул "Московска "33, За: инж. Елена Ангелова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9238339; 02 9238310, E-mail: elenaangel@abv.bg

Място/места за контакт: Направление "Архитектура и благоустройство"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia-agk.com.

Адрес на профила на купувача: www.sofia-agk.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

«Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на общински образователни, културни и социални институции, включени в Списъка с обекти по проект BG161O001/5-02/2012-002 „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР за периода 2014-2020 г.”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 “В подкрепа на следващия програмен период» ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на детски градини; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на училища; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на културни и социални обекти

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Град София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Възлагането на настоящата поръчка е свързано с със създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР 2014-2020 г. , чрез изготвяне на работни проекти за обекти от образователната, социалната и културна инфраструктура, включени в Списъка с обекти по проект BG161O001/5-02/2012-002 „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР за периода 2014-2020 г.”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 “В подкрепа на следващия програмен период”. Предметът на настоящата поръчка е както следва: 1. Изработване на инвестиционни проекти за Фаза: Работен проект;Части:-Архитектурна, в т.ч цветово решение;Конструктивно становище, свързано с предписаните ЕСМ и/или- Конструктивна част, съгласно част Архитектурна;-Енергийна ефективност;-Пожарна безопасност;Паркоустрояване и благоустрояване;-Сметна документация, включващ и обобщена (генерална) стойностнасметка на обекта;-План за безопасност и здраве;2 Изготвяне на подробна количествено-стойностна сметка на видовете СМР, предвидени с работния проект на сградата;3 Предприемане на всички необходими действия за съгласуване и одобряване на работния проект, при условията и по реда на ЗУТ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71221000, 71223000

Описание:

Архитектурно проектиране на сгради
Архитектурни услуги, свързани със строителни работи по разширяване на сгради

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на детски градини-10 обекта;ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на училища-14 обекта;ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на 6 културни и 3 социални обекти=

Стойност, без да се включва ДДС
400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие по обособени позиции са както следва:за обособена позиция №1 е в размер на 1010 лв; за обособена позиция №2 е в размер на 1840 лв.; за обособена позиция №3 е в размер на 1150 лв. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При депозит плащането се извършва в брой в касата на общината или по банкова сметка на Столична Община: IBAN: BG72SOMB91303333008301, BIC: SOMBBGSF.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя, валидна за срока на валидност на офертата. В случай на необходимост, участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка. Гаранцията за изпълнение на договорa е в размер на 3 % от стойността на поръчката без ДДС за всяка обособена позиция.Гаранцията за изпълнение може да бъде под формата на парична сума или банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя платежния документ за внесената парична сума или банковата гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Когато участникът, определен за изпълнител избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка:IBAN: BG72SOMB91303333008301, BIC: SOMBBGSF; Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Условията и сроковете, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди участникът, определен за изпълнител да представи гаранция за изпълнение.Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато участникът, определен за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Столична Община и че е валидна до 30 дни след изтичане на срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще извършва плащания на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по следния начин:(1) Авансово плащане в размер на 30 % (тридесет процента) от цената, в срок до 10 (десет) дни, след представяне от Изпълнителя нама фактура за авансово плащане; (2) Окончателно плащане на стойност 70 % (седемдесет процента) от определената цена. Плащането ще се извърши в срок от 20 (двадесет) дни след:а) одобряване на проектите от Главния архитект на Столична Община и подписване на приемо-предавателен протокол;б) представяне на оригинална фактура

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на предварително обявените условия. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението трябва да представят документ (договор, споразумение и др.) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението. Документът (договор, споразумение и др.) да е нотариално заверен и в него да е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите в обществената поръчка. Изискването се поставя с цел осигуряване на възможност за преценяване спазването на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението, съгласно разпоредбите на чл. 25, ал. 8 от ЗОП. В документа (договор, споразумение и др.) за създаване на обединението или в друг документ следва да е посочен представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът е обединение, но няма документ за създаване на обединението към крайния срок за получаване на оферти или не е посочено лицето, представляващо обединението, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка при съобразяване с разпоредбата на чл.68, ал.8 и ал.9 ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: - за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; - за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; - за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; - за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; - за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност;в) Участникът да не е в производство по ликвидация или да се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, да не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – да не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност да не е под разпореждане на съда и участникът да не е преустановил дейността си;д) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или да няма задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;е) Участникът да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.ж) Не може да участва в процедура за възлагане на обществената поръчка участник, при който лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на §1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;з) Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 и 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;и) Ако участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, посочените изисквания в точки а - з се прилагат и за подизпълнителите.й) Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, посочените изисквания в точки а-з се прилагат за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. к) Не може да участва в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т. 1, б. „а-д”, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, 3, 4 от ЗОП (т. а-е). л) При подаване на офертата за участие участникът удостоверява липсата на горепосочените обстоятелства от а-з точки с декларации. За обстоятелствата по точки б-е и т. з (чл.47, ал.1, т. 2 и 3, ал. 2, т.1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП), когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Изискванията по т. а и т. ж (чл.47, ал. 1, т. 1, б. а-д и ал. 5, т. 1 от ЗОП) се прилагат за лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания при съобразяване с разпоредбата на чл.68. Участникът следва да притежава валидна към момента на подаване на офертата застраховка професионална отговорност по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр. 17 от 2004 г.) и с общ лимит на отговорността, покриващ минималната застрахователна сума за вида строежи. В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да декларира, че ще осигури застраховка “Професионална отговорност” за срока на изпълнение на Договора

