Версия за печат

01334-2013-0032

BG-Варна: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД, Летище Варна, За: Николай Стоянов, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 573716, E-mail: nikolay.stoyanov@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.varna-airport.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://varna-airport.bg/Businessservices_/TenderProcedures/tabid/102/language/bg-BG/Default.aspx.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Удължаване срока и изпълнение на допълнителни консултантски услуги на договор за управление на проекта, контрол върху строителните работи и администриране на договора за Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Летище Варна, Летище Бургас
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Удължаване срока и изпълнение на допълнителни консултантски услуги на договор за управление на проекта, контрол върху строителните работи и администриране на договора за Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000, 71310000, 71248000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски инженерни и строителни услуги
Контрол на проекта и документация


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
45560 EUR без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ЗОП-10-019.3

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 398846 от 05.05.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № Д43 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1.1) Дата на сключване договора
22.01.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.01.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

1

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Шуслер-План Инженергезелтшафт мбХ, Санкт Францискус Щрасе 148, Германия 40470, Дюселдорф, Тел.: 0049 2116102103

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 45560 EUR без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП

През 2011 г. след проведена процедура по ЗОП Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт АД сключи договор за "Консултантски услуги – управление на проекта, контрол върху строителните работи и администриране на договора за за строителството на Нов Международен пътнически терминал на летище Варна и Нов международен пътнически терминал на летище Бургас " с "Шуслер-План Инженергезелтшафт мбХ". Договорът за консултантски услуги е сключен преди договора за строителство на новите терминали и сроковете за извършване на услугите са по-кратки от договорените срокове за строителство. Поради забавяне на получаването на разрешение за ползване на Нов пътнически терминал на летище Бургас и необходимостта от довършване на множество под-обекти на Летище Варна се налага удължаване срока на договора, респективно увеличаване на стойността на извършваната услуга. Допълнителните услуги, които ще се възложат на консултанта са свързани с участие в работни срещи за дефиниране на обхвата на нужните СМР, даване на технически указания и участия в инспекции на обекта. Допълнителните услуги следва да бъдат извършване от специалисти, част от основният екип работил до сега по проекта и да бъдат напълно запознати с всички технически аспекти на съоръженията. Допълнителната услуга не може технически да се раздели от предмета на основният договор без значителни затруднения за възложителя.