Версия за печат

00322-2013-0034

BG-Кърджали: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул.България 41, За: инж.Харитон Христов- нчалник сектор "Обществени поръчки", Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: sektor_op_kar@abv.bg

Място/места за контакт: Община Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kardjali.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: общинска администрацияДруго (моля пояснете): общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Осъществяаване на независим одит при изпълнението на дейностите, включени в Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/020, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, проект «Изграждане на парк „Арпезос-Север” – ІІІ етап и рехабилитация и реконструкция на тротоари в гр. Кърджали”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за извършване на независим финансов одит на изпълнението на проект „Изграждане на Парк „Арпезос-Север” - ІІІ етап рехабилитация и реконструкция на тротоари в гр.Кърджали”. Одитната проверка включва: - проверка на отчитането на разходи, както и тяхната документална обоснованост, законосъобразност, съвместимост и допустимост в съответствие със законодателството в областта на разходването и отчитането на средства по програмите и проектите на ЕС; - извършване на документална проверка на всички разходи по проекта; - проверка за наличието на всички изискуеми реквизити в разходо-оправдателните документи; - изготвяне на доклади: • Междинни финансови отчети Изготвят се при необходимост от междинно плащане и обхващат проекта като цяло. Към тях се прикрепят копия на всички първични счетоводни документи за разходи извършени през съответния период, които кореспондират с техническата документация към техническия доклад и са свързани с изпълнението на дейностите. • Окончателният финансов отчет Изготвя се след приключване на дейностите по проекта, като представя пълен отчет за периода на проекта. - оказване на консултации и помощ при отчитане на средствата по проекта. Одитът на проекта следва да се извърши в съответствие с изискванията на Международно признатите одитни стандарти.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000, 79212100

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги
Услуги по финансов одит


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на техническото предложение; тежест: 50
Показател: Ценова оферта; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 558744 от 05.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 10214-03 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Осъществяаване на независим одит при изпълнението на дейностите, включени в Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/020, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.,проект "Изграждане на парк „Арпезос-Север” – ІІІ етап и рехабилитация и реконструкция на тротоари в гр.Кърджали"
V.1) Дата на сключване договора
17.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ОСК Актив ЕООД ЕИК108537366, ул.Георги Кондолов10, Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 62171

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7400 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор