Версия за печат

00042-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" №9, За: г-н Мирослав Папазов и г-н Жорж Захариев - експерти в дирекция “Информационни технологии и електронно управление”, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409695; 02 9492091, E-mail: mpapazov@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни технологии и електронно управление"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Електронен достъп до информация: http://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" №9, За: Кримхилда Кръстева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409568

Място/места за контакт: Деловодството на министерството

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка на хардуер и софтуер за целите на проект "Развитие на административното обслужване по електронен път"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Реализиция на съвременно техническо решение в Контролно-технически център на електронното правителство - Бояна (КТЦЕП), град София и Териториалния Център на електронното правителство (ТЦЕП) в град Варна, с което ще се постигне: - достатъчно голямо дисково пространство; - достатъчно процесорни ресурси и ресурси памет за разпределение на натоварванията; - бърз и сигурен достъп на новите системи и приложения до Storage Area Network (SAN); - достатъчно голям капацитет и бързодействие за архивиране и възстановяване на голям обем от данни. Настоящата обществена поръчка включва следното: - надграждане на съществуващата сървърна инфраструктура, включваща доставка и пускане в експлоатация на сървъри за виртуализация и блейд инфраструктура; - надграждане на съществуващата комуникационна среда, включваща доставка и пускане в експлоатация на комуникационно оборудване; - надграждане на съществуващата инфраструктура за съхранение и архивиране на данни, включваща доставка и пускане в експлоатация на дисков масив, лентова архивираща библиотека, управление на лентова архивираща библиотека и софтуер за архивиране и възстановяване на виртуална среда; - надграждане на съществуващата платформа за виртуализация, включваща пускане в експлоатация на софтуер за виртуализация; - миграция на съществуващи данни и приложения към новоизградената среда.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000, 51611100, 48800000, 48820000, 32420000, 48329000, 48211000, 48216000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Услуги по инсталиране на хардуер
Информационни системи и сървъри
Сървъри
Мрежово оборудване
Система за обработване на изображения и за архивиране
Софтуерни пакети за свързване на платформи
Софтуерни пакети за емулация на терминали за свързване в мрежа

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Надграждане (upgrade) на наличен Опорен Комутатор- Cisco Catalyst 6509-Е -FWM-K9 - 1 бр.; 2. Доставка на резервиращ Опорен Комутатор - 1 бр.; 3. Разширение на 10GE свързаността чрез SAN комутатори - 2 бр.; 4. Формиране на Интернет Периметър чрез мрежови комутатори - 2 бр.; 5. Доставка и пускане в експлоатация на блейд шаси - мин. 1 бр.; 6. Доставка и пускане в експлоатация на блейд сървъри - 16 бр.; 7. Доставка и пускане в експлоатация на дискова подсистема - 1 бр.; 8. Доставка и пускане в експлоатация на лентова архивираща библиотека за разширение на услугите по архивиране - 1 бр.; 9. Доставка и пускане в експлоатация на управляващ сървър за доставяната лентова архивираща библиотека - 1 бр.; 10. Доставка и пускане в експлоатация на лицензи за HP OpenView Data Protector - за пълното интегриране на лентовата библиотека в съществуващата система за архивиране HP OpenView Data Protector; 11. Доставка и пускане в експлоатация на софтуер за резервни копия и архивиране на виртуална среда - необходимите лицензи за доставяните сървъри; 12. Доставка и пускане в експлоатация на софтуер за сървърна виртуализация - необходимите лицензи за доставяните сървъри; Изпълнението на поръчката включва и миграция на съществуващи данни и приложения към новоизградената среда и гаранционно обслужване за хардуера и софтуера, което да е минимум 36 месеца.

