00042-2014-0002
Технически редакции | ||
22.01.2014 15:44 ч. : | 22/01/2014 15:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2014 15:44 ч. : | 22/01/2014 15:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Янислав Бухов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409461, E-mail: ybuhov@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094
Място/места за контакт: Дирекция "Координация на програми и проекти"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mtitc.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Ангелинка Василева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409662
Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария"Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: транспорт, информационни технологии и съобщения
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на независим консултант за осъществяване на дейности по верификация на разходите по проекти, финансирани по Оперативната програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по проекти по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативната програма „Транспорт” 2007 – 2013 г.
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнителят следва да извърши всички произтичащи действия при прегледа и одобрението на предоставения от Възложителя пакет от документи. Конкретните действията са както следва: А. Верификация на разходите докладвани в искания за междинни и окончателни плащания по проекти, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по тях. Процесът на верификация се осъществява съгласно приложната нормативна база, посочена в раздел VІ на настоящата спецификация и включва следните основни дейности: 1. Проверка за наличие на предварителен контрол осъщесвен от УО при избора на бенефициента на изпълнителите на отделните дейности по проекта спрямо изискванията на приложимите нормативни актове в тази сфера; 2. Проверка за наличие на съответствие доколко разходите по проекта са допустими съгласно изискванията на приложимите регламенти на ЕС, ПМС № 62/2007, детайлните правила за допустимост на разходите по Оперативна програма „Транспорт”, както и съгласно други актове, определящи допустимостта на разходите.; 3. Проверка дали всички документи, на база на които е отчетен съответният разход, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за този разход. Проверка дали включените в Искането за плащане разходи са регистрирани и отчетени в счетоводната система на бенефициента.; 4. Проверка дали бенефициентът е документирал надлежно изпълнението на дейностите по проекта и документите са класирани, систематизирани и се съхраняват в съответствие с правилата на Оперативна програма „Транспорт”.; 5. Извършване на контролна проверка на включените в пакета отчетни документи по проекта (финансов отчет; месечен, шестмесечен и годишен доклад за напредъка и окончателен доклад), попадащи в отчетния период на искането за плащане и попълване на съответните контролни листове.; 6. Изпълнителят извършва проверките на място по проектите, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по тях. За всеки проект с продължителност по-голяма от 12 месеца се извършва минимум една проверка на място годишно. За проекти, които са с продължителност по-малка от 12 месеца се извършва минимум една проверка на място по време на изпълнението на проекта или след приключване на дейностите по него, но преди одобрението на окончателното искане за плащане. 7.Извършване на 100 % документална проверка на цялата документация, свързана с извършените разходи; 8. Изготвяне на доклад от извършена верификация за всеки разгледан и одобрен пакет от документи, в който се посочват разходите, които се признават и верифицират, както и разходите, които не могат да бъдат верифицирани. За разходите, които не могат да бъдат верифицирани се изготвя мотивирано становище до УО, което става част от съответния доклад за верификация. Б. Извършване на преглед и одобрение на авансови плащания по проекти, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент. Индикативният минимален обем на разгледани искания за плащания е по 20 (двадесет) броя годишно. Съгласно процедурния наръчник на УО искания за плащания по проект могат да бъдат подавани не по-често от един път месечно.
79421100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
А. Верификация на разходите докладвани в искания за междинни и окончателни плащания по проекти, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент по тях. 1. Извършване на контролна проверка на включените в пакета отчетни документи по проекта, попадащи в отчетния период на искането за плащане и попълване на съответните контролни листове. 2. Извършване на проверки на място по проектите по т. 1, като за проекти с продължителност по-голяма от 12 месеца се извършва минимум една проверка на място годишно, а за проекти, които са с продължителност по-малка от 12 месеца се извършва минимум една проверка на място по време на изпълнението на проекта или след приключване на дейностите по него, но преди одобрението на окончателното искане за плащане. При одобрение на окончателното искане за плащане задължително се извършва проверка на място. 3. Извършване на 100 % документална проверка на цялата документация, свързана с извършените разходи; 4. Изготвяне на следните доклади: 4.1 за извършена верификация на разходи в междинни и окончателни искания за плащания; 4.2 за преглед и одобрение на искане за авансово плащане; 4.3 за извършена проверка на място по т. 2. Б. Извършване на преглед и одобрение на авансови плащания по проекти, финансирани по приоритетна ос „Техническа помощ” на Оперативна програма „Транспорт” 2007 – 2013 г., в случаите, при които Управляващият орган е бенефициент. Индикативният минимален обем на разгледани искания за плащания е по 20 (двадесет) броя годишно. Съгласно процедурния наръчник на УО искания за плащания по проект могат да бъдат подавани не по-често от един път месечно.
