Версия за печат

00258-2014-0002

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, Бул. "Кн. Мария Луиза" № 22, За: Теодора Трайкова, България 1000, София, Тел.: 02 9406302, E-mail: ttraykova@moew.government.bg, Факс: 02 9884820

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.moew.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.moew.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. "Кн. Мария Луиза", №22, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9406667, Факс: 02 9884820

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.moew.government.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. "Кн. Мария Луиза", №22, За: Диана Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 9406667, Факс: 02 9884820

Място/места за контакт: Министерство на околната среда и водите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.moew.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на изпълнител за извършване на одит на 3 проекта, финансирани по приоритетна ос 3 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка е "Избор на изпълнител за извършване на одит на 3 проекта, финансирани по приоритетна ос 3 на Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.” със следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: Избор на одитор за извършване на одит на проект „Картиране и определяне на природозащитното състояние на природни местообитания и видове – фаза I; Обособена позиция № 2: Избор на одитор за извършване на одит на проект „Разработване и внедряване на информационна система за защитените зони от екологична мрежа Натура 2000”; Обособена позиция № 3: Избор на одитор за извършване на одит на проект „Национална информационна и комуникационна стратегия за мрежата НАТУРА 2000“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхват на поръчката - извършване на одит на цялостното изпълнение на проекта (обособена позиция), който следва да включва, като минимум следните процедури: 1) Дейностите по Проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление; 2) Изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява Проекта, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство; 3) Всички декларирани разходи са реални, действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и ПМС № 62/2007 и ПМС 249/2007 за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по Оперативна програма „Околна среда" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз; 4) Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; 5) Дали напредъкът по проекта, в т. ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); 6) Спазени ли са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; 7) Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; 8) Проверка на докладваните нередности; 9) Слабостите, констатирани при извършени одити са адресирани по подходящ начин; 10) Исканията за средства подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО (МЗ); 11) Неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; 12) Счетоводни системи и осчетоводявания; 13) Проверка за двойно финансиране; 14) Мерки за информация и публичност; Докладът от извършения одит на всеки един от проектите (обособените позиции), следва да съдържа минимум следната информация: а) Обща информация • Дата на издаване на доклада; • Пореден номер на доклада; • Оперативна програма, по която се финансира проекта; • Структура и сума на финансирането (сума и фондове на ЕС, сума на националното съфинансиране); • Период, в който е извършен одита; • Период, за който се отнася доклада; • Одитор (одиторски екип), извършил ангажимента; б) Описание на отговорностите • Отговорност на ръководствата на бенефициента и изпълнителите по проекта; • Отговорност на одитора; в ) Кратко изложение - Общо описание на: • Целите на одита; • Обхвата на проверката; • Обобщение на основните констатации (ако е възможно обединени по групи); • Обобщение на препоръчаните действия (ако е възможно обединени по групи); г) Одиторско мнение д) Основа за изпълнение на ангажимента • Правна рамка за изпълнение на ангажимента (приложими закони, регламенти, правилници и пр.); • Основание за възлагане на ангажимента (описание на процедурата - обществена поръчка, с която е избран одитора); • Цитиране на стандартите, по които е извършен ангажимента; е) Обхват на проверката • Подробно описание на изпълнените процедури; • Ограничения в обхвата, ако има такива; ж) Описание на извършената проверка • Описание на проверявания проект и дейностите по него; • Списък с основните прегледани документи; • Списък с основните проведени срещи; • Описание на извършената работа - точно описание на предприетите действия от одитора, за да достигне до съответното одитно мнение; з) Описание на проверяваните разходи • Таблично описание на проверяваните разходи, съдържащо най - малко: описание на разхода, сума, условие за допустимост; и) Установени слабости, изводи и препоръки (дават се описание на установената слабост, важност, описание на риска, ако констатацията не бъде отстранена и препоръка за нейното отстраняване) • Установени слабости със системен характер; • Установени слабости без системен характер ; й) Нередности к) Друга информация (каквато е релевантна, по мнение на одитора).

Стойност, без да се включва ДДС
260100 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

3

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранцията за участие за отделните обособени позиции е в размер, както следва: Обособена позиция № 1 - 2000 (две хиляди) лева; Обособена позиция № 2 - 50 (петдесет) лева; Обособена позиция № 3 - 10 (десет) лева. Гаранцията за участие се представя в една от формите, съгласно чл. 60 от Закона за обществените поръчки: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Министерство на околната среда и водите. В банковата гаранция, следва да се посочи настоящата обществена поръчка и съответната обособена позиция, със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни от датата определена за краен срок за получаване на оферти. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. - Парична сума, преведена по банкова сметка на Министерство на околната среда и водите – БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSD – платежно нареждане в оригинал. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. II. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение се представя в една от формите: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Министерство на околната среда и водите, със срок на валидност срока за изпълнение на договора, плюс 20/двадесет/ дни. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. - парична сума, преведена по банкова сметка на Министерство на околната среда и водите – БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSD – платежно нареждане в оригинал. Гаранцията за изпълнение се освобождава или задържа при условия и срокове, посочени в проекта на договор към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се извършва в български лева, по банков път по сметка на изпълнителя, както следва: За обособена позиция 1: - Авансово плащане – в размер на 10% от стойността на договора, платим по банков път до 50 дни след подписване на договора и представяне на фактура. - Окончателно плащане - в размер на 90 % от стойността на договора, платимо по банков път до 20 дни след изготвяне на протокола за приемане на одитния доклад и представяне на фактура. За обособени позиции 2 и 3: - Договорената сума е платима по банков път до 20 дни след изготвяне на протокола за приемане на одитния доклад и представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български и/или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и настоящата поръчка. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, документите по чл.56, ал. 1, т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участници обединения, следва да бъде представен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. Ако бъде избран за изпълнител, Обединение, което не е юридическо лице, следва да се регистрира по надлежния ред (чл.49 от ППЗОП) .

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Юридически статус - изискуеми документи: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. 2. Копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът следва да бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 3. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а", „б", „в", „г", „д", т.2 и т.3, ал. 2, т.1, 3, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата по чл.47, ал 2, т.1, 3, 4 и 5, участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата поръчка, съгласно разпоредбата на чл.47, ал.3 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Декларация от Участника за специфичен оборот от дейност, сходна с предмета на настоящата поръчка за предходните три приключили финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е реализирал специфичен оборот от предоставяне на одитни услуги, за предходните три приключили финансови години (2010г., 2011г., 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по - малко от : - За обособена позиция №1 - 500 000,00 (петстотин хиляди) лв.; - За обособена позиция № 2 - 15 000,00 (петнадесет хиляди) лв.; - За обособена позиция № 3 – 3 500,00 (три хиляди и петстотин) лв. В случай, че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, участникът трябва да докаже съответствието си с минималните изисквания, за икономически и финансови възможности за всяка обособена позиция, за която представя оферта, без да се сумират изискваните обороти.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация, съдържаща списък на основните договори за извършване на одит на проекти, включително финансирани от фондове на ЕС или други международни инструменти или др., изпълнени от участника през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително стойностите, източник на финансиране, датите, получателите и наименованието на одитирания проект. Договорите, посочени в декларацията трябва да бъдат придружени от препоръки за добро изпълнение, издадени от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата. 2. Копие от сертификат за качество за извършване на одиторски услуги ISO 9001-2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество. 3.Съответствието с поставеното изискване към одиторския екип се доказва както следва : 3.1. за обособена позиция №1 с представянето на декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, придружена от: •професионални автобиографии на експертите; •документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация - копие от трудова / осигурителна книжка, препоръки, дипломи, сертификати, копия от договори за извършен одит и др. 3.2 За обособена позиция №2 с представянето на декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, придружена от: •професионални автобиографии на експертите; •документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация - копие от трудова / осигурителна книжка, препоръки, дипломи, сертификати, копия от договори за извършен одит и др. 3.3 За обособена позиция №3 с представянето на декларация, съдържаща списък на експертите, които участникът ще осигури за изпълнение предмета на възлаганата обществена поръчка, придружена от: •професионални автобиографии на експертите; •документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация - копие от трудова / осигурителна книжка, препоръки, дипломи, сертификати, копия от договори за извършен одит и др. В случай че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция, участникът трябва да докаже съответствието си с поставените минимални изисквания, предвидени за всяка обособена позиция за която представя оферта, дори и да посочва едни и същи експерти за различните позиции.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има опит в одитирането на проекти, включително финансирани от фондове на ЕС или други международни инструменти, или др. и да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, поне един договор за одит на проект. 2.Участникът трябва да притежава сертификат за качество на извършваните одиторски услуги: ISO 9001-2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество. 3. Участникът да осигури одиторски екип: 3.1 За обособена позиция № 1:Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания: - Да притежава поне един от следните или еквивалентни на тях сертификати: а) национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) - сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители(ИДЕС); - сертифициран “Вътрешен одитор в публичния сектор“ – сертификат издаден от министъра на финансите(МФ); б) международни: -сертифициран вътрешен одитор (CIA) сертификат на Международния институт на вътрешните одитори -МИВО (The ПА Inc.); -сертифициран одитор в публичния сектор (CGAP) - сертификат на Международния институт на вътрешните одитори – МИВО (The ПА Inc.). - Да има не по-малко от 5 г. професионален опит като одитор; - Да има не по-малко от 3 г. опит като ръководител на одитна дейност и/или р-л на одиторски екип; Двама експерт одитори, които да отговарят на следните минимални изисквания: - Да притежават поне един от следните или еквивалентни на тях сертификати: а) национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) - сертификат на ИДЕС; - сертифициран “Вътрешен одитор в публичния сектор“ сертификат изд. от МФ; б) международни: -сертифициран вътрешен одитор (CIA) сертификат на МИВО (The ПА Inc.); -сертифициран одитор в публичния сектор (CGAP) - сертификат на МИВО (The ПА Inc.); - Да имат не по-малко от 4 г. професионален опит в областта на одита; Двама експерти, които да отговарят на следните минимални изисквания: - Да имат висше икономическо или юридическо образование степен „магистър”; - Да имат не по-малко от 2 г. професионален опит в областта на одита. Един експерт, които да отговаря на следните минимални изисквания: -Да има висше юридическо образование степен „магистър”; - Да има не по-малко от 3 г. професионален опит в областта на проверка законосъобразността на проведените процедури по ЗОП. 3.2 За обособена позиция № 2 и № 3: Ръководител екип, който да отговаря на следните минимални изисквания: - Да притежава поне един от следните или еквивалентни на тях сертификати: а) национални: дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) - сертификат на ИДЕС; - сертифициран “Вътрешен одитор в публичния сектор“ сертификат изд. от МФ; б) международни: сертифициран вътрешен одитор (CIA) сертификат на МИВО (The ПА Inc.); сертифициран одитор в публичния сектор (CGAP) - сертификат на МИВО (The ПА Inc.); - сертифициран одитор на информационни системи (CISA) - сертификат на Асоциацията за одит и контрол на информационните системи (ISACA),[ изискването за последния сертификат се отнася единствено за Ръководителя на екип за обособена позиция №2]; -Да има не по-малко от 5 г. професионален опит като одитор; - Да има не по-малко от 1 г. опит като ръководител на одитна дейност и/или ръководител на одиторски екип; Един експерт, които да отговаря на следните минимални изисквания: - Да има висше икономическо или юридическо образование, степен магистър. - Да има не по-малко от 2 г. професионален опит в областта на одита или опит в областта на проверка законосъобразността на проведените процедури по ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, при условията на чл.25, ал.8 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 034 - 053973 от 16.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес: www.moew.government.bg в раздел "профил на купувача". Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, същата е платима в горепосоченият размер, като място за получаване на документация е бул. Мария Луиза №22, стая 511. Срок за закупуване на документация е до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е: IBAN BG70 BNBG 9661 3300 1387 01 BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