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Декларация, съдържаща информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец № 4; - Копие на валидна към момента на подаване на офертата застрахователна полица на участника за застраховка професионална отговорност по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случай, че застраховката не е валидна до крайния срок за изпълнение на поръчката, участникът следва да представи декларация, че ще осигури застраховка “Професионална отговорност” за срока на изпълнение на договора. Когато участникът е чуждестранно лице, същият представя еквивалентен документ съгласно законодателството на страната, в която е установен . Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да има реализиран общ оборот сумарно за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи както следва: - за обособена позиция №1- не по-малко от 110 000 лв.; -за обособена позиция №2- не по-малко от 190 000 лв.; -за обособена позиция №3- не по-малко от 120 000 лв. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция Участникът трябва да има общ оборот не по-малко от сбора на минимално необходимия оборот за съответните позиции. Оборотът на услугите, които са сходни с предмет на поръчката общо за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си според официалните си счетоводни документи да не е по-малък от:-за обособена позиция №1- не по-малко от 110 000 лв.; -за обособена позиция №2- не по-малко от 190 000 лв.; -за обособена позиция №3- не по-малко от 120 000 лв. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция Участникът трябва да има оборот от услуги, които са сходни с предмет на поръчката, в размер не по-малък от сбора на минимално необходимия оборот за съответните позиции Забележка: Под „услуги, които са предмет на поръчката” - за обособена позиция №1 се разбират дейности по проектиране детски градини и/или обекти на образователна инфраструктура. - за обособена позиция №2 се разбират дейности по проектиране на училища и/или обекти на образователна инфраструктура. - за обособена позиция №3 се разбират дейности по проектиране на референтни обекти категория III и IV.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Декларация със списък на основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени от участника през последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите - Образец № 5, придружена от препоръки за добро изпълнение; 2. Декларация със списък на техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката - Образец №6, придружена с копия от документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и изискуемата правоспособност на лицата, които отговарят за извършването на услугата (дипломи, удостоверения от КИИП, удостоверения от КАБ и др.), както и копия на документи, удостоверяващи специфичния професионален опит (трудови книжки, референции, служебни бележки, удостоверения и др.). Забележка: Относно ръководителя на проектантски екип за доказване, че същият е ръководил проектантски екип за изработване на поне три проекта следва да се представят референции, декларация, съдържаща списък на изпълнени договори и проекти или други документи; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се прилагат изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата следва да е изпълнил за последните три години, считано до крайния срок за получаване на оферти поне 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция Участникът трябва да изпълнил поне 2 договора, сходни с предмета на поръчката на най-малко 2 от обособените позиции. Забележка: Под „предмет, сходен с предмета на поръчката” се разбират : - за обособена позиция №1 се разбират дейности по проектиране детски градини и/или обекти на образователна инфраструктура. - за обособена позиция №2 се разбират дейности по проектиране на училища и/или обекти на образователна инфраструктура. - обособена позиция №3 се разбират дейности по проектиране на референтни обекти категория III и IV. 1.4.2. За всяка обособена позиция Участникът следва да разполага минимум с по един от следните специалисти: Ръководител на проектантски екип – архитект или строителен инженер (конструктор), с образователно-квалификационна степен “Магистър”, специфичен професионален опит (като проектант) минимум пет години, да е ръководил проектантски екип за изработване на поне три проекта с предмет: „Строителство или основен ремонт, или реконструкция на обществени сгради” и/или „Строителство или основен ремонт, или реконструкция на детски градини и училища” и/или „Строителство или основен ремонт, или реконструкция на обекти от социална и културна инфраструктура”.Да притежава пълна проектантска правоспособност. Проектантски екип: - архитект; - строителен инженер (конструктор); - инженер „геодезия”;- инженер „В и К” ; - инженер “електро”;- инженер „отопление и вентилация”;- правоспособно лице по чл. 23 от ЗЕЕ; - ландшафтен архитект „паркоустройство и благоустройство”;Специалистите в проектантския екип трябва да притежават образователно-квалификационна степен „Бакалавър”/“Магистър” по съответната специалност, специфичен професионален опит (като проектант) минимум 3 (три) години и пълна проектанска правоспособност.Ръководителят на проектантския екип може да заема и позицията на архитект или строителен инженер (конструктор) от проектантския екип, в зависимост от притежаваната от него специалност. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция Участникът трябва да предложи екип от специалисти, в който са включени минимално необходимите специалисти за отделните обособени позиции.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, тези изисквания се прилагат в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на горепосочените изисквания.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участникът следва да притежава валидна към момента на подаване на офертата застраховка професионална отговорност по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр. 17 от 2004 г.) и с общ лимит на отговорността, покриващ минималната застрахователна сума за вида строежи.Да приложи удостоверения от КИИП, удостоверения от КАБ и /или еквивалентни.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 50.00 лв. следва да бъде внесена в касата на "Направление архитектура и градоустройство " на Столична Община или по банков път на следната сметка: IBAN: BG76SOMB91303126295700; BIC: SOMBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Направление архитектура и градоустройство на Столична Община

