Версия за печат

00001-2014-0001

BG-Варна: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Икономически университет - Варна, бул. "Княз Борис I" 77, За: инж. Александър Францев, Владимир Новаков, България 9002, Варна, Тел.: 0882 164521; 0882 164755, E-mail: konkursi@ue-varna.bg, Факс: 052 643365

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ue-varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://ue-varna.bg/bg/article.aspx?catid=2501.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Логистично обезпечаване на събития във връзка с изпълнението на проект BG051PO001-7.0.07-0036 „Иновативна партньорска мрежа за устойчиво сътрудничество университет - бизнес“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: Гр. Сибиу, Румъния и гр.Варна на територията на България
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Цялостна организация и логистично обезпечаване на четири събития, както следва: 1.логистично обезпечаване на едно четиридневно работно посещение в гр. Сибиу, Румъния за 15 участника; 2.логистично обезпечаване на една двудневна дискусионна кръгла маса за 40 участника в България; 3.логистично обезпечаване на един двудневен работен семинар за 30 участника в България; 4.логистично обезпечаване на един двудневен заключителен семинар за 50 участника в България.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55110000, 55120000, 55130000, 60130000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели
Други хотелиерски услуги
Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Цялостна организация и логистично обезпечаване на четири събития, както следва: 1.логистично обезпечаване на едно четиридневно работно посещение в гр. Сибиу, Румъния за 15 участника; 2.логистично обезпечаване на една двудневна дискусионна кръгла маса за 40 участника в България; 3.логистично обезпечаване на един двудневен работен семинар за 30 участника в България; 4.логистично обезпечаване на един двудневен заключителен семинар за 50 участника в България.

