00246-2014-0001
Технически редакции | ||
20.01.2014 14:21 ч. : | 20/01/2014 14:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.01.2014 14:21 ч. : | 20/01/2014 14:01 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ковачево, обл. Стара Загора: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: По технически въпроси - инж. Красимир Иванов - зам.-началник на цех РМБ; Въпроси по процедурата - Галина Панайотова - специалист търговия, ТО, РБългария 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662090; 042 662190; 042 662544, E-mail: g.panayotova@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: цех РМБ, Търговски отделИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: По технически въпроси - инж. Красимир Иванов - зам.-началник цех РМБ; Въпроси по процедурата - Галина Панайотова - специалист търговия, ТО, РБългария 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662090;042 662190; 042 662544, E-mail: g.panayotova@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Цех РМБ, Търговски отделИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.tpp2.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Галина Панайотова - специалист търговия, ТО, РБългария 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662544, E-mail: g.panayotova@tpp2.com, Факс: 042 6950
Място/места за контакт: Търговски отделИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.tpp2.com.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Христина Танева - Завеждащ "Регистратура Обществени поръчки", РБългария 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Регистратура Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.tpp2.com.
Електрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка, монтаж и пуск на металообработващи стругове
Възлагане на обществена поръчка
Доставка, монтаж и пуск на 2 бр. металообработващи стругове с параметри и принадлежности, съгласно спецификация приложена към обществената поръчка
42621000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно спецификация приложена към документацията на обществената поръчка
НЕ
180
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на 950.00 лв 2. Гаранция за изпълнение на договора (в размер на 3% от стойността му, представя се преди подписването му и се освобождава в срок до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранционния срок, при добросъвестно изпълнение и липса на рекламации). 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №.............". 4. Ако гаранциите са банкови то те се представят по представените в документацията образци и са със срок на валидност: Гаранция за участие - 180 дни след датата на отваряне на офертата; Гаранция за изпълнение - 19 месеца от датата на сключване на договора.
1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане и фактуриране: Плащането се извършва на два етапа - І етап - 40% от стойността на договора - авансово, след подписване на договора за доставка и представяне на банкова гаранция от изпълнителя за съответната сума и проформа-фактура за съответната сума. Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ. ІІ етап - 60 % от стойността на договора - до 60 дни след монтаж и пуск на машините, удостоверени с двустранно подписан протокол за окончателно приемане и фактура за съответната сума издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.
Не Преди подписване на договора участникът представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).
Цените в предложението на участника да са в лева, без ДДС. Гаранционен срок на доставените изделия не по-малко от 24 месеца от датата на пуска на машината, удостоверено с протокол за окончателно приемане. Доставката се извършва до 180 дни от датата на подписване на договора. При доставка участниците представят: - Сертификат за произход и декларация за съответствие на материалите вложени при производството на оферираните машини; - Протокол от заводските изпитания на доставените машини; - Двустранно подписан приемо-предевателен протокол и фактура. Възложителят ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките включени в нея - съгласно чл.118 от ЗОП.
1. Чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на доставките, аналогични на обекта на поръчката за 2011 г., 2012г. и 2013 г. Участникът да има оборот от доставки аналогични с предмета на поръчката за периода 2011 г.- 2013 г. не по-малко от 100 000.00 лв.
- По чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Участниците да са изпълнили минимум три договора с предмет еквивалентен или сходен с предмета на поръчката, за последните три години, придружен с препоръки за добро изпълнение. - По чл.53, ал.1 от ЗОП -Сертификат на производителя на изделията за въведена собствена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентно. Удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата /на български език/; - Списък на стандартите използвани при производство на предлаганото изделие. - Декларация за произход на предлаганото изделие.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ОП 14004
НЕ
ДА
Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 12:00и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника /телефон, факс, мобилен телефон, адрес/ и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: BAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
Български
150
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Административна сграда
1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбите на чл. 120 и сл. от ЗОП
20.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