Версия за печат

00418-2014-0001

BG-Дупница,:

РЕШЕНИЕ

Номер: 82 от 21.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Дупница, Пл. "Свобода" № 1,, За: Иван Бучов - директор "ОФД", България 2600,, Дупница,, Тел.: 0701 59229, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: на горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: 'www.dupnitsa.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Промотиране и реклама за провеждането на иновативно културно събитие”, възлагана в изпълнение на проект „Подготовка и провеждане на иновативно културно събитие в община Дупница „Фестивал на театралното и филмово изкуство – Невена Коканова”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010, осъществявана с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

II.3) Кратко описание на поръчката

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект „Подготовка и провеждане на иновативно културно събитие в община Дупница „Фестивал на театралното и филмово изкуство – Невена Коканова”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-10/2010, която се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуги” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Промотиране и реклама за провеждането на иновативно културно събитие”. Избраният изпълнител ще се ангажира с разработването на следните продукти по отношение промотирането и рекламата за провеждането на иновативното културно събитие чрез изпълнението на следните конкретни дейности: Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на кастинг (2 радиостанции за 1 месец по 2 пъти дневно) – количесто 240 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в телевизия за провеждане на кастинг (3 телевизии за 1 месец) – количество 180 бр. Изработване на афиши за разпространение в общината и чрез партньора – количество 5000 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане на фестивала (2 радиа по 1 спот в рамките на 1 месец) – количество 120 бр. Изготвяне и разпространение на реклама в радио за провеждане фестивала (общо 10 медии с по 8 съобщения) – количество 80 бр. Изработване на афиши (плакати) за обявяване сред местната общественост – количество 10 000 бр. Изработване на транспаранти за обявяване сред местната общественост – количество 10 бр. Изработване на интернет сайт – количество 1 бр. Покани за чуждестранни посолства и представители на международни фестивали – количество 200 бр. 1. Обществено осведомяване за провеждането на кастинг за оригинални собствени идеи (концепции) за създаване на театрална постановка /късометражен филм. Провеждането на кастинга за избор на идея (сценарий) за изготвяне на културен продукт (театрална постановка/късометражен филм) ще бъде публично оповестено чрез медийна реклама 1 месец преди започване на кастинга чрез следните канали на национално ниво: • Радио – предвижда се да бъде направена реклама в поне една национална и една регионална радиостанции в рамките на 1 месец с по два радио рекламни клипа дневно. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • Телевизия - предвижда се да бъде направена реклама в минимум 3 телевизии в рамките на 1 месец. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година; • За обществено осведомяване на местно ниво ще бъде изготвени общо 5000 бр. афиши (плакати), които ще бъдат разпространени на територията на общината и чрез партньорската организация за привличане на аматьори от страна на НАТФИЗ и други заинтересувани страни. В случая изпълнителят на обществената поръчка ще трябва да комуникира с партньора местата за разпространение на афишите, както и подходящи медии, чрез които да се разпространи информация за кастинга. Дейността ще се изпълнява двукратно. Разпределението ще бъде по равно през първата и втората календарна година • В рамките на тази дейност ще бъде изготвен и интернет сайт на фестивала (двуезичен на български и английски езици), който също ще се използва като канал за осведомяване на заинтересуваните страни и чрез който потенциални кандидати ще могат да подадат заявки за участие в кастинга.Дейността ще се изпълнява еднократко, в рамките на първата година. 2. Обществено осведомяване, промотиране и реклама на провеждането на фестивала

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 40 от 09.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-578774
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 418-2013-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

578774

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

09.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

Вместо:

17 месеца

Да се чете:

14 месеца

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
06/02/2014 17:00
Да се чете:
17/02/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
30/01/2014 17:00
Да се чете:
11/02/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
07/02/2014 14:00
Да се чете:
18/02/2014 14:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000,, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

21.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Методи Христов Чимев
Длъжност: кмет на Община Дупница