Версия за печат

02718-2014-0032

BG-Крумовград: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016195800053

Южноцентрално ДП гр.Смолян , Териториално поделение - Държавно горско стопанство Крумовград, пл.”България” №8, За: инж.Ламбо Георгиев Ламбов, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7209, E-mail: dgskrumovgrad@ucdp-smolian.com, Факс: 03641 7209

Място/места за контакт: Териториално поделение - Държавно горско стопанство Крумовград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dgskrumovgrad.ucdp-smolian.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Дейности по чл.165,ал.1 от Закона за горите

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна, полагащи се като социална придобивка за календарната 2014 год. на работещите в ТП- ДГС Крумовград“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 15 (15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административна сграда на ТП - ДГС "Крумовград"
Код NUTS: BG425
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Отпечатване и доставка на ваучери за храна.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000, 22450000

Описание:

Различни хранителни продукти
Нефалшифицируеми печатни материали

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата цена за изпълнение предмета на поръчката за срока на договора с включени разходи за отпечатване и доставката не може да надвишава сумата от 32 500 лв. (тридесет и две хиляди и петстотин лева), включваща номинална стойност на ваучерите за храна в размер на 32400,00 лв и прогнозната стойност на отпечатване и доставка до ТП - ДГС Крумовград на заявените ваучери - 100 лв. без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
32500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП е в парична сума, внесена по сметка на ТП-ДГС Крумовград: IBAN:BG64 BUIB 7897 1006 004800 BIC:BUIBBGSF в банка Сибанк, гр.Крумовград Размерът на гаранцията за участие е – 325 лева (триста двадесет и пет ) лева. Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на срока за подаване на офертите – 18.02.2014 г. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато кандидат в процедурата за възлагане на обществената поръчка: а) оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) оспори решението на възложителя - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка в срок , както и в други случаи, посочени в ЗОП. Гаранциите за участие на кандидатите се освобождават от възложителя, както следва: 1. На отстранените кандидати или участници - в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2. На класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. 3. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати се освобождават в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1, 2 и 3 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 3 (три) % от стойността на поръчката, вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката. Гаранцията за изпълнение във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на ТП-ДГС Крумовград: IBAN:BG64 BUIB 7897 1006 004800 BIC:BUIBBGSF в банка Сибанк, гр.Крумовград , а банковата гаранция в същите размери - оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на договора. По преценка на участника в процедурата, гаранцията за участие, може да се трансформира в гаранция за изпълнение и да се доплати разликата в сумите, след представяне на писмено заявление от участника. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от кандидата, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка (ОП).

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Залащането ще се извършва по банков път , съгласно условията на договора , въз основа на действително доставени ваучери за храна.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят сключва договора в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение, но не преди изтичането на 14-дневния срок от уведомяване на заинтересованите кандидати и/или заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител. Възложителят няма право да сключи договор с избрания изпълнител преди влизането в сила на всички решения по процедурата, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Възложителят може да сключи договор преди изтичане на 14-дневния срок от уведомяване на заинтересованите кандидати и/или заинтересованите участници за решението за определяне на изпълнител, когато определеният за изпълнител е единствен заинтересован участник и няма заинтересовани кандидати. Съгласно чл.42, ал.1 от ЗОП, договора за обществена поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора не представи: 1. не представи документ за регистрация в съответствие с изискването на чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП /изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица; новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението/; 2. не изпълни задължението по чл.47, ал.10 и чл.48, ал.2 от ЗОП; свидетелство за съдимост – представя се от управителите или от членовете на управителните органи на кандидатите, а в случай, че членовете са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган; документи от съответни компетентни органи, че Изпълнителят: не е обявен в несъстоятелност; не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове; не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; няма задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 3. определената гаранция за изпълнение на договора. При не представянето им или при отказ на кандидата, определен за изпълнител да сключи договор, възложителят може да определи за изпълнител класирания на второ място участник и да сключи договор с него или да прекрати процедурата. Страните по договора за обществена поръчка не могат да го променят или допълват, с изключение на случаите по чл. 43, ал.2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Кандидат за изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо и юридическо лице, търговец по смисъла на ТЗ, което притежава валидно към датата на провеждане на процедурата Разрешение от МФ за: • осъществяване на дейност, като оператор за отпечатване на ваучери за храна, издадено по реда на чл. 9, ал. 4 от Наредба № 7 от 01.08.2010 година за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване на дейност като оператор на МТСП и МФ; и да отговаря на следните условия: 1.2. Да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 1.3. Да не е обявен в несъстоятелност; 1.4. Да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. 1.5. Да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 1.6. Да не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 1.7. Да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 1.8. Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 години; 1.9. Да не е свързано с лица по смисъла на §1, т.1 от допълнителната разпоредба на Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 1.10. Да няма сключен договор с лице по чл.21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 1.11. Да е закупил документация за участие в процедурата; 1.12. Да е представил оферта в съответствие с глава ІV, раздел ІІ от ЗОП и изискванията на т.III от настоящата документация. от КТ. 1.13. Да е представил определеният размер гаранция за участие и изискуемите документи. 1.14. Да има сключен договор с минимум два търговски обекта в териториалния обхват на община Крумовград, в които ваучерите за храна могат да се използват като средство за разплащане.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Копие от оригиналните на годишен финансов отчет и или някоя от съставните му части /отчет за приходите и разходите на кандидата за 2012 година/, съгласно чл.50 от ЗОП, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - надлежно заверено от участника копие за вярно с оригинала; 2. Информация за общия оборот и за оборота на услугата, предмет на поръчката за последната (2012г.) година, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си; 3. Банкова референция от обслужващата банка, че участникът е финансово стабилен клиент, валидна към датата на откриване на процедурата;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Копие от оригиналните на годишен финансов отчет и или някоя от съставните му части /отчет за приходите и разходите на кандидата за 2012 година/, съгласно чл.50 от ЗОП, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - надлежно заверено от участника копие за вярно с оригинала; 2. Информация за общия оборот и за оборота на услугата, предмет на поръчката за последната (2012г.) година, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си; 3. Банкова референция от обслужващата банка, че участникът е финансово стабилен клиент, валидна към датата на откриване на процедурата;

