Версия за печат

00246-2014-0001

BG-с. Ковачево, обл. Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: По технически въпроси - инж. Красимир Иванов - зам.-началник на цех РМБ; Въпроси по процедурата - Галина Панайотова - специалист търговия, ТО, РБългария 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662090; 042 662190; 042 662544, E-mail: g.panayotova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: цех РМБ, Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: По технически въпроси - инж. Красимир Иванов - зам.-началник цех РМБ; Въпроси по процедурата - Галина Панайотова - специалист търговия, ТО, РБългария 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662090;042 662190; 042 662544, E-mail: g.panayotova@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Цех РМБ, Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Галина Панайотова - специалист търговия, ТО, РБългария 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662544, E-mail: g.panayotova@tpp2.com, Факс: 042 6950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Христина Танева - Завеждащ "Регистратура Обществени поръчки", РБългария 6265, с. Ковачево, обл. Стара Загора, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tpp2.com.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж и пуск на металообработващи стругове

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж и пуск на 2 бр. металообработващи стругове с параметри и принадлежности, съгласно спецификация приложена към обществената поръчка

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42621000

Описание:

Стругове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификация приложена към документацията на обществената поръчка

Прогнозна стойност без ДДС
95000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на 950.00 лв 2. Гаранция за изпълнение на договора (в размер на 3% от стойността му, представя се преди подписването му и се освобождава в срок до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранционния срок, при добросъвестно изпълнение и липса на рекламации). 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №.............". 4. Ако гаранциите са банкови то те се представят по представените в документацията образци и са със срок на валидност: Гаранция за участие - 180 дни след датата на отваряне на офертата; Гаранция за изпълнение - 19 месеца от датата на сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане и фактуриране: Плащането се извършва на два етапа - І етап - 40% от стойността на договора - авансово, след подписване на договора за доставка и представяне на банкова гаранция от изпълнителя за съответната сума и проформа-фактура за съответната сума. Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ. ІІ етап - 60 % от стойността на договора - до 60 дни след монтаж и пуск на машините, удостоверени с двустранно подписан протокол за окончателно приемане и фактура за съответната сума издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не Преди подписване на договора участникът представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

Цените в предложението на участника да са в лева, без ДДС. Гаранционен срок на доставените изделия не по-малко от 24 месеца от датата на пуска на машината, удостоверено с протокол за окончателно приемане. Доставката се извършва до 180 дни от датата на подписване на договора. При доставка участниците представят: - Сертификат за произход и декларация за съответствие на материалите вложени при производството на оферираните машини; - Протокол от заводските изпитания на доставените машини; - Двустранно подписан приемо-предевателен протокол и фактура. Възложителят ще отстранява оферта за доставка, когато делът на стоките с произход от трети страни надвишава 50 на сто от общата стойност на стоките включени в нея - съгласно чл.118 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация на участника – удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 (т.1, т.2, т.3 и т.5) и ал.5 от ЗОП - представят се декларации по приложени към документацията за участие образци. Участник, при който са налице обстоятелства по чл. 47, ал.2, т.1, т.2, т.3 и т.5 от ЗОП се отстранява от участие. 3. Всички необходими документи по чл.56 от ЗОП, посочени в обявлението и документацията за обществената поръчка. Непредставянето на някои от посочените документи е основание за отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на доставките, аналогични на обекта на поръчката за 2011 г., 2012г. и 2013 г. Участникът да има оборот от доставки аналогични с предмета на поръчката за периода 2011 г.- 2013 г. не по-малко от 100 000.00 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности

- По чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Участниците да са изпълнили минимум три договора с предмет еквивалентен или сходен с предмета на поръчката, за последните три години, придружен с препоръки за добро изпълнение. - По чл.53, ал.1 от ЗОП -Сертификат на производителя на изделията за въведена собствена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентно. Удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата /на български език/; - Списък на стандартите използвани при производство на предлаганото изделие. - Декларация за произход на предлаганото изделие.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОП 14004

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 12:00и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника /телефон, факс, мобилен телефон, адрес/ и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: BAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.02.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Административна сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