Версия за печат

04609-2014-0001

BG-Етрополе: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Спортно дружество Етрополе, бул.Партизански 30, За: Георги Василев Нинов, България 2180, Етрополе, Тел.: 0720 62141, E-mail: sdetropole@abv.bg

Място/места за контакт: Георги Василев Нинов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Отдих, култура и религия
Друг: спорт

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително монтажни работи и доставка на спортно оборудване по проект „Създаване на многофункционален спортен и младежки център в община Етрополе. Модернизация и реконструкция на спортна зала „Чавдар”, град Етрополе”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Етрополе
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата поръчка са строително монтажни работи и доставка на спортно оборудване с цел създаване на многофункционален спортен и младежки център в община Етрополе.Основният обект на инвестиция е извършването на модернизация и реконструкция на спортна зала „Чавдар”, град Етрополе”. Предметът на поръчката включва и доставка на необходимите материали за изпълнение на строително-монтажните работи. Обектът се финансира по проект „Създаване на многофункционален спортен и младежки център в община Етрополе. Модернизация и реконструкция на спортна зала „Чавдар”, град Етрополе” с договор за безвъзмездна финансова помощ №23/321/01138 от 08.04.2013 г. между Държавен фонд "Земеделие" и Спортно дружество Етрополе. Пълно описание на обекта и предмета на настоящата процедура е дадено в Том ІІ „Техническа спецификация” от документацията за участие както и в инвестиционните проекти, копие от които са на разположение на заинтересованите лица всеки ден между 9.00 ч. и 12.00 ч. и 13.00 ч. и 17.00 ч. в сградата на спортна зала "Чавдар", град Етрополе. Посещение на обекта се извършва с предварителна уговорка с лицето за контакт посочено в обявлението.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212225, 45212212, 45212200, 45212290, 37400000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни зали
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на плувни басейни
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Ремонт и поддръжане на спортни строителни съоръжения
Спортни артикули и екипировка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

832 092 лева без ДДС- строително - ремонтни работи по модернизация и реконструкция на многофункционален спортен и младежки център в община Етрополе 77 900 лева без ДДС-доставка на спортно оборудване и обзавеждане за многофункционален спортен и младежки център в община Етрополе 39 296 лева без ДДС-доставка и монтаж на обзавеждане на зона за хора в неравностойно положение в многофункционален спортен и младежки център в община Етрополе

