Версия за печат

02443-2014-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010164

Главна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението" - МВР, ул. "Н.Габровски" №30, За: Сашка Стоянова, сектор "Обществени поръчки", РБългария 1172, София, Тел.: 02 96010341; 02 96010291, E-mail: s.stoyanova@mes.government.bg, Факс: 02 8688115

Място/места за контакт: гр. София, ул. "Н.Габровски" №30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nspbzn.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nspbzn.mvr.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на контейнери за пожарникарско и спасително оборудване” , Обособена позиция № 1: “Контейнер за транспорт и поставяне на шлангове”; Обособена позиция № 2: “Контейнер за транспорт на системи за пречистване на вода”; Обособена позиция № 3: “Контейнер за транспорт на съоръжения за предотвратяване на наводнения”. по проект: „Повишаване капацитета на териториалните структури на ГДПБЗН – МВР за реакция при наводнения”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
„Специализирани полицейски сили” с адрес: гр. София, ул. Патриарх Герман № 5.
Код NUTS: BG423
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на контейнери за пожарникарско и спасително оборудване” , както следва: - “Контейнер за транспорт и поставяне на шлангове” ; - “Контейнер за транспорт на системи за пречистване на вода” ; - “Контейнер за транспорт на съоръжения за предотвратяване на наводнения”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35110000

Описание:

Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка на контейнери за пожарникарско и спасително оборудване”, както следва: - "Контейнер за транспорт и поставяне на шлангове"- 24 броя; - "Контейнер за транспорт на системи за пречистване на вода"- 3 броя; - "Контейнер за транспорт на съоръжения за предотвратяване на наводнения"- 16 броя.

Стойност, без да се включва ДДС
1102000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

90

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие, за всяка една обособена позиция, е в размер на: Обособена позиция № 1: 6720 лв. Обособена позиция № 2: 780 лв. Обособена позиция № 3: 3520 лв. Форма на гаранциите. Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума по сметка на Възложителя; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранциите. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: БНБ - Централно управление, Банков код (BIC): BNBGBGSD, Банкова сметка (IBAN): BG82BNBG96613300157303 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума”, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да представи съответния документ с неговия подпис и печат (ако е длъжен да има такъв) в оригинал. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата се представя в оригинал и трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от директора на Главна дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението” - МВР или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие, следва да бъде не по-малко от 45 (четиридесет и пет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на поръчката без включен ДДС, със срок на валидност, срока на изпълнение на договора плюс 45 (четиридесет и пет) календарни дни. Формата на гаранцията за изпълнение и банковата сметка на Възложителя са същите като описаните при гаранцията за участие. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се урежда подробно в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Начин на образуване на предлаганата цена - Предложената от участника цена в лева без ДДС задължително трябва да включва всички разходи за изпълнение на доставката, в т.ч. митни сборове, разходи за гаранционна поддръжка, транспортни разходи до мястото посочено за доставка, демонстрации и други. *Забележка: Митни сборове се калкулират, когато участникът предлага изделия (стока) подлежащи на митническо облагане, съгласно действащото законодателство в Р. България. 2. Условия и начин на плащане. Заплащането на цената на договорът/ите ще се осъществява по един от следните начини – с авансово плащане или без авансово плащане. 2.1. Схема с авансово плащане. - Авансовото плащане е в размер - до 20 % от цената на договора. За извършване на авансово плащане участникът представя оригинална банкова гаранция, равна на сумата на авансовото плащане и оригинална фактура. Точния размер на авансовото плащане, в случай че иска такова, участникът посочва в ценовото си предложение. Авансовото плащане ще се извършва в срок до 45 (четиридесет и пет) календарни дни, след представяне на оригинална банкова гаранция и оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя. Банковата гаранция за авансовото плащане трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, или упълномощено от него длъжностно лице. Срокът на валидност на банковата гаранция е срока на изпълнение на договора плюс 45 (четиридесет и пет) календарни дни. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от размера на авансовото плащане. - Окончателното плащане е в размер, представляващ разликата между авансовото плащане и остатъка от цената на договора. Окончателното плащане Възложителят прави в срок до 45 (четиридесет и пет) календарни дни, считано от датата на подписване на приемателно – предавателен протокол. Плащането се извършва по банков път - на посочена от Изпълнителя банкова сметка след представяне на следните документи: - оригинална фактура, като Изпълнителят съгласува текста на фактурата с Възложителя; - приемателно – предавателен протокол, подписан от страните по договора. 2.2. Схема без авансово плащане. Цялата дължима по договора цена се заплаща еднократно по реда предвиден за окончателното плащане в схемата с авансово плащане. Изпълнителят декларира в ценовото си предложение по коя от посочените схеми иска да получи плащането и % на авансово плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като потенциалният изпълнител представи пред Възложителя заверено копие от документ за регистрация като юридическо лице. В документа се посочват всички данни за новосъздаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени, в официален превод.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е на лице /поне едно/ от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” и “д”, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП. 2. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е на лице /поне едно/ от обстоятелствата по чл. 106, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” “д” и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г., на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 3. Крайният срок за изпълнение на доставката от датата на сключване на договора не може да бъде по-дълъг от 90 календарни дни . В случай, че участник предложи срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 90 календарни дни, същият ще бъде отстранен. 4. Предложените от участниците гаранционни срокове не могат да бъдат по-кратки от изисканите от Възложителя, съгласно т. VІ от документацията за участие (техническа спецификация) по всяка конкретна обособена позиция, считано от датата на предаване с приемателно – предавателен протокол. В случай, че участник предложи по-кратки гаранционни срокове от изисканите от Възложителя, същият ще бъде отстранен. 5. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е предложил: - стойност в ценовото си предложение, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, съгласно раздел ІІ.2.1) от Обявлението; - срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 90 календарни дни; - гаранционни срокове по-кратки от изискканите от Възложителя, съгласно т. VI от документацията за участие; - техническо предложение без конкретни характеристики и параметри на предлаганите изделия. 6. Участникът да представи документ/и (пълномощно, писмо, оторизационно писмо, договор и др.), издаден от производителя/ите, даващ разрешение за продажба на конкретното изделие на територията на ЕС, включително и на територията на Република България или изрично разрешение за доставката на контейнерите. Разрешението/ята трябва да бъде/бъдат на името на участника. * Декларацията се изготвя в свободен текст. 7. Участникът да представи копия на валидни сертификати за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 на името на производителите на контейнерите, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП и с обхват „производство” на конструкции от заварени стоманени профили. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество на производителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е посочен ЕИК се представя удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР) е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР, попълнена по образец съгласно Образец № 2 към документацията (не се отнася за чуждестранни юридически лица). Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът за регистрация се представя в официален превод, а документите по т. 4, 5 ,7 и 8 се представят и в превод. Когато участника е чуждестранно физическо лице, документът за самоличност се представя в официален превод, а документите по т. 4, 5 ,7 и 8 се представят и в превод; 2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 3. Когато участникът в процедурата е обединение се представят следните документи: - Копие на акта за създаване на обединение или друг подписан от участниците в обединението документ, в който задължително се посочва представляващият; - Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1, 4, 5 и 6 се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” и “д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - Образец № 3; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП - Образец № 4; 6. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 106, т. 1, б. “а”, „б”, „в”, „г” “д” и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г., на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - Образец № 5. 7. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника - съгласно т. III.2.2; 8. Доказателства за техническите възможности на участника - съгласно т. III.2.3; 9. Декларация за участие на подизпълнители, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - Образец № 7; 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец № 8; 11. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора - Образец № 9; 13. Документ/и по т.6 от раздел ІІІ.1.4 от Обявлението. 14. Документ/и по т.7 от раздел ІІІ.1.4 от Обявлението. 15. Образец на оферта за участие съдържаща: административни сведения, срок на валидност на офертата и списък на документите, подписан от участника – Образец № 1. 16. Техническо предложение, срок за изпълнение на поръчката - Образец № 10 A, Б и В. 17. Ценово предложение - Образец № 11 A, Б и В. * Забележка: Посочените образци са част от документацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участникът следва да представи: 1.Заверени копия на баланса и отчета за приходите и разходите за предходните три години (2011, 2012 и 2013 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случаите, когато по обективни причини липсва заверен баланс и отчет за приходите и разходите за 2013 г., обстоятелствата за 2013 г. се доказват с декларацията по чл. 50, ал. 1, т.3 от ЗОП- Образец № 6. За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на физическото лице за всяка от последните три приключени финансови години. Тази декларация се зачита за подходящ документ по смисъла на чл. 50, ал. 2 от ЗОП. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър (не се отнася за чуждестранните юридически лица). 2. Декларация – Образец № 6, съдържаща информация за общия оборот, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е реализирал общ оборот, за последните три години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, по обособени позиции, на стойност, както следва: За участие по обособена позиция № 1 - общ оборот в размер на 2 000 000 (два милиона ) лева, без включен ДДС; За участие по обособена позиция № 2 - общ оборот в размер на 230 000 (двеста тридесет хиляди) лева, без включен ДДС ; За участие по обособена позиция № 3 - общ оборот в размер на 1 000 000 (един милион) лева, без включен ДДС. Забележка: Участникът следва да декларира реализиран общ оборот само за обособената позиция за която участва.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участникът да представи: 1. Копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 на името на участника, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, с обхват „търговия” . Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да приложи копие на валиден сертификат за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 на името на участника, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, с обхват „търговия”. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество на участника.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Н. Габровски" №30

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията, на която ще се отварят офертите и ценовите предложения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се изпълнява по проект: „Повишаване капацитета на териториалните структури на ГДПБЗН – МВР за реакция при наводнения” по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013".