Прогнозна стойност без ДДС
30500 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е банкова гаранция в полза на ИУ – Варна или депозит на парична сума в размер на – 300.00 лв. (триста лева), платима по банковата сметка на Икономически университет – Варна IBAN: BG62IORT73773106894500, BIC: IORTBGSF при „Инвестбанк” АД – клон Варна Гаранцията за изпълнение е банкова гаранция в полза на ИУ – Варна или депозит на парична сума в размер на – 3 (три) % от договорената сума, платима по банковата сметка на Икономически университет – Варна IBAN: BG62IORT73773106894500, BIC: IORTBGSF при „Инвестбанк” АД – клон Варна. Ако участникът представи банкова гаранция за участие, то същтата трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Ако участникът представи банкова гаранция за изпълнение то същтата трябва да бъде безусловна и неотменима, открита със срок на валидност не по-малко от 25 работни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Гаранцията се представя в момента на сключването на договора за обществена поръчка и се освобождава след приключването му съгласно условията на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възнаграждението се изплаща по отделно за всяко проведено събитие по банков път по посочена от Изпълнителя банкова сметка в лева в срок от 15 (петнадесет) работни дни след приемане от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на Отчет за извършената работа по договора, с двустранно подписан приемно предавателен протокол без бележки и срещу издадена оригинална фактура с отразени брой/вид на реално извършените логистични услуги и предложената, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ единична цена, приложение № 14, подписана от ръководителя на проекта. Към приемно предавателния протокол ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ следва да приложи присъствени списъци и снимков материал от проведените събития.В договорената сума на възнаграждението са включени всички разходи по изпълнението на сключения Договор.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, не се изисква създаване на самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Всички участници, вкл. включените в офертата подизпълнители, следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д”, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1, т.3 и т.5 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертите следва да съдържат: 1.Списък на документите 2.Оферта за участие 3.Административни сведения 4.Документи, удостоверяващи правосубектност 5.Нотариално заверено Пълномощно на лицето, което представлява участника (ако е приложимо) 6.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от „а” до „д”, т. 2 и т. 3 от ЗОП 7.Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП 8.Декларация по чл. 47, ал. 2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП 9.Декларация за срок на изпълнение на поръчката 10.Документ за внесена гаранция за участие 11.Декларация за съгласие с текста на договора по приложен в документацията проект 12.Декларация за срок на валидност на офертата 13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП 14.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника 15.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника Забележка: 1. Подизпълнителите следва да представят документите по чл.56, ал.1,т.1, 4, 5 и 6 от ЗОП; 2. Участник - обединение, което не е ЮЛ, представя документите по чл.56, ал.1, т.1 и 6 ЗОП от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието с критериите за подбор по чл.25, ал.2,т.6 ЗОП; 3. Когато участникът в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по чл.56, ал.1, т.1 ЗОП се представят в официален превод, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 ЗОП, които са на чужд език,се представят и в превод 16.Техническо предложение 17.Ценово предложение
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка-декларация за общия оборот реализиран от участника за последните 3 (три) финансови години: 2011 г. , 2012 г., 2013 г. - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. Данните в се доказват, както следва: • От участниците-юридически лица - с представяне на ОПР (Отчет за приходите и разходите) или приложимия съгласно МСС (Международни Счетоводни Стандарти) за последните три приключили финансови години ( 2011 г. , 2012 г., 2013 г); • От участниците-физически лица - с представяне на ГДД (Годишна Данъчна Декларация) за последните три приключили финансови години ( 2011 г. , 2012 г., 2013 г); • От участниците-обединенния - с представяне на ОПР (Отчет за приходите и разходите) или приложимия съгласно МСС (Международни Счетоводни Стандарти) и/или ГДД (Годишна Данъчна Декларация) за последните три приключили финансови години ( 2011 г. , 2012 г., 2013 г) На основание чл.23, ал.4 от ЗТР не е необходимо да бъдат представени баланс или някоя от съставните му части, ако те са видими в Търговския регистър.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да притежава общ оборот, за последните 3(три) финансови години: 2011.г, 2012 г., и 2013 г. в зависимост от датата, на която е учредeн или е започнал дейността си, който да е в размер не по малък от 61000 (шестдесет и една хиляди) лева без включен ДДС, представляващ два пъти максималната прогнозна стойност на поръчката, в размер на 30500 (тридесет и пет хиляди) лева без включен ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък - декларация на основните договори за сходни дейности изпълнени през последните три години до крайния срок за подаване на офертите, придружен от заверени копия на препоръки за добро изпълнение. 2. Заверено копие на Удостоверение за регистрация за туроператорска и/или туристическа агентска дейност. 3. Заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентен документ в съответствие със Закона за туризма. 4. Заверено копие на сертификат (за владеене на чужд език) или друг еквивалентен документ за доказване на езиковите способности на лицето определено за преводач за извършване на симултантен превод от румънски на български и обратно.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години до крайния срок за подаване на офертите, минимум 3 договора за поръчки, сходни по предмет и обем с настоящата - организиране и провеждане на публични събития (семинари, кръгли маси, работни срещи, обучения, конференции и др.). Следва да бъдат представени минимум 3 препоръки, относими към договорите, посочени в списъка. 2.Участникът трябва да е регистриран туроператор и/или туристически агент по смисъла на Закона за туризма. 3.Участникът трябва да има, за срока на валидност на офертата, застрахователна полица или екививалентен документ в съответствие със Закона за туризма. 4.Участникът трябва да осигури преводач от български на румънски език и обратно за времето на изпълнението на Дейност 3 "Проучване на добри практики за изграждане на партньорска мрежа университет - бизнес"; поддейност 3.2 "Работно посещение в Румъния за проучване на добри практики", който да извършва симултантен превод.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка: Категория хотел за провеждане на събитието; тежест: 30
Показател: Техническа оценка: Време за организация на събитие след писмена заявка на Възложителя; тежест: 30
Показател: Финансова оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Зала 205 в Основната сграда на Икономически университет - Варна, бул. "Княз Борис I" № 77, гр. Варна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидатите участващи в процедурата - законни или изрично упълномощени, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е във връзка с изпълнението на проект BG051PO001-7.0.07-0036 „Иновативна партньорска мрежа за устойчиво сътрудничество университет - бизнес“, осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз.

VI.3) Допълнителна информация

С цел да се осигури информация за лицата получили документация за участие и във връзка с прилагането на изискванията на чл.29 от ЗОП, получаването на документацията е задължително. Извършва през работните дни от 8:00-12:00 и 12:30-16:30 часа в канцеларията на Ректората (стая 209) на Икономически университет - Варна след попълване на заявка за участие (по образец) в процедурата. Документация може да се получи и по пощата по реда на чл.28, ал.4 от ЗОП, след изпращане на заявка за участие (по образец) в процедурата по електронна поща на адрес konkursi@ue-varna.bg. Образец на заявката за получаването на документацията е публикуван и може да се изтегли от официалната страница на Икономически университет - Варна, рубрика "Профил на купувача" на интернет адрес: http://ue-varna.bg/bg/article.aspx?catid=2501 Документацията за участие в процедурата е публикувана и може да разгледа на официалната страница на Икономически университет - Варна, рубрика "Профил на купувача" на интернет адрес: http://ue-varna.bg/bg/article.aspx?catid=2501

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