Версия за печат

00078-2014-0001

BG-гр. Стражица: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133972

Община Стражица, гр. Стражица, ул. "Дончо Узунов" № 5, За: Боряна Добрева, България 5150, гр. Стражица, Тел.: 06161 4309, E-mail: strazhitsa@mbox.is-bg.net, Факс: 06161 2568

Място/места за контакт: Началник отдел "Регионално развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.strazhitsa.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изграждане на две пречиствателни съоръжения за отпадни води по обособени позиции: - Лот № 1 „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с. Кесарево” - Лот № 2 „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с.Камен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
с.Камен и с.Кесарево,община Стражица
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на оборудване, монтаж, техническа помощ, 72-часова проба, експлоатационен мониторинг на ПСОВ, строителни работи на площадката и присъединителните инсталации по изпълнение на обект: „Изграждане на две пречиствателни съоръжения за отпадни води по обособени позиции: - Лот № 1 „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с. Кесарево” - Лот № 2 „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с.Камен” съгласно технически спецификации.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45232420, 45232421

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Станция за третиране на отпадъчни води

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва доставка, монтаж и цялостно изграждане на 2 пречиствателни съоръжения за отпадни води на вътрешните канализационни мрежи в с. Кесарево и с. Камен, оразмерени за 1700 еквивалент жители всяко и по лотове, както следва: Лот 1 – „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с. Кесарево” : ИЗГРАЖДАНЕ НА: - Бетонов кладенец към ПС; - Изравнителен резервоар, модули и контактен резервоар; - Вътрешни тръбопроводи за свързване елементите в технологичния процес; - Обслужваща сграда; - Външно ел. Захранване; - Външен водопровод; - Външна пътна връзка. БЛАГОУСТРОЯВАНЕ: - Вътрешни проектни пътища; - Изграждане на охранителна ограда; - Озеленяване. ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ТЕХНОЛОГИЧНО ОБОТУДВАНЕ Лот 2 – „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с.Камен”. ИЗГРАЖДАНЕ НА: - Бетонов кладенец към ПС; - Изравнителен резервоар, модули и контактен резервоар; - Вътрешни тръбопроводи за свързване елементите в технологичния процес; - Обслужваща сграда; - Външно ел. Захранване; - Външен водопровод; - Външна пътна връзка. БЛАГОУСТРОЯВАНЕ - Вътрешни проектни пътища; - Охранителна ограда; - Озеленяване. ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ТЕХНОЛОГИЧНО ОБОРУДВАНЕ

Стойност, без да се включва ДДС
2502363.89 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на: За Лот 1 - 12 000,00 (дванадесет хиляди хиляди) лева. За Лот 2 – 12 000,00 (дванадесет хиляди хиляди) лева. Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните възможности: Парична сума, внесена по банкова сметка на Община Стражица: IBAN: BG59STSA93003301503056, BIG: STSABGSF - Банка "ДСК" ЕАД, клон Стражица или Банкова гаранция за срока на валидност на предложението - 120 /сто и двадесет/ календарни дни, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. В случай на необходимост, участникът поема ангажимент да удължи впоследствие срока на гаранцията съгласно инструкциите на Възложителя с оглед осигуряване на нейната валидност до избора на изпълнител на настоящата поръчка.В документа за гаранция за участие, задължително да е изписан предмета на поръчката и позицията, за която се отнася. Участникът ще бъде отстранен от процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция, или ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стражица, срок на валидност 120 /сто и двадесет/ дни от датата,определена като краен срок за получаване на офертите и че е за настоящата обществена поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора - 3 /три/ процента от стойността на договора без ДДС, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG59STSA93003301503056, BIG: STSABGSF - Банка "ДСК" ЕАД, клон Стражица или банкова гаранция за срока на договора увеличен с 60 /шестдесет/ дни. Гаранцията за изпълнение се представя от изпълнителя при допписване на договора, като в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Служи за обезпечение на отговорността на изпълнителя при неизпълнение на обществената поръчка. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Стражица и със срок на валидност най-малко 60 /шестдесет/ дни след приключване изпълнениетона договора. 3. За размера на авансовото плащане по договора, изпълнителят следва да представи безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено с Договори за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/00155 от 11.05.2010 г. за реализацията на проект „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен - етап І” и № 04/321/00157 от 11.05.2010 г. за реализацията на проект „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево” по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони от ПРСР 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Заплащането на строителните и монтажни работи по двата лота, предмет на настоящата обществена поръчка, ще се извършва по следната схема на плащане: а) Авансово плащане в размер до 20 /двадесет/ % от цената на договора, срещу издадена безусловна и неотменима банкова гаранция в оригинал в полза на възложителя в 10 /десет/ дневен срок след получаване на съгласувателно писмо от ДФЗ-Разплащателна агенция. Фактурата на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане, се издава до 5 календарни дни от датата на превеждане на аванса. б) Междинно плащане - стойността на изпълнени и приети СМР, но не повече от 40 /четиридесет/ % от стойността на договора. За размера на сумата на искането за междинно плащане по договора се прилага фактура, която се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 /тридесет/ дни след одобряване на направените разходи и извършената работа от Възложителя. При подписването и одобряването на представената от Изпълнителя фактура за междинно плащане се представят: - Акт за установяване на всички видове и количества изпълнени строително-монтажни работи, подлежащи на изплащане, придружен с всички необходими актове и протоколи по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72 от 2003 г.) (Наредба № 3 от 2003 г.); - Сертификати и декларации за съответствие на вложените материали. От междинното искане за плащане се приспада в пълен размер авансовото плащане, след което банковата гаранция се освобождава в срок до 10 работни дни след получаване на писмено искане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. в) Окончателното плащане е сумата равна на разликата между стойността на договора между Възложител и Изпълнител, и получените суми от авансово и междинно плащане. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми, за стойността с която надвишават гаранцията за добро изпълнение. За размера на сумата при искане за окончателно плащане по договора Изпълнителят прилага проформа фактура и Протокол за установяване извършените и подлежащи на заплащане натурални видове СМР. Заплащането се извършва след приключване на всички дейности и окончателното приемане на изпълнената работа от специална комисия, назначена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след съставяне на Акт образец 15 - Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от строителя на възложителя, съгласно Наредба № 3 от 2003 г., не по-късно от 30 дни след одобрено искане за окончателно плащане и преведени средства от ДФЗ-РА. При подписването и одобряването на представената от Изпълнителя проформа фактура за окончателно плащане се представят: - Акт за установяване на всички видове и количества изпълнени строително-монтажни работи, подлежащи на изплащане, придружен с всички необходими актове и протоколи по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72 от 2003 г.) (Наредба № 3 от 2003 г.); - Сертификати и декларации за съответствие на вложените материали; - Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от строителя на възложителя (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.); - Екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти по чл.175 от ЗУТ; - Обобщен приемно-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя за всички видове изпълнени и приети строително-монтажни работи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Ако участникът е обединение не се изисква създаването на юридическо лице. В случай, че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка.Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата, членовете на обединението сключват споразумение за обединение.Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: •всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; •представляващият обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; •всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; •съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; В споразумението за обединение, участниците трябва да определят /упълномощят/ едно лице, което да представлява обединението пред трети лица по време на изпълнение на поръчката.В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик №1 с надпис „Документи за подбор":1) Списък на документите подписан от участника по обр.;2) Писмо към офертата-обр.;3) Административни сведения - обр.;4) Декларация, за запознаване с условията на обществената поръчка обр.;5) Регистрационни документи на участника:• Документ за регистр.или посочване на ЕИК, съгл. чл.23 от Закона за търговския регистър,когато участникът е ЮЛ или ЕТ – копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството (за ЮЛ, което е регистрирано в България);• удостоверение за актуално състояние (за ЮЛ), издадено от съответния административен орган по регистрация на участника (Агенция по вписванията за юридическо лице, регистрирано в България) – представя се само в случаите, когато участникът ЮЛ или ЕТ не е представил ЕИК. Документът да бъде издаден не по-късно от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата ;• документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като док. по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП да са в официален превод на български език, а еквивалента на удостоверение за актуално състояние – в превод;• документа за самоличност (копие) за участник - физическо лице;• Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ /ЕИК (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);6) Документ за закупена документация за обществена поръчка - копие;7)Документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие /по обр. на документацията или по утвърден такъв на банката издател/;8)Декл.за липса на обстоят.по чл.47,ал.1,т.1,б а", "б", в", "г", "д",ал.2,т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП-по обр.;9)Декл. за липсата на обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2, т.1,2а–„първо предложение”,т.3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП -по обр.;От участие в процедурата се отстранява участник,за който е налице, което и да е от следните обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б "а", "б", "в", "г", "д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а-първо предложение, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т. 1 и т.2 от ЗОП.От разпоредбата на чл.47, ал.2 от ЗОП е изключено обстоятелството по чл.47, ал.2 т.2 от ЗОП, което възложителят не определя като изискв.;10) Декл.за участието на подизпълнители с инф-я за вида на работите,които ще извършват и дела на тяхното участие по обр.11) Декл.за съгласие от подизпълнител за участие в процедурата-по обр.;12) Декл.от членовете на обединението, че:- Всички членове на обед. са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора;- Представл. обед.е упълномощен от членовете да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението;- Чл.на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора - по обр.;13) Декларация за приемане на условията в проекта на договор по обр.;14) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за актуална регистрация);15) При участник обединение, което не е юридическо лице – документ за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в който е посочен представляващият;16) Заверено копие на валидно Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя, с право на изпълнение на обекти от ІV група, ІІ категория строежи, съгласно чл.137 от ЗУТ или еквивалентна регистрация в държавата,в която са регистрирани;Доказателства за икономически и финансови възможности, посочени в поле ІІІ.2.2;Доказателства за технически възможности, посочени в поле ІІІ.2.3;Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“,съдържащ Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката по обр.;Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, съдържащ попълнено ценово предложение по обр.,КСС по обр.,Единични анализни цени за всички видове СМР, включени в КСС,Ценови показатели при формиране на единичните цени за отделните видове работи по обр.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Информация за оборота от сходни строителни дейности за последните три приключили финансови години /2010, 2011 и 2012 г./в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Под "сходни с предмета на поръчката"следва да се разбират строит. дейности по изграждане на обекти от ІV група, ІІ категория, съгласно чл.137,ал.1,т.2, б "б" от ЗУТ -"разпределителни проводи,съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията". За сходни ще се приемат и изпълнението на обекти от по-висока категория в областта на водоснабдяването и канализацията. 2.Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителни дейности за всяка една от последните три приключени финансови години/2010, 2011 и 2012 г./ или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Копие от валидна застраховка за професионална отговорност по чл. 171 от ЗУТ относно лицето, което ще изпълнява проектирането и относно лицето, което ще извършва строителството или еквивалентен документ за чуждестранни участници.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Реализиран оборот от СМР, сходни с предмета на поръчката, общо за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер не по малък от: за Лот № 1 „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с. Кесарево”- 3 000 000 /три милиона/ лева без ДДС; за Лот № 2 „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с.Камен”- 3 000 000 /три милиона/ лева без ДДС; Ако участникът участва за двете обособени позиции, то минималният изискуем оборот се изчислява сумарно от горните изисквания и следва да не бъде по-малък от 6 000 000 /шест милиона/ лв. без ДДС. 2.Валидна застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171, ал.1 от ЗУТ за целия срок на договора, покриваща минималната застрахователна сума от 400 000 лв., определена с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /обн.ДВ, бл.17 от 02.03.2004 г./ за строежи втора категория, съгласно чл.137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ. В случай, че срока на застраховката изтича в периода на валидност на офертата, участникът, респ. всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да декларират, че ще удължат срока й.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Справка по член 51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, през последните 5 години,считано от датата, определена като краен срок за получаване на оферти. Справката трябва да е придружена от заверени копия на референции за включените в справката договори. Референциите трябва да включват информация за възложителите, предмета на договора, периода на изпълнение, процентът изпълнен от Участника (когато същият не е изпълнил поръчката самостоятелно), както и това дали обектът е изпълнен професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Справка по член 51, ал.1, т.4 от ЗОП - Списък на техническите лица, включително и на тези отговарящи за контрола на качеството, придружен със следните документи за всеки от работниците: •автобиографии на предложените специалисти •заверени копия на документи, удостоверяващи образованието, квалификацията и опита на предложения екип. Опитът се удостоверява с копия от трудови книжки, списък с изпълнени договори и др. 3. Заверено копие на удостоверение и/или сертификат и/или лиценз за притежавани от Участника ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството; Сертификат ISO 14001:2004 Системи за управлението на околната среда, както и други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване качеството или опазване на околната среда. Сертификатите да са с обхват за дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Реализирани един или повече договори, сходни с предмета на поръчката за последните 5 години, считано от датата, определена като краен срок за получаване на оферти, като задължително договорът/те, с които се доказва този критерий за подбор трябва да е/са придружен/и с препоръки за добро изпълнение. 2.Квалифициран и опитен инженерно–технически състав, включително координатор по безопасност и здраве и отговорник за контрола на качеството. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните условия: •за ръководителя на обекта – да има инженерно образование, специалност ВиК, ХТС или ХМС и минимум 10 години професионален опит в строителството. •за 2 броя технически ръководители – да имат минимум завършено образование, съгласно изискванията на чл. 163а на ЗУТ, като задължително единият технически ръководител е със специалност Геодезия или ВиК. Техническите ръководители да имат минимум 5 години общ професионален опит, изпълнени минимум два обекта, сходни с предмета на поръчката; Под "сходни с предмета на поръчката"следва да се разбират строит. дейности по изграждане на обекти от ІV група, ІІ категория, съгласно чл.137,ал.1,т.2, б "б" от ЗУТ -"разпределителни проводи,съоръжения и устройства към тях в областта на водоснабдяването и канализацията". За сходни ще се приемат и изпълнението на обекти от по-висока категория в областта на водоснабдяването и канализацията. • за координатора по безопасност и здраве в строителството – да има валидно удостоверение „Координатор по безопасност и здраве в строителството”, издадено от акредитирана организация – учебно заведение или ЦПО, и минимум 2 години опит като координатор на строителни обекти по ЗЗБУТ. • отговорник за контрола на качеството Ръководителят на обекта, техническите ръководители, и координаторът по безопасност и здраве не могат да бъдат едно и също лице. Изискването се отнася за всяка една от обособените позиции. Ако участникът участва и за двете позиции, то изискването е съответно умножено по две за двете обособени позиции. При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. 3.Внедрени системи за управление ISO 9001:2008 - за управление на качеството или еквивалентен; ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен, както и други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване качеството или опазване на околната среда. При участници - обединения,сертификати трябва да се представят от всеки участник в обединението,който ще извършва строит. дейности. Ако участникът предвижда подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: К1 - Предложена цена; тежест: 40
Показател: К2 - Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: К3-Техническо предложение за изпълнение на СМР по договора, включващо подпоказателите Т1- "Организация и технологична последователност на строителните процеси" с мах. бр. точки 60 и Т2- "Управление на риска" с мах. бр. точки 40; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 014 - 018895 от 19.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 492 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава от Община Стражица, от 8.00 часа до 17.00 часа всеки работен ден в сградата на Общинска администрация гр. Стражица. При поискване документацията може да се изпрати по куриер, за сметка на участника, след изпращане на посочения факс (6161 2568), на копие от платежно нареждане за платена сума, точен адрес за получаване, телефон, факс и данни за фактура. Документация за участие се закупува до 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за получаване на оферти. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва в сградата на общинска администрация Стражица от 8:00 часа до 17:00 часа всеки работен ден. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане за заплащане на същата. Сумата може да бъде внесена в касата на община Стражица, ул."Дончо Узунов" № 5 от 8:00 часа до 17:00 часа. всеки работен ден или но банков път на следната сметка на община Стражица: Банка "ДСК" ЕАД, клон Стражица IBAN: BG55STSA93008401101200, BIG: STSABGSF,код вид плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 13:30
Място