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие, както Решението и Обявлението по настоящата процедура са публикувани на електронен адрес: http://www.nspbzn.mvr.bg/ в раздел Общeствени поръчки – профил на купувача. Документацията участниците могат да получат или на хартиен носител или да я изтеглят от интернет адреса на Възложителя. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата е предоставен на следния интернет адрес: http://www.nspbzn.mvr.bg/. На хартиен носител документацията може да бъде получена в сградата на ГДПБЗН, находяща се в гр. София, ул. „Н. Габровски” 30 след предварителна заявка на тел. 02/96010291 или 02/96010341. В срока, определен в чл. 29, ал. 1 във връзка с чл. 29, ал. 3 от ЗОП и посочен в т. IV.3.3 от Обявлението, заинтересованите лица следва да посочат данни и адрес за кореспонденция на тел. 02/96010291 или 02/96010341, във връзка с изпращане на разясненията. При постъпване на въпроси /искане за разяснения/ по настоящата процедура, разясненията се публикуват на електронен адрес: http://www.nspbzn.mvr.bg/ в раздел Общeствени поръчки – профил на купувача. Писмено искане по чл.29, ал.1 от ЗОП за разяснения по документацията се подава на български език. Участниците в процедурата могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата в профила на купувача - www.nspbzn.mvr.bg. Когато участниците в процедурата участват само за една обособена позиция, то те представят документите в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съгласно изискванията на чл. 57, ал. 1 от ЗОП. Общият плик, съгласно изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП, съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката и плик № 3 с надпис "Предлагана цена". Когато участникът подава оферти за повече от една обособена позиция, то в общия плик се поставят отделни пликове, за конкретната обособена позиция, съдържащи Плик № 1 с надпис "Документи за подбор” по обособената позиция № ....”, плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката” по обособената позиция № ....”. и плик № 3 с надпис "Предлагана цена" по обособената позиция № ....”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 (десет) дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Контейнер за транспорт и поставяне на шлангове”
1) Кратко описание

“Контейнер за транспорт и поставяне на шлангове” - 24 броя

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35110000

Описание:

Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност

3) Количество или обем

“Контейнер за транспорт и поставяне на шлангове” - 24 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
672000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Предложеният от участниците срок за изпълнение на доставката не може да бъде по-дълъг от 90 календарни дни. В случай, че участник предложи срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 90 календарни дни, същият ще бъде отстранен. 2. Предложените от участниците гаранционни срокове по Обособена позиция № 1 не може да бъдат по-кратки от изисканите от Възложителя, съгласно т. VІ от документацията за участие (техническа спецификация) по конкретната обособена позиция, считано от датата на предаване с приемателно – предавателен протокол. В случай, че участник предложи по-кратки гаранционни срокове от изисканите от Възложителя, същият ще бъде отстранен. 3. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е предложил стойност в ценовото си предложение, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, съгласно т.3.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Контейнер за транспорт на системи за пречистване на вода”
1) Кратко описание

“Контейнер за транспорт на системи за пречистване на вода” - 3 броя

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35110000

Описание:

Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност

3) Количество или обем

“Контейнер за транспорт на системи за пречистване на вода” - 3 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
78000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Предложеният от участниците срок за изпълнение на доставката не може да бъде по-дълъг от 90 календарни дни. В случай, че участник предложи срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 90 календарни дни, същият ще бъде отстранен. 2. Предложените от участниците гаранционни срокове по Обособена позиция № 2 не може да бъдат по-кратки от изисканите от Възложителя, съгласно т. VІ от документацията за участие (техническа спецификация) по конкретната обособена позиция, считано от датата на предаване с приемателно – предавателен протокол. В случай, че участник предложи по-кратки гаранционни срокове от изисканите от Възложителя, същият ще бъде отстранен. 3. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е предложил стойност в ценовото си предложение, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, съгласно т.3.




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция “Контейнер за транспорт на съоръжения за предотвратяване на наводнения”
1) Кратко описание

“Контейнер за транспорт на съоръжения за предотвратяване на наводнения” - 16 броя

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35110000

Описание:

Противопожарно, спасително оборудване и оборудване за безопасност

3) Количество или обем

“Контейнер за транспорт на съоръжения за предотвратяване на наводнения” - 16 броя

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
352000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 90
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

1. Предложеният от участниците срок за изпълнение на доставката не може да бъде по-дълъг от 90 календарни дни. В случай, че участник предложи срок за изпълнение на доставката по-дълъг от 90 календарни дни, същият ще бъде отстранен. 2. Предложените от участниците гаранционни срокове по Обособена позиция № 3 не може да бъдат по-кратки от изисканите от Възложителя, съгласно т. VІ от документацията за участие (техническа спецификация) по конкретната обособена позиция, считано от датата на предаване с приемателно – предавателен протокол. В случай, че участник предложи по-кратки гаранционни срокове от изисканите от Възложителя, същият ще бъде отстранен. 3. Възложителят ще отстрани от участие участник, който е предложил стойност в ценовото си предложение, надвишаваща прогнозната стойност на поръчката, съгласно т.3.