Версия за печат

00270-2014-0001

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 1, За: Десислава Гайдарова, Николай Атанасов; Маргарита Димитрова, България 1594, София, Тел.: 03592 9403370; 03592 9402248; 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерски съвет

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„СМР на сгради – недвижима културна ценност, доставка и монтаж на оборудване за тях по проект:„Реставрация и консервация на дворец „Евксиноград“ и прилежащия му парк“, както следва: • реставрация и консервация на дворец „Евксиноград” и АТЦ; • реставрация, реконструкция (промяна на предназначението) и консервация на сграда „Щал”; • реставрация и консервация на археологически разкопки - крепост „Кастрици“; •реставрация и консервация на оранжерии.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Гр. Варна - Стопанство "Евксиноград"
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнителят на обществената поръчка се ангажира да извършва СМР и доставки на обектите в пълно съответствие с изискванията на одобрените проекти и техническите спецификации – неразделна част от документацията за участие. При изпълнение на всички дейности изпълнителят следва да спазва изискванията на Закона за културното наследство (ЗКН). Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от изпълнителя и изискванията към всяка една от тях, са посочени в техническите спецификации на одобрената документация. „СМР на сгради – недвижима културна ценност, доставка и монтаж на оборудване за тях, както следва: - реставрация и консервация на дворец „Евксиноград” и АТЦ; - реставрация, реконструкция (промяна на предназначението) и консервация на сграда „Щал”; - реставрация и консервация на археологически разкопки - крепост „Кастрици“; - реставрация и консервация на оранжерии.Техническата спецификация и количествените сметки са неразделна част от документацията за обществената поръчка. Дворец "Евксиноград" и АТЦ – СМР и доставка; сграда „Щал” – СМР и доставка; Реставрация и консервация на археологически разкопки - крепост "Кастрици"; Реставрация и консервация на оранжерии

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45262700, 45454100, 42416100, 42512000, 44230000, 44221200, 44171000, 45312200, 39717200, 39221000, 44410000, 39100000, 44115210, 45310000, 45313100

Описание:

Стрителни и монтажни работи по реставрация на сгради
Строителни работи по реставрация
Асансьори за хора
Климатични инсталации
Строителна дограма
Врати
Плочки (строителни)
Работи по инсталиране на сигнално-охранителни известителни системи
Климатици
Кухненско оборудване
Артикули за баня и кухня
Мебелировка
Оборудване за водопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на асансьори

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дворец "Евксиноград" и АТЦ – СМР и доставка сграда „Щал” – СМР и доставка Реставрация и консервация на археологически разкопки - крепост "Кастрици" Реставрация и консервация на оранжерии Дворец „Евксиноград“, АТЦ и ЩАЛ – основен обем на дейностите: Подготовка на сградите за извършване на строително - ремонтните и реставрационно - консервационните работи, демонтажни работи на подови настилки, стенни облицовки, дървена дограма, интериорни врати, нова зидария, вътрешно хидроизолиране на фасадни стени на сутеренни помещения, обработка на стени, машинно полагане на вароциментови мазилки по стени на сутеренни помещения, направа на армирана циментова замазка, доставка и монтаж на фаянс и гранитогрес, производство, доставка, монтаж и обработка на масивно дюшеме и дървени первази по детайл, паркетни настилки, текстил по стени, боядисване на стени и тавани с акрилни бели и цветни бои, обработка на фасади, ремонт на покривна дървена конструкция и обшивки от медна ламарина, доставка и монтаж на дограма от трислойна дъбова дървесина, интериорни врати и прозорци от алуминиева дограма, доставка и монтаж на стоманени интериорни врати и от MDF. Демонтаж на стара и изграждане на нова осветителна, двигателна и мълниезащитна електроинсталация. Изграждане на СКС, сигнално охранителна система, интегрирана система за сигурност, видеонаблюдение, пожароизвестителна инсталация. Доставка на климатична техника и изграждане на климатична инсталация. Изграждане на асансьорни уредби. Демонтаж на стара и изграждане на нова водопроводна и канализационна инсталации и сградни отклонения. Доставка и монтаж на оборудване за баня /клозетни седала, бидета, умивалници, чугунени вани, смесителни батерии и др./ от късен Викториански стил. Доставка и монтаж на мебели, изработени от масивна орехова дървесина и фурнировано ПДЧ. Доставка и монтаж на кухненско оборудване - работни маси от неръждаема стомана и кухненски електрически уреди. Крепост „Кастрици“ – основен обем на дейностите: Почистване на съществуващи зидове от пръст, обработка на стара фугировка, презиждане или укрепване на зидове, каменна зидария от ломен или дялан камък, полагане на бутобетон, полагане на каменни плочи по калдъръми, реставрация и съхранение на същите, насип и валиране на едър филц, направа на дървена покривна конструкция, обшивка, гредоред и др. и обработка с препарати против пожар, направа на изкопи и извозване на земни маси. Изграждане на фасадно художествено осветление, включващо изграждане на кабелни трасета в изкопи, изграждане на разпределителни шахти, заземителни уредби, доставка и монтаж на осветителни тела и пусково-регулираща апаратура. Оранжерии – основен обем на дейностите: Извършване на изкопни работи, демонтаж и възстановяване на дървени покривни конструкции, възстановяване на ламаринени обшивки, направа на хидро и топлоизолации, възстановяване на вътрешни мазилки, оригинални каменни настилки и облицовки, реставрация на метални и стенни метални конструкции вкл. заключалки, остъкляване на метални рамки с удароустойчиво стъкло. Доставка и монтаж на дървена дограма от трислойна дървесина, алуминиеви витрини със стъклопакети. Подмяна на водопроводни и канализационни инсталации, Изграждане на електрозахранване и вътрешни електроинсталации, изграждане на отоплителни инсталации, доставка и монтаж на отоплителен нафтов котел и съответните съоръжения към него.

Стойност, без да се включва ДДС
6252054.82 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

300

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие, в размер 60 000 (шестдесет хиляди лева). Сумата представлява под 1% (един процент) от стойността без ДДС. 2. Гаранцията за участие може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 3. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция, със срок на валидност не по-малко от 200 (двеста) дни от датата, определена като краен срок за представяне на оферти. Срокът може да се удължава по обосновано искане на възложителя. 4. Когато участникът избере гаранцията да бъде представена под формата на парична сума, същата следва се внесе по следната сметка: БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА BIC: BNBGBGSD Банкова набирателна сметка в лева (за гаранции по ЗОП) IBAN: BG38BNBG9661 3300 1579 01 5. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано следното: „Гаранция за участие в процедура с предмет: „СМР на сгради – недвижима културна ценност, доставка и монтаж на оборудване за тях по проект:„Реставрация и консервация на дворец „Евксиноград“ и прилежащия му парк“, 6. В случай на избор на участника за изпълнител на настоящата обществена поръчка, същият следва да представи преди подписването на договора, гаранция за изпълнението му, в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без вкл. ДДС, която може да бъде парична сума или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че е безусловна и неотменима; е в полза на възложителя; е със срок на валидност най – малко 3 (три месеца) след изтичане на срока на изпълнение на договора; има възможност за нейното усвояване на части. Гаранцията за изпълнение се освобождава до 40 (четиридесет) дни от получаването на разрешение за ползване на обекта съгласно Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не дължи лихви за периода, през който средствата законно са били у него. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да задържи гаранцията за изпълнение на договора, ако: а) в процеса на неговото изпълнение, възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд; б) ако ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ не започне работа по изпълнение на договора или договорът бъде развален по негова вина, както и в случаите на лошо, частично и друго неизпълнение. 7. Участникът обезпечава авансовото плащане чрез гаранция на авансово плащане, покриваща 100% неговия размер.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, където е посочена следната схема на плащанията: Схема на плащане: 1. Аванс, в размер на 10% (десет процента) от стойността на договора. Авансът е платим в срок до 20 (двадесет) работни дни след датата на сключване на договора за възлагане на изпълнението на дейностите и представяне на фактура. Авансът се приспада изцяло от първото междинно плащане. Участникът обезпечава авансовото плащане чрез гаранция на авансово плащане, покриваща 100% неговия размер. 2. Междинни плащания се извършват в срок до 20 (двадесет) работни дни след издаване на фактура, както следва: а) Първият сертификат за междинно плащане, съгласно чл. 43 от проекта на договор се издава, след достигане на обем на извършени работи (СМР и/или доставки), чиято стойност се равнява на 30% от стойността на договора. С първия сертификат за междинно плащане изцяло се приспада извършеното авансово плащане към изпълнителя и дължимите средства са в размер на 20% от стойността на договора. б) Вторият сертификат за междинно плащане, съгласно чл. 43 от проекта на договор, се издава, след достигане на обем на извършени работи (СМР и/или доставки), чиято стойност се равнява на 60% от стойността на договора и дължимите средства са в размер на 30% от стойността на договора. в) Третият сертификат за междинно плащане, съгласно чл. 43 от проекта на договор, се издава, след достигане на обем на извършени работи (СМР и/или доставки), чиято стойност се равнява на 90% от стойността на договора и дължимите средства са в размер на 30% от стойността на договора. Сертификатите за междинно плащане се издават на база издадени и подписани по реда на действащото законодателство, протоколи, Протокол за приемане на извършени СМР, по образец на ОПРР, като достигнатият обем работа трябва да бъде посоченият или по-голям. 3. Окончателно плащане, в размер на останалите 10% (десет процента) от стойността на договора, дължимо в срок от 30 (тридесет) дни след издаване на фактура от изпълнителя, придружена с протокол, образец 16 за установяване на годността за ползване на строежа, съгласно НАРЕДБА № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, одобрен Сертификат за окончателно плащане, подписан Окончателен доклад от Строителния надзор, приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и предаване на пълен комплект на документацията на Обекта.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от НК; б) подкуп по чл. 301 - 307 от НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК; 2. обявен в несъстоятелност; 3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 5. лишен от правото да упражнява определена професия или дейност (извършване на СМР, реставрация и консервация на недвижими културни ценности) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 6. виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение ; 7. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 8. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 г.; 9. осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчки. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване конфликт на интереси. Изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП се прилагат за лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б "а" до "д", т. 2 и 3, ал. 2 , т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП с декларация. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП , когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията се отнасят и за тях. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, указани в обявлението. (Продължава в поле VІ.3 - Допълнителна информация.)