02822-2014-0001
Технически редакции | ||
22.01.2014 09:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2014 09:22 ч. : | 21/01/2014 19:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.01.2014 09:22 ч. : | 21/01/2014 19:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Бургас:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Многопрофилна болница за активно лечение Дева Мария ЕООД, ул. Възраждане №13, За: Тодорка Тодорова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 896266, E-mail: eproekti@saintsofia.com, Факс: 056 896282
Място/места за контакт: експерт обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devamaria.com.
Адрес на профила на купувача: www.devamaria.com.
Публичноправна организация
Здравеопазване
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
"Доставка на медицински изделия и консумативи за инвазивна кардиология за нуждите на МБАЛ "Дева Мария" ЕООД гр. Бургас"
Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставката на медицински изделия и консумативи за инвазивна кардиология и периферна ангиопластика, подробно описани по вид и количества в Техническа спецификация (Приложение № 2 и № 2А) от Документацията за участие. Спецификацията на медицински изделия и консумативи е разделена на десет позиции, включващи 154 групи, както следва: І. Интродюсери и сетове за кардиологична дейност – включва от 1-ва до 11-та позиция. ІІ. Водачи за кардиологична дейност – включва от 12-та до 30-та позиция. ІІІ. Катетри за кардиологична дейност – включва от 31–ва до 39-та позиция. ІV. Балони за РТСА – включва от 40-та до 64-та позиция. V. Стентове за кардиологична дейност – включва от 65-та до 84-та позиция. VІ. Периферни стентове за кардиологична дейност – включва от 85-та до 102-ра позиция. VІІ. Аксесоари за кардиологична дейност – включва от 103-та до 119-та позиция. VІІІ. Контрасти – включва от 120-та до 125-та позиция. ІХ. Други за кардиологична дейност – включва от 126-та до 142-ра позиция. Х. Кардиостимулатори– включва от 143-та до 154-та позиция.
33111710, 33182200, 33182240, 33140000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
обявление за поръчка
579249
10.01.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономичесите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
1. Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. 2.Копия на документи за регистрация, заверени от участника с подпис и печат – за регистрация по БУЛСТАТ, за данъчна регистрация и регистрация по реда на Закона за данък върху добавената стойност или декларация, че кандидатът не е регистриран по ЗДДС. 3. Декларации от управителя, съответно от управителния орган на участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (Образец № 3, Образец № 4, Образец № 5). 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние, съгласно чл. 50 от ЗОП. 6.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника за изпълнение на поръчката съгласно чл. 51 от ЗОП.7.Документ, удостоверяващ закупуването на документация за участие в откритата процедура.8. Документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура с Приложение, в което са посочени позициите за които участва участникът и съответната гаранция за позиция. 9.Административни сведения (Образец № 6). 10.Декларация от управителя, съответно от управителния орган на участника за подизпълнители, по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, за наличието или липсата на подизпълнител (Образец № 7). При наличие на подизпълнител, същия следва да представи и декларация за съгласие за участие като такъв (Образец № 8). 11.Декларация за запознаване с обстоятелствата, които биха повлияли при изготвянето на офертата и приемане на условията в проекта на договора (Образец № 9). 12.Проекто-договор, подписан от участника. В договора не се попълват цени, стойност на поръчката и/или размер на гаранцията, а само данните на участника, съгл. чл. 41, ал. 2 от ЗОП. (Образец № 10). 13. Декларация при участие на обединение, което не е юридическо лице (Образец №11) 14.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 15.Техническо предложение (Образец № 1) на участника, относно общите условия за изпълнение на поръчката и техническа спецификация (Образец № 1А) - Плик № 2. 16.Ценово предложение на участника (Образец № 2) - Плик № 3.
1. Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. 2.Копия на документи за регистрация, заверени от участника с подпис и печат – за регистрация по БУЛСТАТ, за данъчна регистрация и регистрация по реда на Закона за данък върху добавената стойност или декларация, че кандидатът не е регистриран по ЗДДС. 3. Декларации от управителя, съответно от управителния орган на участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (Образец № 3, Образец № 4, Образец № 5). 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние, съгласно чл. 50 от ЗОП. 6.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника за изпълнение на поръчката съгласно чл. 51 от ЗОП. 7.Административни сведения (Образец № 6). 8.Декларация от управителя, съответно от управителния орган на участника за подизпълнители, по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, за наличието или липсата на подизпълнител (Образец № 7). При наличие на подизпълнител, същия следва да представи и декларация за съгласие за участие като такъв (Образец № 8). 9.Декларация за запознаване с обстоятелствата, които биха повлияли при изготвянето на офертата и приемане на условията в проекта на договора (Образец № 9). 10.Проекто-договор, подписан от участника. В договора не се попълват цени, стойност на поръчката и/или размер на гаранцията, а само данните на участника, съгл. чл. 41, ал. 2 от ЗОП. (Образец № 10). 11. Декларация при участие на обединение, което не е юридическо лице (Образец №11) 12.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 13.Техническо предложение (Образец № 1) на участника, относно общите условия за изпълнение на поръчката и техническа спецификация (Образец № 1А) - Плик № 2. 14.Ценово предложение на участника (Образец № 2) - Плик № 3.
ІІІ.2.3) Технически възможности
1. Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, с приложение за медицинските изделия, за които се отнася издадено от ИАЛ; 2. Сертификати, издадени от акредитираните институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, както и сертификати за управление на качеството на името на производителя и участника (копия с превод на български език). Сертификатите за качество на предложените медицински изделия и консумативи трябва да бъдат описани в списък, съгласно приложения образец (Приложение № 6). 3. Списък, в който е посочено кой сертификационен документ съответства на конкретна позиция - Приложение № 6. 4. Списък на основните договори за доставки на медицински изделия и консумативи, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 5. Оторизационно писмо или друг еквивалентен документ за: а) представителство на производителя или б) упълномощеният представител по смисъла на чл.10, ал.2 от ЗМИ, на предлаганите от участника медицински изделия и/или консумативи. Оторизационно писмо или друг еквивалентен документ (оригинал или заверено копие) задължително се представя и с превод на български език. 6. Декларации за съответствие на медицинските изделия с изискванията на Директива 93/42/ЕЕС и Директива 98/79/ЕЕС, в случаите, в които е приложимо. 7. ЕС сертификат за нанесена СЕ маркировка върху изделието. 8. Проспекти, каталози, спецификации от производителя и други документи, доказващи съответствието на медицинските изделия с техническата спецификация на възложителя (с превод на български). 9. Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие на български език, а за медицинските изделия, за които не се изисква инструкция за употреба, съгласно чл. 16, ал. 1 от ЗМИ, участниците следва да представят макет на опаковката на медицинското изделие с графично изображение „СЕ” маркировка. 10. Декларация от участника, че ще бъде предоставен за безвъзмездно ползване апарат за настройка на пейсмейкър от съответния вид, за срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка (при участие за позициите в обособена група Х Пейсмейкъри).
1. Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, с приложение за медицинските изделия, за които се отнася издадено от ИАЛ; 2. Сертификати, издадени от акредитираните институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, както и сертификати за управление на качеството на името на производителя и участника (копия с превод на български език). Сертификатите за качество на предложените медицински изделия и консумативи трябва да бъдат описани в списък, съгласно приложения образец (Приложение № 6). 3. Списък, в който е посочено кой сертификационен документ съответства на конкретна позиция - Приложение № 6. 4. Списък на основните договори за доставки на медицински изделия и консумативи, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 5. Декларации за съответствие на медицинските изделия с изискванията на Директива 93/42/ЕЕС и Директива 98/79/ЕЕС, в случаите, в които е приложимо. 6. ЕС сертификат за нанесена СЕ маркировка върху изделието. 7. Проспекти, каталози, спецификации от производителя и други документи, доказващи съответствието на медицинските изделия с техническата спецификация на възложителя (с превод на български). 8. Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие на български език, а за медицинските изделия, за които не се изисква инструкция за употреба, съгласно чл. 16, ал. 1 от ЗМИ, участниците следва да представят макет на опаковката на медицинското изделие с графично изображение „СЕ” маркировка. 9. Декларация от участника, че ще бъде предоставен за безвъзмездно ползване апарат за настройка на пейсмейкър от съответния вид, за срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка (при участие за позициите в обособена група Х Пейсмейкъри).
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р България 1000, гр. Бургас, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
21.01.2014 г.
Възложител