Прогнозна стойност без ДДС
949288 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 9 000,00 лв. /девет хиляди лева/. Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Спортно Сдружение Етрополе: Банка ДСК АД, клон Етрополе, IBAN:BG67STSA93000005284026 BIC КОД: STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл. 61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % /два процента/ от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Спортно дружество Етрополе: Банка ДСК АД, клон Етрополе, IBAN:BG67STSA93000005284026, BIC КОД:STSABGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – 30 дни след срока за изпълнение на договора и условия, които да предвиждат възможност за усвояването/задължането и при усовията на приложения в документацията проекто договор. 2.2. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя 30 (тридесет) дни след подписване на констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира със 100% безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" по „Програма за развитие на селските ройони 2007-2013г.“ 1. Плащането на цената по настоящата поръчка се извършва на части, както следва: 1.Авансово плащане в размер на до 20% от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, считано от дата на подписването на договора и след получаване на уведомително писмо за съгласуване на настоящата обществена поръчка от ДФЗ. За извършеното плащане се издава оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса с включен ДДС. Авансовото плащане се приспада пропорционално при всеки тристранен приемо-предавателен протокол (между възложител, изпълнител и строителен надзор) за приети извършение СМР от междинните плащания. 2. Междинни плащания на стойност в размер до 50% от стойността на договора. По време на изпълнението на поръчката Възложителят извършва междинни плащания за действително извършените и приетите СМР, удостоверени чрез подписване на тристранен приемо-предавателен протокол (между възложител, изпълнител и строителен надзор). Междинните плащания ще се извършват в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя. Разходооправдателните документи се представят от Изпълнителя до 2 (два) работни дни след приемане и подписване на съответните актове и протоколи за извършени СМР, съгласно Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр.72 от 15.08.2003г.). Общият размер на авансовото и междинните плащания не трябва да надвишава 70% (седемдесет процента) от стойността на поръчката. 3. Окончателно разплащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: в 30 (тридесет) дневен срок след подписване на окончателен приемо–предавателен протокол (респ. Акт образец 15) и представяне на изискуемите съгласно действащата нормативна уредба документи. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат изплатените до момента авансово и междинни плащания. 4. Сборът от стойностите на авансовото, междинното и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора. 5. Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на тристранен приемо-предавателен протокол (между възложител, изпълнител и строителен надзор). В случай на несъответствия на документацията с реално извършените работи на обекта по отношение на актуваните количества, изисквания за качество и др., съответното плащане се извършва след отстраняването на несъответствията. 6. Непредвидени разходи при изпълнение на поръчката, се заплащат след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им. Стойността на непредвидените разходи не е включена в настоящата поръчка като Възложителят си запазва правото в случай на необходимост да проведе процедура по договаряне без обявление по член 90, ал.1, т.8 от ЗОП. Остойностяването на непредвидените разходи ще става на база ценовите показатели, включени в ценовата оферта на изпълнителя, а именно:-часова ставка - лв/час;-доставно-складови разходи - %;-допълнителни разходи за труд - %;-допълнителни разходи за механизацията - %; - печалба - %; Непредвидените разходи се начисляват единствено върху стойностите на разходите за строителство, свързано с обекта на настоящия договор. Допустимостта им се обосновава и доказва. Доказването им става с подписване на протокол между Възложителя, Изпълнителя и извършващите строителен надзор Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения към документацията образец на Договора за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, но Изпълнителят следва да изпълни изискванията на Закона за обществени поръчки (ЗОП), Правилника за прилагането му и условията, съдържащи се в обявлението и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице в случай, че изпълнителят е обединение. 1. Участие в откритата процедура за възлагане на общ.поръчка могат да вземат на равни начала всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техните обединения, притежаващи капацитет за работи и услуги, необходими за успешна реализация на обекта на наст.общ.поръчка. 2. Тези условия са валидни за всички физически и юридически лица, компании и дружества, учредени по и управлявани съгласно нормативни актове от гражданското, търговското или публичното право на държавата, в която са установени участниците. 3. Ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице с ЕИК в Агенцията по вписванията, преди подаването на офертата за наст.общ.поръчка, тогава неговите членове задължително сключват споразумение с нотариална заверка на подписа помежду си за целите на наст.общ.поръчка. Като минимум, споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, гарантиращи следното: •че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора •да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума. •че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора •не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата. 4. В споразумението (или това може да стане и в документ, различен от споразумението за учредяване, стига да е подписан от всички участници в обединението), членовете на обединението трябва да определят едно физическо лице, което официално да представлява обединението за целите на наст.общ.поръчка. 5. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. 6. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 6.1. документите по чл.56 ал.1, т.1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 6.2. документите по чл.56 ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; 6.3. декларация по чл.56 ал.1, т.11 от ЗОП се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с предмета на поръчката. 7. Участник в наст.общ.поръчка, който е обединение, ще бъде отстранен от нея, ако: •към офертата му не е приложено споразумение за сьздаването на обединение и/или •в приложеното споразумение липсват клаузи, уреждащи всички изисквания, и/или •съставът на обединението се е променил след подаването на офертата. 8. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на общ.поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Установяване наличието на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната. Когато участник в наст.открита процедура за възлагане на общ.поръчка предвижда използването на подизпълнител/ли за изпълнение на част/и от настоящата обществена поръчка, документите, посочени в чл.56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възлагането на работи/задачи на подизпълнител/-и е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията и/или бездействията на всеки от подизпълнител/-ите като за свои действия и/или бездействия. Показателите на подизпълнителите по чл.50 и чл.51 от ЗОП, посочени в обявлението и документацията не могат да служат за покриване на изискванията по същите точки на участника в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП, обявлението и документацията. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняването на участника. За изпълнението на строителството участникът следва да има Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на строежи първа група, трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или екв. Обстоятелството се удостоверява с представянето на заверено копие от удостоверението за вписване или предствяне на декларация от участника за вписването му в ЦПРС за изпълнението на съответната група и категория строежи. *Чуждестранните участници представят документи за наличие на такава регистрация от съответните компетентни органи, съгласно Националното им законодателство. Съгласно чл. 49, ал. 1 ЗОП участникът може да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националното му законодателство. *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, удостоверението или декларацията за вписване в ЦПРС се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. І. Съдържание на Плик № 1: 1. Начален документа на оферта; 2.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника;3. Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице (ЮЛ) или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физ. лице; Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците ЮЛ и ЕТ прилагат към офертите си и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (чл. 24, ал. 1 от ППЗОП); 4.Документ за закупена документация за участие(копие) 5. Документ за внесена гаранция за участие; 6. Административни сведения; 7. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемането им; 8. Декларации по чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП; 9. Декларация за ползване на подизпълнител/и с посочване дела на тяхното участие и вида на работите, които ще извършват; 10. Декларация–съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо);11. Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП-допълнителна информация се съдържа в Раздел VІ.3); 12. Оригинал или нотариално заверено копие на Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в общ.поръчка, ако участникът е такъв. В случай, че в споразумението не е посочено лице, което представлява участника, всеки от членовете на обединението/консорциума подписва нотариално заверено пълномощно, с което упълн-ва лице, което ще представлява обединението; 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от упавляващия и представляващ участника съгласно актуалното му състояние; 14. Списък на лицата в консорциума/обединението (когато е обединение / консорциум);15. Декларация от член на обединение/консорциум (когато е прил.); 16. Доказателства за изпълнение на изискванията към участника за икономическото и финансово състояние съгласно т. ІІІ.2.2; Продължава в Раздел VІ.3) "Допълнителна информация" на настоящето обявление.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс, годишен отчет за приходите и разходите и Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за последните 3 (три) финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Изискването за представяне на Годишен баланс и годишен отчет за приходите и разходите не важи за участници представили ЕИК, които са обявили ГФО по партидата си в Търговския регистър. Ако някой от документите липсва на посочения сайт се изисква неговото представяне на хартиен носител в офертата. Ако участникът е физическо лице възложителят ще приеме копия на годишни данъчни декларации и/или други документи като справка/удостоверение от работодател, декларация от участника, удостоверяващ дохода му за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от законодателството на държавата, в която е установен. Документите следва да се представят като копия, заверени от Участника. *За участници-чуждестранни лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, където са установени. 2. Справка-декларация за общия оборот и оборота от СМР сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години(2011,2012 и 2013) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, по образец. *При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи по т. 1 и 2 се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор), а когато участникът предвижда подизпълнител/и документите за него/тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях). 3. Застрахователна полица по чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство с минимален праг съответстващ на категорията на обекта – копие, заверено от Участника. Участникът следва да подновява застраховката редовно до изтичане на срока на изпълнение на поръчката и срока за отстраняване на дефекти. *Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани. *В случай, че участникът е обединение, изискването за представяне на Застраховка за професионална отговорност в строителството се отнася за всеки от членовете в обединението, които ще изпълняват съответните дейности по строителство. *Когато участникът предвижда подизпълнител/и документът за него/тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях). *Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а горепосочените документи, които са на чужд език, се представят и в превод на български език.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е реализирал общо за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер не по-малко 2 840 000 лв. (два милиона осемстотин и четиридесет хиляди) лева без включен ДДС. 2. Участникът трябва да е реализирал общоМХМ за последните три финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от *сходни СМР с обекта на поръчката не по-малко от 1 420 000 лв. (един милион четиристотин и двадесет хиляди лева) без ДДС. * Под „сходни“ с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт на административни, жилищни сгради и спортни сгради и съоръжения. 3. Участникът трябва да притежава валидна застрахователна полица “Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимален праг съответстващ на категорията на обекта , покриваща вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. *За участник, установен/ регистриран в Република България, застрахователната полица за строителство следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията. *За участник, установен/ регистриран извън Република България застрахователната полица за строителство следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен регистриран участникът. *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението /консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителството. *При участие на подизпълнител/и изискването по т. 3. към тях се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък – Декларация на договори сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите, придружен от препоръки за добро изпълнение и/или договори. Списъка следва да включва предмет на договорите, техните стойности, датите на подписване, период на изпълнение и дата на въвеждане в експлоатация на обекта.2. Референции (препоръки) за добро изпълнение, с посочени в тях стойности, дата и място на изпълнение на строителството – копия, заверени от участника. *При участник-обединение, което не е юридическо лице, изисканите по-горе документи по т.1 и 2 се представят съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП (само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор). 