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Копие от валиден застрахователен договор за застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), които ще осъществяват строителството, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им. Документът се представя от участникът/всеки от членовете на обединението/подизпълнители, които ще извършват строителни дейности и които подлежат на задължително застраховане. За т.2 и т. 3.: Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот (приход) и оборота от сходни дейности (изпълнение на строително-монтажни работи, включващи консервационни и/или реставрационни работи на обекти недвижими културни ценности) за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.) (по образец), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За т.4: Оригинал на удостоверение от банка за достъп до кредитна линия в необходимия размер, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на подаване на офертата в настоящата процедура, от което да е видно, че ресурсът може да бъде използван за изпълнение на настоящата обществена поръчка, или копия от счетоводни документи (счетоводен баланс), доказващ наличие на ликвидни средства, вкл. пари в брой или по сметка, ликвидни ценни книжа, метали и др. При участник обединение, което не е юридическо лице -Документите се представят от членовете на обединението, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” - Изискването се отнася за участници/всеки от членовете на обединението/подизпълнители, които ще извършват строителни дейности и които подлежат на задължително застраховане. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Р България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивал. на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да е за строежи първа категория, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застраховат. покритие. При наличие на подизпълнител, който ще извършва строителство, изискването се отнася и за него. 2. Участникът трябва да е реализирал общ оборот (приход) за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 18 000 000 лв. лева без ДДС. 3. Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, от изпълнение на строително-монтажни работи, включващи консервационни и/или реставрационни работи на обекти недвижими културни ценности, не по-малко от 2 500 000 лв. без ДДС. 4. Участникът трябва да докаже наличие на достъп до финансов ресурс, в размер не по-малко от 1 300 000 лв. При участник обединение, което не е юридическо лице - изискванията се прилагат общо за обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За т. 1: Списък на договорите за изпълнени сходни дейности, съгласно изискванията на настоящата поръчка през последните 5 години, считано до датата на подаване на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение, издадени от възложителя на обекта. Тези препоръки следва да съдържат задължително най-малко следната информация: - стойността, датата и мястото на строително-ремонтните работи; - описание на изпълнените дейности; - статут на недвижимите културни ценности (за обектите културни ценности); - удостоверяване, че обектът е въведен в експлоатация, както и датата на въвеждането му в експлоатация; - информация дали дейностите са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания; - Информация за издателя на референцията – лице за контакт и телефон. При участник обединение, което не е юридическо лице документът се представя от членовете на обединението, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор. За т. 2. Списък на ключовите експерти, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка (по образец), придружен от: - Автобиография на всеки от експертите и декларация (по образец); - Удостоверение или друг документ, доказващ вписване на експерта (ръководител на екипа) в регистъра по чл. 165 от ЗКН, в съответната област; - Копие от диплома за завършено образование, за доказване на изискването към техническите ръководители.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните 5 години, считано до датата на подаване на офертата, да е изпълнил 1 или повече договори, които да включват работи, сходни с предмета на настоящата поръчка, както следва: а) консервационни работи на най-малко 1 археологически обект; б) реставрационни работи на най-малко една недвижима културна ценност – сграда; в) консервационни работи на най-малко една недвижима културна ценност – сграда; г) Строително-монтажни работи на обект – недвижима културна ценност. Допустимо е изискването да бъде доказано и чрез изпълнение на повече от един договор, като по договорите общо да са изпълнявани всички изброени дейности. Задължително е изпълнените обекти да са въведени в експлоатация, което следва да е удостоверено изрично в представените референции. При участник обединение, което не е юридическо лице - изискването се отнася общо за обединението. 2. Участникът трябва да осигури ключови експерти за изпълнение на поръчката, както следва: Експерт – ръководител на екипа - следва да е вписан в регистъра по чл. 165 от ЗКН, със специалност „Архитектура” или „Реставрация и консервация”. Технически ръководител на обекта - следва да има придобита квалификация „строителен инженер”, „инженер” или архитект, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита квалификация в областите „Архитектура и строителство” и „Техника”.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложен от участника срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: качество, пълнота и реалистичност на техническото предложение, с подпоказатели - Работна програма - 25 т. и Управление на риска, методи и организация на вътрешния контрол от Изпълнителя на качеството на дейностите при изпълнението на поръчката - 15 т.; тежест: 40
Показател: Предложена цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 046 - 073710 от 06.03.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков № 1"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката се възлага в рамките на изпълнение на проект „Реставрация и консервация на дворец „Евксиноград” и прилежащия му парк”, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.”, схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/3.1-04/2011 „Реставрация и консервация на дворец "Евксиноград" и прилежащия му парк”, с конкретен бенефициент Министерски съвет.