Сградата на общинска администрация, гр. Стражица, ул. "Дончо Узунов" 5, ет.3, голяма зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Подадените оферти ще се отварят публично на датата и в часа, посочени в обявлението за възлагане на настоящата обществена поръчка на адрес: гр.Стражица, сградата на общинска администрация Стражица, ул."Дончо Узунов" № 5, ет.3, голяма зала.На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, които могат да се лигитимират и докажат това си качество, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП. Упълномощен представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и след представяне на специално издадено за целта пълномощно /може и да не е нотариално заверено/

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Средствата са осигурени от Договори между Община Стражица и Държавен фонд „Земеделие” за безвъзмездна финансова помощ № 04/321/00155 от 11.05.2010 г. за реализацията на проект „Вътрешна канализационна мрежа с пречиствателно съоръжение в с. Камен - етап І” и № 04/321/00157 от 11.05.2010 г. за реализацията на проект „Вътрешна канализационна мрежа с. Кесарево” по Мярка 321 – „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони от ”Програмата за развитие на селските райони 2007- 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64 от ЗОП, срокът от 52 дни е намален до 36 дни във връзка с публикувано предварително обявление и със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията съгласно сроковете на чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с. Кесарево"
1) Кратко описание

Доставка на оборудване, монтаж, техническа помощ, 72-часова проба, експлоатационен мониторинг на ПСОВ, строителни работи на площадката и присъединителните инсталации по изпълнение на обект: „Изграждане на две пречиствателни съоръжения за отпадни води по обособена позиция: - Лот № 1 „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с. Кесарево” по приложената в работния проект схема.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45232420, 45232421

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Станция за третиране на отпадъчни води

3) Количество или обем

Поръчката включва доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с. Кесарево, оразмерено за 1700 еквивалент жители. Ще бъдат изградени: - Бетонов кладенец към ПС; - Изравнителен резервоар, модули и контактен резервоар; - Вътрешни тръбопроводи за свързване елементите в технологичния процес; - Обслужваща сграда; - Външно ел. Захранване; - Външен водопровод; - Външна пътна връзка. БЛАГОУСТРОЯВАНЕ: - Вътрешни проектни пътища; - Изграждане на охранителна ограда; - Озеленяване. ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ТЕХНОЛОГИЧНО ОБОТУДВАНЕ Съгласно техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1239130.89 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.04.2015 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с.Камен”
1) Кратко описание

Доставка на оборудване, монтаж, техническа помощ, 72-часова проба, експлоатационен мониторинг на ПСОВ, строителни работи на площадката и присъединителните инсталации по изпълнение на обект: „Изграждане на две пречиствателни съоръжения за отпадни води по обособена позиция: - Лот № 2 „Доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с.Камен” по приложената в работния проект схема.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45232420, 45232421

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Станция за третиране на отпадъчни води

3) Количество или обем

Поръчката включва доставка, монтаж и цялостно изграждане на пречиствателно съоръжение за отпадни води на вътрешна канализационна мрежа в с. Камен, оразмерено за 1700 еквивалент жители. Ще бъдат изградени: - Бетонов кладенец към ПС; - Изравнителен резервоар, модули и контактен резервоар; - Вътрешни тръбопроводи за свързване елементите в технологичния процес; - Обслужваща сграда; - Външно ел. Захранване; - Външен водопровод; - Външна пътна връзка. БЛАГОУСТРОЯВАНЕ: - Вътрешни проектни пътища; - Изграждане на охранителна ограда; - Озеленяване. ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ТЕХНОЛОГИЧНО ОБОТУДВАНЕ Съгласно техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1263233 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.04.2015 г.