Версия за печат

02712-2014-0003

BG-Габрово: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

северноцентрално държавно предприятие -ДП Габрово, териториално поделение Държавно горско стопанство габрово, ул."Минзухар"№1, За: Пенка Йовчева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 803502, E-mail: gabrovo@scdp.bg, Факс: 066 805643

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.scdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.scdp.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодично техническо обслужване, включващо – профилактика, „Периодично техническо обслужване, включващо – профилактика, ремонт /основен и текущ/, осигуряване резервни части на 8 /осем/ броя моторни превозни средства, собственост на „Северноцентрално държавно предприятие“ ДП – гр.Габрово, стопанисвани от ТП ДГС „Габрово“ - гр.Габрово за 2014г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: град Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обслужване и ремонт при необходимост, включително доставка на резервни части материали и консумативи, на МПС собственост на "СЦДП-ДП Габрово териториално поделение ДГС Габрово. Броят на МПС, технически данни за всяко от тях, като марка, ъгодина на производство,двигател, рама и др са посочени в Техническата спецификация, която е неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБщото количество се формира от заявките на възложителя през срока на договора

Прогнозна стойност без ДДС
30000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1.1. Гаранцията за участие в процедурата е изчислена в размер на 1 % от прогнозната стойност на поръчката и е 300 (триста) лева. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима в касата на стопанството ипи по следната банкова сметка на ТП ДГС „Габрово“: IBAN BG44CECB979010E6596200 в „ЦКБ“ Габрово. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ трябва да се посочи „гаранция за участие в открита процедура по ЗОП“, както и номера на решението за откриване на процедурата. б) оригинал на банкова гаранция за участие, безусловна и неотменима, издадена в полза на Възложителя, с валидност най-малко 30 (Тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител по сумата по гаранцията. 1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от Възложителя по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС и може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима в касата или по банковата сметка на ТП ДГС „Габрово“, съгласно 1.1. „а”. В платежния документ трябва да се посочи, като основание за внасяне на сумата „гаранция за изпълнение на договор за възлагане на обществена поръчка“ и номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, с валидност най-малко 30 (Тридесет) дни след изтичане срока на договора. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Забележка: Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител по сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от Възложителя в съответствие с условията на проекта на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на техническото обслужване и ремонта ще се извършва със 100 % банков превод в рамките на 30 /тридесет/ дни след всяка извършена услуга срещу представяне на оригинална фактура и двустранно подписана сервизна поръчка от представители на изпълнителя и възложителя. Фактурата, издадена от изпълнителя съдържа информация за вида на извършените работи, времетраенето на извършените дейности, цената на труда, наименованието на резервните части, материали и консумативи, вложени в обекта на поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В обявената процедура може да участват всички лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и по отношение на които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , б "а", "б", "в", "г", "д", ал. 5, т. 1, както и по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3, т. 4 и т.5, ал.5, т.2 от ЗОП. 2. Участниците в процедурата трябва да притежават икономически и финансови възможности да изпълнят поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща информация за оборота от дейността на участника за последните три години /2010г., 2011г. и 2012г. / или от датата , на която участникът е учреден, или е започнал дейността си. Декларацията е по Образец - Приложение № 6.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал за последните три години /2010г., 2011г. и 2012г./ или от датата, на която е учреден, ако развива дейност по-малко от 3 години, не по-малко от 60 000,00 /шестдесет хиляди/ лева оборот от дейността по услугите, предмет на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги /сходни с настоящата поръчка/, изпълнени през последните три години, предхождащи датата, вписана в обявлението като краен срок за получаване на оферти, отразяващ стойностите, датите и възложителите. Декларацията е по Образец Приложение № 7, придружена с препоръки за добро изпълнение, съдържаща и данни – телефони и лица за контакт с възложителите по тези договори.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е бил изпълнител поне на 1 /един/ договор, изпълнен през последните 3 /три/ години, предхождащи датата, вписана в обявлението, като краен срок за получаване на оферти, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. Задължително изискване е в автопарка по изпълнения договор да присъстват автомобили от марките, основен обект на настоящата поръчка, като участникът го указва изрично, представяйки препоръка за добро изпълнение.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: предложена цена за един сервизен час без включен ДДС; тежест: 80 точки
Показател: отстъпка от цената на оригиналните и неупотребяване части, материали и консумативи, определени от производител или от официален вносител / в проценти/; тежест: 20 точки

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

град Габрово, ул."Минзухар"№1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масово осведомяване и представителите на юридическите лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп по електронен път до документацията за участие е възможен на официалния сайт на възложителя www.scdp.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

жалби се подават в сроковете определени в чл. 120 ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