VI.3) Допълнителна информация

Лицата, които извършват строителство (извършване на консервационно-реставрационни дейности)трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС. Регистрацията трябва да отговаря на първа група, първа категория и удостоверяваща обстоятелствата във връзка с чл. 137 ал. 1 т. 1 буква „м“ от ЗУТ - строителство (извършване на консервационно-реставрационни дейности) на недвижими културни ценности с категория „световно значение“ и „национално значение“. Изискването за вписване в ЦПРС важи за членовете на обединението/подизпълнителите, които ще извършват консервационно-реставрационните дейности, съгласно разпределението на работата в договора за създаване на обединение. Участниците представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Чуждестранните лица следва да притежават документ, съгласно националното законодатателство, удостоверяващ правото на участниците да извършват строителство (консервационно-реставрационните дейности) на обекти – недвижима културна ценност с категория „световно значение“ и „национално значение“. Възложителят предоставя безплатен достъп до документацията на интернет адрес www.government.bg - раздел "Обществени поръчки и профил на купувача". Всички разяснения по обществената поръчка, както и информация за деня, часа и мястото на провеждане на публично заседание за отваряне и оповестяване на ценовите оферти на допуснатите участници ще се публикуват само на посочения интернет адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Администрация на Министерския съвет, бул. "Дондуков" № 1, България 1594, София, Тел.: 02 9403366; 02 9402707, E-mail: m.dimitrova@government.bg.bg, Факс: 02 9402177

Интернет адрес/и:

URL: www.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