НЕ
31.12.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1.1. Участниците трябва да представят гаранция за участие в размер на 708 (седемстотин и осем) лева. 1.2. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: • безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията в която със срок на валидност 150 (сто и петдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите и срок на изпълнение до 5 (пет) работни банкови дни, считано от датата на получаване на искането или; •парична сума в български лева, внесена по сметката на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията в БНБ – Централно управление, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBG BGSD - за суми в български лева.Документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, за която се представя гаранцията. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 124 (две хиляди сто двадесет и четири). 2.2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора с избрания за изпълнител участник като безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинали и срок на изпълнение до 5 (пет) работни банкови дни, считано от датата на получаване на искането или парична сума внесена по сметката на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията в БНБ – Централно управление, IBAN сметка № BG77 BNBG 9661 3300 1248 01, BIC код на БНБ: BNBG BGSD - за суми в български лева.Текстът на банковата гаранция предварително се съгласува с Възложителя.
Заплащането се извършва по следния ред: За срока на изпълнение на поръчката, Възложителят се задължава да заплати на Изпълнителя възнаграждение в размер общо до 70 800 (седемдесет хиляди и осемстотин) лв. без ДДС.Възнаграждението се определя от броя на прегледаните и одобрените пакети от документи и на база на единичните цени., включени в отчета за извършената работа. 1. Единичната цена в лева за преглед и одобрение на пакет от документи по проект. Всички разходи по изпълнението на поръчката, а също така и нормално присъщи административни, канцеларски и транспортни разходи по изпълнението са за сметка на Изпълнителя. 2. В случай на верифиркация на пакет документи при намален срок за изпълнение, единичната цена на брой верификация се увеличава с 20 % от единичната цена за преглед и одобрение на пакет от документи. 3. В случай на разглеждане на пакет документи по проверка и одобрение на авансови плащания, единичната цена на брой верификация се определя в размер на 30 % от единичната цена за преглед и одобрение на пакет от документи. Плащането на Възнаграждението се извършва на тримесечие в срок до 30 (тридесет) дни след одобрението на отчета за извършената работа и предоставяне на фактура по банковата сметка на Изпълнителя.
Участник в обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или тяхно обединение, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки и обявените изисквания на Възложителя в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в обединението сключват споразумение (договор). Споразумението за създаване на обединение следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие, като в него участниците в обединението определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Представляващият обединението може да не е член на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: • Че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; • Разпределението на дейностите, които ще изпълнява всеки от участниците в обединението; • Че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена.
ДА
статут на регистриран одитор по смисъла на § 1, т. 1 от Допълнителната разпоредба на ЗНФО
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
150
Министерство на транпоспорта, информационните технологии и съобщенията
Уълномощени представители на участника. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.
8. в изброените по-горе случаи по точки от 1 до 7 – и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България, съответно територията на държавата, в която се провежда процедурата при възложител по чл. 7, т. 2. При подаване на офертата за участие участникът удостоверява липсата на обстоятелствата посочени по-горе с декларация (Приложения № 2 – 4, а подизпълнителя/ите – и Приложение № 7). При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по т. 2.1.1–2.1.7 или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата в която е установен. В случай, че лицето е посочило ЕИК се прилагат разпоредбата на чл. 47, ал. 11 от Закона за обществените поръчки. Документите да са издадени в едномесечния срок, определен от чл. 41, ал. 4 от ЗОП, след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на изискванията по т. 2.1.1–2.1.7 , за което участникът трябва да приложи към офертата си декларации от всеки посочен за подизпълнител. Участникът избран за изпълнител, трябва да осигури представянето на документите от съответните компетентни органи за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по т. 2.1.1– 2.1.7. за всеки от подизпълнителите. Когато участник е чуждестранно лице и в съответната държава, в която лицето е установено, не се издават документи, еквивалентни на тези, които се издават на български физически или юридически лица за удостоверяване липсата на обстоятелствата по т. 2.1.1– 2.1.7. или когато те не включват всички случаи по т. 2.1.1–2.1.7, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в предложената оферта. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47 , ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, в 7-дневен срок от настъпването им. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 2.3.1който не отговаря на условията за участие, посочени в тази документация;2.3.2чиято оферта не отговаря на условията в тази документация;2.3.3който не е представил някой от документите, съгласно изискванията на тази документация в срока, определен в чл. 68, ал. 9 от ЗОП;2.3.4който е представил гаранцията за участие под формата на банкова гаранция със срок на валидност, по-кратък от срока на валидност на офертата;2.3.5който не е представил предложение за изпълнение на поръчката в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис Плик № 2 - „Предложение за изпълнение и не го е представил в плика с офертата;2.3.6който е предложил ценова оферта, която не е представена в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Плик № 3 – Предлагана цена”;2.3.7който е посочил някъде в офертата си, извън плик № 3 с наименование „Предлагана цена”, елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея);2.3.8който не отговаря на обявените от Възложителя изисквания за икономическо и финансово състояние, професионална квалификация и технически възможности. Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за настоящата обществена поръчка на електронната страница на МТИТС„Профил на купувача“: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
чл. 120, чл. 120а и чл. 121 от Закона за обществените порчъки.
22.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