Версия за печат

00246-2014-0005

BG-с. Ковачево, обл. Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 123531939

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: по техническите въпроси - инж. Евгени Славов КТО; по документацията - Станимир Проданов ТО, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662774; 042 662914, E-mail: s.prodanov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел (КТО); Търговски отдел (ТО)

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 123531939

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Станимир Проданов - Ттрговски Агент, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662914, E-mail: s.prodanov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел (ТО)

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки", Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662717, E-mail: h.dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

„Доставка на резервни части за димни вентилатори на котлоагрегати 9 и 10”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с.Ковачево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на резервни части за димни вентилатори на котлоагрегати 9 и 10 по четири обособени позиции, както следва: -Първа обособена позиция - “Основни възли за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B” -Втора обособена позиция - “Работни лопатки за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B” -Трета обособена позиция - “Резервни части за лагерен блок и работно колело на димен вентилатор тип ANN2805/1700B” - Четвърта обособена позиция - “Лагери за ел.двигател тип AMI 560L6A BSH и димен вентилатор тип ANN2805/1700B”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42522100

Описание:

Части за вентилатори

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата за доставка по отделните обособени позиции са посочени в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
1460000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

250

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на кандидата и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на: -за първа обособена позиция – 10 000.00 (десет хиляди) лева -за втора обособена позиция – 2 400.00 (две хиляди и четиристотин) лева -за трета обособена позиция – 700.00 (седемстотин) лева -за четвърта обособена позиция – 700.00 (седемстотин) лева 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранциония срок на доставените изделия. и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на заявленията; - за изпълнение на договора – 22 месеца от датата на сключване на договора;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: в срок до 60 дни след доставка срещу издадена фактура съгл. чл. 113 от ЗДДС за съответната сума и двустранно подписан протокол, като срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Срокът за доставка по обособени позоции е както следва: -за първа обособена позиция – 250 дни -за втора обособена позиция – 250 дни -за трета обособена позиция – 180 дни -за четвърта обособена позиция – 250 дни Гаранционен срок – 12 месеца от датата на монтажа, но не повече от 18 месеца от датата на доставката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник представя в офертата си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2(т.1, т.2, т.3 и т.5) и ал.5 ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т.1, т.2, т.3 и т.5 се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: 1. Съгл. чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки на стоки, изпълнени през последните три години (2011г., 2012г. и 2013г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Участниците следва да са изпълнили минимум един договор за доставка, аналогичен с предмета на обособената позиция за която участват, за последните три години(2011г., 2012г. и 2013г.). 2. Съгл. чл.53, ал.1, от ЗОП - Производителят следва да има въведена собствена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват прозиводство на аналогично оборудване, което се удостоверява с копие на сертификатите на български език, заверено от участника. 3. Участниците, следва да представят декларация, от която да са видни производителя на резервните части за обособената позиция за която участват и страната на произход. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

13140

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка”, гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
07.03.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Минимален срок, през който кандидата е обвързан с офертата си - 150 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Основни възли за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B
1) Кратко описание

Доставка на основни възли за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B съгласно обем и технически изисквания към документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42522100

Описание:

Части за вентилатори

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1067200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 250



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Работни лопатки за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B
1) Кратко описание

Доставка на работни лопатки за димни вентилатори тип ANN 2805/1700B съгласно обем и технически изисквания към документацията за участие

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42522100

Описание:

Части за вентилатори

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
242400 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 250



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Резервни части за лагерен блок и работно колело на димен вентилатор тип ANN2805/1700B
1) Кратко описание

Доставка на резервни части за лагерен блок и работно колело на димен вентилатор тип ANN2805/1700B, съгласно обем и технически изисквания към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42522100

Описание:

Части за вентилатори

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
75600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 180



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Лагери за ел.двигател тип AMI 560L6A BSH и димен вентилатор тип ANN2805/1700B
1) Кратко описание

Доставка на лагери за ел.двигател тип AMI 560L6A BSH и димен вентилатор тип ANN2805/1700B съгласно обем и технически изисквания към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

42522100

Описание:

Части за вентилатори

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
74800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 250