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект BG161O001/5-02/2012-002 „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР за периода 2014-2020 г.”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването на всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка се извършва съгласно ЧАСТ ЧЕТВЪРТА “ОБЖАЛВАНЕ И КОНТРОЛ”, Глава единадесета “Обжалване” от ЗОП. На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура са регламентирани в мл. 120, ал.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на детски градини;
1) Кратко описание

Възлагането на настоящата поръчка е свързано с със създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР 2014-2020 г. , чрез изготвяне на работни проекти за обекти от образователната, социалната и културна инфраструктура, включени в Списъка с обекти по проект BG161O001/5-02/2012-002 „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР за периода 2014-2020 г.”, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР”, Схема за предоставяне на без¬възмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 “В подкрепа на следващия програмен период” Предметът на настоящата поръчка е както следва: 2.1. Изработване на инвестиционни проекти за Фаза: Работен проект; Части: - Архитектурна, в т.ч цветово решение; - Конструктивно становище, свързано с предписаните ЕСМ и/или - Конструктивна част, съгласно част Архитектурна; - Енергийна ефективност; - Пожарна безопасност; - Паркоустрояване и благоустрояване - Сметна документация, включваща и обобщена (генерална) стойностна - сметка на обекта; - План за безопасност и здраве. Проектната документация включва: детайли и подробно описание на материали и технологии (начин на изпълнение) и изчисления, обосноваващи проектните решения по части и обяснителни записки. Обемът и съдържанието на документацията и приложените към нея детайли следва да бъдат достатъчни за изпълнение на предвидените по проекта СМР. Проектирането следва да се извърши на база на предписаните ЕСМ в докладите от извършено по реда на Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ) обследване за енергийна ефективност на сградите, което предхожда инвестиционния процес за обновяване по реда на ЗУТ. За сградите, обект на настоящата поръчка, е извършено обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 – 5, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), в т.ч. техническо заснемане на сградата. Резултатите от извършеното обследване, в това число заснемането, ще бъдат предоставени на изпълнителя на настоящата поръчка. Извършено е и обследване за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ, в докладите са предписани следните ЕСМ: - топлинно изолиране на външни стени; - подмяна на съществуващата дограма с PVC с двоен стъклопакет; - топлинно изолиране на покрив; - топлинно изолиране на под; Предвидени са и съпътстващите СМР, свързани с изпълнението на всяка ЕСМ. За предвидените ЕСМ в докладите от извършено обследване за енергийна ефективност на сградата и съпътстващите СМР е изработен индикативен бюджет. 2.2 Изготвяне на подробна количествено-стойностна сметка на видовете СМР, предвидени с работния проект на сградата; 2.3 Предприемане на всички необходими действия за съгласуване и одобряване на работния проект, при условията и по реда на ЗУТ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71221000, 71223000

Описание:

Архитектурно проектиране на сгради
Архитектурни услуги, свързани със строителни работи по разширяване на сгради

3) Количество или обем

Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на 10 детски градини

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
101000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на училища
1) Кратко описание

Възлагането на настоящата поръчка е свързано с със създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР 2014-2020 г. , чрез изготвяне на работни проекти за обекти от образователната, социалната и културна инфраструктура, включени в Списъка с обекти по проект BG161O001/5-02/2012-002 „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР за периода 2014-2020 г.”, финансиран по Оперативна про¬гра¬ма „Регионално развитие” 2007-2013 г., Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 “В подкрепа на следващия програмен период” Предметът на настоящата поръчка е както следва: 2.1. Изработване на инвестиционни проекти за Фаза: Работен проект; Части: - Архитектурна, в т.ч цветово решение; - Конструктивно становище, свързано с предписаните ЕСМ и/или - Конструктивна част, съгласно част Архитектурна; - Енергийна ефективност; - Пожарна безопасност; - Паркоустрояване и благоустрояване - Сметна документация, включваща и обобщена (генерална) стойностна - сметка на обекта; - План за безопасност и здраве. Проектната документация включва: детайли и подробно описание на материали и технологии (начин на изпълнение) и изчисления, обосноваващи проектните решения по части и обяснителни записки. Обемът и съдържанието на документацията и приложените към нея детайли следва да бъдат достатъчни за изпълнение на предвидените по проекта СМР. Проектирането следва да се извърши на база на предписаните ЕСМ в докладите от извършено по реда на Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ) обследване за енергийна ефективност на сградите, което предхожда инвестиционния процес за обновяване по реда на ЗУТ. За сградите, обект на настоящата поръчка, е извършено обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 – 5, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), в т.ч. техническо заснемане на сградата. Резултатите от извършеното обследване, в това число заснемането, ще бъдат предоставени на изпълнителя на настоящата поръчка. Извършено е и обследване за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ, в докладите са предписани следните ЕСМ: - топлинно изолиране на външни стени; - подмяна на съществуващата дограма с PVC с двоен стъклопакет; - топлинно изолиране на покрив; - топлинно изолиране на под; Предвидени са и съпътстващите СМР, свързани с изпълнението на всяка ЕСМ. За предвидените ЕСМ в докладите от извършено обследване за енергийна ефективност на сградата и съпътстващите СМР е изработен индикативен бюджет. 2.2 Изготвяне на подробна количествено-стойностна сметка на видовете СМР, предвидени с работния проект на сградата; 2.3 Предприемане на всички необходими действия за съгласуване и одобряване на работния проект, при условията и по реда на ЗУТ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71221000, 71222000

Описание:

Архитектурно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на външния изглед

3) Количество или обем

Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на 14 училища

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
184000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на културни и социални обекти
1) Кратко описание

Възлагането на настоящата поръчка е свързано с със създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР 2014-2020 г. , чрез изготвяне на работни проекти за обекти от образователната, социалната и културна инфраструктура, включени в Списъка с обекти по проект BG161O001/5-02/2012-002 „Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична община по ОПРР за периода 2014-2020 г.”, финансиран по Оперативна про¬гра¬ма „Регионално развитие” 2007-2013 г., Приоритетна ос 5: „Техническа помощ”, Опе¬ра¬ция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР”, Схема за предоставяне на без¬възмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 “В подкрепа на следващия про¬гра¬мен период” Предметът на настоящата поръчка е както следва: 2.1. Изработване на инвестиционни проекти за Фаза: Работен проект; Части: - Архитектурна, в т.ч цветово решение; - Конструктивно становище, свързано с предписаните ЕСМ и/или - Конструктивна част, съгласно част Архитектурна; - Енергийна ефективност; - Пожарна безопасност; - Паркоустрояване и благоустрояване - Сметна документация, включваща и обобщена (генерална) стойностна - сметка на обекта; - План за безопасност и здраве. Проектната документация включва: детайли и подробно описание на материали и технологии (начин на изпълнение) и изчисления, обосноваващи проектните решения по части и обяснителни записки. Обемът и съдържанието на документацията и приложените към нея детайли следва да бъдат достатъчни за изпълнение на предвидените по проекта СМР. Проектирането следва да се извърши на база на предписаните ЕСМ в докладите от извършено по реда на Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ) обследване за енергийна ефективност на сградите, което предхожда инвестиционния процес за обновяване по реда на ЗУТ. За сградите, обект на настоящата поръчка, е извършено обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1 – 5, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), в т.ч. техническо заснемане на сградата. Резултатите от извършеното обследване, в това число заснемането, ще бъдат предоставени на изпълнителя на настоящата поръчка. Извършено е и обследване за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ, в докладите са предписани следните ЕСМ: - топлинно изолиране на външни стени; - подмяна на съществуващата дограма с PVC с двоен стъклопакет; - топлинно изолиране на покрив; - топлинно изолиране на под; Предвидени са и съпътстващите СМР, свързани с изпълнението на всяка ЕСМ. За предвидените ЕСМ в докладите от извършено обследване за енергийна ефективност на сградата и съпътстващите СМР е изработен индикативен бюджет. 2.2 Изготвяне на подробна количествено-стойностна сметка на видовете СМР, предвидени с работния проект на сградата; 2.3 Предприемане на всички необходими действия за съгласуване и одобряване на работния проект, при условията и по реда на ЗУТ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 71240000

Описание:

Архитектурно проектиране
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

3) Количество или обем

Изготвяне на работни инвестиционни проекти за основен ремонт/реконструкция на 6 културни и 3 социални обекти

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
115000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3