Версия за печат

04324-2014-0001

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831635354

"Национална спортна база" ЕАД, гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38, За: Марин Василев, България 1164, София, Тел.: 02 9300767

Място/места за контакт: бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://nsb.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nsb.bg/_l.bp_lang.bg.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Спортна дейност и културни мероприятия

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕНОНОЩНА ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЕКТИ НА „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА” ЕАД“ Поръчката включва дейност по физическа защита и охрана на имущество на обекти на Възложителя по приложен списък /техническа спецификация/ към настоящата документация.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Услугата се извършва на адресите на обектите, посочени в техническата спецификация, предмет на обществената поръчка
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка е „ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕНОНОЩНАФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЕКТИ НА „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА” ЕАД“ Поръчката включва дейност по физическа защита и охрана на имущество на обекти на Възложителя по приложен списък /техническа спецификация/ към настоящата документация. Всеки участник участва за всички обекти едновременно. Възлагането на дейностите по изпълнение - предмет на поръчката, се възлагат за всички обекти заедно.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметна обществената поръчка е „ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕНОНОЩНАФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЕКТИ НА „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА” ЕАД“ Поръчката включва дейност по физическа защита и охрана на имущество на обекти на Възложителя по приложен списък /техническа спецификация/ към настоящата документация. Всеки участник участва за всички обекти едновременно. Възлагането на дейностите по изпълнение - предмет на поръчката, се възлагат за всички обекти заедно.

Стойност, без да се включва ДДС
1440000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата се представя заедно с офертата. Същата е в размер на 0,5% от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на „Национална спортна база“ ЕАД, със срок на валидност 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението.(Приложение № 2) б) парична сума, преведена по банкова сметка на „Национална спортна база” ЕАД в “Централна Кооперативна Банка АД”, клон Дондуков; BIC –CECВ BG SF; IBAN – BG10 СЕСВ 9790 1004 2799 00 (в лева); – копие на документ за извършен паричен превод. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС и се представя в момента на сключването му. Гаранцията се представя в една от следните форми, цитирани в т.5. от настоящия раздел на документацията. В случай, че договорът се гарантира с банкова гаранция, същата трябва да бъде с валидност 30 дни след обявения краен срок за изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие и за изпълнение на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се извършва в лева, в срок от 5 (пет) работни дни, считано от последния ден на месеца, през който е извършена услугата, след представяне на оригинална фактура, при спазване на българското законодателство.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Изисквания към участниците в процедурата; Участникът трябва да представи: Оферта(по приложен в документацията образец – Приложение № 1), съдържаща: - Списък на документите, съдържащи се в офертата (оригинал); - Плик №1 „Документи за подбор“ съдържащ: 1.Единен идентификационен код (ЕИК) по чл. 23 от ЗТР или копие от документа за регистрация. Заверено копие на документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;2. При участници обединения – документ /договор/ (оригинал или нот. заверено копие), подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в процедурата; Заверено копие на валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден на името на участника, съгласно ЗЧОД и съобразно предмета на поръчката;4. Заверено копие на валиден Лиценз за собствена радиочестота за извършване на охранителна дейност, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията на името на участника за територията на цялата страна;5.Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване на участника като администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни;6. Заверени копия на валидни сертификати за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008, внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа ОНSAS 18001:2007, внедрена система по управление на информационната сигурност по ISSO/IEC 27001:2005 или еквивалентен, издадени на името на участника, с обхват аналогичен на предмета на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, копия на сертификатите се представят от всеки един от членовете на обединението;7. Заверено копие на лиценз на собствен професионален център или копие на сключен договор на участника с лицензиран център за специализирано обучение на охранителния персонал, прилага се и копие от лиценза на центъра;8.Декларация /свободен текст/ от участника за съответствие с изискванията на възложителя, заложени в настоящата документация; 9.Декларация/свободен текст/ за оглед на обектите, предмет на поръчката;10. Декларация от участника за предложена възможност за незабавно реагиране на допълнителни сили /автопатрулни екипи/ при кризисни ситуации;11. Декларация /свободен текст/от участника за предложена от участника отговорност и гаранция за покриване на щети;12.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП, подават се от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП(по приложен в документацията образец – Приложение №5);13.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП(по приложен в документацията образец – Приложение №6);14.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП(по приложен в документацията образец – Приложение № 7);15. Декларация за използване на подизпълнител (по приложен в документацията образец – Приложение № 8);16.Декларация за неизползване на подизпълнител (по приложен в документацията образец – Приложение №9);17.Декларация за приемане условията в проекта на договора (по приложен в документацията образец – Приложение № 10)18. Копие на документ за закупена документация от участника, а когато участникът е обединение, от някой от членовете в обединението. - Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ съдържащ: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по приложен в документацията образец – Приложение № 11); 2. Цялостна концепция за охрана на обектите на “Национална спортна база” ЕАД; 3. План за охрана на всеки един от обектите по поръчката;4. Предложение за правилник за пропусквателния режим на всеки един от обектите по поръчката. - Плик №3 „Предлагана цена“, съдържащ: 1. Ценова оферта (по приложен в документацията образец – Приложение № 12)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: 1. Полица за валидна застраховка за професионална отговорност на участника, който да удостоверява наличието на валидна и действаща застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на охранителната фирма при извършване на професионалната и дейност с лимит 500 000 (петстотин хиляди) лева за едно събитие и 2 000 000 (два милиона) лева годишен агрегат /заверено копие/; 2. Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) (заверено копие); 3. Декларация, че участникът има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги общо за последните 3 (три) финансови години /2010г., 2011г. и 2012г./, не по-малко от 4 000 000.00лв. /четири милиона лева/ без включен ДДС (по приложен в документацията образец – Приложение № 3)

