Версия за печат

00467-2013-0015

BG-Крумовград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Крумовград, площад "България" № 5, За: Фатме Осман, Република България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7101, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Място/места за контакт: Секретар на Община крумовград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krumovgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.krumovgrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Общинска администрацияДруго (моля пояснете): Общинска администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства” по обособени позиции: №1- Матричен принтер А3, №2 - 13 броя компютърни конфигурации и 8 броя лазерни монохромни принтери А4, №3 - Цветен лазерен принтер А4, №4 -Ксерокс А3 комбиниран с принтер, №5 - Цветен скенер А3”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Крумовргад, обл. Кърджали, пл."България" № 5 административен адрес на Община Крумовград
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Договорите са сключени след проведена процедура в изпълнение на необходимостта породена от нуждата от нови омпютърни конфигурации и възстановяване на изгорели компютърни конфигурации с цел обезпечаване на работния процес на общинската администрация и нови периферни устройства за специализираната администрация , обезпечаване на ОбС- Крумовград и ангажиментите на Община Крумовград като бенефициент по европроекти и оборудване на работна среда за служители и експерти. Заложеното количество за закупуване по обособени позиции е както следва:№ 1- 1 брой- Матричен принтер А3, №2 - 13 броя компютърни конфигурации и 8 броя лазерни монохромни принтери А4, №3 - 1 брой Цветен лазерен принтер А4, №4 - 1 брой Ксерокс А3 комбиниран с принтер, №5 - 1 брой Цветен скенер А3”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 30232000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Периферни устройства

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1896 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 559839 от 13.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 08 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Д О Г О В О Р № 08/17.01.2014год.за доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства по обособени позиции
V.1) Дата на сключване договора
17.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ” АД вписано в търговския регистър с ЕИК 831641791, общ. Столична, район ”Оборище”, ул.”Панайот Волов.” № 2, Република България 1504, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607

URL: www.is-bg.net.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 309.6 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 09 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Д О Г О В О Р № 09/17.01.2014 год за доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства по обособени позиции
V.1) Дата на сключване договора
17.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ” АД вписано в търговския регистър с ЕИК 831641791, общ. Столична, район ”Оборище”, ул.”Панайот Волов.” № 2, Република България 1504, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607

URL: www.is-bg.net.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 230.4 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 10 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Д О Г О В О Р № 10/17.01.2014 год за доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства по обособени позиции
V.1) Дата на сключване договора
17.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ” АД вписано в търговския регистър с ЕИК 831641791, общ. Столична, район ”Оборище”, ул.”Панайот Волов.” № 2, Република България 1504, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607

URL: www.is-bg.net.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1356 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор