00604-2014-0001
Технически редакции | ||
22.01.2014 14:50 ч. : | 22/01/2014 14:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2014 14:50 ч. : | 22/01/2014 14:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Любимец: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Любимец, ул. "Републиканска" № 2, За: инж. Филка Джогова - гл. специалист ОП, РБългария 6550, Любимец, Тел.: 03751 8909, E-mail: oba@lyubimets.org, Факс: 03751 8378
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lyubimets.org.
Адрес на профила на купувача: www.lyubimets.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Строително-монтажните работи на обект „Реконструкция и рехабилитация на ул. „Силистра” от О.Т. 431 до О.т. 576, 0+000 до 0+114.74 и локалните платна и тротоари на бул. „Одрин”в гр. Любимец”
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на поръчката включва извършване на строително-монтажни работи на следните подобекти: • Реконструкция и рехабилитация на ул. „Силистра” от О.Т. 431 до О.т. 576, 0+000 до 0+114.74 в гр. Любимец • Реконструкция и рехабилитация на локалните платна и тротоари на бул. „Одрин” в гр. Любимец Изпълнението на строително-монтажни работи е съгласно одобрен инвестиционен проект за съответните подобекти, като предвидените за извършване работи са посочени в обобщена количествена сметка – Приложение № 3, съставляващи неразделна част от документацията за участие. Фиксираните в КС (Приложение № 3) видове СМР са задължителни за изпълнение. Реконструкцията и рехабилитацията на ул. „Силистра” от О.Т. 431 до О.т. 576, 0+000 до 0+114.74 в гр. Любимец предвижда цялостно изграждане на нова конструкция – асфалтобетонова настилка, оразмерена за леко движение. Изпълняват се следните пластове: • Плътен асфалтобетон 4 см, Е=1200 МРа • Битумизиран трошен камък 5 см, Е=800 МРа • Несортиран трошен камък средно 45 см, Е=250 МРа Предвиждат се нови бордюри. Новият тротоар е със следните пластове: • Тротоарни плочи 30/30/4 см • Вароциментов разтвор – 3 см • Пясък – 5 см • Несортиран трошен камък Е=250 МРа – 10 см Напречният наклон е 2.5% - едностранен за настилката и 2% към уличното платно за тротоарите. Габаритът на улицата е съобразен максимално със съществуващото положение и включва: • Ширина на настилката – 3.5 м и тротоари съответно 1.00 м в ляво и 1.50 в дясно от оста – общ габарит 6.00 м. На всички кръстовища се изпълняват с хоризонтална маркировка пешеходни пътеки по второстепенните улици и снижение на тротоарите и бордюрите. Настоящият строеж е ІV категория, съгласно чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба №1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи – улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях /мостове, водостоци, подпорни стени, подземни улични мрежи, кръстовища, улични съоръжения за осветление, сигнализация, безопасност и др., за който има издадено и влязло в сила Разрешение за строеж № 127/29.06.2012 г. Реконструкцията и рехабилитацията на локалните платна и тротоари на бул. „Одрин” в гр. Любимец включва следните видове работи: • Изграждане на нови локални платна отляво и отдясно • Изграждане на зона за паркиране до локалните платна • Оформяне на зелените площи и разделителните ивици • Изграждане на нови и възстановяване на тротоари Габаритът на локалните платна е съобразен с класа на улицата и изискването да се осигури двупосочно движение по тях. Ширината на тротоарите е съобразена с възможностите за изграждането им, разполагането на новите локални платна, лентите за паркиране, разделителните ивици и положението на имотите. Предвидената конструкция на настилката на локалните платна и лентите за паркиране е съобразена с класа на улицата и категорията на движението „Леко”. Проектираната настилка е асфалтова настилка Тип „А”: • Плътен асфалтобетон Е=1200 МРа – 4 см • Порьозен асфалтобетон Е=1000 МРа – 4 см • Несортиран трошен камък Е=350 МРа – 40 см • Земна основа Е=30 МРа Хоризонталната маркировка е предвидена да се изпълни от бяла боя без перли. Предвидените пътни знаци са в съчетание с хоризонталната маркировка. Настоящият строеж е IV категория, съгласно чл. 8, ал.1, т.2 Наредба №1/30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи – улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях /мостове, водостоци, подпорни стени, подземни улични мрежи, кръстовища, улични съоръжения за осветление, сигнализация, безопасност и др., за който има издадено и влязло в сила Разрешение за строеж № 128/29.06.2012 г.
45233252
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на строително-монтажни работи е съгласно одобрен инвестиционен проект за съответните подобекти, като предвидените за извършване работи са посочени в обобщена количествена сметка – Приложение № 3, съставляващи неразделна част от документацията за участие. Фиксираните в КС (Приложение № 3) видове СМР са задължителни за изпълнение. Максималната стойност на подобект Реконструкция и рехабилитация на ул. „Силистра” от О.Т. 431 до О.т. 576, 0+000 до 0+114.74 в гр. Любимец не може да надвишава 59986.00 лева без ДДС (петдесет и девет хиляди деветстотин осемдесет и шест лева). Максималната стойност на подобект Реконструкция и рехабилитация на локалните платна и тротоари на бул. „Одрин” в гр. Любимец не може да надвишава 657 206.00 лева без ДДС (шестстотин петдесет и седем хиляди двеста и шест лева). Допустими са непредвидени разходи за строително – монтажни работи в максимален размер на 35 858.00 лева (тридесет и пет хиляди осемстотин петдесет и осем) върху общата стойност на предлаганата от участника цена.
