Версия за печат

00037-2014-0002

BG-Тетевен:

РЕШЕНИЕ

Номер: 5 от 17.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Тетевен, пл."Сава Младенов" №9, За: инж. Мариян Алексиев, Десислав Цветанов, РБългария 5700, Тетевен, Тел.: 0678 52200, E-mail: mayortn@abv.bg, Факс: 0678 52588

Място/места за контакт: инж. Мариян Алексиев, Десислав Цветанов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.teteven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.teteven.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=130&Itemid=235&lang=bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на консултант за външна техническа помощ по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод"

II.3) Кратко описание на поръчката

"Избор на консултант за външна техническа помощ по проект "Интегриран инвестиционен проект за подобряване инфраструктурата за питейни и отпадъчни води Тетевен - Изграждане ПСОВ, канализационна мрежа, подмяна на водопровод" Външна техническа помощ - ще подпомага служителите за изпълнението на следните задачи. Подпомагане дейността на ЗИП: • оперативно подпомагане членовете на ЗИП при осъществяване на административното, техническо и финансово управление на проекта, включително подкрепа при изпълнение на препоръките на Управляващия орган и Междинното звено на ОПОС; • преглед съвместно със ЗИП, на всяко искане за плащане от страна на изпълнителите на договорите за обществени поръчки, попадащи в обхвата на проекта; • съдействие при изготвяне на месечните справки, доклади за напредък и искания за средства до Управляващия Орган на ОПОС, както и при изготвяне на друга документация, свързана както с изпълнението на инвестиционния проект, така и с администрирането и управлението на проекта, съгласно правилата на ОПОС; • подпомагане изпълнението и контрола по изпълнението на мерки и препоръки от верифициращи, контролиращи и одитиращи органи, свързани с осъществяването на инженерно-технически и строителни дейности по проекта. Предоставяне на инженерно-технически консултации на всички етапи на изпълнение на проекта: • предоставяне на инженерно-технически консултации във връзка с изпълнението на проекта; • техническо консултиране на членовете на ЗИП във връзка с провеждането на проверки на място от страна на Междинното звено и Управляващия орган на ОПОС и други проверяващи и одитиращи институции. • юридически консултации.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71540000, 71541000, 71312000, 71311300, 71500000, 71530000, 71800000

Описание:

Услуги по управление, свързани със строителството
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски инженерни услуги в строителството
Технически препоръки и консултации по изграждане на инфраструктура
Услуги, свързани със строителството
Строителни консултантски услуги
Консултантски услуги в областта на водоснабдяването и отпадъчните води

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 3 от 03.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-577856
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 4 - 3951 от 07.01.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 37-2014-2
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

577856

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

03.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

IV.2.1) Критерии за възлагане

Вместо:

Критерий 1:(Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация , което включва: Степен на подробност и степен на разбиране на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора, Описание на стратегията на участника, График за изпълнение на дейностите/Времеви график; Тежест 70 т.

Да се чете:

Критерий 1:(Тп) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация , което включва: Степен на подробност и степен на разбиране на основните цели и очакваните резултати от изпълнението на договора - 30 т., Описание на стратегията на участника - 50 т., График за изпълнение на дейностите/Времеви график - 20 т.; Тежест 70 т.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
04/02/2014 17:00
Да се чете:
06/02/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
23/01/2014 17:00
Да се чете:
27/01/2014 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за отваряне на офертите

Вместо:
05/02/2014 10:00
Да се чете:
07/02/2014 10:00

VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

В документацията по поръчката - Указания за участие, т. 9.5. Оценка на офертите (стр. 22-23) вместо "Преди да премине към оценка на предложенията на участниците комисията проверява дали същите отговарят на изискванията на възложителя и дали обезпечават качественото изпълнение на поръчката, отчитайки спецификите й. Проверяват се представените от участниците обосновка, стратегия на участника и график за изпълнение на дейностите. На този етап от участие се отстраняват офертите на участниците, които не отговарят на изискванията на възложителя и не обезпечават качественото и срочно изпълнение на поръчката, видно от представената техническа оферта. Офертите на участниците, които отговарят на изисквания на възложителя се подлагат на анализ и се оценяват по следните критерии" следва да се чете: "Преди да премине към оценка на предложенията на участниците, комисията проверява, дали същите отговарят на изискванията на възложителя. Офертите на участниците, които отговарят на изисквания на възложителя се подлагат на анализ и се оценяват по следните критерии"


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

17.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Mилен Ганев Милев
Длъжност: Кмет на Община Тетевен