Версия за печат

00530-2013-0128

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Елка Ильова - началник отдел БАМП, дирекция ИСМБП, Р.България 1000, София, Тел.: 02 98593152, E-mail: e.ilyova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ИСМБП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Провеждане на курсове за обучение за служителите на НАП за моделиране, анализиране и оптимизиране на бизнес процеси и поддържане в актуално състояние на ИТ-архитектура чрез специализирани софтуерни продукти от платформа ARIS

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Провеждане на курсове за обучение за служителите на НАП за моделиране, анализиране и оптимизиране на бизнес процеси и поддържане в актуално състояние на ИТ-архитектура чрез специализирани софтуерни продукти от платформа ARIS, включващо следните обучения: - Моделиране на бизнес процеси с ARIS Business Architect 7.1 - Администраторски функции в ARIS Business Architect 7.1 - Оптимизиране на бизнес процесите с помощта на ARIS Business Architect 7.1 - ARIS Business Publisher 7.1. Администриране - Обучение на обучаващи на крайни потребители на тема: „ARIS Business Publisher 7.1 – Работа с приложението” - Описание на функционални изисквания към ИС с помощта на ARIS Business Architect 7.1 - Моделиране, анализиране и поддържане в актуално състояние на ИТ-архитектурата на НАП с помощта на ARIS IT Architect 7.1

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80510000

Описание:

Услуги по специализирано обучение

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
58880 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072476 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 189 - 326511 от 28.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 4 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"ТехноЛогика" ЕАД, ЕИК 201593301, р-н Лозенец, ул.Червена стена № 46, Р.България 1421, София, Тел.: 02 91912, E-mail: office@technologica.com, Факс: 02 9631610

Интернет адрес/и:

URL: www.technologica.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 59560 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 58880 BGN без ДДС
Брой месеци: 5
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е възложена в изпълнение на Договор № ЦА12-22-52/09.07.2013 г. сключен между НАП и УО на ОПАК за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.2) Допълнителна информация

Плащанията се извършват по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на части съобразно предложената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цена за всяко от обученията, след приключване на всички курсове на обучение по дадена тема, в срок до 30 дни, въз основа на двустранно подписан приемо-предавателен протокол за приемане на доклада от съответното обучение, придружен със съответния доказателствен материал (анкетни карти, протоколи, присъствени списъци и т.н.) и издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура за съответното обучение, подписана от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Последното плащане по договора се извършва по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след приключване на последното обучение, в срок до 30 дни, въз основа на описаните по-горе документи, както и представен окончателен доклад за цялостното изпълнение по договора и издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура за последното обучение, подписана от координатора по договора за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Всички дейности по договора, включително представяне на окончателния доклад за цялостното му изпълнение, следва да приключат в срок до 09.06.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2014 г.