00246-2014-0005
Технически редакции | ||
20.01.2014 14:28 ч. : | 20/01/2014 14:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.01.2014 14:28 ч. : | 20/01/2014 14:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ковачево, обл. Стара Загора: Покупка
Доставки
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: по техническите въпроси - инж. Евгени Славов КТО; по документацията - Станимир Проданов ТО, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662774; 042 662914, E-mail: s.prodanov@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел (КТО); Търговски отдел (ТО)Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Станимир Проданов - Ттрговски Агент, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662914, E-mail: s.prodanov@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Търговски отдел (ТО)Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки", Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662717, E-mail: h.dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчкиЕлектрическа енергия
НЕ
„Доставка на резервни части за димни вентилатори на котлоагрегати 9 и 10”
Доставка на резервни части за димни вентилатори на котлоагрегати 9 и 10 по четири обособени позиции, както следва: -Първа обособена позиция - “Основни възли за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B” -Втора обособена позиция - “Работни лопатки за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B” -Трета обособена позиция - “Резервни части за лагерен блок и работно колело на димен вентилатор тип ANN2805/1700B” - Четвърта обособена позиция - “Лагери за ел.двигател тип AMI 560L6A BSH и димен вентилатор тип ANN2805/1700B”
42522100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Количествата за доставка по отделните обособени позиции са посочени в документацията за участие.
НЕ
НЕ
250
1. Гаранция за участие (представя се в офертата на кандидата и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на: -за първа обособена позиция – 10 000.00 (десет хиляди) лева -за втора обособена позиция – 2 400.00 (две хиляди и четиристотин) лева -за трета обособена позиция – 700.00 (седемстотин) лева -за четвърта обособена позиция – 700.00 (седемстотин) лева 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранциония срок на доставените изделия. и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на заявленията; - за изпълнение на договора – 22 месеца от датата на сключване на договора;
Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: в срок до 60 дни след доставка срещу издадена фактура съгл. чл. 113 от ЗДДС за съответната сума и двустранно подписан протокол, като срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.
Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).
ДА
Срокът за доставка по обособени позоции е както следва: -за първа обособена позиция – 250 дни -за втора обособена позиция – 250 дни -за трета обособена позиция – 180 дни -за четвърта обособена позиция – 250 дни Гаранционен срок – 12 месеца от датата на монтажа, но не повече от 18 месеца от датата на доставката.
Всеки участник представя в офертата си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2(т.1, т.2, т.3 и т.5) и ал.5 ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т.1, т.2, т.3 и т.5 се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
Не се изискват.
За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: 1. Съгл. чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки на стоки, изпълнени през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Участниците следва да са изпълнили минимум един договор за доставка, аналогичен с предмета на обособената позиция за която участват, за последните три години(2011г., 2012г. и 2013г.). 2. Съгл. чл.53, ал.1, от ЗОП - Производителят следва да има въведена собствена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват прозиводство на аналогично оборудване, което се удостоверява с копие на сертификатите на български език, заверено от участника. 3. Участниците, следва да представят декларация, от която да са видни производителя на резервните части за обособената позиция за която участват и страната на произход. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
13140
НЕ
ДА
Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка”, гр. Раднево.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел
1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Минимален срок, през който кандидата е обвързан с офертата си - 150 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗОП.
20.01.2014 г.
Доставка на основни възли за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B съгласно обем и технически изисквания към документацията за участие
42522100
Описание:
Съгласно документацията за участие.
Доставка на работни лопатки за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B съгласно обем и технически изисквания към документацията за участие
42522100
Описание:
Съгласно документацията за участие.
Доставка на резервни части за лагерен блок и работно колело на димен вентилатор тип ANN2805/1700B, съгласно обем и технически изисквания към документацията за участие.
42522100
Описание:
Съгласно документацията за участие.
Доставка на лагери за ел.двигател тип AMI 560L6A BSH и димен вентилатор тип ANN2805/1700B съгласно обем и технически изисквания към документацията за участие.
42522100
Описание:
Съгласно документацията за участие