04324-2014-0001
Технически редакции | ||
21.01.2014 10:13 ч. : | 21/01/2014 09:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2014 10:13 ч. : | 21/01/2014 09:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
"Национална спортна база" ЕАД, гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38, За: Марин Василев, България 1164, София, Тел.: 02 9300767
Място/места за контакт: бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://nsb.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nsb.bg/_l.bp_lang.bg.html.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: Спортна дейност и културни мероприятия
НЕ
„ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕНОНОЩНА ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЕКТИ НА „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА” ЕАД“ Поръчката включва дейност по физическа защита и охрана на имущество на обекти на Възложителя по приложен списък /техническа спецификация/ към настоящата документация.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предмет на обществената поръчка е „ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕНОНОЩНАФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЕКТИ НА „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА” ЕАД“ Поръчката включва дейност по физическа защита и охрана на имущество на обекти на Възложителя по приложен списък /техническа спецификация/ към настоящата документация. Всеки участник участва за всички обекти едновременно. Възлагането на дейностите по изпълнение - предмет на поръчката, се възлагат за всички обекти заедно.
79713000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предметна обществената поръчка е „ИЗВЪРШВАНЕ НА ДЕНОНОЩНАФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ОБЕКТИ НА „НАЦИОНАЛНА СПОРТНА БАЗА” ЕАД“ Поръчката включва дейност по физическа защита и охрана на имущество на обекти на Възложителя по приложен списък /техническа спецификация/ към настоящата документация. Всеки участник участва за всички обекти едновременно. Възлагането на дейностите по изпълнение - предмет на поръчката, се възлагат за всички обекти заедно.
НЕ
НЕ
36
Гаранцията за участие в процедурата се представя заедно с офертата. Същата е в размер на 0,5% от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на „Национална спортна база“ ЕАД, със срок на валидност 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението.(Приложение № 2) б) парична сума, преведена по банкова сметка на „Национална спортна база” ЕАД в “Централна Кооперативна Банка АД”, клон Дондуков; BIC –CECВ BG SF; IBAN – BG10 СЕСВ 9790 1004 2799 00 (в лева); – копие на документ за извършен паричен превод. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС и се представя в момента на сключването му. Гаранцията се представя в една от следните форми, цитирани в т.5. от настоящия раздел на документацията. В случай, че договорът се гарантира с банкова гаранция, същата трябва да бъде с валидност 30 дни след обявения краен срок за изпълнение на договора. Банковите разходи по откриването на гаранциите за участие и за изпълнение на договора са за сметка на участника съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Заплащането се извършва в лева, в срок от 5 (пет) работни дни, считано от последния ден на месеца, през който е извършена услугата, след представяне на оригинална фактура, при спазване на българското законодателство.
НЕ
Изискуеми документи и информация: Изисквания към участниците в процедурата; Участникът трябва да представи: Оферта(по приложен в документацията образец – Приложение № 1), съдържаща: - Списък на документите, съдържащи се в офертата (оригинал); - Плик №1 „Документи за подбор“ съдържащ: 1.Единен идентификационен код (ЕИК) по чл. 23 от ЗТР или копие от документа за регистрация. Заверено копие на документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;2. При участници обединения – документ /договор/ (оригинал или нот. заверено копие), подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в процедурата; Заверено копие на валиден Лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден на името на участника, съгласно ЗЧОД и съобразно предмета на поръчката;4. Заверено копие на валиден Лиценз за собствена радиочестота за извършване на охранителна дейност, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията на името на участника за територията на цялата страна;5.Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване на участника като администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни;6. Заверени копия на валидни сертификати за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008, внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа ОНSAS 18001:2007, внедрена система по управление на информационната сигурност по ISSO/IEC 27001:2005 или еквивалентен, издадени на името на участника, с обхват аналогичен на предмета на поръчката. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, копия на сертификатите се представят от всеки един от членовете на обединението;7. Заверено копие на лиценз на собствен професионален център или копие на сключен договор на участника с лицензиран център за специализирано обучение на охранителния персонал, прилага се и копие от лиценза на центъра;8.Декларация /свободен текст/ от участника за съответствие с изискванията на възложителя, заложени в настоящата документация; 9.Декларация/свободен текст/ за оглед на обектите, предмет на поръчката;10. Декларация от участника за предложена възможност за незабавно реагиране на допълнителни сили /автопатрулни екипи/ при кризисни ситуации;11. Декларация /свободен текст/от участника за предложена от участника отговорност и гаранция за покриване на щети;12.