Версия за печат

01605-2014-0001

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, ул."Иван Вазов" № 3, За: инж. Ирена Лозанова; инж. Живко Карамитров, Р. България 1080, София, Тел.: 0884 280913; 0888 549703, E-mail: bdz_passengers@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки" при "Холдинг БДЖ" ЕАД ; отдел "Превозна дейност" при "БДЖ- Пътнически превози" ЕООД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Отпечатване и доставка на номенклатурни образци и книжа за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Р. България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Отпечатване и доставка на номенклатурни образци и книжа за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период". Обществената поръчка е разделена на 2 /две/ обособени позиции: - обособена позиция №1 – „Отпечатване и доставка на книги с твърда и мека подвързия”; - обособена позиция №2 – „Отпечатване и доставка на книжни образци и формуляри”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22800000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Видовете печатни материали по обособени позиции са както следва: 1/ обособена позиция № 1 – „Отпечатване и доставка на книги с твърда и мека подвързия” - 41 вида книги с меки и твърди корици с общо прогнозно количество 5 580 броя, и в съответствие с Техническа спецификация на Възложителя - Приложение №1а от документацията зя участие; 2/ обособена позиция № 2 – „Отпечатване и доставка на книжни образци и формуляри” - 140 вида книжни образци и формуляри, с общо прогнозно количество 57 248 броя, и в съответствие с Техническа спецификация на Възложителя - Приложение №1б от документацията зя участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие се представя поотделно за всяка обособена позиция, в размер определен от Възложителя, както следва: 1.1. за обособена позиция №1 - 170 лв.; 1.2. за обособена позиция №2 - 670 лв., със срок на валидност 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата, представена в една от следните форми: а) Парична сума – внася се по сметка на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД – ОББ, клон Св. София IBAN BG57 UBBS 80021052226520; б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на „БДЖ–Пътнически превози” ЕООД, съгласно приложен образец към документацията за участие, Приложение №10. Позволено е да се ползва и образец на банката, но изискването за неотменяемо плащане следва да съществува. *Допустимо е гаранциите за участие в определения от Възложителя размер, да се представят с един документ за отделните обособени позиции, само когато гаранцията е представена, като парична сума (депозит), внесена по посочената сметка на Възложителя /в случай на участие за повече от една обособена позиция/. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Отпечатване и доставка на номенклатурни образци и книжа за нуждите на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период” за обособена/и позиция/и №...... /изписва се номера на обособената позиция и стойността на гаранцията за съответната обособена позиция, за която участникът представя оферта/. 2. Гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора/рите без ДДС, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на действие. Гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция и се представя от участника/участниците определен/и за изпълнител/и. Условията по задържането, усвояването и освобождаването на Гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Условията и срок на плащане: Плащането ще се извършва в лева по банков път, в предложен от участника срок в дни /не по-рано от 20 /двадесет/ дни и не по-късно от 30 /тридесет/ дни/ от датата на приемане на документите, представени от Изпълнителя, за всяка конкретна доставка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител е обединение на физически и / или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския Закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Офертата съгласно документацията за участие задължително съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 2. Копие на документ за самоличност на участника, когато е физическо лице; заверено копие на документа за съдебна / търговска регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ издаден от съдебен или административен орган, в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертите се представя и документ, с който е създадено обединението – оригинал или нотариално заверено копие, в което задължително се посочва представляващия.Ако в учредителния документ не е посочено лицето, което представлява обединението, участникът представя документ в оригинал или с нотариална заверка, подписан от всички лица в обединението, в който е посочен представляващия обединението. 3.Заверено копие от удостовението за регистрация по ЗДДС /идентификационен № по ДДС/. При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /оригинал/ - представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата /упълномощен и упълномощител/, както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 5. Декларации: 5.1. Декларация по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а” – „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т.1 от ЗОП - /оригинал/. 5.2. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - /оригинал/. Декларациите се подписват от лицата, съгласно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. 