Версия за печат

01334-2014-0002

BG-Варна: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД, Летище Варна, За: Силвена Апостолова, България 9000, Варна, Тел.: 052 573350, E-mail: silvena.apostolova@fraport-bulgaria.com, Факс: 052 500858

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.varna-airport.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.varna-airport.bg/Businessservices_/TenderProcedures/tabid/102/language/bg-BG/Default.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД, Летище Варна, Терминал 3, ет. 1, Отдел "Поръчки", За: Елена Колева - Деловодител, България 9000, Варна, Тел.: 052 573454, Факс: 052 500858

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.varna-airport.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

летищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предпроектно проучване на перон и пътеки за рулиране и концепции за рехабилитация – Летище Варна и Летище Бургас”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Летище Бургас и Летище Варна
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на настоящата поръчка е Възложителят да получи два отделни технически и икономически компетентни приложими/концептуални доклада за развитието на перона и пътеките за рулиране и процеса на рехабилитация - по един доклад за всяко летище. Проучванията трябва да дават препоръки относно: - Стратегически план с основни аспекти за рехабилитации за периода 2015-2025 за целия перон и системата от ПР; - Препоръчана технология и методология (относно материали, време, етапи и т.н.); - Обхват на ремонтните работи (цялостна срещу частична концепция); Проучванията трябва да отчетат: - Икономически условия/ограничения; - Оперативни условия/ограничения; - Сезонния трафик и натовареност; - Основните насоки в Генералния план; - Жизнения цикъл при нормална експлоатация през следващите 25 години; Проучванията трябва да включват, без да се ограничават, най-малко: - Конструкция на настилките; - Маркировка; - Сигнализация; - Дренажна система; - Осветителна система;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71210000

Описание:

Проучвателни и предпроектни архитектурни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подробно описание на обема и количествата работи се съдържа в Техническото задание.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

250


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие или оригинал на банкова гаранция. Размерът на гаранцията за участие е 400.00 (четиристотин) Евро. Забележка: В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: «Гаранция за участие в обществена поръчка с партиден номер в РОП-.........(по обявлението в РОП към АОП). Ако участникът представя Банкова гаранция, то условията по същата трябва да отговарят (т.е. да са равносилни и/или по-благоприятни) на тази по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие в процедурата. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура; Сметка в лева: IBAN: BG 37 CECB 9790 1073 2533 01 и BIC: CECBBGSF при банка ЦКБ АД; Сметка в евро: IBAN: BG 62 CECB 9790 1473 2533 03 и BIC: CECBBGSF при банка ЦКБ АД;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят ще използва собствени финансови средства за извършване на дължимите плащания по сключения договор. Плащането ще се извърши по банков път в съответствие с предложението на участника, избран за изпълнител, отразено в ценовата оферта и начина на плащане, описан в договора за изпълнение.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят може да изиска създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица с учредяване и регистрация, извършена към датата на сключване на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2. Нотариално заверен договор за създаване на обединение/консорциум (когато е приложимо); 3. Нотариално заверено пълномощно за подписване на офертата (оригинал), в случай че участникът се представлява от трето лице. 4. Документ за внесена гаранция за участие или оригинал на банкова гаранция. 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, чл. 47, ал. 2, т. 5 и чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал). 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 и чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал). 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което се попълва по приложения към документацията образец. 7.1. Общ срок за изпълнение на поръчката – посочва се в календарни дни. 7.2. Подробен времеви план-график за изпълнение на поръчката в календарни дни, който включва най-малко следните основни елементи: • Инвентаризация (проучване на съществуващото положение) Варна/Бургас; • Геоложки услуги; • PCN изчисления; • Разработване на проектни варианти; • Представяне на напредъка на проучването преди предаване на крайния вариант; • Окончателен доклад и презентация; • Срещи с Възложителя; • Други; 7.3.Описание на техническия подход и методология в рамките на фазите на изпълнение на поръчката (както е заложено по-подробно в техническото задание): -Подробно описание и обяснение на дейностите за събиране на първична информация; -Подробно описание и обяснение на дейностите за извършване на геоложко обследване и изчисления на PCN; -Подробно описание и обяснение на дейностите за разработване на концепции; -Стратегия и подход за реализиране на описаните дейности; -Организация на работния процес, матрица на компетентностите (органограма); 8. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката (в случай че участникът предвижда такива), както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие. 8.1. Писмено съгласие за участие като подизпълнител (когато е приложимо). 9. Ценово предложение. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 11. Списък на документите, съдържащи се в офертата. 12. Оферта за участие в процедурата. 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществените поръчки. 14. Декларация, доказваща че участникът е независима фирма, без пряка или косвена връзка с трети заинтересовани страни с потенциални ползи от строителството, занимаваща се с проектиране и притежаваща международен опит в областта на транспортните съоръжения, за предпочитане летища. 15. Декларация за ключови специалисти на обекта. 16. Декларация за съгласие с клаузите на „Кодекса за поведение на доставчиците на “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД (свободен текст).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Информация за общия оборот и за оборота от услуги, предмет на настоящата поръчка, за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на договорите за услуги с подобен предмет, изпълнени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Забележка: Непредставянето на референция/препоръка към договор, включен в списъка или представянето на референция/препоръка към договор, който не е включен в списъка, няма да се вземат предвид от комисията като доказателства за опит на участника. Минимални изисквания: • Участникът следва да има най-малко 2 (два) проекта от същия характер, количество и сложност, сравними с предмета на поръчката през последните 3 (три) години. Сравним с предмета на поръчката е проект свързан с проектирането на летищна или пътна инфраструктура. Проектите трябва да са реализирани, като общата им строителната стойност следва да бъде не по-малка от 5 000 000,00 (пет милиона) Евро. • Участникът следва да е разработвал поне 1 (един) концептуален летищен проект за строителство или рехабилитация на ПИК, перон или пътеки за рулиране през последните 3 (три) години. 2. Списък на ключовия персонал/водещ проектантски екип, който ще участва при изпълнение на поръчката. Към списъка следва да се приложат кратко описание, включително CV и други доказателства, че ключовия персонал има опит, свързан с работите описани в Техническото задание. Минимални изисквания: • Главен ръководител на екипа/Ръководител проект - инженер с опит в транспортното строителство. Специалистът, заемащ тази позиция следва да е бил проектант през целия период на най-малко 2 (два) проекта за ново строителство или рехабилитация на ПИК, перон или пътеки за рулиране. Проектите трябва да са изпълнени в рамките на последните 5 (пет) години. Водещият проектант трябва да има поне 15 (петнадесет) години опит в проекти за летища. • Специалист планиране на летища – специалист, притежаващ бакалавърска или магистърска степен по управление на летища, планиране, авиационни науки или инженерство с минимум 10 (десет) години опит в планиране на летища или свързана с тази област практика.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участниците следва да разполагат с компетентни специалисти (проектанти и др.)

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценово предложение; тежест: 40
Показател: Методология за изпълнение; тежест: 50
Показател: План-график за изпълнение; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ЗОП-13-089

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

Летище Варна, Терминал 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отваряне на офертите са публични и на тях имат право да участват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията може да бъде изтеглена от интернет страницата на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