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците следва да представят с офертата си и документ (в оригинал) за внесена или учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 7170. 00 лв. (седем хиляди сто и седемдесет лева). Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Паричната сума следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ – АД, гр.Любимец. Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретната поръчка и да е със срок на валидност - не по-кратък от срока на валидност на офертата. Банковата гаранция се представя по приложения образец от документацията или по образец, утвърден от съответната банка, ако тази гаранция за участие съдържа основните елементи, посочени в образеца. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: - отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; - класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. - При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 2% (два процента) от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Паричната сума следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ – АД, гр.Любимец. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност до 30 дни след изтичане срока на изпълнение на договора за обществена поръчка. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Заплащането на изпълнените СМР ще се извърши срещу представени от изпълнителя: - Съответните актове и протоколи съгласно Наредба №3 от 31.07.2003 г., подписани от надлежните лица; - Сметка за изплащане на СМР, подписана и одобрена от възложителя; - Оригинална фактура, на стойност равна на стойността на Сметката след пропорционално приспадане на съответния процент аванс. Заплащането на изпълнените СМР за целия обект ще се осъществява по следната схема: 1. Авансово плащане, в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора за изпълнение на СМР, което се осъществява до 25 работни дни, считано от подписването му, и предоставяне на запис на заповед на предявяване в размер на 20% (двадесет процента) от стойността на договора, издадена в полза на възложителя със срок на предявяване до изтичане на крайния срок за изпълнение на договора и оригинална фактура. 2. Междинни плащания, в размер до 60% от стойността на договора за изпълнение на СМР, които се осъществяват до 15 работни дни след представяне на съответните документи. 3. Окончателното плащане в размер на останалата част от стойността на договора се осъществява до 10 работни дни след подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа за всеки един от подобектите, без забележки по изпълнението и представяне на съответните документите.
Условия за участие на обединения от физически и/или юридически лица: 1. Когато участник в процедурата е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се прилага и дружествения договор (споразумението за създаване на обединение), подписан от всички участниците в обединението. Споразумението/договорът следва да бъде с нотариална заверка на подписите и да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие. В споразумението/договора трябва да се съдържат клаузи, които гарантират, че: Да съдържа съгласие за участие в настоящата обществена поръчка Да посочва лице, което ще го представлява и ще подписва документите в офертата от името на обединението; Да съдържа задължение съдружниците да останат в обединението за срока на изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка; Да е направено разпределение на дейностите между отделните членове на обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка. При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на строителните такива от обекта на поръчката, това разпределение следва да съответства на професионалната квалификация (според условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя или в аналогичен регистър и категорията на съответния обект по чл. 137 от ЗУТ) на участниците, които ще вземат участие в строително-монтажните работи на обекта на интервенция. 2. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, ако такова не е определено в договора за създаване на обединение. 3. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението - участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на: • Регистрацията в Централния професионален регистър на строителя (или еквивалентна регистрация – за чуждестранните участници) чл.3, ал.3 ЗСК; • Внедрената система за управление на качеството; • Застраховката „Професионална отговорност” за строителя, които изисквания се прилагат за всички членове на обединението, които ще извършват строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, като е достатъчно един от членовете на обединението да представи застраховка за цялостното изпълнение на строителството съобразно изискуемата категория строежи. 4. Лице, което участва в обединение, не може да представя самостоятелна оферта. 5. В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 6. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: – документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; – документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 7. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да се представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и за регистрация по Закона за данък добавена стойност. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. 8. Когато участникът е обединение/консорциум, но не представи договора (споразумението за създаването на обединението), или в представения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
1. Цената на документацията е 15.00 (петнадесет) лева с ДДС, която се заплаща по бюджетната сметка на Община Любимец: IBAN: BG74UBBS80023300145633 BIC: UBBSBGSF Банка: ОББ АД – клон Любимец или в брой на касата в Община Любимец. 2. Документацията за участие може да се закупува или получава до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите, посочен в обявлението, в Общинска адмистрация Любимец на адрес – ул.”Републиканска” 2, гр.Любимец. 3. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. 4. При писмено искане, с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведената сума, документацията може да бъде изпратена по пощата или чрез куриер за сметка на заинтересованото лице. 5. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалната интернет страница на Община Любимец - www.lyubimets.org, раздел „Обществени поръчки“.
Български
150
град Любимец, пл. "Трети март" № 1, заседателна зала на Общински съвет в сградата на бивше АПК.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: – За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност. – За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно. – За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. – За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Дейностите по изпълнение на строително – монтажни работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка са част от изпълнението на Договор № 26/322/00863 от 21.10.2013 г. за проект „Реконструкция и рехабилитация на улица Силистра и локалните платна и тротоари на бул. „Одрин” в гр. Любимец”, който се изпълнява по Мярка 322 “Обновяване и развитие на населените места” от Програмата за развитие на селските райони 2007-2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).
От датата на публикуване на настоящото обявление възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена www.lyubimets.org, раздел "Обществени поръчки". Комисията ще обяви предварително на интернет страницата на Община Любимец, раздел „Обществени поръчки” датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти, при което право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Участниците могат да получат необходимата информация относно: Задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите : Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg Задълженията за опазване на околната среда : Министерство на околната среда и водите Информационен център на МОСВ : работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч. 1000 София, ул. "Мария Луиза" № 22 Телефон: 02/ 940 6331 Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ Задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg София 1051, ул. Триадица №2 Телефон: 8119 443
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно сроковете, посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от Закона за обществени поръчки
22.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