5.3. Декларация за приемане на условията в проекта на договор-Приложение №4 към документацията за участие, във връзка с чл.56, ал.1, т.12 /оригинал/ - попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца- Приложение №8 към документацията. 5.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, съгласно образеца- Приложение №7. Когато участникът предвижда подизпълнители, които ще участват при изпълнението на обществената поръчка, в декларацията посочва подизпълнителите, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. Ако участникът предвижда участието на подизпълнители, представя за всеки от тях документите, съгласно чл.56,ал.2 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг Участник не може да представя самостоятелна оферта. 6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка /оригинал/ . 7. Документ за закупена документация за участие /копие заверено от участника/. Не могат да участват и задължително се отстраняват от процедурата участници при наличието на обстоятелствата по чл. 69, ал.1 от ЗОП и / или чл. 47 , ал.1, т.1, б. "а"-"д", т. 2 и 3, ал.2, т.1, т.3, т.4 и т.5 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът следва да има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в рамер не по-малко от: - за обособена позиция 1 - 42 500 лева. - за обособена позиция 2 – 167 500 лева. В случай, че участник участва и за двете обособени позиции, то следва да има реализиран специфичен оборот от сходни с предмета на поръчката услуги за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в размер на 210 000 лева. Под оборот „сходен” с предмета на поръчката следва да се разбира оборот от предоставяне на услуги за предпечат, печат и изработка на печатни материали. Участникът следва да докаже наличието на минимални финансови възможности за изпълнение като представи следните документи: 1. За участници юридически лица: 1.1. Заверено от Участника копие на годишен баланс за всяка от предходните три приключени години. 1.2. Заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите за предходните три приключени години. 2. За участници физически лица: Официални документи (в оригинал или заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от предходните три приключени години. 3. Справка – декларация по образец (Приложение № 9), съдържаща информация за специфичния оборот от услуги с предмет, сходен на поръчката, за последните 3 приключили финансово години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът следва да има изпълнени не по-малко от 1 /един/ договор с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, за който се прилага минимум 1 брой референция от посочените в декларацията получатели. За доказване на това изискване за опит, участника следва да представи: 1. Декларация - Списък на сключени договори, с предмет сходен с предмета на поръчката, през последните три години, считано до крайния срок за представяне на офертите в настоящата процедура, с посочени стойности, срокове и получателите /представя се в оригинал/, придружена от оригинални или заверени от участника, копия на референции /препоръки/ за добро изпълнение, от част от посочените получатели. 2. Декларация за съгласие с условията и изискванията на Техническата спецификация на Възложителя- приложение №1а и №1б от документацията, за съответната обособена позиция - в оригинал, попълнена и подписана от представляващия участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя, находяща се на адрес: в гр.София, ул.Иван Вазов №3, ет.2, стая 219 или по банков път по сметка на възложителя - "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД в лева в Банка ОББ, клон "Света София", IBAN : BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC: UBBSBGSF и се получава в деловодството, всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

ул."Иван вазов" № 3, 1080 гр.София, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел при действията на комисията по чл. 68, ал. 3,4 и 5 от ЗОП и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45а, ал.2, т.6, б."б" от ЗОП са приложени опростените правила за провеждане на обществени поръчки, поради което срока за получаване на оферти е намален на 30 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: чл. 120, ал. 3 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Бълария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Отпечатване и доставка на книги с твърда и мека подвързия”
1) Кратко описание

„Отпечатване и доставка на книги с твърда и мека подвързия” за едногодишен период, съгласно Технически изисквания и спецификации на Възложителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22800000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

3) Количество или обем

съгласно Техническите спецификации на Възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
18181 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Отпечатване и доставка на книжни образци и формуляри”
1) Кратко описание

„Отпечатване и доставка на книжни образци и формуляри” за едногодишен период, съгласно Технически изисквания и спецификации на Възложителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22800000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

3) Количество или обем

съгласно Техническите спецификации на Възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
71029 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение