Версия за печат

00246-2014-0003

BG-с. Ковачево, обл. Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 123531939

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: по техническите въпроси - инж. Желязко Джевлеков КТО; по документацията - инж. Искрен Танев ТО, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662428; 042 662710, E-mail: iskren.tanev@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел (КТО); Търговски отдел (ТО)

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 123531939

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: инж.Искрен Танев - Зам. р-л ТО, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662710, E-mail: iskren.tanev@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел (ТО)

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки", Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662717, E-mail: h.dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на кубове за изнесен въздухоподгревател (ИВП) на котлоагрегат 9

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с.Ковачево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на кубове за изнесен въздухоподгревател (ИВП) на котлоагрегат 9

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31161700

Описание:

Части за парогенераторни котли

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата за доставка са посочени в спецификацията към документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
1985000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на 19 500.00 (деветнадесет хиляди и петстотин) лева 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 18 месеца от датата на сключване на договор и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите; - за изпълнение на договора - 19 месеца от датата на сключване на договор;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: всяка доставка се заплаща до 60 дни срещу издадена фактура за съответната сума и двустранно подписан протокол, като срокът тече от датата на последно представения документ. При фактурирането да спазват изискванията на чл.113 от ЗДДС.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В спецификацията към ценовото предложение от офертата на документацията, да се посочи единичната цена в лв./бр. на всяка позиция, както и общата стойност за цялата поръчка, без ДДС. Цените са DDP “ТЕЦ Марица Изток 2” ЕАД, съгласно /INCOTERMS 2010/. Всички необходими материали и консумативи за производството на кубовете са за сметка на Изпълнителя на поръчката. Гаранционен срок – 12 месеца от датата на монтажа, но не повече от 18 месеца от датата на доставката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник представя в офертата си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1; ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 и ал.5 от ЗОП – представят се декларации по приложени към документацията за участие образци. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическо и финансово състояние: Съгласно чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и оборота на стоките, които са предмет на поръчката за последните 3 години (2010, 2011 и 2012). Възложителят изисква за периода 2010 - 2012 г. участниците да имат оборот не по - малък от 1 900 000.00 лв. от доставка на кубове за ИВП, доказва се с декларация. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки, с предмет аналогичен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2010, 2011 и 2012), включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Възложителят изисква участникът да е изпълнил минимум един договор с предмет аналогичен (доставка на кубове за ИВП) на предмета на поръчката през последните 3 години, придружен с препоръка за добро изпълнение. 2. Съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП - производителят да има въведена собствена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентно. Удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата. Ако сертификата не е на български език, то следва да бъде преведен. 3. Участникът да декларира производителя на кубовете, както и страната производител. Попълва се декларация. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

13121

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка”, гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
07.03.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