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 от ЗОП, подават се от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП(по приложен в документацията образец – Приложение №5);13.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП(по приложен в документацията образец – Приложение №6);14.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП(по приложен в документацията образец – Приложение № 7);15. Декларация за използване на подизпълнител (по приложен в документацията образец – Приложение № 8);16.Декларация за неизползване на подизпълнител (по приложен в документацията образец – Приложение №9);17.Декларация за приемане условията в проекта на договора (по приложен в документацията образец – Приложение № 10)18. Копие на документ за закупена документация от участника, а когато участникът е обединение, от някой от членовете в обединението. - Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ съдържащ: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по приложен в документацията образец – Приложение № 11); 2. Цялостна концепция за охрана на обектите на “Национална спортна база” ЕАД; 3. План за охрана на всеки един от обектите по поръчката;4. Предложение за правилник за пропусквателния режим на всеки един от обектите по поръчката. - Плик №3 „Предлагана цена“, съдържащ: 1. Ценова оферта (по приложен в документацията образец – Приложение № 12)
Изискуеми документи и информация: 1. Полица за валидна застраховка за професионална отговорност на участника, който да удостоверява наличието на валидна и действаща застрахователна полица за застраховане на отговорността спрямо трети лица на охранителната фирма при извършване на професионалната и дейност с лимит 500 000 (петстотин хиляди) лева за едно събитие и 2 000 000 (два милиона) лева годишен агрегат /заверено копие/; 2. Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на участника за последните 3 (три) финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.) (заверено копие); 3. Декларация, че участникът има реализиран оборот от сходни с предмета на поръчката услуги общо за последните 3 (три) финансови години /2010г., 2011г. и 2012г./, не по-малко от 4 000 000.00лв. /четири милиона лева/ без включен ДДС (по приложен в документацията образец – Приложение № 3)
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за подобни услуги, изпълнени през за последните 3 (три) финансови години /2010г., 2011г. и 2012г./. Към списъка да са приложени препоръки за изпълнени подобни услуги /заверени копия/ (по приложен в документацията образец – Приложение № 3); 2.Декларация з/свободен текст/ за наличието през последните 3 (три) години средно годишен брой не по-малко от 400 (четиристотин) служители със сключени трудови договори на територията на страната;3.Удостоверение в оригинал от НАП за актуалното състояние на трудовите договори на служителите на кандидата, издадено в рамките на не повече от един месец преди датата на откриване на настоящата процедура;4.Декларация /свободен текст/от кандидата за собствен мониторингов и диспечерски център, осигуряващ контрол и реакция за проверка на място с наличните автопатрулни екипи при възникнал инцидент, както и възможност за 24-часово отдалечено видеонаблюдение в охраняваните обекти на Възложителя и наличие на разрешени от ЗЧОД помощни средства, средства за комуникация – придружена с образци на идентификационна карта, снимков материал на униформено облекло с отличителен знак на участника, които охранителите трябва да носят при упражняване на дейността по охраната на обектите;5.Декларация от кандидата за притежаваните от него патрулни автомобили, придружена с копия на регистрационни талони за МПС и договор/и за лизинг, ако има такива;6. Списък – декларация /свободен текст/ за създадени териториални структури във всички области на Република България, съгласно административното деление, в които възложителя има обекти; 7.Списък - декларация /свободен текст/ за не по-малко от 250 (двеста и петдесет) обучени охранители за охрана на масови и спортни прояви и мероприятия, обучението да включва поведенчески действия на охранителите при работа с тълпи и взаимодействие с Полицейските органи при кризисни ситуации;8. Списък - декларация на професионалната квалификация и професионален опит, свързан с предмета на поръчката на ръководния състав и служителите на участника, които извършват охранителната дейност на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка (по приложен в документацията образец – Приложение № 4);9.Декларация/свободен текст/ за достатъчно качествено и надеждно изпълнение на охранителната услуга, с която кандидатът трябва да гарантира минимално нетно трудово възнаграждение за 1 охранител не по-малко от 500 (петстотин) лева.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
По банков път по посочената банкова сметка на Възложителя или в касата на Възложителя на адрес: гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
гр. София, бул. "Евлоги и Христо Георгиеви" №38 - НС "Васил Левски", Зала "Родина"
Един представител на кандидатите, участващи в процедурата - законен или изрично упълномощен, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Съгласно чл.64, ал.3 от ЗОП пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата е предоставен на интернет адреса на Възложителя: http://nsb.bg/_l.bp_lang.bg.html. Получаването на документацията е задължително. Извършва се през работните дни от 09:00 до 17:00 часа в деловодството на Възложителя, находящо се в гр. София, бул. „Евлоги и Христо Георгиеви” №38 след попълване на заявка за участие в процедурата. Документация може да се получи и по пощата по реда на чл.28, ал.4 от ЗОП, след изпращане на заявка за участие в процедурата по електронна поща на адрес: nsb_ead@abv.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
21.01.2014 г.