Стойност, без да се включва ДДС
1500000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

120

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие Участниците трябва да представят гаранция за участие в размер: 15 000 лева (представляваща 1% от прогнозната стойност на настоящата поръчка). Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: -безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, в полза на МТИТС, със срок на валидност 150 (сто и петдесет) дни след крайния срок за получаване на офертите и срок на изпълнение до 5 (пет) работни банкови дни, считано от датата на първо поискване; или -парична сума, внесена по сметката на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията в БНБ – Централно управление, IBAN: BG77BNBG96613300124801, BIC BNBGBGSD. Платежното нареждане за внесената парична сума се представя в копие. В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата за която се представя гаранцията. Възложителят освобождава и задържа гаранцията за участие при условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три) процента от стойността на договора без ДДС. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като: -безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал и срок на изпълнение до 5 (пет) работни банкови дни, считано от датата на първо поискване; или -парична сума внесена по сметката на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията в БНБ – Централно управление, IBAN: BG77BNBG96613300124801, BIC BNBGBGSD. Текстът на банковата гаранция задължително се съгласува предварително с Възложителя (МТИТС). В платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи документ за гаранция за изпълнение съгласно обявените условия. Гаранцията е със срок на валидност 60 дни от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол за окончателно приемане на изпълнението на договора. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава без възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. В случай, че участникът е обединение, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни, считано от датата на подписване на окончателния приемо-предавателен протокол за пускане в експлоатация на оборудването срещу представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят допуска до участие в процедурата участник, който: 1.не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: 1.1.престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253-260 от Наказателния кодекс; 1.2.подкуп по чл.301-307 от Наказателния кодекс; 1.3.участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс; 1.4.престъпление против собствеността по чл.194-217 от Наказателния кодекс; 1.5.престъпление против стопанството по чл.219-252 от Наказателния кодекс; 2.не е обявен в несъстоятелност; 3.не се намира в производство по ликвидация или в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4.не е в открито производство по несъстоятелност, съответно не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 5.няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, или е допуснато разсрочване или отсрочване на тези задължения и няма парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен; 6.няма лица по чл.47, ал.4 от ЗОП, които да са свързани лица по смисъла на §1, т.23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП, с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 7.няма сключен договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; Когато участниците са юридически лица, изискванията по т.1 и т.6 се отнасят както следва: 1)при събирателно дружество-за лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от Търговския закон; 2)при командитно дружество - за лицата по чл.105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3)при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл.141, ал.2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл.147, ал.1 от Търговския закон; 4)при акционерно дружество - за овластените лица по чл.235, ал.2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл.235, ал.1 от Търговския закон; 5)при командитно дружество с акции - за лицата по чл.244, ал.4 от Търговския закон; 6)при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; 7)във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; 8)в гореизброените случаи и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата, посочени по-горе, с декларации (Приложение №3, №4 и №5 от документацията). За обстоятелствата по т. 2–5 и т.7, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно представянето на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всеки от подизпълнителите трябва да отговаря на изискванията по т.1–7, за което участникът трябва да приложи към офертата за участие декларации от всеки посочен подизпълнител.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.