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за подобни услуги, изпълнени през за последните 3 (три) финансови години /2010г., 2011г. и 2012г./. Към списъка да са приложени препоръки за изпълнени подобни услуги /заверени копия/ (по приложен в документацията образец – Приложение № 3); 2.Декларация з/свободен текст/ за наличието през последните 3 (три) години средно годишен брой не по-малко от 400 (четиристотин) служители със сключени трудови договори на територията на страната;3.Удостоверение в оригинал от НАП за актуалното състояние на трудовите договори на служителите на кандидата, издадено в рамките на не повече от един месец преди датата на откриване на настоящата процедура;4.Декларация /свободен текст/от кандидата за собствен мониторингов и диспечерски център, осигуряващ контрол и реакция за проверка на място с наличните автопатрулни екипи при възникнал инцидент, както и възможност за 24-часово отдалечено видеонаблюдение в охраняваните обекти на Възложителя и наличие на разрешени от ЗЧОД помощни средства, средства за комуникация – придружена с образци на идентификационна карта, снимков материал на униформено облекло с отличителен знак на участника, които охранителите трябва да носят при упражняване на дейността по охраната на обектите;5.Декларация от кандидата за притежаваните от него патрулни автомобили, придружена с копия на регистрационни талони за МПС и договор/и за лизинг, ако има такива;6. Списък – декларация /свободен текст/ за създадени териториални структури във всички области на Република България, съгласно административното деление, в които възложителя има обекти; 7.Списък - декларация /свободен текст/ за не по-малко от 250 (двеста и петдесет) обучени охранители за охрана на масови и спортни прояви и мероприятия, обучението да включва поведенчески действия на охранителите при работа с тълпи и взаимодействие с Полицейските органи при кризисни ситуации;8. Списък - декларация на професионалната квалификация и професионален опит, свързан с предмета на поръчката на ръководния състав и служителите на участника, които извършват охранителната дейност на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка (по приложен в документацията образец – Приложение № 4);9.Декларация/свободен текст/ за достатъчно качествено и надеждно изпълнение на охранителната услуга, с която кандидатът трябва да гарантира минимално нетно трудово възнаграждение за 1 охранител не по-малко от 500 (петстотин) лева.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: Финансови критерии; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по посочената банкова сметка на Възложителя или в касата на Възложителя на адрес: гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2014 г.  Час: 10:30
Място

гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38 - НС "Васил Левски", Зала "Родина"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Един представител на кандидатите, участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата е предоставен на интернет адреса на Възложителя: http://nsb.bg/_l.bp_lang.bg.html. Получаването на документацията е задължително. Извършва се през работните дни от 09:00 до 17:00 часа в деловодството на Възложителя, находящо се в гр. София, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви” №38 след попълване на заявка за участие в процедурата. Документация може да се получи и по пощата по реда на чл.28, ал.4 от ЗОП, след изпращане на заявка за участие в процедурата по електронна поща на адрес: nsb_ead@abv.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