сградата на МОСВ в гр.София, бул."Кн. Мария Луиза"№22

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата оправомощени по чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

За обособена позиция №1 - Проект DIR-59318-1-2, с наименование „Картиране и определяне на природозащитното състояние на природни местообитания и видове – фаза I“, финансиран по приоритетна ос 3 на ОП „Околна среда – 2007 – 2013г.”. За обособена позиция № 2 - Проект DIR-59318-2-3 „Разработване и внедряване на информационна система за защитените зони от екологична мрежа Натура 2000”, финансиран по приоритетна ос 3 на ОП „Околна среда – 2007 – 2013г.”; За обособена позиция №3 - Проект DIR-59318-3-4 „Национална информационна и комуникационна стратегия за мрежата НАТУРА 2000“, финансиран по приоритетна ос 3 на ОП „Околна среда – 2007 – 2013г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Избор на одитор за извършване на одит на проект „Картиране и определяне на природозащитното състояние на природни местообитания и видове – фаза I;
1) Кратко описание

Избор на одитор за извършване на одит на проект „Картиране и определяне на природозащитното състояние на природни местообитания и видове – фаза I;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

Изпълнителят на поръчката трябва да извърши одит на цялостното изпълнение на проекта (обособена позиция), в резултат, на който да изготви и представи одиторски доклад, който ще бъде приложен към окончателния финансов отчет на проекта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
252600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 3



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Избор на одитор за извършване на одит на проект „Разработване и внедряване на информационна система за защитените зони от екологична мрежа Натура 2000”
1) Кратко описание

Избор на одитор за извършване на одит на проект „Разработване и внедряване на информационна система за защитените зони от екологична мрежа Натура 2000”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

Изпълнителят на поръчката трябва да извърши одит на цялостното изпълнение на проекта (обособена позиция), в резултат, на който да изготви и представи одиторски доклад, който ще бъде приложен към окончателния финансов отчет на проекта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
6000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 1



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Избор на одитор за извършване на одит на проект „Национална информационна и комуникационна стратегия за мрежата НАТУРА 2000“
1) Кратко описание

Избор на одитор за извършване на одит на проект „Национална информационна и комуникационна стратегия за мрежата НАТУРА 2000“

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

Изпълнителят на поръчката трябва да извърши одит на цялостното изпълнение на проекта (обособена позиция), в резултат, на който да изготви и представи одиторски доклад, който ще бъде приложен към окончателния финансов отчет на проекта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 1