Версия за печат

00246-2014-0002

BG-с. Ковачево, обл. Стара Загора: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 123531939

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: по техническите въпроси - инж. Даниел Радовски КЦ; по документацията - инж. Искрен Танев ТО, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662240; 042 662710, E-mail: iskren.tanev@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Котелен цех (КЦ); Търговски отдел (ТО)

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.tpp2.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 123531939

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: инж.Искрен Танев - Зам. р-л ТО, Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662710, E-mail: iskren.tanev@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел (ТО)

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД , с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Христина Димитрова - Танева - Завеждащ "Регистратура обществени поръчки", Република България 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662717, E-mail: h.dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура обществени поръчки

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Рехабилитация на котлоагрегат 11

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с.Ковачево, КА-11
Код NUTS: BG344
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Рехабилитация на котлоагрегат 11 по три обособени позиции, както следва: -Първа обособена позиция - Рехабилитация на ДРЧ, ГРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ, МПП-ІІ и ХШО на КА-11 -Втора обособена позиция - Рехабилитация на арматура и тръбопроводи на КА-11 -Трета обособена позиция - Рехабилитация на въздуховоди, газоходи тракт Г, Г1 и ИВП на КА-11, включващ подмяна на 18 броя кубове

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемите за ремонт по отделните обособени позиции са посочени в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
3303300 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Начало

01.03.2014 г. 

Завършване

01.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на кандидата и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на: -за първа обособена позиция – 23 000.00 (двадесет и три хиляди) лева -за втора обособена позиция – 4 000.00 (четири хиляди) лева -за трета обособена позиция – 5 000.00 (пет хиляди) лева 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след 01.08.2015 г. и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на заявленията; - за изпълнение на договора – до 01.09.2015 г.;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: - 80% от дейностите по Приложение №1 от документацията за участие – в срок до 60 дни срещу издадена фактура за съответната сума и двустранно подписан протокол, като срокът за плащане тече от датата на последно представения документ. - 20% от дейностите по Приложение №1 от документацията за участие – в срок до 60 дни след успешно преминали 72 часови проби и приемане на съоръжението от ремонт, удостоверено с двустранно подписани протокол за 72 часови проби и фактура. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Срокът за изпълнение на поръчката е от 01.03.2014 г. до 01.08.2014 г. съгласно ремонтна програма на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с.Ковачево за 2014 г. Гаранционен срок – 7000 работни часа, но не повече от времето до следващия планов ремонт, като за заваръчните съединения по арматура, тръбопроводи и нагревни повърхности гаранционния срок е 20 000 работни часа. Гаранцията започва да тече след приемане на съоръжението от ремонт и завършване на 72 - часовите проби. Кандидатът да притежава удостоверение по чл.36 от „Закона за техническите изисквания към продуктите”, издадено от съответната ИДТН.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки кандидат представя в заявлението си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1; ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 и ал.5 от ЗОП – представят се декларации по приложени към документацията за участие образци. Кандидат, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Документите по чл.77, ал.3-5 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за услуги, аналогични на обекта на поръчката, из¬вършвани през последните 3 (2010, 2011, 2012) години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Възложителят изисква всеки кандидат да е изпълнил минимум три договора за ремонт на котелно оборудване през последните три години. 2. Съгласно чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и на ръководните му служители или на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Всеки кандидат да има назначен персонал, които притежават валидно, издадено от лицензиран център за професионално обучение “Свидетелство за правоспособност при заваряване”/“Сертификат за заваряване”, съгласно БДС EN 287-1, както следва: -Ръчно електродъгово заваряване (РЕД (111)), “Заварчик на тръби”; модул “Е8”; група материали 1.1, 1.2, 5.1, 5.2, 6.1, 6.2 и 8.1, съгласно CR ISO 15609: за І обособена позиция не по малко от 16 човека; за ІІ обособена позиция не по малко от 4 човека; - Волфрамов електрод инертен газ (ВИГ (141)), “Заварчик на тръби”; модул “Т6”, материали 1.1, 1.2, 5.1, 5.2, 6.1, 6.2 и 8.1, съгласно CR ISO 15609: за І обособена позиция не по малко от 16 човека; за ІІ обособена позиция не по малко от 4 човека; -Ръчно електродъгово заваряване (РЕД (111)), “Заварчик на листов материал”; модул “Е3Е5”: за І обособена позиция не по малко от 10 човека; за ІІІ обособена позиция не по малко от 10 човека; -Газокислородно рязане (81): за І обособена позиция не по малко от 20 човека; за ІІ обособена позиция не по малко от 2 човека; за ІІІ обособена позиция не по малко от 10 човека; В случай, че кандидатът участва за повече от една позиция то той трябва да разполага със сумарния брой заварчици изисквани за съответните позиции. Да се приложи поименен списък на заварчиците. 3. Съгласно чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка. 4. Съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП - сертификат на кандидата, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за контрол на качеството, съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват по предмета на поръчката. Непредставянето на някой от посочените документи е основание за отстраняване на кандидата от процедурата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

13118

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка”, гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Минимален срок, през който кандидата е обвързан с офертата си - 150 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на ДРЧ, ГРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ, МПП-ІІ и ХШО на КА-11
1) Кратко описание

Рехабилитация на ДРЧ, ГРЧ, ТПП, ШПП, КПП-ІІ, МПП-ІІ и ХШО на КА-11 по приложен в документацията обем

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

3) Количество или обем

Обема за ремонт е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2345100 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.03.2014 г. , Дата за завършване: 01.08.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на арматура и тръбопроводи на КА-11
1) Кратко описание

Рехабилитация на арматура и тръбопроводи на КА-11 по приложен в документацията обем

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

3) Количество или обем

Обема за ремонт е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
428900 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.03.2014 г. , Дата за завършване: 01.08.2014 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на въздуховоди, газоходи тракт Г, Г1 и ИВП на КА-11, включващ подмяна на 18 броя кубове
1) Кратко описание

Рехабилитация на въздуховоди, газоходи тракт Г, Г1 и ИВП на КА-11, включващ подмяна на 18 броя кубове по приложен в документацията обем

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50531100

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на парни котли

3) Количество или обем

Обема за ремонт е посочен в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
529300 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.03.2014 г. , Дата за завършване: 01.08.2014 г.