01605-2014-0001
Технически редакции | ||
22.01.2014 09:45 ч. : | 22/01/2014 09:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2014 09:45 ч. : | 22/01/2014 09:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Ирена Лозанова; инж. Живко Карамитров, Р. България 1080, София, Тел.: 0884 280913; 0888 549703, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" при "Холдинг БДЖ" ЕАД ; отдел "Превозна дейност" при "БДЖ- Пътнически превози" ЕООДИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Отпечатване и доставка на номенклатурни образци и книжа за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”
Възлагане на обществена поръчка
„Отпечатване и доставка на номенклатурни образци и книжа за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период". Обществената поръчка е разделена на 2 /две/ обособени позиции: - обособена позиция №1 – „Отпечатване и доставка на книги с твърда и мека подвързия”; - обособена позиция №2 – „Отпечатване и доставка на книжни образци и формуляри”.
22000000, 22800000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Видовете печатни материали по обособени позиции са както следва: 1/ обособена позиция № 1 – „Отпечатване и доставка на книги с твърда и мека подвързия” - 41 вида книги с меки и твърди корици с общо прогнозно количество 5 580 броя, и в съответствие с Техническа спецификация на Възложителя - Приложение №1а от документацията зя участие; 2/ обособена позиция № 2 – „Отпечатване и доставка на книжни образци и формуляри” - 140 вида книжни образци и формуляри, с общо прогнозно количество 57 248 броя, и в съответствие с Техническа спецификация на Възложителя - Приложение №1б от документацията зя участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: 1.1. за обособена позиция №1 - 170 лв.; 1.2. за обособена позиция №2 - 670 лв., със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата, представена в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520; б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец към документацията за участие, Приложение №10. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. *Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена, като парична сума (депозит), внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за повече от една обособена позиция/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Отпечатване и доставка на номенклатурни образци и книжа за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период” за обособена/и позиция/и №...... /изписва се номера на обособената позиция и стойността на гаранцията за съответната обособена позиция, за която участникът представя оферта/. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора/рите без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на действие. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция и се представя от участника/участниците определен/и за изпълнител/и. Условията по задържането, усвояването и освобождаването на Гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.
Условията и срок на плащане: Плащането ще се извършва в лева по банков път, в предложен от участника срок в дни /не по-рано от 20 /двадесет/ дни и не по-късно от 30 /тридесет/ дни/ от датата на приемане на документите, представени от Изпълнителя, за всяка конкретна доставка.
Когато определеният за изпълнител е обединение на физически и / или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския Закон.
Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в рамер не по-малко от: - за обособена позиция 1 - 42 500 лева. - за обособена позиция 2 – 167 500 лева. В случай, че участник участва и за двете обособени позиции, то следва да има реализиран специфичен оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в размер на 210 000 лева. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от предоставяне на услуги за предпечат, печат и изработка на печатни материали. Участникът следва да докаже наличието на минимални финансови възможности за изпълнение като представи следните документи: 1. За участници юридически лица: 1.1. Заверено от Участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три приключени години. 1.2. Заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите за предходните три приключени години. 2. За участници физически лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключени години. 3. Справка – декларация по образец (Приложение № 9), съдържаща информация за специфичния оборот от услуги с предмет, сходен на поръчката, за последните 3 приключили финансово години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Участникът следва да има изпълнени не по-малко от 1 /един/ договор с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, за който се прилага минимум 1 брой референция от посочените в декларацията получатели. За доказване на това изискване за опит, участника следва да представи: 1. Декларация - Списък на сключени договори, с предмет сходен с предмета на поръчката, през последните три години, считано до крайния срок за представяне на офертите в настоящата процедура, с посочени стойности, срокове и получателите /представя се в оригинал/, придружена от оригинални или заверени от участника, копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. 2. Декларация за съгласие с условията и изискванията на Техническата спецификация на Възложителя- приложение №1а и №1б от документацията, за съответната обособена позиция - в оригинал, попълнена и подписана от представляващия участника.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или по банков път по сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава в деловодството, всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.
Български
150
ул."Иван вазов" № 3, 1080 гр.София, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 68, ал. 3,4 и 5 от ЗОП и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
На основание чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45а, ал.2, т.6, б."б" от ЗОП са приложени опростените правила за провеждане на обществени поръчки, поради което срока за получаване на оферти е намален на 30 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Информация относно крайния срок: чл. 120, ал. 3 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Бълария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
22.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Отпечатване и доставка на книги с твърда и мека подвързия” за едногодишен период, съгласно Технически изисквания и спецификации на Възложителя
22000000, 22800000
Описание:
съгласно Техническите спецификации на Възложителя
„Отпечатване и доставка на книжни образци и формуляри” за едногодишен период, съгласно Технически изисквания и спецификации на Възложителя
22000000, 22800000
Описание:
съгласно Техническите спецификации на Възложителя