Версия за печат

00604-2014-0001

BG-Любимец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Любимец, ул. "Републиканска" № 2, За: инж. Филка Джогова - гл. специалист ОП, РБългария 6550, Любимец, Тел.: 03751 8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751 8378

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyubimets.org.

Адрес на профила на купувача: www.lyubimets.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително-монтажните работи на обект „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Силистра” от О.Т. 431 до О.т. 576, 0+000 до 0+114.74 и локалните платна и тротоари на бул. „Одрин”в гр. Любимец”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Любимец, община Любимец
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва извършване на строително-монтажни работи на следните подобекти: • Реконструкция и рехабилитация на ул. „Силистра” от О.Т. 431 до О.т. 576, 0+000 до 0+114.74 в гр. Любимец • Реконструкция и рехабилитация на локалните платна и тротоари на бул. „Одрин” в гр. Любимец Изпълнението на строително-монтажни работи е съгласно одобрен инвестиционен проект за съответните подобекти, като предвидените за извършване работи са посочени в обобщена количествена сметка – Приложение № 3, съставляващи неразделна част от документацията за участие. Фиксираните в КС (Приложение № 3) видове СМР са задължителни за изпълнение. Реконструкцията и рехабилитацията на ул. „Силистра” от О.Т. 431 до О.т. 576, 0+000 до 0+114.74 в гр. Любимец предвижда цялостно изграждане на нова конструкция – асфалтобетонова настилка, оразмерена за леко движение. Изпълняват се следните пластове: • Плътен асфалтобетон 4 см, Е=1200 МРа • Битумизиран трошен камък 5 см, Е=800 МРа • Несортиран трошен камък средно 45 см, Е=250 МРа Предвиждат се нови бордюри. Новият тротоар е със следните пластове: • Тротоарни плочи 30/30/4 см • Вароциментов разтвор – 3 см • Пясък – 5 см • Несортиран трошен камък Е=250 МРа – 10 см Напречният наклон е 2.5% - едностранен за настилката и 2% към уличното платно за тротоарите. Габаритът на улицата е съобразен максимално със съществуващото положение и включва: • Ширина на настилката – 3.5 м и тротоари съответно 1.00 м в ляво и 1.50 в дясно от оста – общ габарит 6.00 м. На всички кръстовища се изпълняват с хоризонтална маркировка пешеходни пътеки по второстепенните улици и снижение на тротоарите и бордюрите. Настоящият строеж е ІV категория, съгласно чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба №1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи – улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях /мостове, водостоци, подпорни стени, подземни улични мрежи, кръстовища, улични съоръжения за осветление, сигнализация, безопасност и др., за който има издадено и влязло в сила Разрешение за строеж № 127/29.06.2012 г. Реконструкцията и рехабилитацията на локалните платна и тротоари на бул. „Одрин” в гр. Любимец включва следните видове работи: • Изграждане на нови локални платна отляво и отдясно • Изграждане на зона за паркиране до локалните платна • Оформяне на зелените площи и разделителните ивици • Изграждане на нови и възстановяване на тротоари Габаритът на локалните платна е съобразен с класа на улицата и изискването да се осигури двупосочно движение по тях. Ширината на тротоарите е съобразена с възможностите за изграждането им, разполагането на новите локални платна, лентите за паркиране, разделителните ивици и положението на имотите. Предвидената конструкция на настилката на локалните платна и лентите за паркиране е съобразена с класа на улицата и категорията на движението „Леко”. Проектираната настилка е асфалтова настилка Тип „А”: • Плътен асфалтобетон Е=1200 МРа – 4 см • Порьозен асфалтобетон Е=1000 МРа – 4 см • Несортиран трошен камък Е=350 МРа – 40 см • Земна основа Е=30 МРа Хоризонталната маркировка е предвидена да се изпълни от бяла боя без перли. Предвидените пътни знаци са в съчетание с хоризонталната маркировка. Настоящият строеж е IV категория, съгласно чл. 8, ал.1, т.2 Наредба №1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи – улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях /мостове, водостоци, подпорни стени, подземни улични мрежи, кръстовища, улични съоръжения за осветление, сигнализация, безопасност и др., за който има издадено и влязло в сила Разрешение за строеж № 128/29.06.2012 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнението на строително-монтажни работи е съгласно одобрен инвестиционен проект за съответните подобекти, като предвидените за извършване работи са посочени в обобщена количествена сметка – Приложение № 3, съставляващи неразделна част от документацията за участие. Фиксираните в КС (Приложение № 3) видове СМР са задължителни за изпълнение. Максималната стойност на подобект Реконструкция и рехабилитация на ул. „Силистра” от О.Т. 431 до О.т. 576, 0+000 до 0+114.74 в гр. Любимец не може да надвишава 59986.00 лева без ДДС (петдесет и девет хиляди деветстотин осемдесет и шест лева). Максималната стойност на подобект Реконструкция и рехабилитация на локалните платна и тротоари на бул. „Одрин” в гр. Любимец не може да надвишава 657 206.00 лева без ДДС (шестстотин петдесет и седем хиляди двеста и шест лева). Допустими са непредвидени разходи за строително – монтажни работи в максимален размер на 35 858.00 лева (тридесет и пет хиляди осемстотин петдесет и осем) върху общата стойност на предлаганата от участника цена.