3.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (вж. Раздел ІІІ.2.1) по-горе "Изисквания към кандидатите или участниците включително за вписването им в професионални или в търговски регистри", втори абзац). 4. Сертификати за притежавани от участника ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 и OHSAS 18001 с обхват сходен на предмета на поръчката или еквивалентни на тях – заверени копия от участника; *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатът се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителство. *Когато участникът предвижда подизпълнител/и всички горепосочени документи за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях). *Когато участникът е чуждестранно лице офертата се подава на български език, а всички горепосочени документи, които са на чужд език се представят и в превод на български език. 5. Списък на ръководния състав и на технически екип, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството, в съответствие с изискванията на възложителя; Списъкът трябва да включва задължително информация за лицата от техническия екип, които ще участват непосредствено в изпълнение на поръчката, за които се прилагат заверени копия на документи, доказващи образование, стаж и професионална квалификация, в зависимост от дейностите, които ще извършват и се прилага също професионална автобиография – в оригинал, по образец , изготвена и подписана от всеки един от членовете на техническия екип 6. Копия от дипломи или други документи, издадени от трети лица, удостоверяващи квалификацията, опита и правото на всяко едно физическо лице, което е ангажирано в обществената поръчка от участника да предоставя и/или извършва дейностите за които е ангажирано. 7.Декларация за средно-списъчния състав на работниците на участника за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата и в съответствие с изискванията на възложителя – в оригинал, попълва се образец; Към декларацията се прилага справка от НАП за брой осигурени лица за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата; чуждестранните лица прилагат към декларацията еквивалентна справка и/или декларация за брой осигурени лица предхождащ месеца на подаване на офертата 8. Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване и механизация, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка и в съответствие с изискванията на възложителя - в оригинал, попълва се образец; Към декларацията се прилагат заверени копия на документи за собственост и/или договор за наем/лизинг. За машините и оборудването, които ще се ползват по силата на договор за наем и/или лизинг трябва да се представят документи, от които да е видно, че наемателя и/или лизингополучателя могат да се разпореждат с предоставената техника. Участниците могат да представят заверено копие на извлечение от инвентарна книга, от което да е видно, че разполагат с предлаганата техника, като за техниката, която е на лизинг се представя копие на договора за лизинг, придружен с приемателно-предавателен протокол или фактура.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите договор/и/ за извършване на СМР, сходни с обекта на поръчката*, като поне един от тях следва да включва изпълнението на поне един обект – спортна зала със застроена площ минимум 2300 кв. метра Под „сходни с обекта на поръчката” следва да се разбират дейности, свързани с изпълнение на строително-монтажни работи по изграждане и/или реконструкция/ремонт на административни, жилищни сгради и спортни сгради и съоръжения. 2.Участникът (консорциумът/обединението в съвкупност) да разполага с екип от технически експерти за изпълнение на поръчката (ключов персонал), както следва: а) Ключов експерт 1 – ръководител обект - дипломиран строителен инженер или строителен техник, със стаж минимум 3 (три) години като ръководител обект на обекти от подобен характер. б) Ключов експерт 2 – специалист по контрол на качеството - правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация в) Ключов експерт 3 – специалист, отговорен за безопасността на труда - правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация Забележка: Под „еквивалентно образование или специалност” да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са спец-те, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учеб.програма на съотв.специалност по посочените по-горе. Когато участникът е установен и регистриран извън РБългария, се представя списък на експертите и съответните им специалности и правоспособност, съгласно зак-то на държавата, където е установен и регистриран участника. За целите на наст.процедура „проект”, се използва като синоним на инфраструктурен обект. * В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т.1 и по т.2 трябва да бъдат изпълнени общо от обединението. 3. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от I група, строежи от III категория. 4. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството, опазване на околната среда,с обхват на дейностите по предмета на поръчката съгласно съотв.системи и управление на здравословните и безопасни условия на труд: •ISO 9001:2008 за управление на кач-во или екв.; •ISO 14001:2004 за управление на ок.среда или екв.; Съгласно чл.53, ал.4 ЗОП възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осиг-не на кач-то или за опазване на ок.среда. •Система за управление на здравословните и безопасни условия на труд OHSAS 18001 или еквивалентна, като всички системи да са с обхват сходен с предмета на поръчката. 5.Участникът трябва да има средносписъчен състав за месеца, предхождащ месеца на подаване на офертата не по-малко от 10 работници за изпълняване на поръчката 6. Участникът трябва да има на разположение следните транспортни средства и механизация за изпълнение на строително-монтажните работи: багер-1 бр.; товарен автомобил-самосвал-1 бр.; бордови автомобил - 1 бр., подемник - 1 бр., ударо-пробивни машини - 3 бр., електрожен - 1 бр. *В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, сертификатът се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, които ще изпълняват дейности свързани със строителство. *Когато участникът предвижда подизпълнител/и всички горепосочени документи за тях се представят съобразно чл. 56, ал. 2 от ЗОП (за всеки от тях).
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение на поръчката до 100 т.умножено с коефициент 10%; тежест: 10
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващ два подпоказателя-технологична последователност на строителните процеси до 60 т. и управление на риска до 40 т.-общо до 100 т. умножено с коефициент 40 %; тежест: 40
Показател: Ценово предложение в лева без включен ДДС до 100 т. умножено с коефициент 50%; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен и електронен носител всеки работен ден в срок до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Стойността на настоящата документация е в размер 12.00 лв. (дванадесет лева) с включен ДДС, като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок чрез внасяне по обявената банкова сметка. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в сградата на Спортна зала "Чавдар"- гр. Етрополе бул. „Партизански“ № 30, ет.2. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на спортна зала "Чавдар" на горепосочения адрес от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:30 часа, всеки работен ден. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 13:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

