Версия за печат

00237-2014-0003

BG-Аксаково:

РЕШЕНИЕ

Номер: 32 от 21.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, За: Руска Георгиева Илиева, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Изграждане на многофункционална сграда за обществено обслужване в УПИ I -136, кв.21 по плана на с.Изворско, Община Аксаково– I ЕТАП”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за изпълнение СМР на обект: “Изграждане на многофункционална сграда за обществено обслужване в УПИ I -136, кв.21 по плана на с. Изворско, Община Аксаково – I ЕТАП”. Обектът се намира в УПИ І-136, кв. 21 по плана на с. Изворско, общ. Аксаково, който се намира в централната зона на с. Изворско, Община Аксаково и оформя центъра на селото заедно с парка, църквата и настоящото кметство. Имотът е с трапецовидна форма, сравнително равен, с наклон на север - по - ниско - и с добър транспортен достъп. Площта му е 1020кв.м. Новопроектираната сграда е разположена към източната и южна част на парцела, под Г - образна форма. Самият обект се състои от 2 отделни тела на фуга - административна част - тяло А и многофункционална зала - тяло Б. Обособяването на сградата на два обема е направено от една страна по чисто функционални и архитектурно конструктивни причини и на втори план - от инвестиционни: етапното изграждане на обекта позволява по - гъвкава инвестиционна политика. Ще се изпълняват всички видове СМР по съответните части , предвидени в обхвата, така както е определен в приложените към заданието „Технически спецификации” и количествено-стойностна сметка и в съответствие с одобрените инвестиционни проекти от Главния архитект на Община Аксаково. Изпълнителят ще осъществява възложените му дейности, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове, регламентиращи строителната дейност в РБългария. Строежът е определен съгласно чл. 137, ал.4 от ЗУТ като обект четвърта категория.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 22 от 15.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-580068
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 237-2014-3
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

580068

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

15.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.1.2) „Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат”

Вместо:

"Първи етап - годишна задача за 2014г.; - Втори етап - годишна задача до 30.12. 2015г."

Да се чете:

„Първи подетап - годишна задача за 2014г.; - Втори подетап - годишна задача до 30.12. 2015г.“

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.3) „Икономически и финансови възможности“, „Минимални изисквания (когато е приложимо)“

Вместо:

„Участникът следва да е реализирал оборот от извършено строителство, сходно с предмета на настоящата обществена поръчка в размер на не по – малко от 850 000 /осемстотин и петдесет хиляди/ лева без вкл. ДДС или еквивалентно за последните 3 (три) финансово приключили години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си”

Да се чете:

„Участникът следва да е реализирал общ оборот от извършено строителство, в размер на не по – малко от 850 000 /осемстотин и петдесет хиляди/ лева без вкл. ДДС или еквивалентно за последните 3 (три) финансово приключили години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си”

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.3) „Икономически и финансови възможности“, „Изискуеми документи и информация“

Вместо:

„Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съдържаща информация за общия оборот и оборота от строителство, сходно с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 /три/ финансово приключили години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Към декларацията следва да се приложат заверени копия на отчета за приходите и разходите (ОПР) от годишните финансови отчети за последните три финансово приключени години (2011, 2012, 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че е посочен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, не е необходимо представянето на гореописаните документи (ОПР). За 2013г. е достатъчно представянето на документа по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП“

Да се чете:

„Декларация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съдържаща информация за общия оборот и оборота от строителство, за последните 3 /три/ финансово приключили години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Към декларацията следва да се приложат заверени копия на отчета за приходите и разходите (ОПР) от годишните финансови отчети за последните три финансово приключени години (2011, 2012, 2013), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че е посочен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, не е необходимо представянето на гореописаните документи (ОПР). За 2013г. е достатъчно представянето на документа по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП”.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.3) „Икономически и финансови възможности“, „Минимални изисквания (когато е приложимо)“

Вместо:

„Участникът следва да има опит при изпълнението на договори, сходни с предмета на обществената поръчка, като е изпълнил през последните 5 (пет) години, включително до крайния срок за подаване на оферти, минимум 1 (един) обект, който включва всички видове строителни дейности, предвидени в настоящата поръчка /по съответните части от проектната документация – Арх.-строителна и конструктивна, Ел., ВиК, Вентилация и климатизация, Пожароизвестителна и Благоустрояване и озеленяване (вкл. площадки за игра)/, като обема на изпълнените СМР на обекта е не по-малко от 250 000 лв. без ДДС“

Да се чете:

„Участникът следва да има опит при изпълнението на договори, сходни с предмета на обществената поръчка, като е изпълнил през последните 5 (пет) години, включително до крайния срок за подаване на оферти, минимум 1 (един) обект, който включва следните видове строителни дейности, предвидени в настоящата поръчка /по съответните части от проектната документация – Арх.- строителна и конструктивна, Ел., ВиК, Вентилация и климатизация и Благоустрояване и озеленяване/, като обема на изпълнените СМР на обекта е не по-малко от 420 000 лв. без ДДС“.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
24/02/2014 16:30
Да се чете:
04/03/2014 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на документация за участие

Вместо:
17/02/2014 16:30
Да се чете:
25/02/2014 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
25/02/2014 10:00
Да се чете:
05/03/2014 10:00
V.9) Друга допълнителна информация:

В Раздел ІІІ.2.3) „Икономически и финансови възможности“, „Изискуеми документи и информация“ текстът: „Забележка: Под оборот от строителство „сходно с предмета на настоящата поръчка” се разбира оборот от извършване на строителство на нови, основен ремонт (реконструкция) или основно обновяване на обекти – (обществени сгради от образователната, културната, здравната или социалната инфраструктура)“ - отпада.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

21.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Руска Георгиева Илиева
Длъжност: Зам.-кмет на община Аксаково- Възложител, съгласно заповед №65/03.02.2012г.