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Валидно разрешение за извършване на дейност, съгласно условията и реда на чл.5 от Наредба 7/01.08.2010г. – копие, заверено от участника. Кандидат, чието Разрешение е отнето от МФ и/или се намира в съдебна процедура чл.11, ал.2 от Наредба №7/01.08.2010г. се отстранява от участие в процедурата; 2. Декларация, относно срока за валидност на предложението - оригинал, по приложен образец в документацията. 3. Списък на търговските обекти/вериги за хранителни стоки с посочени адреси попадащи само в териториалния обхват на община Крумовград, с които имат сключен договор съгласно чл.15 от Наредба 7/01.08.2010г. на МТСП и МФ, и в които ваучерите могат да се ползват, като платежно средство. 4. Участникът следва да направи техническо предложение за изпълнение на поръчката, съобразено с Пълното описание на предмета на поръчката. 5.Други документи за доказване на техническите възможности по преценка на участника;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Валидно разрешение за извършване на дейност, съгласно условията и реда на чл.5 от Наредба 7/01.08.2010г. – копие, заверено от участника. Кандидат, чието Разрешение е отнето от МФ и/или се намира в съдебна процедура чл.11, ал.2 от Наредба №7/01.08.2010г. се отстранява от участие в процедурата; 2. Списък на търговските обекти/вериги за хранителни стоки с посочени адреси попадащи само в териториалния обхват на община Крумовград, с които имат сключен договор съгласно чл.15 от Наредба 7/01.08.2010г. на МТСП и МФ, и в които ваучерите могат да се ползват, като платежно средство.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070727 от 27.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се предоставя на заинтересованите лица всеки работен ден от 8:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа от деловодството на ТП - ДГС Крумовград в периода от 27.01.2014г. до 07.02.2014г., срещу предоставяне на платежен документ за внесени невъзстановими 30,00 (Тридесет) лева без ДДС. Документацията за участие може да бъде заплатена-по избор на участника в касата на ТП - ДГС Крумовград или по банков път, по сметка на ТП - ДГС Крумовград IBAN:BG64 BUIB 7897 1006 004800 BIC:BUIBBGSF в банка Сибанк, гр.Крумовград При писмено поискване от заинтересовано лице, придружено с платежен документ за платена такса за документация за участие, същата ще бъде изпратена за сметка на лицето, отправило искането, на посочен от него адрес. Документация може да бъде предоставена и по електронен път на посочен електронен адрес от заинтересованото лице, стига да е заплатена посочената по горе такса. На заинтересованите лица е осигурен електронен достъп до документацията за участие в настоящата процедура на следните уебсайтове: www.dgskrumovgrad.ucdp-smolian.com и www.ucdp-smolian.com.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на ТП - ДГС "Крумовград"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителят на кандидат в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно (оригинал).

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10 дневен срок от уведомяването за решението на възложителя- чл.120,ал.2 и 3 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