СПОРТНА ЗАЛА "ЧАВДАР" , град Етрополе

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Постъпилите оферти ще се отварят публично. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г., съгласно сключен Договор №23/321/01138 от 08.04.2013 г.между Държавем фонд "Земеделие" и Спортно дружество Етрополе в изпълнение на проект „Създаване на многофункционален спортен и младежки център в община Етрополе. Модернизация и реконструкция на спортна зала „Чавдар”, град Етрополе”

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължава от Раздел ІІІ.2.1): 17. Доказателства за изпълнение на изискванията за техническите възможности и квалификация съгласно т. ІІІ.2.3;18. Декларация за приемане условията в проекта на договора;19. Документ за регистрация по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен. ІІ. Съдържание на Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение и срок за изпълнение (съгласно образец), съдържащо като минимум изискуемата по образеца информация при съблюдаване на одобрените инвестиционни проекти, техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. ІІІ. Съдържание на Плик № 3 с надпис „Ценово предложение“ : Ценово предложение (съгласно образец) с приложени остойностени количествено-стойностни сметки. Извън плик „№3” не трябва да е посочена никаква информация относно цената, предложена от участника. *** *** *** ІІ. Участниците могат да получат необходимата информация за: -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в Република България, където трябва да се предоставят услугите и да се извърши строителството. - органите по опазването на околната среда-от Министерството на околната среда и водите или Изпълнителна агенция за опазване на оклната среда и водите. *** *** *** ІІІ. 1. Поради липса на собствена уеб страница (съответно електронна рубрика "Профил на купувача") Възложителят ще предостави цялата документация на физически носители - диск и хартиени копия 2. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява с изрично уведомление до кандидатите и с обява на уеб страницата на община Етрополе и на видно място в сградата на общината и на спортна зала "Чавдар". Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 8 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Спортно дружество Етрополе, бул. "Партизански" № 30, Република България 2180, Етрополе, Тел.: 0720 62141, E-mail: sdetropole@abv.bg

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