Версия за печат

00087-2014-0001

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: СО-РД-09-03-9 от 21.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Предоставяне на услуги по информираност, публичност и визуализация на проект „Създаване на регионален туристически продукт в общините Столична, Ихтиман и Своге” по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между МРРБ и Столична община в Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите" Бюджетна линия: BG161PO001/3.2-03/2012, Приоритетна ос 3: „Устойчиво развитие на туризма", Операция 3.2: „Развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите".

II.3) Кратко описание на поръчката

В рамките на настоящата обществена поръчка трябва да бъде осигурена информираност и публичност на проекта и изработени следните материали: 3 бр. постоянни информационни табели, 100 броя постери; 1 бр. банер, разпространени 300 бр. Информационни пакета; проведени 2 бр. информационни събития, публикувани 2 бр. прес-съобщения в местни и национални медии.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000, 44423450, 22120000, 22852000, 30192121

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Указателни табелки
Публикации
Папки за сортиране
Химикалки

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: СО-РД-09-03-4 от 06.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-578249
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 15 - 21208 от 22.01.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2014-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

578249

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

07.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2. Икономически и финансови изисквания

Вместо:

1. Участникът трябва да има реализиран оборот от предоставяне на услугите, които са предмет на договора (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития) за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) не по-малко от 5 500 (пет хиляди и петстотин) лева.

Да се чете:

1. Участникът трябва да има реализиран оборот от предоставяне на услугите, които са предмет на договора (изработване на информационни и/или рекламни материали и организиране на информационни събития) за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) не по-малко от 5 500 (пет хиляди и петстотин) лева.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
31/01/2014 17:00
Да се чете:
14/02/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
21/01/2014 16:00
Да се чете:
04/02/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
03/02/2014 11:00
Да се чете:
17/02/2014 11:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защина на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

21.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Йорданка Асенова Фандъкова
Длъжност: Кмет на Столична община