представяне на счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите, одобрени и заверени съгласно изискванията на националното законодателство на участника за всяка от последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако участникът е посочил ЕИК и счетоводният баланс и отчетът за приходите и разходите са обявени в Търговския регистър, същите не се представят в съответствие с чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните лица представят съответно еквивалентните си финансови отчети, когато публикуването им изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, същото следва да представи годишните си данъчни декларации за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.). В случаи че към датата на подаване на офертата, участникът не е изготвил годишния си финансов отчет за 2013 г. същият следва да представи счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2011 и 2012 г. и информация за общия оборот за 2013 г. (Приложение № 7б от документацията), в която изрично посочва обстоятелството че годишният финансов отчет за 2013 г. не е изготвен. Представянето на информация за общия оборот за 2013 г. (Приложение № 7б от документацията), се допуска с оглед разпоредбата на чл. 37, ал. 1 от Закона за счетоводството предвид обстоятелството, че срокът за подаване на оферти в настоящата процедура, посочен в обявлението, изтича преди нормативно установения срок за изготвяне на годишни финансови отчети от предприятията. 2. Информация за оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, извършени през последните три финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността. За целите на тази документация „предмет, сходен с предмета на поръчката” е доставка на хардуерно оборудване и/или софтуерни лицензи за програмен продукт за осигуряване на виртуална среда и/или инсталиране и пускане в експлоатация и/или осигуряване на поддръжка за доставеното оборудване.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Общият оборот на участника за последните три приключили финансови години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността, трябва да е не по-малък от 3 500 000 лева без ДДС. 2. Участникът трябва да докаже оборот от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 3 000 000 лева без ДДС, изпълнени през последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на изпълнените договори за доставки, сходни с предмета на поръчката, извършени през последните три години до датата на подаване на офертата (Приложение № 7 от документацията), като се посочат включително стойностите без ДДС, датите на сключване и изпълнение, възложителите и техните координати за връзка. За всеки договор посочен от участника в списъка (Приложение № 7 от документацията) се прилага референция от възложител за изпълнения договор и/или приемо-предавателен протокол по изпълнението на договора, и/или друг документ, от който е видно изпълнението на договора; За целите на тази документация „договори с предмет сходен с предмета на поръчката” са договори с предмет доставка на хардуерно оборудване и/или софтуерни лицензи за програмен продукт за осигуряване на виртуална среда и/или инсталиране и пускане в експлоатация и/или осигуряване на поддръжка за доставеното оборудване; 2. Списък на екипа, с който участника трябва да разполага, с приложени към него декларации за разположение от членовете на екипа и заверени копия на валидни сертификати: •в областта на управление на проекти: -сертификат за преминат изпит в областта на управление на IT проекти или - референции от работодател/възложител на проект или друг документ за приемане на работата по проект; •в областта на мрежовото оборудване в обхвата на поръчката: -сертификат за преминат изпит за експерт по Интернет мрежи -сертификат за преминат изпит за специалист по сигурност на мрежови операционни системи; -сертификат за преминат изпит за специалист по мрежови технологии; -сертификат за преминат изпит за експерт по мрежови технологии; •в областта на съществуващата SAN инфраструктура в обхвата на поръчката: -сертификат за преминат изпит с ниво на квалификация минимум „системен инженер“ позволяващ безпроблемна миграция от съществуващи HP StorageWorks EVA технологии; •в областта на сървърната инфраструктура и специализирания софтуер в обхвата на поръчката: -за предложеното сървърно оборудване, ниво на квалификация „системен инженер или специалист по поддръжка в изчислителни центрове“, издадени от производителя; -за предложената платформата за виртуализация на база която е изградена виртуалната сървърна инфраструктура в обхвата на поръчката o сертификат за преминат изпит за инсталиране и конфигуриране на софтуера за виртуализация; o сертификат за преминат изпит за проектиране и документиране на решенията базирани на софтуера за виртуализация, както и на компонентите свързани с него като сървъри, дискови системи и мрежи; o сертификат за преминат изпит за извършване на комплекси инсталации и конфигурации, автоматизиране на процеси свързани с администрирането, откриване и решаване на проблеми -за съществуващата система за архивиране на критични данни HP AIS Data Protector; -за съответния софтуер за резервни копия и архивиране на виртуална среда, сертификат за преминат изпит за o инсталиране и конфигуриране o проектиране и документиране на решенията базирани на софтуера o откриване и решаване на проблеми 3. Участникът следва да притежава валиден към датата на подаване на офертата сертификат за Системи за управление на качеството – БДС ЕК ISO 9001:2008 за дейностите по предмета на поръчката, издаден от акредитиран сертифициращ орган, или еквивалентен сертификат, или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 4. Участникът следва да притежава валиден към датата на подаване на офертата сертификат за Системи за управление сигурността на информацията – БДС EN ISO 27001:2005 (или еквивалентен), издаден от акредитиран сертифициращ орган.