Прогнозна стойност без ДДС
753050 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят с офертата си и документ (в оригинал) за внесена или учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 7170. 00 лв. (седем хиляди сто и седемдесет лева). Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Паричната сума следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ – АД, гр.Любимец. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция се представя по приложения образец от документацията или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа основните елементи, посочени в образеца. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: - отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% (два процента) от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната сума следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ – АД, гр.Любимец. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност до 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора за обществена поръчка. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на изпълнените СМР ще се извърши срещу представени от изпълнителя: - Съответните актове и протоколи съгласно Наредба №3 от 31.07.2003 г., подписани от надлежните лица; - Сметка за изплащане на СМР, подписана и одобрена от възложителя; - Оригинална фактура, на стойност равна на стойността на Сметката след пропорционално приспадане на съответния процент аванс. Заплащането на изпълнените СМР за целия обект ще се осъществява по следната схема: 1. Авансово плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за изпълнение на СМР, което се осъществява до 25 работни дни, считано от подписването му, и предоставяне на запис на заповед на предявяване в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора, издадена в полза на възложителя със срок на предявяване до изтичане на крайния срок за изпълнение на договора и оригинална фактура. 2. Междинни плащания, в размер до 60% от стойността на договора за изпълнение на СМР, които се осъществяват до 15 работни дни след представяне на съответните документи. 3. Окончателното плащане в размер на останалата част от стойността на договора се осъществява до 10 работни дни след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа за всеки един от подобектите, без забележки по изпълнението и представяне на съответните документите.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Условия за участие на обединения от физически и/или юридически лица: 1. Когато участник в процедурата е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се прилага и дружествения договор (споразумението за създаване на обединение), подписан от всички участниците в обединението. Споразумението/договорът следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В споразумението/договора трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че: Да съдържа съгласие за участие в настоящата обществена поръчка Да посочва лице, което ще го представлява и ще подписва документите в офертата от името на обединението; Да съдържа задължение съдружниците да останат в обединението за срока на изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка; Да е направено разпределение на дейностите между отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на строителните такива от обекта на поръчката, това разпределение следва да съответства на професионалната квалификация (според условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя или в аналогичен регистър и категорията на съответния обект по чл. 137 от ЗУТ) на участниците, които ще вземат участие в строително-монтажните работи на обекта на интервенция. 2. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, ако такова не е определено в договора за създаване на обединение. 3. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението - участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на: • Регистрацията в Централния професионален регистър на строителя (или еквивалентна регистрация – за чуждестранните участници) чл.3, ал.3 ЗСК; • Внедрената система за управление на качеството; • Застраховката „Професионална отговорност” за строителя, които изисквания се прилагат за всички членове на обединението, които ще извършват строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, като е достатъчно един от членовете на обединението да представи застраховка за цялостното изпълнение на строителството съобразно изискуемата категория строежи. 4. Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта. 5. В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 6. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: – документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; – документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 7. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да се представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за регистрация по Закона за данък добавена стойност. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. 8. Когато участникът е обединение/консорциум, но не представи договора (споразумението за създаването на обединението), или в представения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта, придружена от Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Представя се в оригинал. Документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Представя се в заверено от участника копие. Ако не е посочен ЕИК - да се представи документ за актуално състояние, съгл. чл. 24, ал. 1 от Правилник за прилагане на закона за обществените поръчки. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът следва да е с дата на издаване, предшестваща отварянето на офертата, не по-късно от 2 месеца. Представя се в официален превод. Когато участникът е физическо лице представя копие от документ за самоличност. Пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за търговска регистрация). Представя се с нотариална заверка на подписите. Регистрация по БУЛСТАТ – ако е приложимо. Представя се заверено копие с гриф „вярно с оригинала” с подпис и свеж печат. Удостоверение за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност (ако е налична такава). Представя се заверено копие с гриф „вярно с оригинала” с подпис и свеж печат. Декларация за участие/неучастие на подизпълнител/и (с посочване на вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие). Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. Документ за закупена документация за участие в настоящата процедура - заверено копие с гриф „вярно с оригинала” с подпис и свеж печат. Документ за внесена парична гаранция (представена банкова гаранция) за участие - в оригинал. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. Декларация/и за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 и т. 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал. Декларация/и за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал.5, т.1 от ЗОП. Попълва се и се представя приложеният образец. Представя се в оригинал. Декларации от подизпълнителя, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат Забележка: Представя се само ако участникът ще ползва подизпълнител. Пълномощно за определяне на физическото лице, представител на обединението, подписано от законно упълномощените лица, представляващи съдружниците в обединението, което ще подписва документите от името на обединението - с нотариална заверка на подписите. Споразумение между съдружниците в обединението за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). Представя се заверено копие с гриф „Вярно с оригинала” с подпис и свеж печат. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда в строителството. Представя се в оригинал с подпис и свеж печат. Удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в ЦПРС с талони за актуална регистрация или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, в която е установен чуждестранния Участник или съдружника в обединението. Представя се заверено копие с гриф „вярно с оригинала” с подпис и свеж печат. Удостоверението от КСБ за вписване в ЦПРС или еквивалентния документ за вписване в съответния регистър на държава, в която е установен чуждестранния Участник или съдружника в обединението следва да бъде за определените СМР, посочени в Националния класификатор на икономическите дейности за строежи от втора група – строежи от транспортната инфраструктура, за четвърта или по-горна категория.