00237-2014-0003
Технически редакции | ||
21.01.2014 17:07 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2014 17:05 ч. : | 21/01/2014 17:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2014 17:05 ч. : | 21/01/2014 17:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Аксаково:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, За: Руска Георгиева Илиева, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157
Място/места за контакт: Община АксаковоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.net.
Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
“Изграждане на многофункционална сграда за обществено обслужване в УПИ I -136, кв.21 по плана на с.Изворско, Община Аксаково– I ЕТАП”.
Избор на изпълнител за изпълнение СМР на обект: “Изграждане на многофункционална сграда за обществено обслужване в УПИ I -136, кв.21 по плана на с. Изворско, Община Аксаково – I ЕТАП”. Обектът се намира в УПИ І-136, кв. 21 по плана на с. Изворско, общ. Аксаково, който се намира в централната зона на с. Изворско, Община Аксаково и оформя центъра на селото заедно с парка, църквата и настоящото кметство. Имотът е с трапецовидна форма, сравнително равен, с наклон на север - по - ниско - и с добър транспортен достъп. Площта му е 1020кв.м. Новопроектираната сграда е разположена към източната и южна част на парцела, под Г - образна форма. Самият обект се състои от 2 отделни тела на фуга - административна част - тяло А и многофункционална зала - тяло Б. Обособяването на сградата на два обема е направено от една страна по чисто функционални и архитектурно конструктивни причини и на втори план - от инвестиционни: етапното изграждане на обекта позволява по - гъвкава инвестиционна политика. Ще се изпълняват всички видове СМР по съответните части , предвидени в обхвата, така както е определен в приложените към заданието „Технически спецификации” и количествено-стойностна сметка и в съответствие с одобрените инвестиционни проекти от Главния архитект на Община Аксаково. Изпълнителят ще осъществява възложените му дейности, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи строителната дейност в РБългария. Строежът е определен съгласно чл. 137, ал.4 от ЗУТ като обект четвърта категория.
45000000, 45210000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
580068
15.01.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
Раздел ІІІ.1.2) „Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат”
"Първи етап - годишна задача за 2014г.; - Втори етап - годишна задача до 30.12. 2015г."
„Първи подетап - годишна задача за 2014г.; - Втори подетап - годишна задача до 30.12. 2015г.“
Раздел ІІІ.2.3) „Икономически и финансови възможности“, „Минимални изисквания (когато е приложимо)“
„Участникът следва да е реализирал оборот от извършено строителство, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка в размер на не по – малко от 850 000 /осемстотин и петдесет хиляди/ лева без вкл. ДДС или еквивалентно за последните 3 (три) финансово приключили години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си”
„Участникът следва да е реализирал общ оборот от извършено строителство, в размер на не по – малко от 850 000 /осемстотин и петдесет хиляди/ лева без вкл. ДДС или еквивалентно за последните 3 (три) финансово приключили години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си”
Раздел ІІІ.2.3) „Икономически и финансови възможности“, „Изискуеми документи и информация“
„Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съдържаща информация за общия оборот и оборота от строителство, сходно с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 /три/ финансово приключили години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Към декларацията следва да се приложат заверени копия на отчета за приходите и разходите (ОПР) от годишните финансови отчети за последните три финансово приключени години (2011, 2012, 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че е посочен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, не е необходимо представянето на гореописаните документи (ОПР). За 2013г. е достатъчно представянето на документа по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП“
„Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съдържаща информация за общия оборот и оборота от строителство, за последните 3 /три/ финансово приключили години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Към декларацията следва да се приложат заверени копия на отчета за приходите и разходите (ОПР) от годишните финансови отчети за последните три финансово приключени години (2011, 2012, 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че е посочен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, не е необходимо представянето на гореописаните документи (ОПР). За 2013г. е достатъчно представянето на документа по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП”.
Раздел ІІІ.2.3) „Икономически и финансови възможности“, „Минимални изисквания (когато е приложимо)“
„Участникът следва да има опит при изпълнението на договори, сходни с предмета на обществената поръчка, като е изпълнил през последните 5 (пет) години, включително до крайния срок за подаване на оферти, минимум 1 (един) обект, който включва всички видове строителни дейности, предвидени в настоящата поръчка /по съответните части от проектната документация – Арх.-строителна и конструктивна, Ел., ВиК, Вентилация и климатизация, Пожароизвестителна и Благоустрояване и озеленяване (вкл. площадки за игра)/, като обема на изпълнените СМР на обекта е не по-малко от 250 000 лв. без ДДС“
„Участникът следва да има опит при изпълнението на договори, сходни с предмета на обществената поръчка, като е изпълнил през последните 5 (пет) години, включително до крайния срок за подаване на оферти, минимум 1 (един) обект, който включва следните видове строителни дейности, предвидени в настоящата поръчка /по съответните части от проектната документация – Арх.- строителна и конструктивна, Ел., ВиК, Вентилация и климатизация и Благоустрояване и озеленяване/, като обема на изпълнените СМР на обекта е не по-малко от 420 000 лв. без ДДС“.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за получаване на документация за участие
Условия за отваряне на офертите
В Раздел ІІІ.2.3) „Икономически и финансови възможности“, „Изискуеми документи и информация“ текстът: „Забележка: Под оборот от строителство „сходно с предмета на настоящата поръчка” се разбира оборот от извършване на строителство на нови, основен ремонт (реконструкция) или основно обновяване на обекти – (обществени сгради от образователната, културната, здравната или социалната инфраструктура)“ - отпада.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
21.01.2014 г.
Възложител