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да докаже изпълнението на най-малко 2 (два) договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (считано до датата на която изтича срокът за подаване на офертите). 2. Участниците следва да разполага с екип от минимум 11 експерти, с които е в трудови или облигационни правоотношения, които притежават необходимата квалификация за изпълнение на дейностите по монтаж, инсталиране, конфигуриране, пускане в експлоатация и миграция на съществуващи данни и приложения към новоизградената среда, включени в обхвата на поръчката. 2.1. Ръководител на изпълнението на договора/Ръководител проект: - минимум един специалист, който o притежава сертификат за преминат изпит в областта на управление на IT проекти или o е участвал като ръководител в най-малко 3 успешно завършени проекта с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка (доказва се с референция от работодател/възложител на проекта или друг документ за приемане на работата по проекта). 2.2. Eксперти в областта на мрежовото оборудване в обхвата на поръчката - минимум петима специалисти, които общо притежават сертификати, издадени от производителя на доставеното оборудване, за преминати изпити доказващи компетенции за ниво на квалификация: -експерт по Интернет мрежи -специалист по сигурност на мрежови операционни системи; -специалист по мрежови технологии; -експерт по мрежови технологии; 2.3. Eксперти в областта на съществуващата SAN инфраструктура в обхвата на поръчката: -минимум един специалист със сертификат за преминат изпит, с ниво на квалификация минимум „системен инженер“ позволяващ безпроблемна миграция от съществуващи HP StorageWorks EVA технологии; 2.4. Експерти в областта на сървърната инфраструктура и специализирания софтуер в обхвата на поръчката - минимум четирима специалисти, които общо притежават сертификати за преминати изпити доказващи компетенции в областта на: -предложеното сървърно оборудване с ниво на квалификация „системен инженер или специалист по поддръжка в изчислителни центрове“, издадени от производителя; -платформата за виртуализация, на база която е изградена виртуалната сървърна инфраструктура в обхвата на поръчката: o инсталиране и конфигуриране на софтуера за виртуализация; o проектиране и документиране на решенията базирани на софтуера за виртуализация, както и на компонентите свързани с него като сървъри, дискови системи и мрежи o извършване на комплексни инсталации и конфигурации, автоматизиране на процеси свързани с администрирането, откриване и решаване на проблеми -съществуващата система за архивиране на критични данни HP AIS OpenView Data Protector; -съответния софтуер за резервни копия и архивиране на виртуална среда o инсталиране и конфигуриране o по проектиране и документиране на решенията базирани на софтуера o откриване и решаване на проблеми

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 045 - 072243 от 05.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.01.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Министертсво на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" №9

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да присъства лично при отварянето на офертите или да изпрати представител, упълномощен писмено от участника. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответните пълномощни. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. При отварянето на офертите имат право да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката ще се финансира със средства по проект „Развитие на административното обслужване по електронен път”, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд.

VI.3) Допълнителна информация

Пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие ще бъде предоставен на интернет адреса на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията: www.mtitc.government.bg, рубрика „Профил на купувача”, до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Сроковете за провеждане на процедурата са съкратени при условията на чл.64, ал.2 и 3 от ЗОП. Към Раздел ІІ "Обект на поръчката", т. ІІ.3) "Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение": Срокът за доставка на софтуера и хардуера по настоящата поръчка е до 60 (шестдесет) дни от датата на подписване на договора. Срокът за монтаж, инсталиране, конфигуриране и пускане в експлоатация на оборудването по настоящата поръчка, и миграция на съществуващите данни и приложения към новоизградената среда, е до 60 (шестдесет) дни от датата на завършване на доставката. Гаранционният срок на поддръжка на оборудването трябва да е минимум 3 (три) години за хардуера и с включена 3 (три) години поддръжка за софтуера от датата на подписване на приемателно-предавателния протокол за доставка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