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация съдържаща информация за общият оборот и за оборота от строителството, предмет на поръчката, за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Отчет за приходите и разходите (отчета за доходите) за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако участникът е физическо лице – възложителят ще приеме като подходящо доказателство копие от годишните данъчни декларации Забележка: Изискването за представяне на Годишен счетоводен баланс и Отчет за приходите и разходите не важи за участници, представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър. 3. Счетоводни документи и/или Удостоверение от банка за достъп до собствени финансови средства и/или до гарантирана неотменима кредитна линия и/или друга приемлива форма на разполагаеми средства от участника – издадено не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на подаване на офертите в настоящата процедура. 4. Застраховка за професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ на участника или еквивалентен документ за чуждестранните участници, съгласно законодателството на страната, в която са установени.
Минимални изисквания: 1. Общ оборот за последните три финансово приключили години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер не по-малко от 1 900 000 лева (един милион и деветстотин лева) без ДДС. 2.Оборот от строителство, с предмет сходен на поръчката (общо изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища или улици) общо за последните три финансово приключили години (2010, 2011 и 2012 г.) не по-малко от 650 000 лева (шестстотин и петдесет хиляди лева) без ДДС. Когато участникът е обединение/консорциум, изискването се прилага за обединението/консорциума като цяло. Изискването за представяне на годишни финансови отчети не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър към Агенция по вписванията. В случай, че участникът е чуждестранно лице, същия представя еквивалентен документ на исканите от Възложителя, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Когато деклараторът е чуждестранно лице, декларацията се представя и в превод на български език. 3.За осигуряване на ритмичност по време на изпълнение на договора за обществена поръчка, участникът следва да удостовери достъп до собствени финансови ресурси или достъп до кредитна линия или достъп до друга еквивалентна форма на разполагаеми средства в размер не по-малък от 90 000 лева (деветдесет хиляди лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. 4. Участниците трябва да имат застраховка за професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума в размер на 100 000 лева за вида строеж, обект на поръчката, а именно: ІV категория строежи. Застрахователната полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да бъде в сила в срока на валидност на офертата. В случай, че срокът на валидност на застраховката изтича в периода на валидност на офертата, участникът, респективно всеки подизпълнител или член в обединението/консорциума трябва да декларират, че ще удължат срока й.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет години преди крайната дата за подаване на оферта в настоящата процедура. 2. Препоръки за добро изпълнение на най-важните строителни обекти, посочени в списъка на договорите, като същите да са с предмет, сходен или идентичен на предмета на настоящата обществена поръчка за последните пет години преди крайната дата за подаване на оферта в настоящата процедура. В препоръките задължително следва да е посочена стойността, датите и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 3. Декларация, съдържаща данни за собствените или наетите технически лица, които участникът ще използва за извършване на строителството. Списъкът трябва да съдържа имената и данните на всички лица, които ще участват в извършване на строителството – ръководители и експерти (отговорник по контрола на качеството и координатор по ЗБУТ). 4. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата от ръководния екип, които участникът ще използва за извършване на строителството – под формата на дипломи, удостоверения, сертификати. 5. Документи, удостоверяващи професионалния опит на лицата от ръководния екип, които участникът ще използва за извършване на строителството – под формата на копия от трудови (и/или служебни и/или осигурителни книжки) или списък на изпълнени договори или референции. Ако участниците представят списък на договорите, същият следва да съдържа данни за подписалите ги лица, предмет и срок за изпълнение. Професионална автобиография на техническите лица, които участникът ще използва за извършване на строителството. Декларации от съответните технически лица, че ще бъдат на разположение и че имат задължение да работят за участника, ако бъде избран за изпълнител. 6. Документи удостоверяващи наличието на собствена или наета лаборатория за изпитване на асфалбетонови смеси към съответната асфалтова база. Забележка: Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 7. Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен и Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен. Сертификатите трябва да са с обхват, съответстващ на обекта на поръчката и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнени минимум 2 (два) договора за строителство, със сходен или идентичен на настоящата поръчка предмет, придружени с препоръки за добро изпълнение на най-важните строителни обекти, посочени в списъка на договорите, като същите да са с предмет, сходен или идентичен на предмета на настоящата обществена поръчка за последните пет години преди крайната дата за подаване на оферта в настоящата процедура. Забележка: За сходен или идентичен предмет ще се приемат изпълнени договори с предмет общо изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища или улици. Когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице изискването се отнася общо за обединението. 2. Участникът да има на разположение минимален състав на техническите лица (ръководен екип), които ще използва за извършване на строителството както следва: Ръководител на екипа – 1 бр. Технически ръководител – 1 бр. Отговорник по контрола на качеството – 1 бр. Координатор по ЗБУТ – 1 бр. 2.1. Ръководителят на екипа да има висше образование, специалност пътно строителство или аналогична, с минимум 7 (седем) години трудов и/или служебен и/или осигурителен стаж по специалността. 2.2. Техническият ръководител да има висше образование - строителен инженер или средно техническо образование - строителен техник, с минимум 7 (седем) години трудов и/или служебен и/или осигурителен стаж по специалността. 2.3. Отговорникът по контрола на качеството – да притежава съответното удостоверение или друг документ за придобита квалификация за осъществяване на контрол по качеството и не по- малко от 3 (три) години професионален опит. 2.4. Координаторът ЗБУТ – да бъде правоспособно лице с квалификация, професионален опит и техническа компетентност в областта на проектирането, строителството и безопасното и здравословно изпълнение на СМР, доказани съответно с диплома, лицензи, удостоверения и др., съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 22.3.2004 г. на МТСП и МРРБ и не по- малко от 3 (три) години професионален опит. 3. Участникът да има на разположение акредитирана пътно-строителна лаборатория за изпитване на горещи асфалтобетонови смеси. 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството и внедрена система за управление на околната среда с обхват изграждане на мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател № 1 “Качествени критерии” ; тежест: 50
Показател: Подпоказател гаранционен срок за основен ремонт и рехабилитация на улици ; тежест: 50
Показател: Подпоказател срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 50
Показател: Показател № 2 “Икономически критерий” ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

1. Цената на документацията е 15.00 (петнадесет) лева с ДДС, която се заплаща по бюджетната сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ АД – клон Любимец или в брой на касата в Община Любимец. 2. Документацията за участие може да се закупува или получава до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите, посочен в обявлението, в Общинска адмистрация Любимец на адрес – ул.”Републиканска” 2, гр.Любимец. 3. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. 4. При писмено искане, с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума, документацията може да бъде изпратена по пощата или чрез куриер за сметка на заинтересованото лице. 5. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалната интернет страница на Община Любимец - www.lyubimets.org, раздел „Обществени поръчки“.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

град Любимец, пл. "Трети март" № 1, заседателна зала на Общински съвет в сградата на бивше АПК.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: – За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност. – За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно. – За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. – За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Дейностите по изпълнение на строително – монтажни работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка са част от изпълнението на Договор № 26/322/00863 от 21.10.2013 г. за проект „Реконструкция и рехабилитация на улица Силистра и локалните платна и тротоари на бул. „Одрин” в гр. Любимец”, който се изпълнява по Мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

От датата на публикуване на настоящото обявление възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена www.lyubimets.org, раздел "Обществени поръчки". Комисията ще обяви предварително на интернет страницата на Община Любимец, раздел „Обществени поръчки” датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, при което право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Участниците могат да получат необходимата информация относно: Задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите : Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg Задълженията за опазване на околната среда : Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ : работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "Мария Луиза" № 22 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ Задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете, посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от Закона за обществени поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