Версия за печат

00353-2014-0009

BG-Козлодуй: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД, 3321, гр. Козлодуй, За: Георги Стефанов, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73822, E-mail: GIStefanov@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки", У-ние "Търговско"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подмяна на апаратура и вторична комутация в шкафове на охлаждане и янсенов регулатор, 3АТ, 2АТ, 1Ре, 2Ре и 3Ре в цех ОРУ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Подмяна на апаратура и вторична комутация в шкафове на охлаждане и янсенов регулатор на 3АТ, 2АТ, 1Ре, 2Ре и 3Ре в цех ОРУ. Предвижда се демонтаж на апаратурата от шкафовете, доставка и монтаж на ново оборудване в съществуващите табла, съгласно приложено пълно описание на обекта на поръчката и приложени количествени сметки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45310000, 31214100

Описание:

Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Прекъсвачи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обем строително монтажни работи за изпълнение както и доставката на резервно оборудване са посочени в приложените количествени сметки към документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
540000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 5000лв. Гаранция за изпълнение на договора - в размер до 3 % от стойността му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по т. 2.1. ежемесечно до 30 календарни дни на база на завършените работи срещу представяне на Протокол за установяване на завършени работи по договора, други документи съгласно условията на договора и Пълно описание на обекта на поръчката № 2013.УИН.4.306.1.ТЗ.2 и оригинална фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. “Документи за подбор”: 1.1. Списък на документите. 1.2. Документ за регистрация на кандидата или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 1.3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 1.4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП. 1.5. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП. 1.6. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП. 1.7. Декларация за използване или неизползване на подизпълнители при изпълнението на поръчката. 1.8. Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. 1.9. Документ за гаранция за участие. 1.10. Декларация за подаване на оферта. 1.11. Декларация за приемане условията в проекта на договор. 1.12. Информационен лист. Възложителят отстранява от участие Кандидати, за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания: 1. Кандидатите да имат валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строителство за строежи минимум трета категория, съобразно изискванията на Наредбата за условия и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискуеми документи: 1. Застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ за строителство за строежи трета категория съобразно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: 1. Кандидатите да имат опит в извършването на подобни дейности и да имат изпълнен минимум един договор с подобен предмет. Под “подобни на предмета на поръчката дейности” се разбират дейности по демонтаж и монтаж на електрическо оборудване в електрически централи и подстанции; 2. Валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи минимум трета група, трета категория, съгласно Закон за камарата на строителите; 3. Наличие на техническо оборудване и технически лица за изпълнение на поръчката; 4. Валиден сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на качеството на кандидата с ISO 9001:2008, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка. 5. Наличие на акредитирана лаборатория за ПНР на оборудването /орган за контрол от вида С/ в съответствие с ISO/IEC17020:2005 за дейности, покриващи предмета на обществената поръчка. Изискуеми документи: 1. Списък на договорите с подобни на предмета на поръчката дейности, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи трета група, трета категория; 3. Описание на разполагаемото техническо оборудване. 4. Списък на техническите лица, които ще изпълняват обществената поръчка, включително и на тези, отговарящи за контрола на качеството и на монтажа на оборудването, с данни за професионалната им квалификация и трудов стаж. Техническите лица да притежават необходимата за съответната дейност квалификационна група по “Правилника за безопасност и здраве при работа в електрически уредби и топлофикационни централи и по електрически мрежи” (ПБЗР-ЕУ) и “Правилник за безопасност при работа в неелектрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по топлопреносни мрежи и хидротехнически съоръжения” (ПБЗР-НУ). Кандидатът да разполага с кадрови ресурс притежаващи 4 (5) квалификационна група, по техника на безопасност, съгласно ПБЗР-ЕУ и 5 квалификационна група, съгласно ПБЗР-НУ на електрически и топлофикационни централи и по топло преносни мрежи и хидротехнически съоръжения; 5. Сертификат, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството, удостоверяващ съответствието на системата за управление на качеството на кандидата с ISO 9001:2008, за дейностите, покриващи предмета на обществената поръчка; 6. Наличие на акредитирана лаборатория за ПНР на оборудването /орган за контрол от вида С/ в съответствие с ISO/IEC17020:2005 за дейности, покриващи предмета на обществената поръчка.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 25284

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

"АЕЦ Козлодуй" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на кандидата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Срокът на договора или срокът за изпълнение на поръчката по т. ІІ.3 от обявлението е сбор от сроковете по отделните съоръжения, задължения на Изпълнителя по договора.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление "Търговско", отдел "Обществени поръчки", гр. Козлодуй, Република България 3321, гр. Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: sbreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