Версия за печат

00044-2014-0004

BG-Бургас: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция "Пътна инфраструктура" - Областно пътно управление Бургас, ул."Цариградска" №30, За: Севдалина Паскалева Лазарова, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 893374, E-mail: opuburgas@abv.bg, Факс: 056 844415

Място/места за контакт: гр.Бургас, ул."Цариградска" №30

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: проектиране, ремонт и строителство на пътища и пътни съоръжения

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на ремонтно-възстановителни работи на обект:”Път ІІ-99 „Вариант-Алепу” ІІ-ри етап от км 20+867 до км 29+327-кръстовище при км 29+108”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Бургас, ул."Цариградска" №30
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изграждане на триклонно кръстовище при км 29+108 за осъществяване на връзка между изградения през 2008г. път ІІ-99 от км 20+867 до 29+327 старото трасе, което минава през къмпинг „Кваци” и ваканционно селище Дюни. Строителството включва извършване на следните дейности: 1. Реконструкция на оптични кабели разположени успоредно на стария път 2.Уширяване на съществуващата настилка по главното направление път ІІ-99 „Созопол-Царево” от км 28+912 до км 29+240 3. Изграждане на триклонно кръстовище между главното и второстепенното направление

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233200

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на триклонно кръстовище при км 29+108 за осъществяване на връзка между изградения през 2008г. път ІІ-99 от км 20+867 до 29+327 старото трасе, което минава през къмпинг „Кваци” и ваканционно селище Дюни. Строителството включва извършване на следните дейности: 1. Реконструкция на оптични кабели разположени успоредно на стария път 2.Уширяване на съществуващата настилка по главното направление път ІІ-99 „Созопол-Царево” от км 28+912 до км 29+240 3. Изграждане на триклонно кръстовище между главното и второстепенното направление

Прогнозна стойност без ДДС
400000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 4000 лв. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от партньор в него. Валидността на гаранцията е не по- малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника.Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца съгласно Приложение № 14 или в друга форма, съдържаща същите или по-добри условия за Възложителя. Гаранцията се представя в оригинал, в една от следните форми: депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: Областно пътно управление –Бургас при Банка:УниКредит Булбанк – Бургас IBAN: BG58UNCR 9660 3314 7556 10, BIC: UNCRBGSF, или безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3%" от стойността на договора без ДДС.Участниците в процедурата и определения изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка.Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата следва да бъде издадена по образец, съгласно Приложения № 15 отдокументацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената за изпълнение на договора не подлежи на промяна, освен в случаите на чл. 43 от ЗОП. Изпълнените количества СМР се сертифицират по договорените цени и действително изпълнените количества. Изплащането се допуска при наличие на съответните документи, доказващи качеството на извършваните видове СМР.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение , което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата;2. Оферта /Приложение №3/; 3.Заверено копие на документ за регистрация, ЕИК; 4. Документ за гаранция за участие.В случай, че гаранцията за участие е банкова се попълва-Приложение№14; 5. Документ за закупена тръжна документация; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, съгласно Приложения №№№ 7.1,7.2 и 7.3; 7. Декларация по чл. 56,ал. 1, т. 11 от ЗОП- Приложение № 13; 10. Декларация за приемане условията на договора - Приложение № 9.2; 11.Декларация за солидарна отговорност /ако е обединение/ - Приложение № 10; 12.Проект на договор - Приложения №16; 13. Техническа оферта - Предложение за изпълнение на поръчката - Приложение № 5;14. Ценова оферта - Приложения №6.; 15. .Биографична справка - Приложение № 11.1; Списък на основните договори сходни (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) с предмета на обществената поръчка изпълнение през последните 5 години-Приложение №8.1; Списък на екипа за изпълнение на поръчката-Приложение № 11; Общ оборот и оборота от строителството сходно с предмета на поръчката (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация)за последните три години/2010г., 2011г. и 2012г./-Приложение № 8; Споразумение по ЗЗБУТ-Приложение №16.1;Списък на строителните машини и техническото оборудване-Приложение №9;Декларация, че участникът разполага с техн.оборудване за изпълнение на поръчката-Приложение №9.1;Декларация за непрекъснато разположение на ключовите специалисти на обекта по време на целия строителен период-Приложение №11.2;Декларация за получено разрешение за пребиваване и разрешения за работа-Приложение№12;Споразумение по ЗЗБУТ на подизпълнител-Приложение №17
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. Справка за оборота от строителството за обекти, сходни с предмета на поръчката (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) за съответните периоди за последните три финансови години/ 2010, 2011 и 2012 г/- Приложение №8; 2. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови (2010г., 2011г. и 2012г.) години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2010г., 2011г. и 2012г.) години;
Минимални изисквания: Минимални изисквания: т.А Да има реализирани приходи от договори сходни с предмета на поръчката/ремонтно-строителни дейности на сгради/ общо за последните три финансови години /2010, 2011 и 2012 г/ не по- малко от 800 000лв.-Приложение №8; т.Б Специфичен оборот от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на автомагистрали и/или пътища и/или улици, общо за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лв. без ДДС; т.В Представяне на валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл.171, ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица.В случай на обединение – обстоятелството се удостоверява от всеки един участник в него, ако е приложимо. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство , изпълнени през последните 5 години, придружени от препоръки за добро изпълнение за най- важните строителни обекти, в т. ч. договорите по т. А -Прилож.№8.1. 2. 2.Списък на техническите лица за изпълнение на поръчката /Приложение №11/, от който да е видно, че имат професионален опит в предвидените ремонтни дейности, придружен от копия от трудови, служебни, осигурителни книжки и други подходящи – за доказване на специфичния професионален опит;копия от дипломи за завършено образование; сертификат за завършен курс или обучение в областта на безопасни и здравословни условия на труд.Декларация за ангажираност на ръководен служител по образеца – Приложение № 11.2; 3.Да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 (или еквивалентен), както и да съответства на стандарт за опазване на околната среда ISO 14001:2004 (или еквивалентен), с обхват, сходен с предмета на обществената поръчка, а именно - ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици. Изискването се доказва със Сертификат ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004, или еквивалентни сертификати.4.Да притежава Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на Строежи от втора група І-ва категория или еквивалентен документ. Когато участникът е обединение, документът, се представя от участника/ците в обединението, който/които ще извършва/т строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Чуждестранните лица, представят удостоверение за наличие на регистрация в професионален регистър на съответната държава, в която е установен, издаден от компетентен орган съгласно националния му закон, съгласно чл. 49, ал. 1 от ЗОП. Изискването се доказва с нотариално заверено копие на Удостоверение за регистрация в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на Строежи от втора група І-ва категория или еквивалентен документ.
Минимални изисквания: Минимални изисквания: т. А. Да има изпълнени договори за строителство сходни с предмета на поръчката (включително ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация), през последните пет години , включително стойностите, датите и получателите-Приложение №8.1; т.Б. Да има възможност да осигури оборудване за изпълнение на обществената. поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, не по-малко от:• Багери – 3 бр над 1 м3 •Самосвали –5бр. – всеки с капацитет 20 т; • Бордова кола – 3 бр. над 10 т;•Ремарке с влекач – 1 бр.;• Автокран до 12 т. – 1бр.;• Асфалтополагаща машина – 1 бр.;•Валяци - 4 бр. над 10 тона;Валяци – 2 бр. над 2,5 тона;•Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на материали и работи на Строежа, за която в Приложение № 9.Участниците следва да представят и Декларация за машините и техническото оборудване, с което разполагат за изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 9.1) ; т.В.Минималният състав на ръководните служители, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка, със следните квалификация и професионален опит е следният: • Ръководител на обекта – да е с висше образование, специалност „строителен инженер“; да притежава стаж по специалността не по-малко от 10 години и специфичен опит като ръководител на подобни обекти (ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация) на автомагистрали и/или пътища и/или улици, не по-малко от 8 години; • Технически ръководител, част ТТ и оптични мрежи – да има минимум 5 години трудов стаж като електро инженер на обекти от транспортната инфраструктура при ново строителство и/или реконструкция на телефонни, телеграфни и оптични съоръжения; • Координатор по безопасност и здраве (КБЗ) – да е с висше образование - строителен инженер или професионална квалификация техник и да притежава минимум 1 година трудов стаж на тази позиция, в т.ч. опит при изпълнението на обекти от транспортната инфраструктура;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: техническо предложение; тежест: 40
Показател: предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Върху посочената стойност не се начислява ДДС. Документацията се получава в Административната сграда на ОПУ Бургас,ул. "Цариградска" № 30,стая 103, всеки работен ден от 8.00 часа до 12.30 часа и от 13.00 часа до 17.00 часа след излизане на обявлението на електронната страница на АОП. Документацията се заплаща по следната банкова сметка на Възложителя: УниКредит Булбанк Бургас IBAN: BG83UNCR96603114755613, BIC: UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Бургас, ул.Цариградска" № 30 Заседателната зала на административната сграда на ОПУ-Бургас

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП - при отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120 ал.5 т.1 и т.4 от ЗОП - Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.27а, ал.3- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна или от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба може да се подава от всяко заинтересувано лице в случаите по ал.5, т.1 и всеки заинтересован участник в случаите по ал.5 т.4.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